GĂ„ til innhold

IKM uke 43 🍀


Fandens Oldemor

Anbefalte innlegg

Gjest elissa2
13 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

Ai... Tok du flere tester etter den A1-testen som hadde svak strek? 

Ja, tok ny a1 idag som ogsĂ„ ga en svaaaaak strek! Antar de er negative, men fatter ikke hvor mensen blir av😳 Jeg har fast 29 dagers syklus, aldri pÄ mine 35 Ă„r vĂŠrt forsinka😏

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, elissa2 skrev:

Ja, tok ny a1 idag som ogsĂ„ ga en svaaaaak strek! Antar de er negative, men fatter ikke hvor mensen blir av😳 Jeg har fast 29 dagers syklus, aldri pÄ mine 35 Ă„r vĂŠrt forsinka😏

SÄ merkelig. Bra du fÄr noen nye tester nÄ, sÄ fÄr du fulgt med litt. Jeg fÄr forresten ingen strek i det hele tatt pÄ A1 nÄr jeg ikke er gravid, ikke supersvak antydning engang. SÄ det hÞres jo ut som du kan ha en liten hcg-stigning. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
5 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

SÄ merkelig. Bra du fÄr noen nye tester nÄ, sÄ fÄr du fulgt med litt. Jeg fÄr forresten ingen strek i det hele tatt pÄ A1 nÄr jeg ikke er gravid, ikke supersvak antydning engang. SÄ det hÞres jo ut som du kan ha en liten hcg-stigning. 

Veldig rart den ikke blir sterkere isĂ„fall😏 Jeg har tempet denne mnd, men skjĂžnner ingenting av kurven😂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

9 timer siden, Fandens Oldemor skrev:

SÄ spennende! :) Og sÄ hyggelig at du blir her likevel. Mente du egentlig at streken aldri har vÊrt sÄ sterk? 

Nei, den har aldri vÊrt sÄ svak. Vet ikke om det er bra eller dÄrlig. Men tidligere har det vÊrt veldig vanskelig om de er positive eller negative pga. at teststreken har vÊrt veldig sterk. Og har hatt mange positive EL tester uten EL.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

HÄper ikke babyplan sine svikter. Er de jeg har satt min lit til og har ventende i skapet. Forrige gang tok jeg kun en CB vanlig og fikk et kryss. Det var det, og ungen kom 8 mnd senere. Er sÄ spent pÄ Ä teste at jeg er uvel...enda vi akkurat har startet prÞvingen. Virker som at det er lenge til onsdag...en hel uke faktisk!

Fandens Oldemor: HCG rester? Er ikke noe alle har et eller? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

5 timer siden, Fandens Oldemor skrev:

Ser dere noe pÄ den nederste? Var sÄ vrient Ä ta bilde. MÞrkt ute og downlights inne - da er det vanskelig Ä ikke kaste skygge :) 

IMG_0591.thumb.JPG.f5acbe995b4c72d002b34f4dfe37b602.JPG

BABY STREKER :strix:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

6 timer siden, Fandens Oldemor skrev:

OooÊÊ :bond: NÄ kjenner jeg at jeg gjÞr det jeg IKKE skulle gjÞre, nemlig Ä fÄ forhÄpninger :sjokkert:

Men altsÄ, den fra Babyplan har vÊrt svakt positiv hele tiden, sikkert en rest av hcg. Men nÄ synes jeg den har blitt sterkere. Jeg prÞver meg pÄ progresjonsbilde for Ä se om dere synes streken blir sterkere, men bildene er skikkelig dÄrlige. PÄ One Step synes det sikkert ikke at den Þverste har en svak strek. De nederste er i alle fall 7 dpo, midten er 8 dpo, Þverst er 9 dpo.

IMG_0592.thumb.JPG.5a1893130069ba5b152fb9b425125879.JPGIMG_0593.thumb.JPG.ab169b39fe7c7dd75d8e2552101d5273.JPG

 

Jeg har ALDRI fÄtt skyggestrek pÄ onestep sine ;)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Spennende med denne testinga. Jeg er pÄ 7dpo i dag og fikk en blenda test. Har vÊrt helt rolig frem til nÄ, men i dag kjente jeg det klÞdde i fingrene etter Ä teste. Lykketil til dere alle sammen! :D

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Oppdatering fra hun som ble forsinket:

Var pĂ„ UL i dag. Ingen follikler i modning pĂ„ hĂžyre eggstokk, men venstre har gjort jobben sin! En stoooor og fin follikel pĂ„ 22mm (som hun lurer pĂ„ om hun punkterte) og en pĂ„ 19mm 😍 slimhinnen var sĂ„ tykk at hvis jeg ikke skulle bli gravid nĂ„, sĂ„ mĂ„tte jeg forvente en kraftig menstruasjon. 

Fikk lov Ă„ sette ovitrelle, og hun sa at hun hadde stor tro pĂ„ at dette skulle gĂ„ bra 😍 sĂ„ ikm for meg blir ca 3. November 😁

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg vil vÊre med :D ikm pÄ onsdag, sÄ tenkte Ä prÞve meg pÄ fÞrste test i morgen selv om det er tidlig! har kjempe vondt i puppene og rar smak i munnen.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

21 timer siden, lillevenn17 skrev:

Nei, den har aldri vÊrt sÄ svak. Vet ikke om det er bra eller dÄrlig. Men tidligere har det vÊrt veldig vanskelig om de er positive eller negative pga. at teststreken har vÊrt veldig sterk. Og har hatt mange positive EL tester uten EL.

De fleste vil vel ha sÄ sterk som mulig siden det skal signalisere at EL er rett rundt hjÞrnet, men nÄr du har vÊrt plaget med akkurat den biten kan det vel vÊre et godt tegn at noe har forandret seg :) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

20 timer siden, Villfisken skrev:

HÄper ikke babyplan sine svikter. Er de jeg har satt min lit til og har ventende i skapet. Forrige gang tok jeg kun en CB vanlig og fikk et kryss. Det var det, og ungen kom 8 mnd senere. Er sÄ spent pÄ Ä teste at jeg er uvel...enda vi akkurat har startet prÞvingen. Virker som at det er lenge til onsdag...en hel uke faktisk!

Fandens Oldemor: HCG rester? Er ikke noe alle har et eller? 

Hehe, sÄnn gjorde jeg ogsÄ det fÞr :) En test, og det var det. NÄ blir det gjerne noen flere. 

Neida, alle har ikke hcg-rester. Eller, alle har vel opptil 5 i hcg selv om man ikke er gravid. Men etter en MA i sommer har jeg hatt to kjemiske pÄ rad, sÄ kroppen ble aldri kvitt all hcg-en fÞr det begynte Ä bygge seg opp nytt. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

19 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

BABY STREKER :strix:

HÄper inderlig du har rett! 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

19 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Her vart det barre med dei svake strekene. Blanko i dag. 

Barre og vente pÄ heksa som er venta tirsdag.

Uff... Er de fortsatt negative? Det kan vel svinge litt helt i starten nÄr det er sÄ smÄ mengder hcg, alt etter vanninntak osv.? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

7 timer siden, Lulla92 skrev:

Spennende med denne testinga. Jeg er pÄ 7dpo i dag og fikk en blenda test. Har vÊrt helt rolig frem til nÄ, men i dag kjente jeg det klÞdde i fingrene etter Ä teste. Lykketil til dere alle sammen! :D

Fort gjort at det begynner Ä klÞ i fingrene :D Hvilken test brukte du? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, babymama89 skrev:

Jeg vil vÊre med :D ikm pÄ onsdag, sÄ tenkte Ä prÞve meg pÄ fÞrste test i morgen selv om det er tidlig! har kjempe vondt i puppene og rar smak i munnen.

Det hÞres jo riktig sÄ lovende ut! :D 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
PĂ„ 18.10.2017 den 18.26, Fandens Oldemor skrev:

HÄper du blir like fornÞyd som jeg har vÊrt :) NÄr jeg har bestilt f.eks. mandags formiddag, har jeg hatt dem onsdags morgen. Enda de blir sendt fra Sverige og jeg bor usentralt til. Du mÄ oppdatere nÄr du starter opp :D 

Fikk babyplan testene idag! Å min ble akkurat som din 7 dpo😳 AltsĂ„ sĂ„ er det en strek der, men svaaak😆

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
19 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Her vart det barre med dei svake strekene. Blanko i dag. 

Barre og vente pÄ heksa som er venta tirsdag.

Uff😰Det var skikkelig dumt😰 Jeg venter fortsatt pĂ„ mensen, CD 44 idag! (Mot normalt en fast 29 dagers syklus)Men sĂ„Ă„Ă„ fikk jeg babyplan testene i posten idag, og greide selvsagt ikke dy meg! Fikk en lyyys rosa strek! HĂ„per det ikke bare er en tullestrek😏Men hadde forklart hvorfor mensen ikke kommer dađŸ€ŁDet rare var at jeg fikk positiv el test ogsĂ„!! SkjĂžnner ingenting! OG tempen har steget enda mer!

Endret av elissa2
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

3 minutter siden, elissa2 skrev:

Fikk babyplan testene idag! Å min ble akkurat som din 7 dpo😳 AltsĂ„ sĂ„ er det en strek der, men svaaak😆

Oioioi! :D SÄ spennende! Vet du hvor mange dpo du er nÄ? Min er kanskje litt sterkere i dag enn i gÄr, men sÄ er ikke One Step testene noe som helst sterkere i det hele tatt. Kanskje snarere tvert imot. SÄ jeg har en litt dÄrlig fÞlelse. Sitter og moter meg opp til Ä ta en digital... :unsure: 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
4 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

Oioioi! :D SÄ spennende! Vet du hvor mange dpo du er nÄ? Min er kanskje litt sterkere i dag enn i gÄr, men sÄ er ikke One Step testene noe som helst sterkere i det hele tatt. Kanskje snarere tvert imot. SÄ jeg har en litt dÄrlig fÞlelse. Sitter og moter meg opp til Ä ta en digital... :unsure: 

Jeg aaaaner ikke! Er pĂ„ syklusdag 44đŸ˜©Mot normalt en fast 29 dagers! Fikk positiv el test ogsĂ„, pluss at tempen har steget enda mer! Hadde jo vĂŠrt en forklaring pĂ„ hvorfor mensen aldri kommer da.....sen el og kanskje klaffet likevell?!?🙈

 

Jeg har troa pĂ„ at du har babystrek😀😀😀😀😀

Endret av elissa2
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 minutter siden, elissa2 skrev:

Jeg aaaaner ikke! Er pĂ„ syklusdag 43đŸ˜©Mot normalt en fast 29 dagers! Fikk positiv el test ogsĂ„, pluss at tempen har steget enda mer! Hadde jo vĂŠrt en forklaring pĂ„ hvorfor mensen aldri kommer da.....sen el og kanskje klaffet likevell?!?🙈

 

Jeg har troa pĂ„ at du har babystrek😀😀😀😀😀

Positiv EL-test skal jo vÊre et veldig godt tegn! De er ikke positive ennÄ hos meg. Økt temperatur er vel ogsÄ lovende :) HÄper strekene bare blir sterkere og sterkere, da! 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
13 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

Positiv EL-test skal jo vÊre et veldig godt tegn! De er ikke positive ennÄ hos meg. Økt temperatur er vel ogsÄ lovende :) HÄper strekene bare blir sterkere og sterkere, da! 

Jeg er ikke kjent med babyplan testene, om det er vanlig Ä fÄ skyggestrek pÄ dem?? 

Kan hende det er el jeg har? Omsider😂

Men tempen har steget til et tredje nivĂ„! Og Lady compen mener jeg hadde el for 7 dager siden da tempen steg....men nĂ„ har den gĂ„tt rett til vĂŠrsđŸ€”đŸ€”

er du 10 dpo idag? Du mĂ„ oppdatere om du tar digital da❀

 

Her er g testen! Vet ikke om du ser strek 2 jeg🙈 

IMG_1223.JPG

Endret av elissa2
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

40 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

Hehe, sÄnn gjorde jeg ogsÄ det fÞr :) En test, og det var det. NÄ blir det gjerne noen flere. 

Neida, alle har ikke hcg-rester. Eller, alle har vel opptil 5 i hcg selv om man ikke er gravid. Men etter en MA i sommer har jeg hatt to kjemiske pÄ rad, sÄ kroppen ble aldri kvitt all hcg-en fÞr det begynte Ä bygge seg opp nytt. 

Da skjĂžnner jeg. HĂ„per virkelig at denne sitter. Det har du da fortjent!

Jeg skal ikke teste fÞr mandag, tÞrr ikke og har nÄ gjort meg selv meget opptatt frem til da :P Jeg er smart nok (tÄlmodig nok?!?) til Ä kun teste pÄ morgenen. SÄ godt jeg forlater alle testene hjemme...Tror dessuten ikke vi fÄr klaff pÄ fÞrste runde, det er for godt til Ä vÊre sant. Men moro Ä holde pÄ spenningen :D Litt action i hverdagen. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, Fandens Oldemor skrev:

Fort gjort at det begynner Ä klÞ i fingrene :D Hvilken test brukte du? 

Haha, ja. OgsÄ fÞler jeg alt er sÄ annerledes denne gangen sÄ hÄper sÄ veldig pÄ at den sitter nÄ. Noe jeg bestilte via Ebay, one step eller noe sÄnt. Hvordan gÄr det med deg da, blir testene positive? :D

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...