GĂ„ til innhold

IKM uke 43 🍀


Fandens Oldemor

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

Ser dere noe pÄ den nederste? Var sÄ vrient Ä ta bilde. MÞrkt ute og downlights inne - da er det vanskelig Ä ikke kaste skygge :) 

IMG_0591.thumb.JPG.f5acbe995b4c72d002b34f4dfe37b602.JPG

Ser strek pĂ„ den Ăžverste 😍

Anonymkode: 9656b...228

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

OooÊÊ :bond: NÄ kjenner jeg at jeg gjÞr det jeg IKKE skulle gjÞre, nemlig Ä fÄ forhÄpninger :sjokkert:

Men altsÄ, den fra Babyplan har vÊrt svakt positiv hele tiden, sikkert en rest av hcg. Men nÄ synes jeg den har blitt sterkere. Jeg prÞver meg pÄ progresjonsbilde for Ä se om dere synes streken blir sterkere, men bildene er skikkelig dÄrlige. PÄ One Step synes det sikkert ikke at den Þverste har en svak strek. De nederste er i alle fall 7 dpo, midten er 8 dpo, Þverst er 9 dpo.

IMG_0592.thumb.JPG.5a1893130069ba5b152fb9b425125879.JPGIMG_0593.thumb.JPG.ab169b39fe7c7dd75d8e2552101d5273.JPG

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
23 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Takker tar alt baby stĂžvet jeg klarer og ta.

NÄr jeg ser lenge nok kan jeg se noe pÄ den Þverste. Men glemte og si at bilde er tatt etter 12 min.

Hei

jeg er sĂ„ spent! Har du fĂ„tt sterkere strek idag ?😍

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Akkurat nÄ, Ninni84 skrev:

Ja ser noe pÄ begge!!! PÄ tide med en digital kanskje :strix:

De digitale sparer jeg litt til... Det er sÄ uendelig kjipt Ä se "ikke gravid" svart pÄ hvitt, og ha kastet bort masse penger :fnise: 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

15 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

Ser dere noe pÄ den nederste? Var sÄ vrient Ä ta bilde. MÞrkt ute og downlights inne - da er det vanskelig Ä ikke kaste skygge :) 

IMG_0591.thumb.JPG.f5acbe995b4c72d002b34f4dfe37b602.JPG

Herremin, de der er jo positiveđŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒ

Du er bare 9 dpo, ville vĂŠrt veldig rart om strekene hadde vĂŠrt sterkere.

Jeg tror du er gravid jegđŸ’œđŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒđŸ‘ŒđŸŒ

Anonymkode: 86a6b...36f

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Akkurat nÄ, Anonym bruker skrev:

Herremin, de der er jo positiveđŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒ

Du er bare 9 dpo, ville vĂŠrt veldig rart om strekene hadde vĂŠrt sterkere.

Jeg tror du er gravid jegđŸ’œđŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒđŸ‘ŒđŸŒ

Anonymkode: 86a6b...36f

Den Þverste ser nok positiv ut, men den har vÊrt litt sÄnn hele tiden. Den er nok veldig sensitiv, og har fanget opp en rest av hcg. Men hvis du ser noe pÄ den nederste, sÄ er det et godt tegn! For den har vÊrt blenda i ukesvis :) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
1 minutt siden, Fandens Oldemor skrev:

OooÊÊ :bond: NÄ kjenner jeg at jeg gjÞr det jeg IKKE skulle gjÞre, nemlig Ä fÄ forhÄpninger :sjokkert:

Men altsÄ, den fra Babyplan har vÊrt svakt positiv hele tiden, sikkert en rest av hcg. Men nÄ synes jeg den har blitt sterkere. Jeg prÞver meg pÄ progresjonsbilde for Ä se om dere synes streken blir sterkere, men bildene er skikkelig dÄrlige. PÄ One Step synes det sikkert ikke at den Þverste har en svak strek. De nederste er i alle fall 7 dpo, midten er 8 dpo, Þverst er 9 dpo.

IMG_0592.thumb.JPG.5a1893130069ba5b152fb9b425125879.JPGIMG_0593.thumb.JPG.ab169b39fe7c7dd75d8e2552101d5273.JPG

 

Jeg ser at babyplan har blitt enda sterkere pÄ 9 dpo enn 7 dpo

den blÄ var litt vanskeligere Ä se, men jeg synes jeg ser tydeligere pÄ den fra 9 dpo kontra 7! 

Er ikke babyplan sine ganske sikker?

Jeg krysser fingrene for deg❀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 minutter siden, elissa2 skrev:

Jeg ser at babyplan har blitt enda sterkere pÄ 9 dpo enn 7 dpo

den blÄ var litt vanskeligere Ä se, men jeg synes jeg ser tydeligere pÄ den fra 9 dpo kontra 7! 

Er ikke babyplan sine ganske sikker?

Jeg krysser fingrene for deg❀

Godt Ä hÞre! Jo, jeg er veldig fornÞyd med Babyplan, men mange er veldig misfornÞyde. SÄ det er vanskelig Ä si. FÄr bare ta tiden til hjelp og se om de blir sterkere :forvirret:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 minutter siden, Ninni84 skrev:

Gratulerer!!!! :bolledeig:

Tusen takk, men det har jeg ikke nerver til Ä ta imot riktig ennÄ :) Har hatt kjemisk de to siste mÄnedene, sÄ her kan jo egentlig alt skje. Men, da var styrken pÄ strekene allerede pÄ tur nedover ved 9 dpo, og ikke oppover som nÄ. SÄ kaaaanskje det er annerledes denne gangen... Oi, nÄ ble jeg helt pÄ snurr her. Tenk om, liksom. Akk, mÄtte tiden gÄ fort!  

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
3 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

Godt Ä hÞre! Jo, jeg er veldig fornÞyd med Babyplan, men mange er veldig misfornÞyde. SÄ det er vanskelig Ä si. FÄr bare ta tiden til hjelp og se om de blir sterkere :forvirret:

Jeg har bestilt babyplan😳Aldri prĂžvd dem fĂžr! Er det mye skyggestreker med dem? Jeg har en syklus som er helt ute Ă„ sykler, sĂ„ apotek tester blir for dyrt i lengden assđŸ€Ł

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Akkurat nÄ, elissa2 skrev:

Jeg har bestilt babyplan😳Aldri prĂžvd dem fĂžr! Er det mye skyggestreker med dem? Jeg har en syklus som er helt ute Ă„ sykler, sĂ„ apotek tester blir for dyrt i lengden assđŸ€Ł

Nei, jeg er superfornÞyd med dem, har bare registrert at mange andre har klagd. De er jo som du kanskje ser mye mer sensitive og lettere Ä lese enn de blÄ, selv om begge skal vÊre 10 mlu. Babyplan har faktisk slÄtt ut pÄ meg da jeg samme dag fikk mÄlt 6 i hcg. Apotektester har jeg ogsÄ gitt opp, blir altfor dyrt! Det eneste er at jeg bestiller CB Digital fra et apotek pÄ nett, der fÄr jeg 2 for 170-og-noe. Det er det verd :) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

1 minutt siden, Fandens Oldemor skrev:

Nei, jeg er superfornÞyd med dem, har bare registrert at mange andre har klagd. De er jo som du kanskje ser mye mer sensitive og lettere Ä lese enn de blÄ, selv om begge skal vÊre 10 mlu. Babyplan har faktisk slÄtt ut pÄ meg da jeg samme dag fikk mÄlt 6 i hcg. Apotektester har jeg ogsÄ gitt opp, blir altfor dyrt! Det eneste er at jeg bestiller CB Digital fra et apotek pÄ nett, der fÄr jeg 2 for 170-og-noe. Det er det verd :) 

Blir spennende Ă„ fĂ„ de i posten😃😃😃 

Anonymkode: 0119b...f50

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Blir spennende Ă„ fĂ„ de i posten😃😃😃 

Anonymkode: 0119b...f50

HÄper du blir like fornÞyd som jeg har vÊrt :) NÄr jeg har bestilt f.eks. mandags formiddag, har jeg hatt dem onsdags morgen. Enda de blir sendt fra Sverige og jeg bor usentralt til. Du mÄ oppdatere nÄr du starter opp :D 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fandens: Du ER gravid!!!!!

Jeg er helt sikker.

Det der er streker som er blitt sterkere og helt adekvate for 9dpo.

Bruker bare babyplan, og de blir ikke sterkere av rest Hcg! Du er graviiiiiiiidđŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒ

Anonymkode: 86a6b...36f

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fandens: Du ER gravid!!!!!

Jeg er helt sikker.

Det der er streker som er blitt sterkere og helt adekvate for 9dpo.

Bruker bare babyplan, og de blir ikke sterkere av rest Hcg! Du er graviiiiiiiidđŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒ

Anonymkode: 86a6b...36f

Jeg tror ikke pĂ„ det 😂 Neida. Joda. Jeg gjĂžr jo faktisk ikke det. Jeg sier til meg selv at det er tilfeldig, at jeg hadde drukket mindre eller noe. Forskjell pĂ„ mengden fargestoff i testene, et eller annet. Jeg vil i alle fall prĂžve Ă„ vente med Ă„ juble til jeg eventuelt fĂ„r sterkere strek og positiv digital! Men det er veldig godt Ă„ hĂžre at du har «trua» 😃

Endret av Fandens Oldemor
Manglet et "og"
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

5 minutter siden, Zarina skrev:

Ser strek pĂ„ begge jeg ogsĂ„ 😄 

Jeg blir imponert over streksynet deres! Jeg sĂ„ den bare i virkeligheten, ikke pĂ„ bildet. Men det er en lettelse Ă„ hĂžre at den er sĂ„pass «tydelig» 😊 Kanskje, kanskje, kaaaanskje dette kan vĂŠre slutten pĂ„ en veldig lei periode!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

4 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

Jeg blir imponert over streksynet deres! Jeg sĂ„ den bare i virkeligheten, ikke pĂ„ bildet. Men det er en lettelse Ă„ hĂžre at den er sĂ„pass «tydelig» 😊 Kanskje, kanskje, kaaaanskje dette kan vĂŠre slutten pĂ„ en veldig lei periode!

Krysser fingrene for deg 😄

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

8 minutter siden, Zarina skrev:

Krysser fingrene for deg 😄

Tusen takk, det setter jeg pris pÄ :) 

Er det forresten noen andre som er i gang med testingen? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
1 time siden, Fandens Oldemor skrev:

HÄper du blir like fornÞyd som jeg har vÊrt :) NÄr jeg har bestilt f.eks. mandags formiddag, har jeg hatt dem onsdags morgen. Enda de blir sendt fra Sverige og jeg bor usentralt til. Du mÄ oppdatere nÄr du starter opp :D 

Jeg venter pĂ„ mensen og ny pp🙈 Er pĂ„ syklusdag 43!!! Og skjĂžnner ingenting! 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gratulerer Fandens!!! Strekene lyser jo 😀 Jeg pleier ikke se streker om de ikke er der 😊 SĂ„ gĂžy!

Jeg er 7 eller 8 dpo i dag. Klarer nok ikke la vÊre Ä teste i helga. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

23 minutter siden, elissa2 skrev:

Jeg venter pĂ„ mensen og ny pp🙈 Er pĂ„ syklusdag 43!!! Og skjĂžnner ingenting! 

Ai... Tok du flere tester etter den A1-testen som hadde svak strek? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

6 minutter siden, Mamma til 3? skrev:

Gratulerer Fandens!!! Strekene lyser jo 😀 Jeg pleier ikke se streker om de ikke er der 😊 SĂ„ gĂžy!

Jeg er 7 eller 8 dpo i dag. Klarer nok ikke la vÊre Ä teste i helga. 

Nja, den rosa testen har jo vist en svak strek hele veien :) SÄ det er vanskelig Ä ta en strek for en strek. Men kanskje den har blitt litt sterkere nÄ, fÄr se hvordan det gÄr i morgen! En ting er sikkert, det blir mange tester fremover... So much for Ä beholde roen ;) 

Lurt Ä holde seg til helgen, det blir spennende! :D 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...