GĂ„ til innhold

IKM uke 43 🍀


Fandens Oldemor

Anbefalte innlegg

21 timer siden, Cybele skrev:

Hei du:-) 

Vil bare gi deg en klem og si vi er flere. Jeg har to barn og venter pÄ nr 3. FÞrste kom av seg selv. Neste ved pergotime (samme som letrozol ca). NÄ virker ikke letrozol pÄ meg heller. Tok gonal og ovitrelle fÞr sommeren og fikk klaff men mistet 5+2. NÄ prÞver jeg igjen. Ikke gi opp, det gÄr bra! SprÞytene gir gode egg og vilkÄr. Og blir det ivf er det ingen undergang :-)

Takk for oppmuntrende ord ❀ godt Ă„ lese at det fungerte for deg! Har etter det jeg har forstĂ„tt fĂ„tt en lav dose med gonal-f, bare 50IE fra i gĂ„r til og med onsdag. SĂ„ hĂ„per det gjĂžr susen uten at jeg lager en 12-pakning med egg 😄😂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Tempen sier 3 dpo men jeg holder pÄ 2-3 dpo.

Har murringer.

Kva med resten, dpo og tegn ?

Mest sannsynlig ikke EL fĂžr over helgen her i huset, tirsdag/onsdag - vertfall basert pĂ„ sist mĂ„ned - begynner ikke pĂ„ teste for EL fĂžr over helgen grunnet rĂ„dyre tester pĂ„ apoteket 🙈 Aksjer legges hyppig inn.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Lillevenn: Jeg hadde det nesten som deg. Tynn slimhinne, ingen modning:( Fortsatte med menopur sprÞyter ei uke til, DA var d plutselig skjedd saker... var tilbake to ganger til for Ä sjekke at jeg ikke produserte flere egg, men siste gang var ett egg stort og fint. Satt ovitrelle, og jeg ble GRAVID:babygutt:!!!! 

SĂ„ ikke mist motet, er SÅ VERDT det nĂ„!

Anonymkode: 86a6b...36f

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 30.9.2017 den 17.40, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Jobber med attpÄklatt her og. Min er 5 Är no. Klokka tikker for fort her og tror det ikkje blir noe fleire barn. Fyller 46 Är denne mnd her sÄ alt hÄp kan vÊre ute her. Det einaste som holder motet oppe er FSH tester som viser negative. Det er gode tegn men egga behÞver ikkje vÊre gode for det.

FSH tester? Hva er det?

Anonymkode: 0119b...f50

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

FSH tester er tester som fungerer pÄ samme mÄte som LH tester. Takes pÄ dag 2 og 1 uke etter det og 1 uke etter det.

Blir testene positive like sterke som kontrollstreken er du i overgangsalder.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Gjest elissa2
Akkurat nĂ„, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

FSH tester er tester som fungerer pÄ samme mÄte som LH tester. Takes pÄ dag 2 og 1 uke etter det og 1 uke etter det.

Blir testene positive like sterke som kontrollstreken er du i overgangsalder.

Aha, sĂ„nn ja😃Har aldri hĂžrt om, men veldig greit Ă„ vite😃 Lurer pĂ„ om egga mine har gĂ„tt helt i dvaleđŸ˜©

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

14 minutter siden, elissa2 skrev:

Aha, sĂ„nn ja😃Har aldri hĂžrt om, men veldig greit Ă„ vite😃 Lurer pĂ„ om egga mine har gĂ„tt helt i dvaleđŸ˜©

Det stÄr at nÄr testene blir positive skal ein kontakte lege for Ä fÄ bekrefta kva det kan vÊre. Tegna er som regel overgangsalderen.

KjÞper dei pÄ Ebay.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
6 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Det stÄr at nÄr testene blir positive skal ein kontakte lege for Ä fÄ bekrefta kva det kan vÊre. Tegna er som regel overgangsalderen.

KjÞper dei pÄ Ebay.

Jeg har nok ikke kommet dit enda, men har en tullete syklusđŸ˜© Blir galđŸ˜© Vi prĂžver pĂ„ nr 4...men den lar seg vente pĂ„ gittđŸ€”

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
3 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Sidde av ein test i dag pÄ 5 dpo og den var blend. Kva ellers :nigo:

Krysser fingrene for deg❀Har du kjennskap til a1 og eventuelle skyggestreker pĂ„ dem?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

9 minutter siden, elissa2 skrev:

Krysser fingrene for deg❀Har du kjennskap til a1 og eventuelle skyggestreker pĂ„ dem?

Nei jeg kjÞper ikkje dei eller CB sine tester uten om digitale.

Har du bilde ?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
5 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Nei jeg kjÞper ikkje dei eller CB sine tester uten om digitale.

Har du bilde ?

Dumme meg kasta den vettĂžđŸ˜©Jeg kjĂžper ikke cb pluss, da jeg alltid fĂ„r streker pĂ„ dem! A1 for 2 dager siden var god reklame for blenda! I dag kom det en lyyyys rosa strek innen tidsfristenđŸ€” Aner ikke hvilken dpo jeg er, mĂ„ ha hatt el mye senere en til vanlig! Er 9 dager over ikm, og jeg har en stabil 29 dagers syklus! SkjĂžnner INGENTING! 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Gjest elissa2
21 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Nei jeg kjÞper ikkje dei eller CB sine tester uten om digitale.

Har du bilde ?

Plukket den opp igjen! Var nok bare þnsketenkning fra min side😰

IMG_1204.PNG

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

5 minutter siden, elissa2 skrev:

Plukket den opp igjen! Var nok bare þnsketenkning fra min side😰

IMG_1204.PNG

Ser noe men det kan vÊre skugge. 

Den jeg tok i dag kom ein strek pÄ ca 40 min etter tiden. Vanskelig og fÄ pÄ bilde. Har blitt gravid av tester som viser strek lenge etter tiden. Blir sterker dag for dag og kommer innen for tiden til slutt.

Det er jo 50 / 50 sjanse.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
Akkurat nĂ„, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Ser noe men det kan vÊre skugge. 

Den jeg tok i dag kom ein strek pÄ ca 40 min etter tiden. Vanskelig og fÄ pÄ bilde. Har blitt gravid av tester som viser strek lenge etter tiden. Blir sterker dag for dag og kommer innen for tiden til slutt.

Det er jo 50 / 50 sjanse.

HĂ„per inderlig! SkjĂžnner ikke hvor mensen blir av heller😂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Sniker meg litt inn her â˜ș ikm sĂžndag uke 43 eller mandag uke 44. Fikk denne el-testen i gĂ„r. Ville dere tolket den som positiv? Testene er svakere igjen i dag... Fortsatt syklus som er helt pĂ„ bĂŠrtur. Siste mens ca 2.9 og flere runder med neeesten positive el-tester 😝 

20171014_093336.jpg

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ny og vurderer forumlivet for gubben er vel ikke den som orker Ä snakke om alt som har med denne prÞvingen Ä gjÞre. PrÞver pÄ nr 2. FÞrstemann var en real ppille-overraskelse, sÄ vi vet ikke helt hva det Ä prÞve er. Men nÄ skal vi se om det kan bli et sÞsken etterhvert. DrÞmmen er ikke vet  julibarn, men et sted mÄ man starte.  EL var tidligere i uken, sÄ blir testing i starten av neste uke, men gir ikke opp fÞr tanta evt. er her. FÞrste prÞverunde etter pilleslutt dette sÄ spent pÄ om kroppen kommer rett i rute eller om det tar tid. Vi er forberedt pÄ det siste, men hÄper pÄ det fÞrste. Lykke til alle :) Villfisken 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 12.10.2017 den 14.26, lillevenn17 skrev:

UL i dag var nedslĂ„ende. Dobbel letrozol hjalp ingenting. Ingen egg i modning og syltynn slimhinne. Legen satte meg pĂ„ gonal f og begynte Ă„ snakke om prĂžverĂžr med en gang😱

HÄper ikke gonal f stimulerer til for mange egg, for da fÄr vi forbud mot sex. 

Ny kontroll neste uke.

Uff, sÄ leit. Kan tenke meg det var skuffende :( HÄper du fÄr en hyggeligere beskjed pÄ kontrollen denne uka. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 13.10.2017 den 11.36, Lulla92 skrev:

Slenger meg pĂ„ her. Pp3, positiv el test i gĂ„r. Lagt inn aksjene annenhver dag hele mĂ„neden og hver dag de siste dagene(blir nok i kveld og i morgen ogsĂ„ bare for Ă„ vĂŠre sikker. Har hatt lange sykluser, 45 ++ dager, slutta pĂ„ pilla 1 mai sĂ„ hĂ„per virkelig det klaffer nĂ„. Ikm slutten av uke 43 🙊 nĂ„ er det bare Ă„ prĂžve Ă„ slappe av og ikke teste fortidlig 🙈

Det mÄ vÊre litt frustrerende Ä ha sÄ lange sykluser akkurat nÄr man prÞver Ä bli gravid! Ventetiden blir jo gjerne lang nok fra fÞr, om ikke syklusen skal vÊre ekstra lang i tillegg. Satser pÄ at det ordner seg denne pp-en da, lykke til! :D  

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 13.10.2017 den 19.21, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Tempen sier 3 dpo men jeg holder pÄ 2-3 dpo.

Har murringer.

Kva med resten, dpo og tegn ?

7 dpo i dag, og syntes jeg kjente sÄ mye rart nÄ i helgen. Skuffelsen var derfor stor da testen ikke var enig med meg i morges. Jeg vet at det er tidlig og alt det der, men tror uansett det skulle vÊrt mulig Ä fange opp et eller annet hvis det var noe der. Jeg kjenner at jeg begynner Ä bli pessimistisk. Har alltid blitt sÄ lett gravid, og plutselig har det blitt umulig etter at jeg mistet i sommer. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 13.10.2017 den 23.28, Appelsinmarmelade skrev:

Mest sannsynlig ikke EL fĂžr over helgen her i huset, tirsdag/onsdag - vertfall basert pĂ„ sist mĂ„ned - begynner ikke pĂ„ teste for EL fĂžr over helgen grunnet rĂ„dyre tester pĂ„ apoteket 🙈 Aksjer legges hyppig inn.

Du burde bestille pÄ nett, der er de jo superbillige :danse:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

19 timer siden, elissa2 skrev:

Plukket den opp igjen! Var nok bare þnsketenkning fra min side😰

IMG_1204.PNG

Jeg har bare hÞrt godt om disse testene. Og jeg har heller ikke opplevd Ä fÄ skyggestrek noensinne pÄ noen tester. NÄr det har vÊrt noe der, sÄ har det vÊrt starten pÄ noe. SÄ i mine Þyne lover det godt! :) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

17 timer siden, Zarina skrev:

Sniker meg litt inn her â˜ș ikm sĂžndag uke 43 eller mandag uke 44. Fikk denne el-testen i gĂ„r. Ville dere tolket den som positiv? Testene er svakere igjen i dag... Fortsatt syklus som er helt pĂ„ bĂŠrtur. Siste mens ca 2.9 og flere runder med neeesten positive el-tester 😝 

20171014_093336.jpg

Hei igjen, Zarina :D Hmm... Vrient. Mine ser sÄnn ut nÄr de er nesten positive. NÄr de er positive, er teststreken like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. SÄ hvis det hadde vÊrt min, ville jeg tatt den som negativ. Mine ser forresten sÄnn ut like fÞr TR kommer. SÄ rart at du har hatt flere slike denne syklusen! 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

13 timer siden, Villfisken skrev:

Ny og vurderer forumlivet for gubben er vel ikke den som orker Ä snakke om alt som har med denne prÞvingen Ä gjÞre. PrÞver pÄ nr 2. FÞrstemann var en real ppille-overraskelse, sÄ vi vet ikke helt hva det Ä prÞve er. Men nÄ skal vi se om det kan bli et sÞsken etterhvert. DrÞmmen er ikke vet  julibarn, men et sted mÄ man starte.  EL var tidligere i uken, sÄ blir testing i starten av neste uke, men gir ikke opp fÞr tanta evt. er her. FÞrste prÞverunde etter pilleslutt dette sÄ spent pÄ om kroppen kommer rett i rute eller om det tar tid. Vi er forberedt pÄ det siste, men hÄper pÄ det fÞrste. Lykke til alle :) Villfisken 

Haha, mannen min er nok heller ikke sÄ interessert i Ä snakke om alt dette ned til minste detalj. Da er det kjekt med forum :) Lykke til til deg ogsÄ! 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...