FrkFrix Skrevet 6. november 2017 #526 Del Skrevet 6. november 2017 9 minutter siden, Tusenfryd84 skrev: Hipp hurra for deg! 🎈😊🎈 For det er i dag du har bursdag? Håper dagen har vært fin så langt! Ja, det stemmer.. Så hyggelig at du husket det Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MilleMarmelade Skrevet 6. november 2017 #527 Del Skrevet 6. november 2017 Gratulerer med dagen, frøken kokos! 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordpolen Skrevet 6. november 2017 #528 Del Skrevet 6. november 2017 Gratulerer med dagen FrøkenKokos:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkFrix Skrevet 6. november 2017 #529 Del Skrevet 6. november 2017 Tusen takk for gratulasjoner i dag, det var veldig hyggelig 😘💕 Ha en super kveld videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atemor Skrevet 7. november 2017 #530 Del Skrevet 7. november 2017 20 hours ago, Isbjørnungen said: Var på ultralyd i dag (18+0)! Og der fikk vi se en frisk, søt og aktiv liten jente 😍 Så fantastisk 😍 gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atemor Skrevet 7. november 2017 #531 Del Skrevet 7. november 2017 9 hours ago, FrøkenKokos said: Tusen takk for gratulasjoner i dag, det var veldig hyggelig 😘💕 Ha en super kveld videre! Gratulerer med gårsdagen 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkFrix Skrevet 7. november 2017 #532 Del Skrevet 7. november 2017 Er det noen av dere som bruker gravidbelte i bilen? Har blitt anbefalt å kjøpe dette! 🤔😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atemor Skrevet 7. november 2017 #533 Del Skrevet 7. november 2017 6 hours ago, FrøkenKokos said: Er det noen av dere som bruker gravidbelte i bilen? Har blitt anbefalt å kjøpe dette! 🤔😊 Jeg har et liggende. Men glemmer å bruke d. Takk for påminnelsen. Den funker jo ikke i skapet 🙈 Det er genialt når magen begynner å komme frem:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkFrix Skrevet 7. november 2017 #534 Del Skrevet 7. november 2017 47 minutter siden, Atemor skrev: Jeg har et liggende. Men glemmer å bruke d. Takk for påminnelsen. Den funker jo ikke i skapet 🙈 Det er genialt når magen begynner å komme frem:-) Der får den ikke gjort stort, nei! Men da skal jeg få bestilt meg et sånt et 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd84 Skrevet 7. november 2017 #535 Del Skrevet 7. november 2017 Jeg har også vurdert å kjøpe det. Kjøper dere på nett, eller? Jeg har ikke sett så mye på det enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atemor Skrevet 7. november 2017 #536 Del Skrevet 7. november 2017 1 hour ago, Tusenfryd84 said: Jeg har også vurdert å kjøpe det. Kjøper dere på nett, eller? Jeg har ikke sett så mye på det enda. Jeg arvet mitt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkFrix Skrevet 8. november 2017 #537 Del Skrevet 8. november 2017 9 timer siden, Tusenfryd84 skrev: Jeg har også vurdert å kjøpe det. Kjøper dere på nett, eller? Jeg har ikke sett så mye på det enda. Jeg så det først i butikk til rundt 7-800kr.. Så søkte jeg det opp på nett, og da ligger det rundt 3-500kr. 😙🙌🏻 Men jeg vurderer å kjøpe det som er på Torshov Biltekvisita, 499,- med IsoFix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. november 2017 #538 Del Skrevet 8. november 2017 5 timer siden, FrøkenKokos skrev: Jeg så det først i butikk til rundt 7-800kr.. Så søkte jeg det opp på nett, og da ligger det rundt 3-500kr. 😙🙌🏻 Men jeg vurderer å kjøpe det som er på Torshov Biltekvisita, 499,- med IsoFix. Hvorfor skal man ha isofix på bilbelte til gravide? 😅 er ikke det sånn bare i baksetene? 🙈 Anonymkode: d2ea6...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkFrix Skrevet 8. november 2017 #539 Del Skrevet 8. november 2017 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor skal man ha isofix på bilbelte til gravide? 😅 er ikke det sånn bare i baksetene? 🙈 Anonymkode: d2ea6...213 Jeg har egentlig ikke peiling.. Han i butikken sa noe om at da kunne det brukes i baksetet også!? Men iom at det ikke er isofix foran, men det kan brukes der, så skjønner heller ikke jeg hvorfor man skal ha det.. Hehe. Men de hadde visst kun med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. november 2017 #540 Del Skrevet 8. november 2017 41 minutter siden, FrøkenKokos skrev: Jeg har egentlig ikke peiling.. Han i butikken sa noe om at da kunne det brukes i baksetet også!? Men iom at det ikke er isofix foran, men det kan brukes der, så skjønner heller ikke jeg hvorfor man skal ha det.. Hehe. Men de hadde visst kun med! Jaja sikkert kjekt 😂👌 Kan jo tenkes man sitter bak innimellom også og man får ikke brukt det på noe annet enn forsetene til vanlig fordi det skal rundt setet på en måte 😅 Anonymkode: d2ea6...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkFrix Skrevet 8. november 2017 #541 Del Skrevet 8. november 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jaja sikkert kjekt 😂👌 Kan jo tenkes man sitter bak innimellom også og man får ikke brukt det på noe annet enn forsetene til vanlig fordi det skal rundt setet på en måte 😅 Anonymkode: d2ea6...213 Hehe, det er ikke umulig! Så sant den lille er beskytta, ere ett fett for meg hvordan den festes eller ikke festes Belte må jeg ha okke som! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atemor Skrevet 8. november 2017 #542 Del Skrevet 8. november 2017 🤣😍🤣 Jeg har uten isofix og sroppet baksetesitting i gravid tilstand 🤣😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkFrix Skrevet 8. november 2017 #543 Del Skrevet 8. november 2017 24 minutter siden, Atemor skrev: 🤣😍🤣 Jeg har uten isofix og sroppet baksetesitting i gravid tilstand 🤣😂 Kjøpte uten jeg også! Så har hatt første turen med den nå Men - syns den var litt ubehagelig i lårene!? Kanskje sånn det må være, for at den lille skal være trygg! Må også nevne; OUL i morgen!!! Gleder meg som rakkern!! Håper alt er bra der inne <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atemor Skrevet 8. november 2017 #544 Del Skrevet 8. november 2017 48 minutes ago, FrøkenKokos said: Kjøpte uten jeg også! Så har hatt første turen med den nå Men - syns den var litt ubehagelig i lårene!? Kanskje sånn det må være, for at den lille skal være trygg! Må også nevne; OUL i morgen!!! Gleder meg som rakkern!! Håper alt er bra der inne <3 Såååå spennense 😍😍😍😍😍😍Jeg skal på mandag. Grugleder meg!!! 💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkFrix Skrevet 8. november 2017 #545 Del Skrevet 8. november 2017 5 minutter siden, Atemor skrev: Såååå spennense 😍😍😍😍😍😍Jeg skal på mandag. Grugleder meg!!! 💙 Gruer meg litt selv.. Men håper jeg kun får gode beskjeder! At h*n er frisk og rask, alle lemmer i god behold og at jeg kanskje får vite kjønn😍😍💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd84 Skrevet 8. november 2017 #546 Del Skrevet 8. november 2017 2 timer siden, FrøkenKokos skrev: Kjøpte uten jeg også! Så har hatt første turen med den nå Men - syns den var litt ubehagelig i lårene!? Kanskje sånn det må være, for at den lille skal være trygg! Må også nevne; OUL i morgen!!! Gleder meg som rakkern!! Håper alt er bra der inne <3 Åh, spennende med oul! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd84 Skrevet 8. november 2017 #547 Del Skrevet 8. november 2017 2 timer siden, Atemor skrev: Såååå spennense 😍😍😍😍😍😍Jeg skal på mandag. Grugleder meg!!! 💙 Jeg skal også på mandag 😄💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkFrix Skrevet 9. november 2017 #548 Del Skrevet 9. november 2017 Da har jeg vært på ultralyd, og alt var bra med den lille😍 Var veldig sjenert i dag og «gjemte seg» inn mot ryggen min! 😂 Var vanskelig å få noe særlig bilder, og å se kjønn! Men jordmor var ganske sikker på at det var ei lita jente!!💕🌸 Så deilig å få se den lille huleboeren, og få bekreftet at alt så bra ut!! 😍👶🏻🌸💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MilleMarmelade Skrevet 9. november 2017 #549 Del Skrevet 9. november 2017 Vi venter også jente, alt sto bra til. Fikk se nærbilde av nese og munn, det ser jo ut som et helt ordentlig lite menneske! ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atemor Skrevet 9. november 2017 #550 Del Skrevet 9. november 2017 5 hours ago, FrøkenKokos said: Da har jeg vært på ultralyd, og alt var bra med den lille😍 Var veldig sjenert i dag og «gjemte seg» inn mot ryggen min! 😂 Var vanskelig å få noe særlig bilder, og å se kjønn! Men jordmor var ganske sikker på at det var ei lita jente!!💕🌸 Så deilig å få se den lille huleboeren, og få bekreftet at alt så bra ut!! 😍👶🏻🌸💕 Åh 💙💜 heldige du 💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå