Gå til innhold

April 2018


1-2-3 <3

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Siri83 skrev:

Tusen takk for det❤️ Relativt nervøs nå og blir nok ikke mye søvn i natt🙈

Huff, det skjønner jeg godt🙈 grugleder meg til mandag selv. Når har du time i morgen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også UL i morgen også!! 1245. Jeg er så spent. Grugleder meg skikkelig.

Formen min blor bare dårligere og dårligere. I dag har jeg kastet opp flere ganger. Er blitt voldsomt luktsensitiv 😨😵 nå har jeg halsbrann og grusom smak i munnen. Det bør virkelig være et bankende hjerte inni her altså.... ❤🙈😨

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Atemor skrev:

Jeg har også UL i morgen også!! 1245. Jeg er så spent. Grugleder meg skikkelig.

Formen min blor bare dårligere og dårligere. I dag har jeg kastet opp flere ganger. Er blitt voldsomt luktsensitiv 😨😵 nå har jeg halsbrann og grusom smak i munnen. Det bør virkelig være et bankende hjerte inni her altså.... ❤🙈😨

 

 

Så spennende da!! Blir like spent, nervøs og glad på andre sine vegne også, hehe. Huff, det høres ikke noe godt ut😔😷 får håpe det gir seg litt snart til deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Sljee skrev:

Huff, det skjønner jeg godt🙈 grugleder meg til mandag selv. Når har du time i morgen? 

Kl 10. Gruer meg så sykt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg ferdig på ul og denne gangen var det en god opplevelse❤️ Så en liten reke med hjerteaktivitet❤️Var bare for tidlig forrige gang så det var grunnen. Kroppen min bruker nok bare litt lengre tid på å lage rede enn gravideapper skal ha det til. Er visst 6+4 i følge målene, så det er jo ca halvannen uke kortere enn jeg trodde. Men så lenge det så bra ut er jeg lykkelig! Så nå får vi bare håpe at reka holder seg der og vokser seg stor og sterk❤️

Tusen takk for alle gode tanker❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, Siri83 said:

Da er jeg ferdig på ul og denne gangen var det en god opplevelse❤️ Så en liten reke med hjerteaktivitet❤️Var bare for tidlig forrige gang så det var grunnen. Kroppen min bruker nok bare litt lengre tid på å lage rede enn gravideapper skal ha det til. Er visst 6+4 i følge målene, så det er jo ca halvannen uke kortere enn jeg trodde. Men så lenge det så bra ut er jeg lykkelig! Så nå får vi bare håpe at reka holder seg der og vokser seg stor og sterk❤️

Tusen takk for alle gode tanker❤️

Jaaaaaaaaaa❤❤❤❤🎉🎉🎉❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Siri83 skrev:

Da er jeg ferdig på ul og denne gangen var det en god opplevelse❤️ Så en liten reke med hjerteaktivitet❤️Var bare for tidlig forrige gang så det var grunnen. Kroppen min bruker nok bare litt lengre tid på å lage rede enn gravideapper skal ha det til. Er visst 6+4 i følge målene, så det er jo ca halvannen uke kortere enn jeg trodde. Men så lenge det så bra ut er jeg lykkelig! Så nå får vi bare håpe at reka holder seg der og vokser seg stor og sterk❤️

Tusen takk for alle gode tanker❤️

Hurra!!!!!❤️🎉🎉🎉 gratulerer så mye, dette må være ubeskrivelig godt, kan jeg tenke meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri83 skrev:

Da er jeg ferdig på ul og denne gangen var det en god opplevelse❤️ Så en liten reke med hjerteaktivitet❤️Var bare for tidlig forrige gang så det var grunnen. Kroppen min bruker nok bare litt lengre tid på å lage rede enn gravideapper skal ha det til. Er visst 6+4 i følge målene, så det er jo ca halvannen uke kortere enn jeg trodde. Men så lenge det så bra ut er jeg lykkelig! Så nå får vi bare håpe at reka holder seg der og vokser seg stor og sterk❤️

Tusen takk for alle gode tanker❤️

Velkommen over i mai gruppa da ❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Atemor skrev:

Liten peanøtt med hjerterytme og armveiving her ❤❤ 9+3 ❤

Så koselig!! Reker og peanøtter med hjertelyd er det fineste som finns😁😂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, gratulerer til dere som fikk gode nyheter i dag! Jeg har enda ikke fått til å bestille time, forbaskete småby med lite åpningstider og lang svartid. Mulig jeg må dra til nabobyen, men det er nesten en time hver vei, så jeg håper jeg får time her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Siri83 skrev:

Da er jeg ferdig på ul og denne gangen var det en god opplevelse❤️ Så en liten reke med hjerteaktivitet❤️Var bare for tidlig forrige gang så det var grunnen. Kroppen min bruker nok bare litt lengre tid på å lage rede enn gravideapper skal ha det til. Er visst 6+4 i følge målene, så det er jo ca halvannen uke kortere enn jeg trodde. Men så lenge det så bra ut er jeg lykkelig! Så nå får vi bare håpe at reka holder seg der og vokser seg stor og sterk❤️

Tusen takk for alle gode tanker❤️

Gratulerer så masse 😊👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg hører visst til her :) Har termin 14. april - dvs i dag er jeg uke 11 eller 10+4. Det er første gang jeg er gravid, så jeg vet lite om alt som skal skje fremover - så kanskje det kan være lurt å være med her!  

Nå for tiden herjer kvalmen, den har bare blitt verre og verre siste uken, jeg som trodde alt skulle bli bedre når man nærmer seg uke 12. Er kvalm fra jeg setter meg opp i sengen om morgenen og helt til jeg legger meg om kvelden - heldigvis er kvalmen bedre når jeg spiser, så jeg får i meg mat. 

Hilsen isbjørnungen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutes ago, Isbjørnungen said:

Hei! Jeg hører visst til her :) Har termin 14. april - dvs i dag er jeg uke 11 eller 10+4. Det er første gang jeg er gravid, så jeg vet lite om alt som skal skje fremover - så kanskje det kan være lurt å være med her!  

Nå for tiden herjer kvalmen, den har bare blitt verre og verre siste uken, jeg som trodde alt skulle bli bedre når man nærmer seg uke 12. Er kvalm fra jeg setter meg opp i sengen om morgenen og helt til jeg legger meg om kvelden - heldigvis er kvalmen bedre når jeg spiser, så jeg får i meg mat. 

Hilsen isbjørnungen

Da er vi ganske lik i formen  ❤ her har kvalmen også blitt verre siste uken 😨😨 helt krise!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for dere som har sett bankende hjerter! ❤ Gleder meg på deres vegne! 😊 Jeg har selv ul på onsdag, og er utrolig spent! Vil da være 11+3, og håper på gode nyheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det endelig den 18.september i morgen, og jeg er så spent på ultralyden klokken 12.00!! Grugleder meg, så tviler på at det blir så mye søvn i natt🙈❤️☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Sljee skrev:

Da er det endelig den 18.september i morgen, og jeg er så spent på ultralyden klokken 12.00!! Grugleder meg, så tviler på at det blir så mye søvn i natt🙈❤️☺️ 

Det går sikkert kjempebra!! Tenker på deg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ❤️ Aktivitet hos meg ... jeg er rimelig sikker på at jeg er 8 uker og noen dager på vei, men ble målt til 6 uker ... så tror d er over for vår del. Får ik tatt ny ul om 4 uker, så om jeg ik begynner å blø før d så får man se om d har skjedd noe... årsaken er jobbrelatert så få ik sjekket før da. Lykke til dere andre 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, mrsatilla har 2 skrev:

Ingen ❤️ Aktivitet hos meg ... jeg er rimelig sikker på at jeg er 8 uker og noen dager på vei, men ble målt til 6 uker ... så tror d er over for vår del. Får ik tatt ny ul om 4 uker, så om jeg ik begynner å blø før d så får man se om d har skjedd noe... årsaken er jobbrelatert så få ik sjekket før da. Lykke til dere andre 👍🏼

Føler veldig med deg. Vil ikke gi deg falske forhåpninger, men det var jo nesten det samme med meg. Hadde ul da jeg trodde jeg var 7+1, men da fant de ingenting, bare en tom fostersekk. Da jeg hadde ny ul en uke etter hadde nok hjertet akkurat begynt å slå, så det kan jo hende det var akkurat for tidlig for din del? 4uker er lenge å gå og vente og ikke vite, du får ikke lov til å komme etter 1-2uker? Har du symptomer?

krysser alt for deg❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt symptomer, men d hadde jeg sist jeg mistet også ... siden d er en liten morkake der (antagelig) vil den produsere litt hormoner ennå . Jeg får lov å ta ul, bare litt vanskelig å gjennomføre disse ukene som kommer 👍🏼 Vi får se om d er mulig, men tror d skal stå hardt til. 

Takk for omtanken 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...