Gå til innhold

April 2018


1-2-3 <3

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Sljee said:

Er det flere som har litt mensenmurringer i ny og ned..? Den følelsen av at "nå kommer den ganske snart". 

Jeg har det. Hadde det i første graviditet også ❤ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Siri83 skrev:

Ja, har det innimellom jeg også. Er visst vanlig da det er mye som strekkes og vokser, så satser på at det bare er et godt tegn :)

Hei! Hvordan går det med deg? 

Fjoh takk for svar, kjekt å høre at jeg ikke er alene 🙈 er det samme følelse til deg også? Det varer i bare noen minutter, så forsvinner det igjen. Har du litt vondt i korsryggen også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Atemor skrev:

Jeg har det. Hadde det i første graviditet også ❤ 

Fjoh, takk for svar! Blir jo så bekymret🙄 har/hadde du også i den form av at det kjentes ut som at den kom når som helst? Det varer bare i noen minutter, så forsvinner det. Nå har jeg litt vondt i korsryggen bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Sljee skrev:

Fjoh, takk for svar! Blir jo så bekymret🙄 har/hadde du også i den form av at det kjentes ut som at den kom når som helst? Det varer bare i noen minutter, så forsvinner det. Nå har jeg litt vondt i korsryggen bare..

For enkelte er d helt vanlig under graviditet, andre merker ingenting... så individuelt 😊 Du får gå ut i fra at d er sånn du har d når du er nygravid 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, mrsatilla har 2 skrev:

For enkelte er d helt vanlig under graviditet, andre merker ingenting... så individuelt 😊 Du får gå ut i fra at d er sånn du har d når du er nygravid 👍🏼

Ja, jeg får gjøre det👍🏻😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Sljee skrev:

Hei! Hvordan går det med deg? 

Fjoh takk for svar, kjekt å høre at jeg ikke er alene 🙈 er det samme følelse til deg også? Det varer i bare noen minutter, så forsvinner det igjen. Har du litt vondt i korsryggen også? 

Hadde enda sterkere menssmerter og murringer med vondt i korsryggen som resulterte i en frisk gutt sist. Blir jo bekymret av og til selv, men prøver å minne meg selv på det hvertfall. 

Går fint her. Ikke fått svar fra legen, men testet meg med ukesindikator i går og den viste 3+ (viste 1-2 forrige mandag) så da går det nok rette veien :) Mye sliten og kvalm, legger meg helt utslitt på kvelden og våkner grytidlig og får ikke sove. Tenker å bestille tidlig ul om en uke eller halvannen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Nå er jeg litt bekymret.. Jeg er 6 + 1 uker på vei. Tok en cb på tirsdag den viste 2- 3 uker, syns det var litt kort, forventet egentlig 3+. , men jeg bestemte meg for å vente til i dag med å bekymre meg, og i dag viser ny test igjen 2-3. Burde den ikke vist 3+, er jo 4 uker siden unnfangelsen..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Siri83 skrev:

Hadde enda sterkere menssmerter og murringer med vondt i korsryggen som resulterte i en frisk gutt sist. Blir jo bekymret av og til selv, men prøver å minne meg selv på det hvertfall. 

Går fint her. Ikke fått svar fra legen, men testet meg med ukesindikator i går og den viste 3+ (viste 1-2 forrige mandag) så da går det nok rette veien :) Mye sliten og kvalm, legger meg helt utslitt på kvelden og våkner grytidlig og får ikke sove. Tenker å bestille tidlig ul om en uke eller halvannen.

 

Oi, det er jo kjempebra! Da skal jeg gå tilbake hit og lese neste gang jeg blir småbekymret igjen🙈 

Så bra at den øker, da går det nok rette veien for deg ja! Hurra. Jeg er trøtt hele døgnet og legger meg helt utslitt selv, uansett hvor lenge jeg sover så gjesper jeg 24/7 før jeg legger meg igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FjelletKaller skrev:

Hei.

Nå er jeg litt bekymret.. Jeg er 6 + 1 uker på vei. Tok en cb på tirsdag den viste 2- 3 uker, syns det var litt kort, forventet egentlig 3+. , men jeg bestemte meg for å vente til i dag med å bekymre meg, og i dag viser ny test igjen 2-3. Burde den ikke vist 3+, er jo 4 uker siden unnfangelsen..  

Ikke ta cb mer!! Du blir bare unødvendig stresset av det. Cb krever høyt hCG nivå for å vise 3+. hCG er veldig veldig individuelt. Jeg gjorde det samme og ble fryktelig stresset da cb etter en uke fortsatt viste 2-3. Jeg foretrekker heller å ta tidlig ul. Mye bedre enn cb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Stoort ønske om en til... skrev:

Ikke ta cb mer!! Du blir bare unødvendig stresset av det. Cb krever høyt hCG nivå for å vise 3+. hCG er veldig veldig individuelt. Jeg gjorde det samme og ble fryktelig stresset da cb etter en uke fortsatt viste 2-3. Jeg foretrekker heller å ta tidlig ul. Mye bedre enn cb.

Du har sikkert rett!! 😊 Jeg har legetime i neste uke, så jeg får ta det opp med han, er jo ikke så mye å gjøre fra eller til... 😔 Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, FjelletKaller said:

Hei.

Nå er jeg litt bekymret.. Jeg er 6 + 1 uker på vei. Tok en cb på tirsdag den viste 2- 3 uker, syns det var litt kort, forventet egentlig 3+. , men jeg bestemte meg for å vente til i dag med å bekymre meg, og i dag viser ny test igjen 2-3. Burde den ikke vist 3+, er jo 4 uker siden unnfangelsen..  

Du har tatt en positiv test. Stol på den og ikke ta hundre nye tester. Er det ikke sånn at hcg synker etter x antall uker uansett? Snakk med legen eller bestill tidlig UL til når du tror du er 7-8 uker på vei. Da får du sett om d er et bankende hjerte ❤

Dette er noen slitsomme uker og man vet aldri om det er sikkert. Det er en del av pakka ❤🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Atemor skrev:

Du har tatt en positiv test. Stol på den og ikke ta hundre nye tester. Er det ikke sånn at hcg synker etter x antall uker uansett? Snakk med legen eller bestill tidlig UL til når du tror du er 7-8 uker på vei. Da får du sett om d er et bankende hjerte ❤

Dette er noen slitsomme uker og man vet aldri om det er sikkert. Det er en del av pakka ❤🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, FjelletKaller skrev:

Hei.

Nå er jeg litt bekymret.. Jeg er 6 + 1 uker på vei. Tok en cb på tirsdag den viste 2- 3 uker, syns det var litt kort, forventet egentlig 3+. , men jeg bestemte meg for å vente til i dag med å bekymre meg, og i dag viser ny test igjen 2-3. Burde den ikke vist 3+, er jo 4 uker siden unnfangelsen..  

Jeg har sett flere steder at disse testene begynner å tulle seg etter uke 6. HCG-nivået blir for høyt for testen, og da krøller det seg. Lurer på om det står noe om det i bruksanvisningen til testen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, mlini skrev:

Jeg har sett flere steder at disse testene begynner å tulle seg etter uke 6. HCG-nivået blir for høyt for testen, og da krøller det seg. Lurer på om det står noe om det i bruksanvisningen til testen også?

Det stod om det i bruksanvisningen Ja, men det var 6 uker fra unnfangelsen, dvs i uke 8... 😔 Men jeg får bare vente å se, har ikke vært noe smerter eller blod, så krysser fingrene!! 🤞😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på UL :) 

fikk se en liten en som danset og vrikket på seg. Og vinket med en kort liten arm 😊😍 Termin 3. April 💕

Så 9+3 i dag :) 

Hvordan går det med dere andre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, FjelletKaller skrev:

Du har sikkert rett!! 😊 Jeg har legetime i neste uke, så jeg får ta det opp med han, er jo ikke så mye å gjøre fra eller til... 😔 Hvor langt er du på vei?

Jeg er 6+5 :) hva med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Caity<3 said:

Da har jeg vært på UL :) 

fikk se en liten en som danset og vrikket på seg. Og vinket med en kort liten arm 😊😍 Termin 3. April 💕

Så 9+3 i dag :) 

Hvordan går det med dere andre? 

❤❤❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9+1 ❤

I følge lengdemål på dagens tidlige (private) UL. Bankende hjerte og bevegelser :strix:

Den blivende far er dessverre ikke like happy..

Endret av Kveldssol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Caity<3 skrev:

Da har jeg vært på UL :) 

fikk se en liten en som danset og vrikket på seg. Og vinket med en kort liten arm 😊😍 Termin 3. April 💕

Så 9+3 i dag :) 

Hvordan går det med dere andre? 

Så herlig! 😊

Jeg er henvist til tidlig ul, så venter bare på å få time. Er 8+6 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Kveldssol said:

9+1 ❤

I følge lengdemål på dagens tidlige (private) UL. Bankende hjerte og bevegelser :strix:

Den blivende far er dessverre ikke like happy..

 

Så fantastisk! Skal på privat UL om 2 uker selv... grugleder meg❤

Ånei. Så dumt at blivende far ikke er begeistret? 💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.8.2017 den 19.34, Ellabella123 skrev:

Stavanger her også, og var også med i en BiM gruppe for sju år siden. Har kontakt med noen av de enda 😊

Terminkalkulatoren sier 23.04

Sniker litt her jeg... er fra stavanger området, termin i begynnelsen av mai.. men blitt satt igang med de to andre 1 uke før termin så gøy å se om det blir april eller mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Tusenfryd84 skrev:

Noen av dere som er fra Trondheim? 😊

Bodde der lenge og vel, og fødte et par barn der, men har nå flyktet fra møkkaværet tilbake til østlandet.  😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp!! Jeg tryna i stad når jeg tørka støv, slo bare hodet litt men ikke ikke så veldig. Nå noen timer etter på så blør jeg, brunt.. ikke veldig mye, men har blødd gjennom joggebuksa... er litt mensmurringer i magen.. ringer man legevakta, eller venter man til i morgen og ringer fastlegen?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...