Gå til innhold

April 2018


1-2-3 <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

48 minutter siden, Siri83 skrev:

Hvordan gikk det med deg, Sljee?

Her var det en liten bankende bamsemums som rørte på seg under ultralyden, så det var ordentlig kjekt❤️❤️😍 gud så deilig det var å se det bankende hjertet!! Legen/gynekologen sa at alt så kjempefint ut, og at lengden på babyen osv passet fint til 9 uker, som jeg er i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Sljee skrev:

Her var det en liten bankende bamsemums som rørte på seg under ultralyden, så det var ordentlig kjekt❤️❤️😍 gud så deilig det var å se det bankende hjertet!! Legen/gynekologen sa at alt så kjempefint ut, og at lengden på babyen osv passet fint til 9 uker, som jeg er i dag. 

Gratulerer så masse og lykke til videre 😊👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, mrsatilla har 2 skrev:

Ingen ❤️ Aktivitet hos meg ... jeg er rimelig sikker på at jeg er 8 uker og noen dager på vei, men ble målt til 6 uker ... så tror d er over for vår del. Får ik tatt ny ul om 4 uker, så om jeg ik begynner å blø før d så får man se om d har skjedd noe... årsaken er jobbrelatert så få ik sjekket før da. Lykke til dere andre 👍🏼

Åh, så trist å høre😔❤️ føler med deg og håper så inderlig at du ikke begynner å blø sånn at du får muligheten til å ta en ultralyd om 4 uker! Krysser alt jeg har for deg. Føler du deg dårlig da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Sljee skrev:

Åh, så trist å høre😔❤️ føler med deg og håper så inderlig at du ikke begynner å blø sånn at du får muligheten til å ta en ultralyd om 4 uker! Krysser alt jeg har for deg. Føler du deg dårlig da? 

Nei har symptomer ol, men d hadde jeg sist også når jeg mistet. Merker d egentlig best på blodsukker mitt, for jeg er ikke inulinsensitiv som diabetikere ofte er v starten av graviditet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, mrsatilla har 2 skrev:

Nei har symptomer ol, men d hadde jeg sist også når jeg mistet. Merker d egentlig best på blodsukker mitt, for jeg er ikke inulinsensitiv som diabetikere ofte er v starten av graviditet. 

Ååå😔 krysser fingrene for deg og sender mange gode tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sljee skrev:

Her var det en liten bankende bamsemums som rørte på seg under ultralyden, så det var ordentlig kjekt❤️❤️😍 gud så deilig det var å se det bankende hjertet!! Legen/gynekologen sa at alt så kjempefint ut, og at lengden på babyen osv passet fint til 9 uker, som jeg er i dag. 

Så fantastisk! Gratulerer! Da er det bare å senke skuldrene❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Sljee said:

Her var det en liten bankende bamsemums som rørte på seg under ultralyden, så det var ordentlig kjekt❤️❤️😍 gud så deilig det var å se det bankende hjertet!! Legen/gynekologen sa at alt så kjempefint ut, og at lengden på babyen osv passet fint til 9 uker, som jeg er i dag. 

Gratulerer! Så fantastisk ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, mrsatilla har 2 said:

Ingen ❤️ Aktivitet hos meg ... jeg er rimelig sikker på at jeg er 8 uker og noen dager på vei, men ble målt til 6 uker ... så tror d er over for vår del. Får ik tatt ny ul om 4 uker, så om jeg ik begynner å blø før d så får man se om d har skjedd noe... årsaken er jobbrelatert så få ik sjekket før da. Lykke til dere andre 👍🏼

Sender deg all verdens kjærleik ❤ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg endelig fått bestilt time til ul, hos tredje klinikken jeg kontaktet! Det blir mye reising for noe som tar ti minutter, men da får jeg iallefall svar på hvor langt jeg er på vei, og om det er mer enn én! Grugleder meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, MilleMarmelade skrev:

Nå har jeg endelig fått bestilt time til ul, hos tredje klinikken jeg kontaktet! Det blir mye reising for noe som tar ti minutter, men da får jeg iallefall svar på hvor langt jeg er på vei, og om det er mer enn én! Grugleder meg...

Så bra. Når har du time da?☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Sljee skrev:

Så bra. Når har du time da?☺️

Torsdag formiddag 😊

Så hvis alt ser greit ut da, trur jeg neimen ikke jeg gidder å holde på denne hemligheten ovenfor de aller nærmeste lenger. Er så lei av å holde inn magen og late som om alt er normalt! 😵

Endret av MilleMarmelade
Tilleggsinfo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper så inderlig denne kvalmen slipper taket snart. 10+1 nå. I forrige svangerskap slapp kvalmen taket i uke 13. Er litt sliten og lei av å hele tiden kjenne på kvalmen i halsen, brekninger og oppkast. Har hatt to gode dager. Men i dag er jeg dårlig igjen. Jeg som håpet qt d snudde nå.. ja ja... Heldigvis er den en levende peanøtt inni der. Og alt er verdt det til slutt. Men akkurat i dagber jeg litt oppgitt.. blir veeldig lange dager. Gleder meg til å bli i form til å dra på jobb igjen! 

Hvordan går d med dere?

Spennende med UL MilleMarmelade. Jeg syns det er verdt penger og reisetid. Deilig å senke skuldrene og vite at det er hjertelyd og liv inni der:-) jeg har delt det med mine nærmeste. Men d har kanskje noe med at jeg er så dårlig at alle merker det 🙈😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Atemor skrev:

Jeg håper så inderlig denne kvalmen slipper taket snart. 10+1 nå. I forrige svangerskap slapp kvalmen taket i uke 13. Er litt sliten og lei av å hele tiden kjenne på kvalmen i halsen, brekninger og oppkast. Har hatt to gode dager. Men i dag er jeg dårlig igjen. Jeg som håpet qt d snudde nå.. ja ja... Heldigvis er den en levende peanøtt inni der. Og alt er verdt det til slutt. Men akkurat i dagber jeg litt oppgitt.. blir veeldig lange dager. Gleder meg til å bli i form til å dra på jobb igjen! 

Hvordan går d med dere?

Spennende med UL MilleMarmelade. Jeg syns det er verdt penger og reisetid. Deilig å senke skuldrene og vite at det er hjertelyd og liv inni der:-) jeg har delt det med mine nærmeste. Men d har kanskje noe med at jeg er så dårlig at alle merker det 🙈😍

Jeg husker ikke helt når kvalmen slapp taket sist, men jeg ble iallefall kjempekvalm på oul i uke 17, fordi det var midt i lunsjen og de var veldig forsinka og jm var så hardhendt. Men på ny oul i uke 19, gikk det bra. Men jeg tror jeg gikk omtrent hele svangerskapet og lurte på når energien og "den flotte gravidgløden" skulle komme.... 🙈

Er iallefall kvalm og har såpass mye symptomer nå, at jeg er egentlig ikke bekymret for manglende liv. Jeg kjenner jo at livmoren har vokst! Men å se at det er riktig antall armer og ben og ingen åpenbare feil, er jo såklart kjekt. Og så er jeg veldig spent på om jeg virkelig er 11+1i morgen, det hadde jo vært kjekt! Men er forberedt på å bli satt 1-2 uker tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, MilleMarmelade skrev:

Jeg husker ikke helt når kvalmen slapp taket sist, men jeg ble iallefall kjempekvalm på oul i uke 17, fordi det var midt i lunsjen og de var veldig forsinka og jm var så hardhendt. Men på ny oul i uke 19, gikk det bra. Men jeg tror jeg gikk omtrent hele svangerskapet og lurte på når energien og "den flotte gravidgløden" skulle komme.... 🙈

Er iallefall kvalm og har såpass mye symptomer nå, at jeg er egentlig ikke bekymret for manglende liv. Jeg kjenner jo at livmoren har vokst! Men å se at det er riktig antall armer og ben og ingen åpenbare feil, er jo såklart kjekt. Og så er jeg veldig spent på om jeg virkelig er 11+1i morgen, det hadde jo vært kjekt! Men er forberedt på å bli satt 1-2 uker tilbake. 

Tenker d kommer til å gå helt fint 😊 

Tok en HCG i går, som var på 4100, som er godt innafor om jeg er 6 uker på vei. Så får man se hva svaret blir fra HCG i morgen. Har brunlig utflod men ingen skikkelig blødning ennå. Trente ganske hardt i går, krysser fingre for at d kan være derfor. Kan ik forstå om jeg bare er 6 uker på vei ... fysisk ik mulig 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på ul, og fikk se et sprellende lite knøtt, med kraftige hjerteslag ❤ Godt å se, og jeg kan nå senke skuldrene litt. Ble satt litt tilbake, fra 11+3 til 10+5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en liten bokser inni magen min! Ble satt fram til 12+0 faktisk, det var litt uventa. Men det var definitivt ikke en 9-ukers bønne! Fingre og tær og magesekk og hjernehalvdeler. Fikk se litt i 3D òg fordi jm ville leke seg litt med utstyret og den lå så fint til. :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen !

Slenger meg med her :) har termin 17.april. er fortsatt avventende selv om jeg snart er ferdig med 1. Trimester, har opplevd flere spontanaborter. Har også et barn på 5 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Sol89 skrev:

Hei alle sammen !

Slenger meg med her :) har termin 17.april. er fortsatt avventende selv om jeg snart er ferdig med 1. Trimester, har opplevd flere spontanaborter. Har også et barn på 5 år :)

Velkommen! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sol89 skrev:

Hei alle sammen !

Slenger meg med her :) har termin 17.april. er fortsatt avventende selv om jeg snart er ferdig med 1. Trimester, har opplevd flere spontanaborter. Har også et barn på 5 år :)

Velkommen hit! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Det jeg lurer på er: er der noen andre som er fullstendig utmattet ? Jeg har vært helt på trynet i flere uker. Føler meg døden nær, nesten. Var i kjempegod form i forrige svangerskap, så dette er ukjent terreng 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...