SLURPÅ Skrevet 6. november 2016 #176 Skrevet 6. november 2016 http://oi65.tinypic.com/2w36knk.jpg Slik såg dei ut etter 20 min med urin på 5 timer. Jeg blir så urolig og finner ikkje roen. Jeg liter mest på den breiaste testen som jeg har på første bildet som står hcg på. Den blir tatt i morgon tidlig når jeg er ferdig på arbeid.
AkkMa Skrevet 6. november 2016 Forfatter #177 Skrevet 6. november 2016 Ja! Huff, ja, jeg mener ikke at man skal gå rundt og lure seg sjøl heller. Da kan man jo bli fryktelig skuffa. Jeg mente bare at jeg ikke orker å konkludere - på noen som helst måte - før det er helt uunngåelig. Da blir det liksom ekstra mange ventedager.. Derfor krysser jeg fortsatt fingra for alle her
Lilletrille17 Skrevet 6. november 2016 #178 Skrevet 6. november 2016 http://oi65.tinypic.com/2w36knk.jpg Slik såg dei ut etter 20 min med urin på 5 timer. Jeg blir så urolig og finner ikkje roen. Jeg liter mest på den breiaste testen som jeg har på første bildet som står hcg på. Den blir tatt i morgon tidlig når jeg er ferdig på arbeid. Blir spennende å se de neste dagene, men til at du er 7 dpo må jo dette love godt!?😊 Jeg er heeeelt håpløs, og har hatt noia hele dagen for den ene svake testen jeg tok i dag tidlig. Bestemte meg for ikke å teste før evnt legetime i morgen. Men.. det endte opp med at jeg nå har holdt på å tisse på meg i 3 timer, fordi jeg har holdt meg i 4.5 time for å få tatt en test i kveld🙈 Assa.. jeg blir oppgitt over meg selv. Men testen ser omtrent like sterk ut som den jeg tok i går morges (samme type), så da vart jeg litt beroliget☺️😍
Nettie+jentungen Skrevet 6. november 2016 #179 Skrevet 6. november 2016 Lurer på om jeg skal joine her.. skal vel ha mensen i slutten av neste uke, om den kommer 😅 ikke helt planlagt, men.. får se hva som skjer i løpet av uka. Har testet tidlig med de to andre og kjent symptomer tidlig. Da spesielt kvalme, sånn som nå 😅 lest igjennom hele tråden og sett noen har fått positive tester allerede, gratulerer
SLURPÅ Skrevet 7. november 2016 #180 Skrevet 7. november 2016 Glemte meg heilt vekk. For på do før jeg dusja. Får ta seinare i dag. Har ingen ting som sier positiv tester. Føler ingen gravids tegn. Men HÅPER.
Lilletrille17 Skrevet 7. november 2016 #181 Skrevet 7. november 2016 😍😍😍😍 Jeg svever!! Måtte spiren klamre seg fast og bli der inne til juli! Tårene bare renner av glede, er ventetiden endelig over!?😄 Ikm i dag.. har egentlig testdag onsdag. Legetime etterpå👍 http://a66.tinypic.com/24xo2rp.jpg
C'est la vie Skrevet 7. november 2016 #182 Skrevet 7. november 2016 Glemte meg heilt vekk. For på do før jeg dusja. Får ta seinare i dag. Har ingen ting som sier positiv tester. Føler ingen gravids tegn. Men HÅPER. Det var da jeg var gravid jeg hadde minst tegn ☺️ Symptomene kom ikke før uke 6.
C'est la vie Skrevet 7. november 2016 #183 Skrevet 7. november 2016 😍😍😍😍 Jeg svever!! Måtte spiren klamre seg fast og bli der inne til juli! Tårene bare renner av glede, er ventetiden endelig over!?😄 Ikm i dag.. har egentlig testdag onsdag. Legetime etterpå👍 http://a66.tinypic.com/24xo2rp.jpg Sa jo du er gravid 😍 Denne skal klamre seg fast.
Lilletrille17 Skrevet 7. november 2016 #184 Skrevet 7. november 2016 (endret) Sa jo du er gravid 😍 Denne skal klamre seg fast.Ja, du gjorde det!! Hehe.. 😍 Har virkelig ikke turt å tro på det før nå, og er fortsatt ganske uvirkelig. Men gikk mer opp for meg med den digitale testen☺️ Ja, den har bare å klamre seg fast! 😍 Har du testa noe mer du da Sperocredo? Endret 7. november 2016 av Solan85
C'est la vie Skrevet 7. november 2016 #185 Skrevet 7. november 2016 Ja. Den testen jeg hadde sist var nok bare en skygge. Rakk ikke lese av før det hadde gått en stund. Så kan hende den kom etter tiden. Fikk en samme skygge i dag. Innen tiden! Men ser ut som det bare er skygge. Så får bare prøve igjen 😊
Lilletrille17 Skrevet 7. november 2016 #186 Skrevet 7. november 2016 Ja. Den testen jeg hadde sist var nok bare en skygge. Rakk ikke lese av før det hadde gått en stund. Så kan hende den kom etter tiden. Fikk en samme skygge i dag. Innen tiden! Men ser ut som det bare er skygge. Så får bare prøve igjen 😊 Da blir det veldig spennende å se de neste dagene, satser på at det er mer enn skyggestrek😊👍 krysser fingrene!!
C'est la vie Skrevet 7. november 2016 #187 Skrevet 7. november 2016 Da blir det veldig spennende å se de neste dagene, satser på at det er mer enn skyggestrek krysser fingrene!! Takk for det! Men jeg har hatt så mange slike skyggestreker opp igjennom årene så jeg tror nok det bare er skygge. Men krysser selvfølgelig fingrene for noe annet. Tror ikke jeg tar en ny test før ikm på torsdag. Har bare en test igjen, orker ikke kjøpe flere
Lilletrille17 Skrevet 7. november 2016 #188 Skrevet 7. november 2016 Takk for det! Men jeg har hatt så mange slike skyggestreker opp igjennom årene så jeg tror nok det bare er skygge. Men krysser selvfølgelig fingrene for noe annet. Tror ikke jeg tar en ny test før ikm på torsdag. Har bare en test igjen, orker ikke kjøpe flere Så synd i tilfelle. Men ja, håpet er ikke ute før heksa dukker opp😊👍
AkkMa Skrevet 7. november 2016 Forfatter #190 Skrevet 7. november 2016 Slik ser den ut nå. Jeg ser streken, jeg! Men veit ikke noe om sånne skyggestreker eller hvorfor de dukker opp. Det er jo merkelig at det kan dukke opp en strek, hvis det ikke er hcg i urinen? Eller kan testene reagere på noe annet også? Har man noen god forklaring?
C'est la vie Skrevet 7. november 2016 #191 Skrevet 7. november 2016 Jeg ser streken, jeg! Men veit ikke noe om sånne skyggestreker eller hvorfor de dukker opp. Det er jo merkelig at det kan dukke opp en strek, hvis det ikke er hcg i urinen? Eller kan testene reagere på noe annet også? Har man noen god forklaring? bare de 2 siste av 9 tester som har strek. men ser ut som skygge nå! Den jeg tok med 3 timers urin i går har ingen strek. Men den for 2 dager siden og i dag har det Veldig rart. hehe
AkkMa Skrevet 7. november 2016 Forfatter #192 Skrevet 7. november 2016 Æsj, begynner å mistenke at murringene jeg har kjent er tanta som er på vei sjøl om ikm er først den 10. I natt, som forrige pp, våkna jeg av vond verk i underlivet. Kanskje det bare er sånn det skal være framover, nesten en uke med kjipe murringer og verk før det setter i gang..
C'est la vie Skrevet 7. november 2016 #193 Skrevet 7. november 2016 Æsj, begynner å mistenke at murringene jeg har kjent er tanta som er på vei sjøl om ikm er først den 10. I natt, som forrige pp, våkna jeg av vond verk i underlivet. Kanskje det bare er sånn det skal være framover, nesten en uke med kjipe murringer og verk før det setter i gang.. Tror jeg selv får mens nå faktisk. Så slik ut når jeg var på do. Så da er det nok bare skygge på testen!
Rullgardin Skrevet 7. november 2016 #194 Skrevet 7. november 2016 Har noen av dere erfaringer med positiv EL test rundt IKM? Pga ustabile sykluser tok jeg en EL test i går. Murringene den siste uka kjennes like mye ut som murringer rundt EL. Testen i går var nesten positiv. Jeg som hadde lova meg selv å ikke teste mer før tr evt kommer måtte jo da (selvfølgelig) ta en g-test i morres. Den var like hvit som de foregående... Det er så drit irriterende med ustabil syklus! Nå er jeg på CD40.. De siste syklusene har vært på 49 og 41 dager 😔😔
Belle12 Skrevet 7. november 2016 #195 Skrevet 7. november 2016 😍😍😍😍 Jeg svever!! Måtte spiren klamre seg fast og bli der inne til juli! Tårene bare renner av glede, er ventetiden endelig over!?😄 Ikm i dag.. har egentlig testdag onsdag. Legetime etterpå👍 http://a66.tinypic.com/24xo2rp.jpg Hurra 😄😄🎉
C'est la vie Skrevet 7. november 2016 #196 Skrevet 7. november 2016 Har noen av dere erfaringer med positiv EL test rundt IKM? Pga ustabile sykluser tok jeg en EL test i går. Murringene den siste uka kjennes like mye ut som murringer rundt EL. Testen i går var nesten positiv. Jeg som hadde lova meg selv å ikke teste mer før tr evt kommer måtte jo da (selvfølgelig) ta en g-test i morres. Den var like hvit som de foregående... Det er så drit irriterende med ustabil syklus! Nå er jeg på CD40.. De siste syklusene har vært på 49 og 41 dager 😔😔Man kan få positiv el test om man er gravid. Den slår ut på lh og HCG. Men siden den var negativ, kanskje du ikke har hatt el enda?
_Harefrøken Skrevet 7. november 2016 #197 Skrevet 7. november 2016 Tok to tester i morges, men la dem på forskjellige plass mens jeg hoppet kjapt i dusjen. Først da jeg kom hjem fra jobb skjønte jeg at jeg bare hadde sjekket den ene. Jeg vet det ikke er gyldig, men ser iallefall noe der(mer synlig enn det jeg klarer få med på bilde...). IKM er forøvrig endret til onsdag siden jeg hadde tidligere eggløsning. http://tinypic.com/r/2dkiv7k/9
SLURPÅ Skrevet 7. november 2016 #198 Skrevet 7. november 2016 http://tinypic.com/view.php?pic=2a4sayw&s=9 Får krysse er 8 dpo.
SLURPÅ Skrevet 7. november 2016 #199 Skrevet 7. november 2016 Tok to tester i morges, men la dem på forskjellige plass mens jeg hoppet kjapt i dusjen. Først da jeg kom hjem fra jobb skjønte jeg at jeg bare hadde sjekket den ene. Jeg vet det ikke er gyldig, men ser iallefall noe der(mer synlig enn det jeg klarer få med på bilde...). IKM er forøvrig endret til onsdag siden jeg hadde tidligere eggløsning. http://tinypic.com/r/2dkiv7k/9 Ser streken. Men streken kommer ikkje uten hcg. Tiden er ute behøver ikkje forhindre. Det er mangen som er blitt gravide sjølv om testen var over tiden. Da er det barre og håpe den blir sterkere og sterkere. Det er det som teller no.
Stella&My+2 Skrevet 7. november 2016 #200 Skrevet 7. november 2016 Når starter dere testingen? :-) 8 dpo i morgen og klør etter å svi av første strimmel:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå