Lilletrille17 Skrevet 2. november 2016 #76 Skrevet 2. november 2016 Den dagen du tok ut egg er eggløsningsdagen så dagen etter er 1 DPO Aha.. da er jeg 9 dpo i dag da😊 Fikk testene i posten i dag, så nå er der bare å prøve og beherske seg🙈😂
Lilletrille17 Skrevet 2. november 2016 #77 Skrevet 2. november 2016 Tror rugedag er rekna som dpo Er så spent for dine vegner. Krysser. Tusen takk, håper på full klaff for deg også nå!☺️
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #78 Skrevet 2. november 2016 6 dpo her. Ingen tegn til noen ting. Fall i temp i går som hoppet opp igjen i dag.. Tegn at egget prøver og feste seg. Anonymous poster hash: 385bb...66e
AkkMa Skrevet 2. november 2016 Forfatter #79 Skrevet 2. november 2016 Aha.. da er jeg 9 dpo i dag da Fikk testene i posten i dag, så nå er der bare å prøve og beherske seg 9 dpo her også, tror jeg.. Hehe, heldigvis kommer det tester i posten først tidligst fredag! Vanskelig å beherske seg!
Lilletrille17 Skrevet 2. november 2016 #80 Skrevet 2. november 2016 Jeg klarte ikke dy meg og tok en test nå.. på kveldsurin 9 dpo🙈 Meeen.. syns jeg skimter en svaaak strek, noe jeg aldri har sett før. Er det bare meg?? Skyggestrek?? http://a67.tinypic.com/2v3mp82.jpg
C'est la vie Skrevet 2. november 2016 #81 Skrevet 2. november 2016 Jeg klarte ikke dy meg og tok en test nå.. på kveldsurin 9 dpo🙈 Meeen.. syns jeg skimter en svaaak strek, noe jeg aldri har sett før. Er det bare meg?? Skyggestrek?? http://a67.tinypic.com/2v3mp82.jpg Det er en strek 👏🏼🎉
Belle12 Skrevet 2. november 2016 #82 Skrevet 2. november 2016 Jeg klarte ikke dy meg og tok en test nå.. på kveldsurin 9 dpo🙈 Meeen.. syns jeg skimter en svaaak strek, noe jeg aldri har sett før. Er det bare meg?? Skyggestrek?? http://a67.tinypic.com/2v3mp82.jpg Ser strek 😄😄😄
Lilletrille17 Skrevet 2. november 2016 #83 Skrevet 2. november 2016 Det er en strek 👏🏼🎉 Er det sant!? Å herregud, jeg blir helt svimmel😅 Men nå ha jeg panikk for at jeg testa for tidlig etter å ha tatt Ovitrelle.... 11 dager siden i dag, håper det var nok🙈
mammas skatter <3 Skrevet 2. november 2016 #84 Skrevet 2. november 2016 Er det sant!? Å herregud, jeg blir helt svimmel Men nå ha jeg panikk for at jeg testa for tidlig etter å ha tatt Ovitrelle.... 11 dager siden i dag, håper det var nok dag 11 skal ovitrelle vare ute av kroppen etter min dagbok for 8 år siden. gratulere der er det spire
Lilletrille17 Skrevet 2. november 2016 #85 Skrevet 2. november 2016 Guri, jeg vet ikke helt hva jeg skal tro jeg nå! Helt fantastisk hvis dette virkelig endelig har gått veien😄 Ei hel uke igjen til testdag og jeg kan føle meg "trygg" på svaret føler jeg.. men nå vet jeg jammen ikke om jeg får sove i natt😍
SLURPÅ Skrevet 2. november 2016 #86 Skrevet 2. november 2016 Der er strek. Yes. La det klore seg godt godt fast.
C'est la vie Skrevet 2. november 2016 #87 Skrevet 2. november 2016 Herregud, jeg hadde litt rødt blod på papiret nå 😱 Hadde litt eggløsningsdagen, å nå 6 dpo. Kjenner jeg er litt nervøs for test dag nå.
C'est la vie Skrevet 2. november 2016 #88 Skrevet 2. november 2016 (endret) Er det sant!? Å herregud, jeg blir helt svimmel😅 Men nå ha jeg panikk for at jeg testa for tidlig etter å ha tatt Ovitrelle.... 11 dager siden i dag, håper det var nok🙈 Prøverøret med tvillingene testet jeg fra 5dpo for å følge med ovitrellen. 9DPO var testen helt blank, 12DPO var det strek igjen. Håper så for deg 😊(Hvis jeg husker rett, april 2012) Endret 2. november 2016 av sperocredo
Lilletrille17 Skrevet 2. november 2016 #89 Skrevet 2. november 2016 Herregud, jeg hadde litt rødt blod på papiret nå 😱 Hadde litt eggløsningsdagen, å nå 6 dpo. Kjenner jeg er litt nervøs for test dag nå. Spennende da, festeblødning?😇 Takk😘 Håper virkelig det ikke er Ovitrellen som slo ut, da kommer jeg til å hate meg selv lenge for å ha testa så tidlig🙈 Veldig lyst til å teste igjen i morgen tidlig, men burde kanskje vente til fredag.. 🙄
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #90 Skrevet 2. november 2016 Spennende da, festeblødning?😇 Takk😘 Håper virkelig det ikke er Ovitrellen som slo ut, da kommer jeg til å hate meg selv lenge for å ha testa så tidlig🙈 Veldig lyst til å teste igjen i morgen tidlig, men burde kanskje vente til fredag.. 🙄 Hadde litt blod på papiret da jeg ble gravid 6/7 dpo. Kan ta test å se om den blir sterkere eller svakere ? Anonymous poster hash: f0684...347
Lilletrille17 Skrevet 3. november 2016 #91 Skrevet 3. november 2016 Tok en test igjen nå, og den er omtrent helt lik den jeg tok i går kveld..med tanke på at jeg tok på morgenurin nå burde den vel vært litt sterkere kanskje!?
Lilletrille17 Skrevet 3. november 2016 #92 Skrevet 3. november 2016 Den øverste er fra i går kveld, den nederste nå i morges.. veldig like, men antydning til sterkere den nederst eller?😇 http://a67.tinypic.com/wrhpnl.jpg
AkkMa Skrevet 3. november 2016 Forfatter #93 Skrevet 3. november 2016 Hehe, jeg kommenterte uten å ha oppdatert sida og lasta inn nye svar først.. Det er dumt Streken bør jo bli gradvis sterkere, men om det er krise at den ikke har blitt det fra i går kveld til i dag, det tror jeg ikke. Her kjenner jeg at håpet dabber litt av. Synes ikke jeg kjenner noen særlige symptomer lenger. Er øm i puppene, men ikke så veldig lenger.
AkkMa Skrevet 3. november 2016 Forfatter #94 Skrevet 3. november 2016 Jeg ser det!!! Tror du kan gratuleres!
Lilletrille17 Skrevet 3. november 2016 #95 Skrevet 3. november 2016 Hehe... fort gjort AkkMa😉 Hurra!! Klarer ikke slippe gleden helt løs enda, klarer ikke helt å tro på det etter så lang tid med prøving. Håper tida går fort fort til testdagen, så kan jeg kanskje innse at det stemmer hvis testen fortsatt er positiv da😅 Merker forøvrig ingenting jeg heller, men er kanskje litt tidlig enda. Er 10 dpo/rugedag 8 i dag😊 Så håper det ikke betyr noenting for deg heller😉 Når har du ikm?
SLURPÅ Skrevet 3. november 2016 #96 Skrevet 3. november 2016 Den er sterkere og det er ikkje 1. Døgn sidan fårge test. Det sier sitt. HURRA
AkkMa Skrevet 3. november 2016 Forfatter #97 Skrevet 3. november 2016 Hehe... fort gjort AkkMa Hurra!! Klarer ikke slippe gleden helt løs enda, klarer ikke helt å tro på det etter så lang tid med prøving. Håper tida går fort fort til testdagen, så kan jeg kanskje innse at det stemmer hvis testen fortsatt er positiv da Merker forøvrig ingenting jeg heller, men er kanskje litt tidlig enda. Er 10 dpo/rugedag 8 i dag Så håper det ikke betyr noenting for deg heller Når har du ikm? Å, så hyggelig!! Det lover jo veldig godt da!! Kan jeg spørre hvor lenge dere har prøvd? Det var jo på en måte godt å høre at du ikke kjenner noen symptomer du heller. Er litt usikker på nøyaktig når jeg hadde el, men er mellom 8 og 10 dpo... Tror kanskje at jeg heller mot å tro at det er 8dpo nå, så da er det jo veldig tidlig ennå. Men sååå kjedelig å vente!
C'est la vie Skrevet 3. november 2016 #98 Skrevet 3. november 2016 Den øverste er fra i går kveld, den nederste nå i morges.. veldig like, men antydning til sterkere den nederst eller?😇 http://a67.tinypic.com/wrhpnl.jpg Den er sterkere 👏🏼
Lilletrille17 Skrevet 3. november 2016 #99 Skrevet 3. november 2016 Så gøy at flere ser det samme som meg!😄 Jeg er i en boble nå, både glede og frykt🙈
Lilletrille17 Skrevet 3. november 2016 #100 Skrevet 3. november 2016 Å, så hyggelig!! Det lover jo veldig godt da!! Kan jeg spørre hvor lenge dere har prøvd? Det var jo på en måte godt å høre at du ikke kjenner noen symptomer du heller. Er litt usikker på nøyaktig når jeg hadde el, men er mellom 8 og 10 dpo... Tror kanskje at jeg heller mot å tro at det er 8dpo nå, så da er det jo veldig tidlig ennå. Men sååå kjedelig å vente! Ja, det gjør jo det😊 Vi har prøvd i 2 år og 3 mnder.. første ICSI-forsøket vårt nå, og turtr aldri håpe at det skulle gå på første forsøk. Nå føler jeg meg helt paranoid, overbevist om at det er feil med testene eller at der er Ovitrellen som henger i lenger hos meg enn alle andre😂 Klarer virkelig ikke å tro på det.. Har forsåvidt hatt nedsatt smakssans dde siste dagene, syns alt jeg spiser er smakløst. Vet ikke om det i det hele tatt er et symptom, men.. Lange dager når man går og venter ja... håper du og flere her kommer med positive tester i løpet av dagene som kommer😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå