GĂ„ til innhold

Termin Juni 2017đŸŒ

Anbefalte innlegg

Tror det er ganske vanlig at en symptomene svinger en del. PĂ„ meg henger det ogsĂ„ litt sammen med hvor sliten jeg er. Jo mer sliten, jo verre er formen 😅

Jeg mÄtte ta en clear blue test til bare sÄnn for sikkerhets skyld :P haha, spira er fortsatt pÄ plass.

Men i dag var det sÄ deilig, ingen migrene! Ingen kvalme! Herlig <3

Og du? Formen din? :)

Fortsetter under...

Finner god trĂžst i at vi er flere som sliter med kvalme og andre kjipe symptomer 😜 Er enig i at det pĂ„ en mĂ„te er bra med symptomer nĂ„r man fremdeles er tidlig i graviditeten. Er bare veldig slitsomt nĂ„r man har smĂ„barn i hus fra fĂžr og jobber 100% i tillegg 😅 Jeg har vĂŠrt uggen og kvalm i hele ettermiddag/kveld. Men har ikke hatt halsbrann i dag! 😊 SĂ„ da hjalp det nok Ă„ spise en hel pakke lovehearts 😂

HÄper pÄ Ä melde meg inn her. Testet sval positivt pÄ RFSU og clearblue. Er 5 dager over ikm og null tegn til tr (heldigvis). Skal til legen i morgen og fÄ tatt blodprÞver :)

Åh sĂ„ gĂžy! Gratulerer sĂ„ mye :) ::) velkommen skal du vĂŠre!

Her har alle symptomer forsvunnet, det er pÄ en mÄte deilig Ä fÞle seg frisk og rask men jeg blir jo litt bekymret da.

Det kan vel ikke vÊre kjemisk nÄr man tester positivt pÄ to tester med 4 dagers mellomrrom?

Og det kan vel ikke vĂŠre SA hvis man ikke har blĂždd?

Jeg antar at det bare gÄr opp og ned med disse symptomene.

Annonse

Gratulere jentene!  Jeg er med dere her i termingruppe!  Siste mens var 29. august, sÄ er i 5. uke nÄ.  Fikk festeblÞdning pÄ 21. september, og positiv test kvelden jeg skulle ha fÄtt mensen (27. september).  Skal til legen 13. oktober :)  Dette er vÄrt fÞrste forsÞk.

Allerede ganske kvalm hele dagen (kommer i bĂžlger), men har blitt veldig glad i rundstykker med smĂžr, citron, oliven, og enkle supper.

Jeg har hatt litt brun utflÞd i den siste uken, og noen smerter (ikke like kraftige som vanlig menssmerter), sÄ regner med at det er gammel blod og gode smerter :)

Gleder meg til Ă„ fĂžlge med dere!

Endret av babbaroni

Gratulerer Michelleirene90!

Har kontaktet en privat klinikk som tilbyr UL her jeg bor for Ă„ sikre meg time i uke 12/13, hadde det sist gang og det var stor stas! Klarer aaaldri Ă„ vente helt til ordinĂŠr ul :P

Jeg og har tenkt Ă„ bestille tidlig ul rundt uke 12. Det er kjempe stas! Har gjort det med de to andre ogsĂ„ og det blir sĂ„ mye mer virkelig nĂ„r man ser en liten sprellebaby pĂ„ skjermen 😍

Har en del murringer, enkelte dager hele dagen og andre dager litt av og pÄ. Uvant, siden jeg ikke hadde det slik sist.

Kan ikke huske med fĂžrste mann (husker bare at jeg spydde Ă„ sov i 3 mnd :P

De 3 andre gangene haddw jeg mye murringer men mista alle 3.

Den andre gangen hadde jeg bare litt lette murringer :P

SÄ jeg blir ikke klok altsÄ :P

Ultralyd den 11 oktober sÄ blir spennende :)

Hei! Melder meg forsiktig inn her, med termin 18 juni om Alt gĂ„r brađŸ˜Šâ€ïž Vi opplevde desverre en dĂždfĂždsel i uke 32 nĂ„ i mai. Jeg begynte pĂ„ albyl e i dag, og skal i tillegg ta klexane sprĂžyter etterhvert 😊 Jeg kjenner jeg er veldig redd, men hĂ„per det skal gĂ„ bra❀❀

Hei! Melder meg forsiktig inn her, med termin 18 juni om Alt gĂ„r brađŸ˜Šâ€ïž Vi opplevde desverre en dĂždfĂždsel i uke 32 nĂ„ i mai. Jeg begynte pĂ„ albyl e i dag, og skal i tillegg ta klexane sprĂžyter etterhvert 😊 Jeg kjenner jeg er veldig redd, men hĂ„per det skal gĂ„ bra❀❀

Gratulerer ❀

Forferdelig historie du har bak deg...kan ikke tenke meg hvordan det er..

Men krysser fingrene for dere at det gĂ„r denne gangen ❀

Annonse

Velkommen hit, gratulerer med graviditeten!

Forferdelig trist med dĂždfĂždselen :(

Kan ikke huske med fĂžrste mann (husker bare at jeg spydde Ă„ sov i 3 mnd :P

De 3 andre gangene haddw jeg mye murringer men mista alle 3.

Den andre gangen hadde jeg bare litt lette murringer :P

SÄ jeg blir ikke klok altsÄ :P

Ultralyd den 11 oktober sÄ blir spennende :)

Nei, jeg tror det er helt tilfeldig dette med murringer, sÄ prÞver Ä ikke stresse sÄ mye rundt at det oppleves sÄ annerledes denne gang :D Blir kjempespennende med tidlig ul da! Krysser fingrene! 

Gratulerer, Mia! HÄper alt gÄr bra for dere :) Utrolig trist at dere har opplevd noe sÄnt :( 

Jeg har en liten spire i magen :) 

IfÞlge apper har jeg termin 15-17 Juni en gang, men tÞrr ikke hÄpe for mye med mange SA bak meg. 

2 stk bare allerede i Är. 

FÄr god oppfÞlging heldigvis, Ä gÄr pÄ progesteron piller denne gangen, sÄ hÄper dette gjÞr susen :) 

Gleder meg til UL sÄ jeg kan se at alt er bra.. 

Jeg har fÄtt time 11 oktober pÄ sykehuset :( men synes det er alt for lenge til... Da er jo sikkert sjansen stor for Ä miste fÞr jeg kommer dit..

Er idag 5+2.

Viss dette var dere Ä dere hadde mistet 3 ganger pÄ rad fÞr.. Ville dere gÄtt til en privat gynokolog da?

Jeg har mistet 2 ganger bare i Är. Er gravid igjen nÄ, og har fÄtt progesteron da jeg har blitt utredet Ä de ikke finner noe galt med meg. Jeg har fÄtt diagnosen Habituell Abort.. 

hÄper alt ordner seg for deg og at du beholder den lille denne gangen  :blomst:

Jeg har en liten spire i magen :)

IfÞlge apper har jeg termin 15-17 Juni en gang, men tÞrr ikke hÄpe for mye med mange SA bak meg.

2 stk bare allerede i Ă„r.

FÄr god oppfÞlging heldigvis, Ä gÄr pÄ progesteron piller denne gangen, sÄ hÄper dette gjÞr susen :)

Gleder meg til UL sÄ jeg kan se at alt er bra..

Grattis med spira!

Kan jeg spĂžrre hvordan merket du SA? Du begynte Ă„ blĂž? Jeg litt bekymret for min egen spire skjĂžnner du.

Endret av Mrs druestein

Grattis med spira!

Kan jeg spĂžrre hvordan merket du SA? Du begynte Ă„ blĂž? Jeg litt bekymret for min egen spire skjĂžnner du.

De fleste gangene har det startet med rosa utflod, sÄ brun samt kraftige blÞdning etterhvert.. Har ogsÄ noen av gangene hatt kraftige smerter i ryggen, mens noen av SA har vÊrt helt smertefrie.. 

Hvorfor er du bekymret?

De fleste gangene har det startet med rosa utflod, sÄ brun samt kraftige blÞdning etterhvert.. Har ogsÄ noen av gangene hatt kraftige smerter i ryggen, mens noen av SA har vÊrt helt smertefrie..

Hvorfor er du bekymret?

Mistet nesten alle symptomene over natta og ikke fÄtt dem tilbake.

Man kan ha kjemisk helt frem til uke 6, og kan ta opptil 14 dager fÞr man begynner Ä blÞ. Ang symptomer sÄ kommer og gÄr mine som de Þnsker selv, man blir jo bekymra hele tiden fÞler jeg. Er du usikker sÄ ta en test.

Har tatt 3 digitale tester spredt gjennom uka, de er posive, men det trenger jo ikke nÞdvendigvis bety noe. Jeg fÄr prÞve Ä late som ingenting i en periode, late som det ikke foregÄr noe spesielt i magen ;)

Symptomer sÄ langt:

Kvalme - kommer og gÄr.

Murringer - kommer og gÄr de ogsÄ.

Verking i korsryggen, som om jeg har trent og er stiv:-| Nesten konstant.

Blir bekymret for kjemisk hver gang kvalmen forsvinner. Har begynt Ä glede meg noe helt utrolig nÄ...  :babysmokk:  :danse:

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...