Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger noen andre's synspunkt! ☺


Sunshine4

Anbefalte innlegg

Vil tippe tiden går sakte ja 😂🙈 Jeg var jo bedt bort i selskap når jeg var dpo 4 og jeg droppet alkoholen fordi jeg tenkte hvis at....ikke sant? Men sannheten er nå at jeg kan ikke gå rundt å leve som jeg er gravid hele tiden, så nå når vi er inne i neste PP skal jeg bare slappe av, kose meg og ikke stresse. Vi er bedt bort på selskap selvsagt rett etter eggløsning da også, men da skal jeg jaggu unne meg noen glass for jeg tror det er lettere for kroppen at det klaffer enn at vi skal gå på tå rundt hele tiden hvis du forstår hva jeg prøver å forklare? 🙈 Ta deg noen øl, eller litt vin og kos deg! Forhåpentligvis den siste på en lang stund.

 

 

Jeg tror med min mening at det ikke vil være noe problem og ta seg ett glass eller fem, siden du ikke er lengre en dpo men mange vil også si omvendt men skal vi leve som gravid lenge før vi er gravide da? Hadde jeg vært dpo 10-12 hadde jeg nok stått over men så tidlig tror jeg ikke det skal være farlig. Det er kun min mening ☺ Kos deg!

Var det samme mannen min sa! Jeg tar meg nok et glass vin eller to. Så slipper jeg å få en hel masse spørsmål! Idag har jeg vært og kost med baby igjen😍 Gleder meg såååå til jeg kan kose med min egen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende Smukka91😃 Jeg testet blendahvit i dag, på ikm-dagen😞 Ingen tegn til verken tr eller graviditet, så jeg vet ikke hva som skjer med kroppen denne mnd😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Smukka91😃 Jeg testet blendahvit i dag, på ikm-dagen😞 Ingen tegn til verken tr eller graviditet, så jeg vet ikke hva som skjer med kroppen denne mnd😒

Så kjedelig da😔 Jeg ville testet igjen om et par dager hvis tr ikke dukker opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig da😔 Jeg ville testet igjen om et par dager hvis tr ikke dukker opp

 

 

Så trist. Håper du får en positiv test eller at kroppen retter seg opp snart!

 

Woho for svak strek!! 😃

 

Hvordan går det med deg?

 

Jeg fatter ingenting igjen. Fikk en liten blødning søndag kveld, så blødde jeg litt på mandag og mindre på tirsdag. I går blødde jeg tre dråper og i dag er det ingenting? Merkelig mens. Så vidt i 2 dager? Hm... jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trist. Håper du får en positiv test eller at kroppen retter seg opp snart!

 

Woho for svak strek!! 😃

 

Hvordan går det med deg?

 

Jeg fatter ingenting igjen. Fikk en liten blødning søndag kveld, så blødde jeg litt på mandag og mindre på tirsdag. I går blødde jeg tre dråper og i dag er det ingenting? Merkelig mens. Så vidt i 2 dager? Hm... jaja.

Har absolutt ingen symptomer. Kanskje pittelitt murringer, men ellers ingenting. Og så er jo det altfor tidlig å i det hele tatt få en strek😄 Er nok godviljen som slo til der! Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har absolutt ingen symptomer. Kanskje pittelitt murringer, men ellers ingenting. Og så er jo det altfor tidlig å i det hele tatt få en strek😄 Er nok godviljen som slo til der! Haha.

 

Haha, man vet jo aldri! Du får teste igjen i morgen 😃😃 Heier på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ta en til test for å se, og det er virkelig antydning til strek altså😃 El testene ser ut til å bli litt sterkere og. Nå ble jeg veldig usikker på om jeg skal drikke i morgen eller ei! Har vært på polet og kjøpt meg lykke bobler😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ta en til test for å se, og det er virkelig antydning til strek altså😃 El testene ser ut til å bli litt sterkere og. Nå ble jeg veldig usikker på om jeg skal drikke i morgen eller ei! Har vært på polet og kjøpt meg lykke bobler😂

Tok du en test i dag tidlig da? ☺ hvor mange dpo er du i dag? ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en, men negativ! Er 7 dpo tror jeg

Det er nå enda veldig tidlig, så et par glass vin er nok ingen fare tror jeg: og som jeg sa, kan ikke leve som gravid for alltid når vi ikke er det. Men for all del du må bestemme selv ☺👍👌💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nå enda veldig tidlig, så et par glass vin er nok ingen fare tror jeg: og som jeg sa, kan ikke leve som gravid for alltid når vi ikke er det. Men for all del du må bestemme selv ☺👍👌💕

Nei jeg orker ikke å leve som jeg er gravid når jeg ikke er det eller vet det enda. Så tar meg noen glass vin i kveld! Har godt av å slappe litt av og😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8dpo og en godvilje ultra svak strek😂 Har absolutt ingen symptomer, så tviler det har klaffet

Jeg håper der går bra!

Måtte bare snike meg inn å fortelle hva jeg har lest (og nå har jeg lest MYE her inne den siste uken), en dame, i en eller annen tråd, husker ikke, for har som sagt, jeg har lest for mye hehe..., hun skrev at det var den gang hun ikke hadde symptomer hun faktisk var gravid (hun hadde to barn, og ingen symptom på graviditet med noen av de :))

Ville bare gi deg pittelitt håp i ventingen :)

Dette er sikkert veldig individuelt, fra graviditet til graviditet, men ikke gi opp håpet før TR kommer :)

 

Anonymous poster hash: 4fa5e...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper der går bra!

Måtte bare snike meg inn å fortelle hva jeg har lest (og nå har jeg lest MYE her inne den siste uken), en dame, i en eller annen tråd, husker ikke, for har som sagt, jeg har lest for mye hehe..., hun skrev at det var den gang hun ikke hadde symptomer hun faktisk var gravid (hun hadde to barn, og ingen symptom på graviditet med noen av de :))

Ville bare gi deg pittelitt håp i ventingen :)

Dette er sikkert veldig individuelt, fra graviditet til graviditet, men ikke gi opp håpet før TR kommer :)

 

Anonymous poster hash: 4fa5e...7ea

Takk for oppmuntringen😄 Godt noen er positiv! 8 dpo er jo veldig tidlig enda uansett. Får ha litt is i magen og vente noen dager til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til ned testinga framover, har fulgt spent med dere i denne tråden jeg også😊 Selv testet jeg negativt 9 dpo, men svakt, men tydelig positivt 11 dpo😊 Hadde ikke mye symptomer før jeg testet positivt jeg heller. Bare en dråpe blod rundt 5 dpo, og litt murringer i rygg kvelden før jeg testet positivt, trudde selv der var TR som var på vei😉 Er 28+4 i dag med ei veldig aktiv lillesøster i magen😀 Ønsker dere begge lykke til framover, og krysser fingrene for at dere får positive tester snart😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le av meg selv. Tester jo i hytt og vær..! Har jo ingenting for seg å teste flere ganger om dagen😂 Godvilje streken dukker stadig opp😄

Endret av Smukka91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le av meg selv. Tester jo i hytt og vær..! Har jo ingenting for seg å teste flere ganger om dagen😂 Godvilje streken dukker stadig opp😄

 

Det er fremdeles håp, så hold motet opp. Jeg har nå startet opp igjen på kur nr 2!! ☺☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fremdeles håp, så hold motet opp. Jeg har nå startet opp igjen på kur nr 2!! ☺☺

Enkel eller dobbel? Håper det klaffer nå❤️❤️ Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkel eller dobbel? Håper det klaffer nå❤️❤️ Hvordan går det med deg?

Enkel som sist, så har ikke trua 🙈 Denne pp har jeg lovet meg selv og ta det mer med ro ☺

 

Har du noen symptomer da? ☺❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkel som sist, så har ikke trua 🙈 Denne pp har jeg lovet meg selv og ta det mer med ro ☺

 

Har du noen symptomer da? ☺❤

Kan du ikke ringe legen og spørre om å få ta dobbel?

 

Nei ingen symptomer.... Negative gtester. Drømte i natt at jeg fikk positiv😄

Endret av Smukka91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke ringe legen og spørre om å få ta dobbel?

 

Nei ingen symptomer.... Negative gtester. Drømte i natt at jeg fikk positiv😄

Litt seint nå, har bare igjen en dag med kur. Så vi får prøve denne mnd og da skal jeg uansett tilbake til gyn for sjekk uansett hvordan det går ☺☺

 

Å, håper virkelig det klaffet for dere nå! Det hadde virkelig vært moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt seint nå, har bare igjen en dag med kur. Så vi får prøve denne mnd og da skal jeg uansett tilbake til gyn for sjekk uansett hvordan det går ☺☺

 

Å, håper virkelig det klaffet for dere nå! Det hadde virkelig vært moro.

Begynner å miste litt troen dessverre:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...