Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger noen andre's synspunkt! ☺


Sunshine4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tappen har også forsvunnet så høyt opp at jeg ikke når den i det hele tatt 😣

Når du var gravid sist, når tester du positivt da? Har du symptomer? Syns jo dette er veldig rart når IKM er idag! Kan femar ha gjort syklusen din lengre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du var gravid sist, når tester du positivt da? Har du symptomer? Syns jo dette er veldig rart når IKM er idag! Kan femar ha gjort syklusen din lengre?

Enten så har femar gjort lutealfasen min lengre eller så tuller kroppen, ellers så er jeg gravid 🙈 jeg har vondt i livmoren,murringer og svimmel. Gråter lett men det kan også være fordi dette går så hardt inn på meg nå. Mannen sier jeg er veldig hormonell.

 

Sist så merket jeg det ikke før jeg var 6 uker på vei med tvillingene, men med datteren min merket jeg det når mensen ikke dukket opp.

 

Tror nok at ikm er blitt flyttet, så den er om 2 dager istedet kanskje? Hvertfall ingen tegn på TR her så jeg får bare vente og se, men enten så tr dukke opp eller få en positiv test 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hende den er blitt litt lengre! Satser på at du har en liten spire i magen😃😃 hadde vært veldig kjekt! Forstår godt at dette går veldig inn på deg. Er en veldig sårbar situasjon som man har lite kontroll over. Er naturlig å bli emosjonell. Men forhåpentligvis så er du hormonell pga baby i magen😄 Her går jeg bare og venter til jeg kan begynne å teste... Går vel en stund før jeg kan få symptomer og hvis jeg er gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hende den er blitt litt lengre! Satser på at du har en liten spire i magen😃😃 hadde vært veldig kjekt! Forstår godt at dette går veldig inn på deg. Er en veldig sårbar situasjon som man har lite kontroll over. Er naturlig å bli emosjonell. Men forhåpentligvis så er du hormonell pga baby i magen😄 Her går jeg bare og venter til jeg kan begynne å teste... Går vel en stund før jeg kan få symptomer og hvis jeg er gravid

Hater denne ventetiden! Vi får håpe. Ja, nå er vel du dpo 1-2? ☺ blir spennende og følge deg også, se hvordan det utvikler seg og håper selvsagt at du også blir gravid ☺☺👍

 

Syntes også det er rart disse el testene blir så sterke? 😋 når jeg vet at jeg ikke har el nå, for jeg er jo på dag 29 nå 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg la godviljen til kunne jeg skimte en strek på testen jeg tok i stad men kan være en skygge også 😂 får prøve å holde meg til i kveld også kan jeg teste igjen da 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg la godviljen til kunne jeg skimte en strek på testen jeg tok i stad men kan være en skygge også 😂 får prøve å holde meg til i kveld også kan jeg teste igjen da 😂

Kanskje du produserer hcg sent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du produserer hcg sent?

 

Det kan hende vettu. Hehe. Må glemte jeg meg å tisset så får nok bare vente til i morgen 😔😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende vettu. Hehe. Må glemte jeg meg å tisset så får nok bare vente til i morgen 😔😂

Det er nok det lureste å vente uansett😄 Jeg er bare 2dpo, tenkte å starte med wild yam i morgen! Spent på hva som blir resultatet denne mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok det lureste å vente uansett😄 Jeg er bare 2dpo, tenkte å starte med wild yam i morgen! Spent på hva som blir resultatet denne mnd

Ja, det blir spennende fremover nå og moro om wildyam virkelig funker 👌 men nå kan du jo faktisk slapper av og nyte tiden fremover, for nå har du hatt eggløsning og kan slappe av frem til nærmere ikm 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir spennende fremover nå og moro om wildyam virkelig funker 👌 men nå kan du jo faktisk slapper av og nyte tiden fremover, for nå har du hatt eggløsning og kan slappe av frem til nærmere ikm 😂🙈

Jobber så mye, så tiden skal nok gå fort😄 Kanskje det hjalp å knipe litt på babyen til bestevenninnen min forrige uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hørt at det hjelper å hilse på babyer for da rasler eggstokkene 😂😂

Haha ja😂 På tirsdag får jeg svar på glukosebelastningen! Spent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha ja😂 På tirsdag får jeg svar på glukosebelastningen! Spent

Det blir spennende å høre om resultatet ☺🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der begynte jeg å blø, så vidt men nok til at jeg tipper TR kommer for fullt i morgen. Dritt lei hele opplegget... da var det bare å starte opp igjen med en ny pp! Ikke et eneste tegn på TR - ikke engang menssmerter men kroppen er merkelig. Håper det klaffer for deg ☺☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der begynte jeg å blø, så vidt men nok til at jeg tipper TR kommer for fullt i morgen. Dritt lei hele opplegget... da var det bare å starte opp igjen med en ny pp! Ikke et eneste tegn på TR - ikke engang menssmerter men kroppen er merkelig. Håper det klaffer for deg ☺☺

Ånei😔 Det var dumt! Stor klem til deg❤️❤️ Rart du ikke hadde noe forvarsel på at tr kom! Har du det til vanlig? Håper neste pp er din tur!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei😔 Det var dumt! Stor klem til deg❤️❤️ Rart du ikke hadde noe forvarsel på at tr kom! Har du det til vanlig? Håper neste pp er din tur!❤️

Jeg pleier vanligvis å få skikkelig menssmerter rett før blødning også kjenner jeg at det kommer men nå gjorde jeg ikke det, kroppen oppfører seg så merkelig så ingenting er forutsigbart. Jeg får bare håpe det klaffer neste PP! 😁😱 lykke til med dpo dagene dine, så skal jeg fortsette å følge deg! ❤❤

 

Nå skal jeg legge meg å sove av meg denne depresjonen 😞 oppdaterer deg i morgen! Klem

Endret av Bamsemoms
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hvordan har det gått idag? Har tenkt på deg

Hei ☺ TR har kommet for fult så det ble ikke noe denne gangen heller men bedre lykke neste gang, må bare holde motet oppe. Har nå bestemt meg for at jeg ikke skal teste meg eller styre slikt, bare kose meg å slappe av så kanskje det ikke blir så mye styr rundt alt. Stress kan jo gjøre kroppen gal så 🙈 Hvordan er det med deg i dag? ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ☺ TR har kommet for fult så det ble ikke noe denne gangen heller men bedre lykke neste gang, må bare holde motet oppe. Har nå bestemt meg for at jeg ikke skal teste meg eller styre slikt, bare kose meg å slappe av så kanskje det ikke blir så mye styr rundt alt. Stress kan jo gjøre kroppen gal så 🙈 Hvordan er det med deg i dag? ☺

Så dumt at tr kom😔 Godt du har en så god instilling! Stress er ikke bra når man prøver å bli gravid. Håper virkelig det klaffer neste pp❤️ Her går det bra. Går egentlig bare å venter. Er på 3 dpo, så ingen symptomer enda😄 Litt vel tidlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at tr kom😔 Godt du har en så god instilling! Stress er ikke bra når man prøver å bli gravid. Håper virkelig det klaffer neste pp❤️ Her går det bra. Går egentlig bare å venter. Er på 3 dpo, så ingen symptomer enda😄 Litt vel tidlig

En gang blir det vår tur også, må bare smøre meg med tålmodighet. Dpo-tiden er nesten det verste med hele opplegget, spenningen og forventningene. Ja, det er vel litt tidlig ☺ Håper virkelig det klaffer for deg. Egentlig merkelig at jeg ikke har fått dobbel dose slik som deg? Hm. Jaja. Fått masse kviser på brøstet som tyder på at det er mensen å ikke noe annet, så nå skal jeg bare slappe av frem til el. Kanskje vi burde ha mer sex både før og etter selv om vi hadde mye 😂😂

 

Ønsker deg en god natt og så snakkes vi ❤ Tvi Tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen idag, og blodsukkeret var perfekt😃😃 hun var nesten mer giret enn meg når jeg sa jeg hadde hatt så mye vondt rundt eggløsning, det tydet visst på at jeg hadde en kraftig eggløsning😂 Så nå så hun for seg at vi kom til å sitte der om et par mnd å snakke om svangerskap😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen idag, og blodsukkeret var perfekt😃😃 hun var nesten mer giret enn meg når jeg sa jeg hadde hatt så mye vondt rundt eggløsning, det tydet visst på at jeg hadde en kraftig eggløsning😂 Så nå så hun for seg at vi kom til å sitte der om et par mnd å snakke om svangerskap😃

Å, det var kjempe gode nyheter! Nå blir det ekstra spennende å se hvordan det går fremover. Jeg håper virkelig at det klaffer for dere og at spiren holder seg fast. Woho!! ☺☺☺☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det var kjempe gode nyheter! Nå blir det ekstra spennende å se hvordan det går fremover. Jeg håper virkelig at det klaffer for dere og at spiren holder seg fast. Woho!! ☺☺☺☺

Jaa, det håper jeg og😃😃 4dpo idag, tiden går sakte... Skal på noe greier med jobben på fredag hvor alle skal drikke alkohol. Er så usikker på hva jeg skal gjøre! Hva ville du gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, det håper jeg og😃😃 4dpo idag, tiden går sakte... Skal på noe greier med jobben på fredag hvor alle skal drikke alkohol. Er så usikker på hva jeg skal gjøre! Hva ville du gjort?

Vil tippe tiden går sakte ja 😂🙈 Jeg var jo bedt bort i selskap når jeg var dpo 4 og jeg droppet alkoholen fordi jeg tenkte hvis at....ikke sant? Men sannheten er nå at jeg kan ikke gå rundt å leve som jeg er gravid hele tiden, så nå når vi er inne i neste PP skal jeg bare slappe av, kose meg og ikke stresse. Vi er bedt bort på selskap selvsagt rett etter eggløsning da også, men da skal jeg jaggu unne meg noen glass for jeg tror det er lettere for kroppen at det klaffer enn at vi skal gå på tå rundt hele tiden hvis du forstår hva jeg prøver å forklare? 🙈 Ta deg noen øl, eller litt vin og kos deg! Forhåpentligvis den siste på en lang stund.

 

 

Jeg tror med min mening at det ikke vil være noe problem og ta seg ett glass eller fem, siden du ikke er lengre en dpo men mange vil også si omvendt men skal vi leve som gravid lenge før vi er gravide da? Hadde jeg vært dpo 10-12 hadde jeg nok stått over men så tidlig tror jeg ikke det skal være farlig. Det er kun min mening ☺ Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...