Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger noen andre's synspunkt! ☺


Sunshine4

Anbefalte innlegg

Nei, her er det ingen fare med kosen! Vi er veldig flinke til å pleie forholdet og kjærligheten. Det er veldig viktig ellers går det galt og hvertfall når man får barn 😊

Sant så sant! Om 2 dager begynner jeg med monitoren! Spent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper ikke el kommer samme tid som forrige på, for da er jeg hjemme hos foreldrene mine i 1 uke😳😳😳

 

Får ikke håpe på det da 😐 Tok en test nå i stad,nesten positiv så vil tro den er på vei til å bli negativ. Eggløsning ca på samme tid som sist.

 

Beklager at jeg er så lite aktiv men har lovet meg selv og ta det litt mer ro denne mnd og det har fungert faktisk! Føler meg lettere og tenker at går det så går det😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke håpe på det da 😐 Tok en test nå i stad,nesten positiv så vil tro den er på vei til å bli negativ. Eggløsning ca på samme tid som sist.

 

Beklager at jeg er så lite aktiv men har lovet meg selv og ta det litt mer ro denne mnd og det har fungert faktisk! Føler meg lettere og tenker at går det så går det😥

Det går helt fint! Forstår godt at du ikke er så aktiv. Prøver å holde meg litt vekke selv, men kjenner jeg stresser litt nå som vi kanskje er vekkreist rundt el

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt fint! Forstår godt at du ikke er så aktiv. Prøver å holde meg litt vekke selv, men kjenner jeg stresser litt nå som vi kanskje er vekkreist rundt el

Hvordan går det med deg? Nå er eggløsning over for denne gang og jeg er dpo 1 i dag! :)

Har du startet opp med monitoren ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg? Nå er eggløsning over for denne gang og jeg er dpo 1 i dag! :)

Har du startet opp med monitoren ennå?

Startet med monitoren i går! Hadde tr i 6 dager denne syklusen. Vanligvis har jeg tr maks 4-5 dager. Siste dag med letrozol kuren idag! Så er veldig spent på når el dukker opp! På hvilke dag fikk du el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Startet med monitoren i går! Hadde tr i 6 dager denne syklusen. Vanligvis har jeg tr maks 4-5 dager. Siste dag med letrozol kuren idag! Så er veldig spent på når el dukker opp! På hvilke dag fikk du el?

Det blir spennende og se når den slår ut da, med tanke på at du hadde el seint forrige mnd. Hvor lang syklus hadde du nå? Jeg hadde nok eggløsning rundt dag 16-19 😊 bestilt meg ny gyn time i slutten av Mai for kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende og se når den slår ut da, med tanke på at du hadde el seint forrige mnd. Hvor lang syklus hadde du nå? Jeg hadde nok eggløsning rundt dag 16-19 😊 bestilt meg ny gyn time i slutten av Mai for kontroll.

Hadde 38 dager denne syklusen. Dem før der var på 45, så er jo heldigvis litt kortere! Håper el kommer litt tidligere denne pp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde 38 dager denne syklusen. Dem før der var på 45, så er jo heldigvis litt kortere! Håper el kommer litt tidligere denne pp!

Den er fremdeles veldig lang, og det er sikkert stusselig. Tiden blir jo veldig lang! 😑 jeg er utålmodig allerede nå. Hatt en fæl dag i dag, sikkert sett hundre gravide og babyer. Selvsagt glade på deres vegne men vil gjerne at det skal bli vår tur snart 😭😟😞😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er fremdeles veldig lang, og det er sikkert stusselig. Tiden blir jo veldig lang! 😑 jeg er utålmodig allerede nå. Hatt en fæl dag i dag, sikkert sett hundre gravide og babyer. Selvsagt glade på deres vegne men vil gjerne at det skal bli vår tur snart 😭😟😞😞

Jeg og ser babyer og gravide overalt... Kjenner jeg er sliten av alt styret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og ser babyer og gravide overalt... Kjenner jeg er sliten av alt styret..

Ikke sant. Jeg er også skikkelig lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ventetiden blir ekstrem lang. Har lest flere tråder og forum om at man egentlig skal få eggløsning på dag 14 av femar? Det sa også gynokologen min, men det kan ikke stemme tror jeg. Har uansett hatt masse sengekos og annehver dag, så vi har ikke gått glipp av en dag heller denne mnd. Håper så inderlig inderlig at det går nå, men har ingen forventinger siden jeg ble så utrolig skuffet og lei meg sist. Blir helt deprimert og nedstemt i lang tid før jeg kommer meg igjen. Jeg var i babyshower her for noen dager tilbake og det var ekstremt vondt, tanken på at jeg egentlig skulle hvert gravid nå med to. Håper eggstokken min gjør jobben denne måneden! Det bør den!  :sur: Jeg er ekstremt glad på andre siden vegne og unner alle barn, men det er sårt og vondt når det ikke klaffer.. ALDRI. Det finnes sikkert også andre der ute som har det verre enn meg, så jeg biter tennene sammen og står på. En ny dag i morgen! Sender deg en stor klem, forstår deg så inderlig godt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ventetiden blir ekstrem lang. Har lest flere tråder og forum om at man egentlig skal få eggløsning på dag 14 av femar? Det sa også gynokologen min, men det kan ikke stemme tror jeg. Har uansett hatt masse sengekos og annehver dag, så vi har ikke gått glipp av en dag heller denne mnd. Håper så inderlig inderlig at det går nå, men har ingen forventinger siden jeg ble så utrolig skuffet og lei meg sist. Blir helt deprimert og nedstemt i lang tid før jeg kommer meg igjen. Jeg var i babyshower her for noen dager tilbake og det var ekstremt vondt, tanken på at jeg egentlig skulle hvert gravid nå med to. Håper eggstokken min gjør jobben denne måneden! Det bør den! :sur: Jeg er ekstremt glad på andre siden vegne og unner alle barn, men det er sårt og vondt når det ikke klaffer.. ALDRI. Det finnes sikkert også andre der ute som har det verre enn meg, så jeg biter tennene sammen og står på. En ny dag i morgen! Sender deg en stor klem, forstår deg så inderlig godt!

Har det på helt samme måte. Min bestevenninne har en liten jente på 3 mnd nå, og jeg syns det er så vondt å reise på besøk. Monitoren viser lav fremdeles.. Håper den går på høy snart.. Men tviler.. Alle er gravid rundt meg for tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på helt samme måte. Min bestevenninne har en liten jente på 3 mnd nå, og jeg syns det er så vondt å reise på besøk. Monitoren viser lav fremdeles.. Håper den går på høy snart.. Men tviler.. Alle er gravid rundt meg for tiden..

Det er skikkelig sårt. Jeg har fått slengt i tryne av min søster at vi har jo en fra før så vi burde være glade! Og selvsagt er vi mer en takknemlig for vår lille prinsesse men det gjør ikke ønske om et søsken noe mindre av den grunn. 3 av mine venninner er gravide nå og det er skikkelig babyboom så får håpe det blir min tur og din tur snart! 👪👪💙💚💛💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skikkelig sårt. Jeg har fått slengt i tryne av min søster at vi har jo en fra før så vi burde være glade! Og selvsagt er vi mer en takknemlig for vår lille prinsesse men det gjør ikke ønske om et søsken noe mindre av den grunn. 3 av mine venninner er gravide nå og det er skikkelig babyboom så får håpe det blir min tur og din tur snart! 👪👪💙💚💛💜

Syns det er så dårlig gjort når andre sier at man bør være fornøyd så lenge man har et barn... Når dere ønsker dere en til, så må jo dere få lov til å føle det dere føler, og gjøre alt dere kan for å få det til! Syns ikke folk skal legge seg så mye oppi hva andre gjør. Er jo et sår tema generelt. Dere må bare stå på, så skal dere se at en liten spire blir til❤️ Jeg har enda bare lavt utslag på monitoren. Har ikke oppdaget østrogen og er på dag 12.... Blir nok sen el denne gangen og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så dårlig gjort når andre sier at man bør være fornøyd så lenge man har et barn... Når dere ønsker dere en til, så må jo dere få lov til å føle det dere føler, og gjøre alt dere kan for å få det til! Syns ikke folk skal legge seg så mye oppi hva andre gjør. Er jo et sår tema generelt. Dere må bare stå på, så skal dere se at en liten spire blir til❤️ Jeg har enda bare lavt utslag på monitoren. Har ikke oppdaget østrogen og er på dag 12.... Blir nok sen el denne gangen og...

Helt enig i det du skriver! La oss gjøre som vi selv vil og slutt å blande seg i andre sine saker. Jeg har jo selv ikke eggløsning før på dag 16-18 så kan godt hende den blir litt tidligere nå? Femar skal jo hjelpe med dette og gjøre menstruasjon mer regelmessig! Ønsker oss begge to masse lykke til fremover. Dpo 6 i dag, og ikke merket noe spesielt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i det du skriver! La oss gjøre som vi selv vil og slutt å blande seg i andre sine saker. Jeg har jo selv ikke eggløsning før på dag 16-18 så kan godt hende den blir litt tidligere nå? Femar skal jo hjelpe med dette og gjøre menstruasjon mer regelmessig! Ønsker oss begge to masse lykke til fremover. Dpo 6 i dag, og ikke merket noe spesielt...

Kan godt hende den kommer tidligere, men er fremdeles lav på monitoren.. Så har verken oppdaget østrogen eller lh. Tester med strimler ved siden av, og de er negative. Så tror nok el blir sen. Jeg fikk jo beskjed om å komme tilbake til gyn etter 3pp med letrozol hvis jeg ikke ble gravid, og hvis jeg ikke blir gravid, så vil jo det si at jeg skal tilbake i juli... Og da er jo det ikke sikkert jeg får time før langt ut i august😳😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bare ringe nå og bestille time? Så har du hvertfall timen, det har jeg gjort. Jeg skulle jo også tilbake etter to runder med femar for å sjekke slimhinnene og videre kontroll. Så jeg har time 25 mai, og har egentlig da eggløsning så kan bli spennende og se om gyn. ser noe hvis jeg ikke blir gravid denne gangen heller. 

 

Dpo 7 i dag, og jeg merker egentlig ikke noe som helst? Alle de andre PP'n jeg har prøvd har jeg alltid hatt massevis av symtpomer fra dpo 5 og utover, eneste jeg har merket var at jeg var litt svimmel i går morges og at jeg måtte stå opp tidlig i dag for å gå på do fordi jeg ikke klarte holde meg men det kan være at jeg drakk mye før jeg la meg i går også. Merker absolutt ingenting? :P

Ikke engang et eneste murring eller stikk har jeg merket…

 

 

Blæ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bare ringe nå og bestille time? Så har du hvertfall timen, det har jeg gjort. Jeg skulle jo også tilbake etter to runder med femar for å sjekke slimhinnene og videre kontroll. Så jeg har time 25 mai, og har egentlig da eggløsning så kan bli spennende og se om gyn. ser noe hvis jeg ikke blir gravid denne gangen heller.

 

Dpo 7 i dag, og jeg merker egentlig ikke noe som helst? Alle de andre PP'n jeg har prøvd har jeg alltid hatt massevis av symtpomer fra dpo 5 og utover, eneste jeg har merket var at jeg var litt svimmel i går morges og at jeg måtte stå opp tidlig i dag for å gå på do fordi jeg ikke klarte holde meg men det kan være at jeg drakk mye før jeg la meg i går også. Merker absolutt ingenting? :P

Ikke engang et eneste murring eller stikk har jeg merket…

 

 

Blæ

Tenk om det klaffer denne pp da?😃 Det har du virkelig fortjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om det klaffer denne pp da?😃 Det har du virkelig fortjent!

 

En kan jo håpe! Vi spiste hamburgere til middag i dag, noe som jeg vanligvis syntes er godt men i dag smakte kjøttet metall. Kan være tilfeldig også 😋🙄 Hvordan går det med deg?

Uten om det har jeg ikke merket noe uvanlig. Sist i dpo land var jeg både oppblåst, sulten og vonde bryster men ikke noe av dette nå. Kanskje det er mine vanlige PMS tegn? 😑 Forvirret. IKM på mandag over helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kan jo håpe! Vi spiste hamburgere til middag i dag, noe som jeg vanligvis syntes er godt men i dag smakte kjøttet metall. Kan være tilfeldig også 😋🙄 Hvordan går det med deg?

Uten om det har jeg ikke merket noe uvanlig. Sist i dpo land var jeg både oppblåst, sulten og vonde bryster men ikke noe av dette nå. Kanskje det er mine vanlige PMS tegn? 😑 Forvirret. IKM på mandag over helgen.

Jeg er bare nedfor i disse dager. Monitoren og strimlene er uten utslag😔 Føler hele kroppen jobber mot meg! Har på følelsen st kroppen ikke helt klarer å fullføre el sv seg selv. Syns dette er en tung og vond prosess. Alle rundt meh blir gravide, og vi får det ikke til😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare nedfor i disse dager. Monitoren og strimlene er uten utslag😔 Føler hele kroppen jobber mot meg! Har på følelsen st kroppen ikke helt klarer å fullføre el sv seg selv. Syns dette er en tung og vond prosess. Alle rundt meh blir gravide, og vi får det ikke til😔

Jeg forstår deg veldig godt og noen dager er verre enn andre. Jeg vil anbefale deg og ta en telefon til legen og kanskje få en samtale, kanskje det er noe som kan hjelpe deg med å få kortere sykluser? Hvis det hjelper så er vi flere som føler oss motløse! :( 4 dager igjen til ikm og har en dårlig magefølelse.

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg veldig godt og noen dager er verre enn andre. Jeg vil anbefale deg og ta en telefon til legen og kanskje få en samtale, kanskje det er noe som kan hjelpe deg med å få kortere sykluser? Hvis det hjelper så er vi flere som føler oss motløse! :( 4 dager igjen til ikm og har en dårlig magefølelse.

 

Klem!

Både ja og nei! Syns det er trist at det er flere som føler seg motløs. Skulle ønske at vi alle fikk dette til uten så mye motgang. Har du testet enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både ja og nei! Syns det er trist at det er flere som føler seg motløs. Skulle ønske at vi alle fikk dette til uten så mye motgang. Har du testet enda?

Ja, det er merkelig hvordan denne kroppen vår fungerer. Noen klaffer det for på første forsøk mens andre må vente over lengre tid 😑 Nei, jeg har ikke testet men har gått veldig mye på do i dag...merkelig! Sånn 4-5 ganger iløpet av 2-3 timer og jeg kan vanligvis holde meg leeenge! Jeg tar nok en test i morgen tidlig...😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...