Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger noen andre's synspunkt! ☺


Sunshine4

Anbefalte innlegg

Ja, det er merkelig hvordan denne kroppen vår fungerer. Noen klaffer det for på første forsøk mens andre må vente over lengre tid 😑 Nei, jeg har ikke testet men har gått veldig mye på do i dag...merkelig! Sånn 4-5 ganger iløpet av 2-3 timer og jeg kan vanligvis holde meg leeenge! Jeg tar nok en test i morgen tidlig...😂😂

Ooh, da må du fortelle hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ooh, da må du fortelle hvordan det går!

Skal holde deg oppdatert. Nå skal jeg legge meg, trøtt og utslitt av alt det her. Skikkelig sippetryne, føler jeg lurer meg selv hele tiden og ekstremt redd for negativ nå med tanke på hva som vil bli neste utfall. Det er tungt og gå med disse tankene dag inn og dag ut:( godnatt! 😊❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal holde deg oppdatert. Nå skal jeg legge meg, trøtt og utslitt av alt det her. Skikkelig sippetryne, føler jeg lurer meg selv hele tiden og ekstremt redd for negativ nå med tanke på hva som vil bli neste utfall. Det er tungt og gå med disse tankene dag inn og dag ut:( godnatt! 😊❤

God natt til deg❤️ Vi får prøve å tenke positivt! En dag så er det våres tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som den er negativ i dag gitt. Men jeg er bare dpo 9 så kan være altfor tidlig, så jeg får vente til i morgen eller søndag. Håper på bedge resultater da 🙈 Fikk en godnatts søvn så nå er det en ny dag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som den er negativ i dag gitt. Men jeg er bare dpo 9 så kan være altfor tidlig, så jeg får vente til i morgen eller søndag. Håper på bedge resultater da 🙈 Fikk en godnatts søvn så nå er det en ny dag 😊

Er jo enda veldig tidlig, så prøv igjen om et par dager😃 Godt du har hatt en god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo enda veldig tidlig, så prøv igjen om et par dager😃 Godt du har hatt en god natt!

Ja, 3 dager igjen til Ikm. Hvilken dag er du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, 3 dager igjen til Ikm. Hvilken dag er du på?

Dag 14. Monitoren er fremdeles på lav😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan vel plutselig hoppe å bli høy? Håper den blir høy snart!

Ja, den skal gå fra lav til høy, og så maksimal når lh toppen er der. Den blir høy når den oppdager østrogen i urinen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den skal gå fra lav til høy, og så maksimal når lh toppen er der. Den blir høy når den oppdager østrogen i urinen

Så da kan den plutselig stige? Krysser fingrene for at el kommer litt før hos deg! Her har de typiske brystkvisene kommet så da er ikke tr langt unna 😑😲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da kan den plutselig stige? Krysser fingrene for at el kommer litt før hos deg! Her har de typiske brystkvisene kommet så da er ikke tr langt unna 😑😲

Kan plutselig stige ja, men ser dårlig ut! Er å kniper på baby nå😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan plutselig stige ja, men ser dårlig ut! Er å kniper på baby nå😍

Kanskje det hjelper så eggstokkene rangler litt 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dum som jeg er så kikket jeg på den testen en tur til fra i dag tidlig, og kunne se en strek men den er jo ikke gyldig. Redd de testene her har en tendens til å vise ugyldig strek (skygge) :( blæææ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dum som jeg er så kikket jeg på den testen en tur til fra i dag tidlig, og kunne se en strek men den er jo ikke gyldig. Redd de testene her har en tendens til å vise ugyldig strek (skygge) :( blæææ...

Alltid dumt å se på gamle tester, men vet hvordan det er! Har gjort det selv mange ganger. Du kan jo ta en ny en i morgen tidlig kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid dumt å se på gamle tester, men vet hvordan det er! Har gjort det selv mange ganger. Du kan jo ta en ny en i morgen tidlig kanskje?

Blir nok en test til i morgen! Hehe. Pleier vanligvis og få vondt i korsryggen et par dager før ikm, men har verken merket noe til PMS eller symptomer på graviditet 🤔 Dette er underlig for jeg har jo alltid tusenvis av symptomer. Hvordan er formen din, merker du noen andre tegn til el? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok en test til i morgen! Hehe. Pleier vanligvis og få vondt i korsryggen et par dager før ikm, men har verken merket noe til PMS eller symptomer på graviditet 🤔 Dette er underlig for jeg har jo alltid tusenvis av symptomer. Hvordan er formen din, merker du noen andre tegn til el? 😊

Merker ingen verdens ting... Gjorde jo det forrige pp, men denne er alt vekke. Håper baby knipingen har gjort susen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker ingen verdens ting... Gjorde jo det forrige pp, men denne er alt vekke. Håper baby knipingen har gjort susen!!

Får virkelig håpe det! ✌😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag også! Fremdeles ikke er hint av symptomer..For en rar syklus og pp! Spørs om det ikke gikk denne gangen heller gitt. Nå skal jeg glemme alt en liten stund tror jeg, så får vi se om TR dukker opp på mandag eller ikke 😋😂🌞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag også! Fremdeles ikke er hint av symptomer..For en rar syklus og pp! Spørs om det ikke gikk denne gangen heller gitt. Nå skal jeg glemme alt en liten stund tror jeg, så får vi se om TR dukker opp på mandag eller ikke 😋😂🌞

Like greit å bare vente til mandag og se! Hver syklus er annerledes virker det som. Hvertfall her. Idag gikk monitoren opp til høy! En lykkes dag😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse el slim når jeg var på do i sted!

Å så bra! Der ser du 😁✌☺ Endelig. Betyr det at du har el nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så bra! Der ser du 😁✌☺ Endelig. Betyr det at du har el nå?

Nei jeg tror ikke det. Strimlene er ikke positive heller, men på vei! Kanskje den kommer om noen dager😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg tror ikke det. Strimlene er ikke positive heller, men på vei! Kanskje den kommer om noen dager😃😃

Da er nok el rett rundt hjørnet så da er det bare og hoppe i høyet 😂 hihi. Kanskje du er heldig og at el kommer litt før! ✌😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke engang ømme bryst, som jeg vanligvis etter mine notater fra de forrige pp viser seg å være normalt før ikm. Men har den typiske slimete gul/gjennomsiktige el-lignende utfloden nå som forrige pp. LEI! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv el strimmel!!! Jeg er helt i hundre! Er jo bare på dag 16!!😃😃😃 så nå blir det masse sengekos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...