Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger noen andre's synspunkt! ☺


Sunshine4

Anbefalte innlegg

Jeg hadde heller ingen smerter, men har opplevd sterke vonde el-smerter før men ikke kjent det igjen nå i de siste PP! 🤔😊😂

 

Kroppen er rar.

Ja den er veldig rar! Jeg er bare overlykkelig over at el kom før vi reiser hjem til mine foreldre! Men syns alltid det er vanskelig å vite når el faktisk er.. Hadde masse el slim i går men negativ test. Idag positiv test men ingen el slim nesten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ofte hørt at man får slim før el.. ✌

Livmortappen er helt åpen hvertfall. Satser på at el var i dag eller er i morgen👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg når tappen men ikke åpningen, kjenner bare en spiss..og fremdeles bare litt rundt utflod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg når tappen men ikke åpningen, kjenner bare en spiss..og fremdeles bare litt rundt utflod

Jeg har sikkert positiv el test i morgen også. Håper du får positiv graviditetstest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

🍼👶🏼 babystøv til oss begge❤️

Tvi Tvi- sender over litt babystøv! 🍼🍀💫👶✌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv el test og maksimal på monitoren!! Er visst ikke vanlig å få monitoren på maksimal første syklus. Har stikninger og er øm på høyre side! Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test, høy tapp og litt blod. Kjenner mensen smertene nå så det er nok over denne gang også :(

 

 

Så bra at du har fått maksimal. ⚘🍀 Da vet du jo at du har el nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test, høy tapp og litt blod. Kjenner mensen smertene nå så det er nok over denne gang også :(

 

 

Så bra at du har fått maksimal. ⚘🍀 Da vet du jo at du har el nå

Så dumt😔 Ring gyn og se om du kan få en tidligere time!

 

Skal legge inn askjer idag og😄 Håper på i morgen og! Har el slim idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg ringte gyn og fikk time på torsdag morgen istedenfor, så da får vi se om det blir dobbel kur eller hva som skjer videre!

 

Da er det bare å kjøre på for dere! 😃😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg ringte gyn og fikk time på torsdag morgen istedenfor, så da får vi se om det blir dobbel kur eller hva som skjer videre!

 

Da er det bare å kjøre på for dere! 😃😅

Å så bra at du fikk komme til tidligere! Du får holde meg oppdatert😃

 

Har har el testene blitt negativ! Så regner med at el har vært nå eller kommer i løpet av dagen idag. Har ikke særlig vondt lengre. Var kun på morgenen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 2 med maks på monitoren. Den er alltid maks i to dager uansett. Strimmel var klart negativ, så tror el var i går😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dag er du på nå? Da vet du hvertfall når og at du har hatt eggløsning. Da er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente på dpo-land! 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dag er du på nå? Da vet du hvertfall når og at du har hatt eggløsning. Da er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente på dpo-land! 🤗

Er på dag 18 nå! Skal legge inn aksjer i kveld og😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på dag 18 nå! Skal legge inn aksjer i kveld og😃

Håper det klaffer for dere! ☺☺🍀🍼👶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dag 2 nå og heldigvis kun to dager igjen til gyn!

Spennende å se hvordan det går! Kanskje du får prøve dobbel dose femar?

 

Skal du kjøpe monitor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å se hvordan det går! Kanskje du får prøve dobbel dose femar?

 

Skal du kjøpe monitor?

Jeg får vente og se. Håper vi kan prøve dobbel dose eller noe mer 🙈 veldig spendt på hva gyn sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vente og se. Håper vi kan prøve dobbel dose eller noe mer 🙈 veldig spendt på hva gyn sier.

Dobbel dose er tingen!😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke lagt inn aksjer i går på maksimal dag 2, men har fått inn aksjer nå i morges😄 Håper vi har gjort en god nok innsats denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Hvordan går det med deg? Ingen gode nyheter hos gynokologen i dag. Ser ut til at den egglederen som er igjen sliter med å gjøre jobben sin, men skal prøve en kur til med femar så skal jeg prøve dobbelt med pergotime i 2 mnd før vi meldes opp til prøverør. Han mente det var liten sjanse for at vi klarte det på egenhånd men man måtte ha fire runder med hormoner før man ble meldt opp. Ikke akkurat følelsen av at det er noe vits i prøve engang. Med pco og en dårlig eggleder igjen så der det jammen dårlig ut for oss.....blæ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Hvordan går det med deg? Ingen gode nyheter hos gynokologen i dag. Ser ut til at den egglederen som er igjen sliter med å gjøre jobben sin, men skal prøve en kur til med femar så skal jeg prøve dobbelt med pergotime i 2 mnd før vi meldes opp til prøverør. Han mente det var liten sjanse for at vi klarte det på egenhånd men man måtte ha fire runder med hormoner før man ble meldt opp. Ikke akkurat følelsen av at det er noe vits i prøve engang. Med pco og en dårlig eggleder igjen så der det jammen dårlig ut for oss.....blæ

Huff så trist da😔 Skal du ha enkel eller dobbel femar? Godt du har fått en plan å forholde deg til! Men dumt han ikke meldte dere opp til prøverør med en gang når han ikke trodde dere fikk det til uten. Trodde ikke man måtte ha 4 runder med hormoner. Fikk dere tester mannen sine svømmere?

Forstår godt st du føler det ikke er vits i å prøve. Dere skal uansett få en liten baby til❤️ Jeg har troen på dere❤️

 

Her går nå dagene. Er i dpo land. Litt usikker hvor mange, men tipper rundt 3dpo. Tidlig enda å begynne å kjenne på symptomer. Reiser jo hjem til foreldrene mine i morgen og skal være der i nesten 1 uke, så tiden går nok fort! Monitoren er på lav idag og el testene er helt klart negativ. Spent på hvordan dette går. Føler det er litt mer håp denne mnd med tanke på at el kom mye tidligere enn sist, pluss vi fikk lagt inn flere aksjer😊 Får ta tiden til hjelp og se om det dukker opp 2 streker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...