Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger noen andre's synspunkt! ☺


Sunshine4

Anbefalte innlegg

Dere må jo prøve uansett så får du se. Sikker på at det er el og ikke tegn på en graviditet? 😁 men legg inn aksjer uansett. Du kan jo høre med legen om hvorfor du får så sein el?

Tviler det er et tegn på graviditet😄 ja, skal høre med legen. Kanskje hun har et fornuftig svar til meg! Men jeg vil at de skal måle blodsukkeret. Har lyst å prøve metformin mtp hårvekst. Skal visst hjelpe litt på det. Sist ville hun ikke gi meg det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok en el test og en g-test! (G-testen var negativ) mens el testen var nesten positiv, så jeg vet ikke lengre gitt 😤😥😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://tinypic.com/r/23w8k8g/9

 

Tok enda en for å se om den forrige virkelig var positiv, og denne her var jo enda mer positiv! Legen sa eg måtte gå rett hjem å ha sex😂 Hun ble kjempe glad når jeg sa jeg hadde fått positiv test!!

 

Blodsukkeret mitt var i grenseland, så skal inn i morgen på sånn glukosebelastning! Spent på resultatene. Får metformin dersom jeg får utslag på den testen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja ☺☺ da må dere bare hjem og hoppe til køys.

Venter på at han skal komme hjem! Klar for å lage baby her nå😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får nå se, føler meg ganske så motløs nå!

Det forstår jeg godt:/ er ikke noe kjekt dette! Er noe drit å tolke tester her og der.. Derfor gleder jeg meg til å ta i bruk monitoren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forstår jeg godt:/ er ikke noe kjekt dette! Er noe drit å tolke tester her og der.. Derfor gleder jeg meg til å ta i bruk monitoren

 

Ja, man blir så frustrert! Tiden vil vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man blir så frustrert! Tiden vil vise.

Håper bare ikke mannen får presentasjonsangst idag og... Da tror jeg at jeg går i kjelleren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper bare ikke mannen får presentasjonsangst idag og... Da tror jeg at jeg går i kjelleren...

Ikke nevn noe om el og bare prøv å kose uten forventninger ☺☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nevn noe om el og bare prøv å kose uten forventninger ☺☺

Aksjer lagt inn! Mannen var mer gira enn meg😂 Så nå er jeg veldig fornøyd! Håper det blir en spire😍 Leste på frøya klinikken sin side at el ofte var når man fikk Positiv el test siden det tar mange timer før LH toppen påvises i urinen... Det visste jeg ikke fra før! Alle andre sier jo 12-48 timer etter positiv test..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, og vi la jo inn aksjer fire dager etter hverandre fordi vi ikke ville gå glipp av el eller sjansen 😂 nå har jeg faktisk litt vondt i puppene. Felte et par tårer til mannen min i stad for at jeg er så lei, og jeg pleier vanligvis ikke å gråte så kanskje det er et tegn men føler liksom på meg at jeg skulle ha hatt flere symptomer og mer vondt i livmor området. Hmm :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og vi la jo inn aksjer fire dager etter hverandre fordi vi ikke ville gå glipp av el eller sjansen 😂 nå har jeg faktisk litt vondt i puppene. Felte et par tårer til mannen min i stad for at jeg er så lei, og jeg pleier vanligvis ikke å gråte så kanskje det er et tegn men føler liksom på meg at jeg skulle ha hatt flere symptomer og mer vondt i livmor området. Hmm :(

Er ikke sikkert du får symptomer så tidlig vettu! Du er bare 9dpo. Prøv å hold motet oppe et par dager til før du tester igjen! Er lov å bli lei og gråte litt. Det holder jeg på med også😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får se. Jeg har kort lutealfase så ikm er på søndag og det er bare 2 dager til i morgen men leste akkurat litt om at de fleste med kort lutealfase testet gjerne ikke positiv før senere en ikm pga kort lutealfase, for normalt er vel 12-16 og jeg har på 11 dager og dpo 11 er jo også tidlig å teset positivt.

 

Får bare krysse fingrene! 😁

 

Håper det klaffer for dere nå også ☺ nå er det bare og vente på ikm! Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får se. Jeg har kort lutealfase så ikm er på søndag og det er bare 2 dager til i morgen men leste akkurat litt om at de fleste med kort lutealfase testet gjerne ikke positiv før senere en ikm pga kort lutealfase, for normalt er vel 12-16 og jeg har på 11 dager og dpo 11 er jo også tidlig å teset positivt.

 

Får bare krysse fingrene! 😁

 

Håper det klaffer for dere nå også ☺ nå er det bare og vente på ikm! Hihi

Spennende å se hvordan det går med deg fremover! Må holde meg oppdatert! Her ble det bare aksjer idag. Helgen forsvinner siden jeg skal jobbe og han skal jobbe, så vi ser ikke hverandre før søndag ettermiddag! Så får håpe dagens aksjer gjør jobben sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal nok holde det regner jeg med, så krysser jeg fingrene for at det klaffer for dere! Det fortjener dere virkelig :-) 

Jeg tok en el test til nå, klarte ikke holde meg hele 4 timer men syntes fremdeles den er for sterk? For den er slik nå som så virker det som den er på vei til å bli positiv - slik den gjerne er rett før EL hvis du forstår?

 

http://tinypic.com/view.php?pic=219rl10&s=9#.VwauX-lfn8A

 

Den er enda sterkere i virkeligheten, men med litt dårlig mobilkamera så ble det slik :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er sånn mine tester har vært! Skikkelig irriterende når de er sånn! MEN! Du har jo hatt en, så kanskje dette betyr at det er en liten spire som holder på å finne seg en trygg plass inni der😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er noe på gang jeg😃😃

 

Jeg sitter og ser på fødeavdelingen på FEM... Tårene triller og min samboer ler av meg😂 Han syns jeg skal bli jordmor nå plutselig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er sånn mine tester har vært! Skikkelig irriterende når de er sånn! MEN! Du har jo hatt en, så kanskje dette betyr at det er en liten spire som holder på å finne seg en trygg plass inni der

 

 

 

Ja, en kan jo håpe. Får bare teste igjen i morgen tidlig. De har aldri hvert slik før så :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://tinypic.com/view.php?pic=2lnzme0&s=9#.Vwaxd-lfn8A

 

Her er et bedre bilde..? Og jeg har stabile sykluser så det er ikke noe om at kroppen prøver på el en tur til tror jeg.. Mine sykluser har ikke vært noe lengre enn 28-32 dager de siste året. Fatter absolutt ingenting.

O Yes detta blir baby.

 

 

 

Anonymous poster hash: 4613d...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en kan jo håpe. Får bare teste igjen i morgen tidlig. De har aldri hvert slik før så :-)

Spennende😃😃 gleder meg til å høre hvordan det går i morgen! Jeg håper på negativ el test nå😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O Yes detta blir baby.

 

 

 

Anonymous poster hash: 4613d...6d9

 

Tror du det? :-) Åh, isåfall hadde det vært en fantastisk etter 2 år med prøving!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...