Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger noen andre's synspunkt! ☺


Sunshine4

Anbefalte innlegg

Spennende gleder meg til å høre hvordan det går i morgen! Jeg håper på negativ el test nå

Ja, blir helt ør jeg nå! Tenk om jeg er gravid a!!!! Håper testen blir negativ snart så du også kan komme deg til DPO land. Jeg skal følge deg uansett hva testen vil vise for meg :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, blir helt ør jeg nå! Tenk om jeg er gravid a!!!! Håper testen blir negativ snart så du også kan komme deg til DPO land. Jeg skal følge deg uansett hva testen vil vise for meg :-)

Håper hvertfall en av oss får positiv test denne mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hvertfall en av oss får positiv test denne mnd!

 

Fremdeles en mulighet for deg også!  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg føler jeg har en sjans denne mnd likevel siden jeg fikk positiv test idag! Mannen sa jeg ikke hadde vært så glad på veldig lenge😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg føler jeg har en sjans denne mnd likevel siden jeg fikk positiv test idag! Mannen sa jeg ikke hadde vært så glad på veldig lenge

 

Heheh, da får vi håper det har gjort nytta si! ;) Heier på dere!  :legrine:  :legrine:  :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh, da får vi håper det har gjort nytta si! ;) Heier på dere! :legrine::legrine::legrine:

Heier på dere og😃 Har svidd av 6 el tester idag! Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende med dere begge😃Jeg følger tråden og henger med selv om jeg ikke skriver så ofte🙈 Jeg klarte ikke å holde meg i dag, og tok en g-test midt på dagen. Vet ikke hvorfor jeg gjorde det, hadde bare så veeeeldig lyst🙈 Er 7-8 dpo og den var selvsagt negativ. Noe annet var jo egentlig ikke forventet heller, men det er lov å håpe 😄 Føler på meg at detta var en dårlig mnd for vår del. I begynnelsen var jeg veldig positiv og hadde sterke murringer som jeg tolket positivt i denne sammenheng. Men så har symptomene avtatt og minner altfor mye om symptomene på tr, så nå har jeg mistet troen. Ikm er ikke før om en uke, og så lenge tr ikke dukker opp er det jo fremdeles håp. Men akkurat nå driver jeg og innstiller meg på ny dobbel kur med letrozol og ny pp 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med dere begge😃Jeg følger tråden og henger med selv om jeg ikke skriver så ofte🙈 Jeg klarte ikke å holde meg i dag, og tok en g-test midt på dagen. Vet ikke hvorfor jeg gjorde det, hadde bare så veeeeldig lyst🙈 Er 7-8 dpo og den var selvsagt negativ. Noe annet var jo egentlig ikke forventet heller, men det er lov å håpe 😄 Føler på meg at detta var en dårlig mnd for vår del. I begynnelsen var jeg veldig positiv og hadde sterke murringer som jeg tolket positivt i denne sammenheng. Men så har symptomene avtatt og minner altfor mye om symptomene på tr, så nå har jeg mistet troen. Ikm er ikke før om en uke, og så lenge tr ikke dukker opp er det jo fremdeles håp. Men akkurat nå driver jeg og innstiller meg på ny dobbel kur med letrozol og ny pp 😒

Forstår godt at det ikke er lett å holde motet oppe! Er det første mnd med letrozol? Alt kan skje vettu! Er jo ikke alle som har symptomer. Ser ofte at mange driver å kjenner etter symptomer og overtolker kroppen sin, og den mnd det ikke er symptomer, er den mnd man er blitt gravid! Hold motet oppe😃 Plutselig er det din tur❤️ Har troen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med dere begge😃Jeg følger tråden og henger med selv om jeg ikke skriver så ofte🙈 Jeg klarte ikke å holde meg i dag, og tok en g-test midt på dagen. Vet ikke hvorfor jeg gjorde det, hadde bare så veeeeldig lyst🙈 Er 7-8 dpo og den var selvsagt negativ. Noe annet var jo egentlig ikke forventet heller, men det er lov å håpe 😄 Føler på meg at detta var en dårlig mnd for vår del. I begynnelsen var jeg veldig positiv og hadde sterke murringer som jeg tolket positivt i denne sammenheng. Men så har symptomene avtatt og minner altfor mye om symptomene på tr, så nå har jeg mistet troen. Ikm er ikke før om en uke, og så lenge tr ikke dukker opp er det jo fremdeles håp. Men akkurat nå driver jeg og innstiller meg på ny dobbel kur med letrozol og ny pp 😒

 

Det kan fremdeles være en mulighet ☺ krysser fingrene for deg også. Det er fremdeles veldig tidlig med symptomer. Jeg har ikke mange av dem selv heller. Redd den el testen lurer med og jeg blir ekstremt skuffet... :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off ja, er jo alltid et lite håp frem til tr evt dukker opp. Tidligste positive g-testen i mine svangerskap var jeg ca 3 uker på vei. Da tok jeg en test for å utelukke graviditet, trodde egentlig jeg hadde fått urinveisinfeksjon. Så jeg pleier ikke å ha så mange symptomer egentlig, og det prøver jeg å "trøste" meg med i hverdagen😄

 

Jeg har aldri prøvd el-test i tiden mellom el og ikm og har ingen erfaring med det. Men kan det være den er positiv fordi el er forsinket? Eller er du 100% sikker på at du hadde el den perioden du mener du hadde el? For da må isåfall de positive el-testene nå bety noe😃😃😃 har du andre symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig hatt noen symptomer denne prøveperioden som har hvert annerledes enn de andre gangene men det virker ikke som det har klaffet denne mnd heller. Jeg er ganske sikker på at eggløsning fant sted på dag 17-18-19 siden jeg skal mens på søndag, med mindre den finner ut at den skal være forsinket 😂

 

Så ikke ut som testene jeg tok nå var positive heller men har kun brukt billigtester, vil ikke svi av de dyre før jeg ser antydning til strek men jeg må nok bare bli inneforstått at det ikke har gått denne gangen heller 😩

 

Ja, symptomene mine:

1. Mye vondt ved livmor området, spesielt på høyre side

2. Tørr nedentil med lite utflod.

3. Svimmel.

4. Blodslm på papiret dpo 7

5. Blodtrykksfall x1.

 

Men jeg har sikkert bare lurt kroppen min igjen 😂

 

Dpo 11 i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen av deres om vet om femar kan gjøre så syklusen blir lengre? Evt. Lutealfasen?

Nei, har ikke hørt om det.. Men skal ikke se bort ifra det! Jeg hadde negativ gtest idag, men knall positiv el test. Kjenner at det er noe på gang. Mye murringer, nesten helt likt som mens smerter. I tillegg har jeg masse el slim og er veeeeldig oppblåst! Får håpe vi klarer å snike inn noen aksjer når jeg er tilbake fra glukosebelastningen.. Skal sitte her hos legen i 2 timer.. Kjedelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke hørt om det.. Men skal ikke se bort ifra det! Jeg hadde negativ gtest idag, men knall positiv el test. Kjenner at det er noe på gang. Mye murringer, nesten helt likt som mens smerter. I tillegg har jeg masse el slim og er veeeeldig oppblåst! Får håpe vi klarer å snike inn noen aksjer når jeg er tilbake fra glukosebelastningen.. Skal sitte her hos legen i 2 timer.. Kjedelig

 

Håper dere får lagt inn aksjer i dag også da 😂😁 hihi! Sånn glukosetest er skikkelig gørr, gjorde det når jeg gikk gravid med min første datter. Min gynokolog ville ikke gi meg methformin fordi han mente femar ville hjelpe bedre men tydeligvis ikke 😂🙈

 

Lykke til hos legen 😁

 

Heldigvis får vi besøk i helgen så da kan jeg glemme det baby styret litt heldigvis ☺ blir ganske sliten og lei 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere får lagt inn aksjer i dag også da 😂😁 hihi! Sånn glukosetest er skikkelig gørr, gjorde det når jeg gikk gravid med min første datter. Min gynokolog ville ikke gi meg methformin fordi han mente femar ville hjelpe bedre men tydeligvis ikke 😂🙈

 

Lykke til hos legen 😁

 

Heldigvis får vi besøk i helgen så da kan jeg glemme det baby styret litt heldigvis ☺ blir ganske sliten og lei 😞

Min ville heller ikke gi meg metformin! Blodsukkeret mitt fastende var 6,7... Skal være under 7, så jeg er helt i grenseland... Men kan kanskje ha litt med at vi hadde litt snop stående fremme i går😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter du hos legen enda? :)

 

Nå skal jeg prøver å jobbe litt med bachelor oppgaven min, kanskje jeg får tankene over på noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter du hos legen enda? :)

 

Nå skal jeg prøver å jobbe litt med bachelor oppgaven min, kanskje jeg får tankene over på noe annet.

Ja, skal ta ny blodprøve kl 10.15... Så sitter nå her..

 

Hvilke utdanning er det du holder på med?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å høre resultatet da, du må holde meg oppdatert.

 

Jeg tar bachelor i pedagogikk, så jeg er straks ferdig utdannet :-) Skriver bachelor oppgaven om samarbeid mellom PPT og skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å høre resultatet da, du må holde meg oppdatert.

 

Jeg tar bachelor i pedagogikk, så jeg er straks ferdig utdannet :-) Skriver bachelor oppgaven om samarbeid mellom PPT og skolen.

Spennende! Den skal vel leveres i mai? Jeg skrev ferdig min bachelor i høst! Syns det tok såååå lang tid å skrive den😂 Er ferdig utdannet sykepleier nå👍 Lenge til jeg skal drive med skole igjen kjenner jeg! Nå vil jeg heller stifte familie❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Den skal vel leveres i mai? Jeg skrev ferdig min bachelor i høst! Syns det tok såååå lang tid å skrive den😂 Er ferdig utdannet sykepleier nå👍 Lenge til jeg skal drive med skole igjen kjenner jeg! Nå vil jeg heller stifte familie❤️

Ja, 13 mai ☺ så det blir spennenoe og se hvordan det går. Jobber du som sykepleier fulltid? Jeg er utdannet helsefagarbeider men vil helst jobbe med ungdom/rus/psykiatri. Blir nok mer utdanning på meg men ikke akkurat nå 😁

 

Hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 13 mai ☺ så det blir spennenoe og se hvordan det går. Jobber du som sykepleier fulltid? Jeg er utdannet helsefagarbeider men vil helst jobbe med ungdom/rus/psykiatri. Blir nok mer utdanning på meg men ikke akkurat nå 😁

 

Hvordan gikk det?

Ja jobber fulltid😊 De ville ikke stikke meg i fingen for å se hva blodsukkeret var, så må vente til legetimen min på tirsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles positiv el test, da har vel ikke el vært?

Nei den har ikke vært men er nå tror jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den har ikke vært men er nå tror jeg?

Driver og leser litt, og mange som sier at det er 12-48t etter positiv test, men ikke før testen er negativ... Blir så forvirret! Tenk om det ikke er nok aksjer med det i går:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...