Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger noen andre's synspunkt! ☺

Anbefalte innlegg

Driver og leser litt, og mange som sier at det er 12-48t etter positiv test, men ikke før testen er negativ... Blir så forvirret! Tenk om det ikke er nok aksjer med det i går:/

Rekker dere å legge inn aksjer i dag da?

Det sies så mye forskjellig, så jeg er faktisk ikke sikker men min test var på positiv i 3 dager før den ble negativ igjen på kvelden på dag 3 så jeg har ikke peiling på hvilken av dagene egget slapp! ☺

Fortsetter under...

Rekker dere å legge inn aksjer i dag da?

Det sies så mye forskjellig, så jeg er faktisk ikke sikker men min test var på positiv i 3 dager før den ble negativ igjen på kvelden på dag 3 så jeg har ikke peiling på hvilken av dagene egget slapp! ☺

Vi skal prøve i kveld! Han har veldig mye jobb i forbindelse med en messe i helgen, mens jeg har arbeidshelg, så vi har såvidt tid til hverandre...:/ jeg har sykt med murringer og el slim idag. Må være litt av en eggløsning dette😄 Tok en ny el test før jeg gikk etter kun å ha holdt meg i 1t, kom såvidt noen dråper, men likevel knall positiv. Dag 2 med positive tester. Kanskje de er negativ i kveld, men tviler sterkt!😜 Aldri hatt så sterke el smerter før! Stikker skikkelig.

Ingen symptomer? Ikke mist motet helt enda!!

Det tyder på at du har en skikkelig eggløsning!! Woho 👏👏😁 håper dere rekker en liten runde, hihi.

Har nok hatt alt for store forventninger til at skulle gå med femar at jeg har blitt ekstra skuffet denne gangen, de andre gangene har jeg ikke håpt engang 🙈🙈

Det tyder på at du har en skikkelig eggløsning!! Woho 👏👏😁 håper dere rekker en liten runde, hihi.

Har nok hatt alt for store forventninger til at skulle gå med femar at jeg har blitt ekstra skuffet denne gangen, de andre gangene har jeg ikke håpt engang 🙈🙈

Jeg har hatt veldig store forhåpninger jeg også! Er noe med det når man får noe som skal hjelpe, og så fungerer det ikke som man ville...

Men syns det er snodig at el testen blir positiv på så lite urin som er utvannet

Jeg har hatt veldig store forhåpninger jeg også! Er noe med det når man får noe som skal hjelpe, og så fungerer det ikke som man ville...

Men syns det er snodig at el testen blir positiv på så lite urin som er utvannet

Ja, det er også veldig merkelig. Hvilken dag er du på og har du tatt en gravid test?

Ikke for å skape noe forhåpninger men.

Annonse

Ja, det er også veldig merkelig. Hvilken dag er du på og har du tatt en gravid test?

Ikke for å skape noe forhåpninger men.

Er på dag 24! Har tatt, hvis jeg la godviljen til, så kaaanskje jeg så en strek, men tviler😄 Er heller ønsketenkning

Ja av og til.. Snodige greier.... Merker det spesielt hvis jeg setter meg ned eller går på toalettet

Hmm, har selv hatt kraftig el smerter men ikke så ille at jeg har tatt paracet men du får se hvordan det går fremover :)

Annonse

Jaa, negativ el test😃😃😃 så er ganske sikker på at smertene jeg hadde idag kom av at egget løsnet! For en deilig følelse😃

Så bra! Woho ☺🎉🎆 Det må være en god følelse!

http://tinypic.com/r/71ides/9

Fikk denne nå på morgenurin.........!!! Tolker den som ikke helt positiv, hva tenker du?

Den er nok ikke helt positiv om de andre du har fått har hvert sterkere? 😊

Med meg går det bra, ikm i morgen! Så bare å vente og se.

Den er nok ikke helt positiv om de andre du har fått har hvert sterkere? 😊

Med meg går det bra, ikm i morgen! Så bare å vente og se.

De andre har vært sterkere ja. Syns bare det er så rart når jeg fikk en klar negativ i går kveld.. Tok en gtest og nå, skimter en svak svak strek, men det ser ut som en skyggestrek😂 Overtolking av tester! Haha. Begynner visst å bli en testetøs!

Kanskje jeg kan skimte en strek men kan hende jeg ser syner også 😂 du får bare se hvordan det går fremover.

Syntes det er rart jeg hadde så vondt dpo 7 og samtidig som jeg fikk en liten blødning og that's it.. hvis jeg ikke er gravid? Pleier å spotte kvelden før mens men det er det eneste også. Forrige syklus spottet jeg ikke i det hele tatt. Kvinnekroppen er et under i seg selv ;)

Kanskje jeg kan skimte en strek men kan hende jeg ser syner også 😂 du får bare se hvordan det går fremover.

Syntes det er rart jeg hadde så vondt dpo 7 og samtidig som jeg fikk en liten blødning og that's it.. hvis jeg ikke er gravid? Pleier å spotte kvelden før mens men det er det eneste også. Forrige syklus spottet jeg ikke i det hele tatt. Kvinnekroppen er et under i seg selv ;)

Ja er jo rart om du hadde det da! Passer jo perfekt med en festeblødning. Håper virkelig du er gravid! Kan jo hende du produserer sent hcg. Jeg tror min bare er en skyggestrek. Kom ikke med en gang nemlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...