Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger noen andre's synspunkt! ☺


Sunshine4

Anbefalte innlegg

Da har jeg kjøpt meg clearblue advanced fertilitetsmonitor! Gleder meg til å prøve den neste syklus😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg kjøpt meg clearblue advanced fertilitetsmonitor! Gleder meg til å prøve den neste syklus😃😃

 

Kanskje du endelig får bedre svar med bruk av den enkelte strimler! 👌👍

 

Har faktisk hatt ett skikkelig gravid symptom i dag og det har ikke vært innbilning heller tror jeg. Skikkelig vondt og en strekk/spreng følelse på høyre side. Merker det når jeg reiser meg, sitter osv... har drevet å ryddet litt på kontoret nå og jeg kjente smertene ganske godt. Ikke direkte vondt men mer ubehagelig. Ikke opplevd lignende før hvertfall ;) men jeg får holde meg med å teste til hvertfall fredag 😱😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du endelig får bedre svar med bruk av den enkelte strimler! 👌👍

 

Har faktisk hatt ett skikkelig gravid symptom i dag og det har ikke vært innbilning heller tror jeg. Skikkelig vondt og en strekk/spreng følelse på høyre side. Merker det når jeg reiser meg, sitter osv... har drevet å ryddet litt på kontoret nå og jeg kjente smertene ganske godt. Ikke direkte vondt men mer ubehagelig. Ikke opplevd lignende før hvertfall ;) men jeg får holde meg med å teste til hvertfall fredag 😱😱

Å så spennende!!😃😃 håper virkelig at du har en liten spire i magen😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende!!😃😃 håper virkelig at du har en liten spire i magen😃

 

 

En kan håpe samtidig som jeg egentlig ikke tørr men blir litt overbevist når kroppen oppfører seg rart. Det kan godt hende at dere også har truffet el uten at du er klar over det 😁😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kan håpe samtidig som jeg egentlig ikke tørr men blir litt overbevist når kroppen oppfører seg rart. Det kan godt hende at dere også har truffet el uten at du er klar over det 😁😄

Vet aldri. Kroppen min oppfører seg hvertfall veldig rart! Men tenk om vi traff da! Hadde vært fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fremdeles negativ og enda murringer.. Rar kropp

Det var merkelig. Jeg tror du har hatt eggløsning jeg! 😊

 

Dpo 7-8 i dag ca og en liten blødning, så vidt litt på papiret samtidig som jeg har hatt litt vondt på høyre side i to dager. Så krysser fingrene for en festeblødning! ✌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var merkelig. Jeg tror du har hatt eggløsning jeg! 😊

 

Dpo 7-8 i dag ca og en liten blødning, så vidt litt på papiret samtidig som jeg har hatt litt vondt på høyre side i to dager. Så krysser fingrene for en festeblødning! ✌

Ååå så spennende!! Snart kan du teste😃 Jeg har troen!

Jeg tror også jeg har hatt el, så får bare vente og se! Håper på positiv g-test 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så spennende!! Snart kan du teste😃 Jeg har troen!

Jeg tror også jeg har hatt el, så får bare vente og se! Håper på positiv g-test 😄

 

 

Hadde vært veldig morsomt om det klaffet for begge! Men jeg merker at noe er annerledes denne mnd, merker jeg er forvirret, blodtrykksfall, mye smerter og romstering der nede som ikke er normalt pluss at jeg har vært kjempe sulten i dag men det kan jo være tilfeldig! Håper og håper! Kjenner jeg kommer til å bli svært skuffet om det ikke gikk likevel :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurimalla for en laaaaaaang venteperiode dette er😵 Jeg er i dag 5-6 dpo, og er håpløst klar for å begynne å teste 🙈 Kjenner både det ene og det andre, men mesteparten er slik jeg kjenner i forkant av tr. Det jeg reagerte på i dag var at jeg fikk skikkelig vondt i begge sider av underlivet når jeg nøys. Jeg måtte skikkelig bøye meg forover og trykke på områdene med smerte for å dempe smerten ved nys nr 2. Det var en slags rivende smerte, føltes som noe ble dratt/strukket.

 

En annen ting som har vært annerledes er en ømhet i brystene som befinner seg i armhuleområdet.

 

Prøver å ikke tenke på symptomer, men det er jammen ikke enkelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gurimalla for en laaaaaaang venteperiode dette er😵 Jeg er i dag 5-6 dpo, og er håpløst klar for å begynne å teste 🙈 Kjenner både det ene og det andre, men mesteparten er slik jeg kjenner i forkant av tr. Det jeg reagerte på i dag var at jeg fikk skikkelig vondt i begge sider av underlivet når jeg nøys. Jeg måtte skikkelig bøye meg forover og trykke på områdene med smerte for å dempe smerten ved nys nr 2. Det var en slags rivende smerte, føltes som noe ble dratt/strukket.

 

En annen ting som har vært annerledes er en ømhet i brystene som befinner seg i armhuleområdet.

 

Prøver å ikke tenke på symptomer, men det er jammen ikke enkelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurimalla for en laaaaaaang venteperiode dette er😵 Jeg er i dag 5-6 dpo, og er håpløst klar for å begynne å teste 🙈 Kjenner både det ene og det andre, men mesteparten er slik jeg kjenner i forkant av tr. Det jeg reagerte på i dag var at jeg fikk skikkelig vondt i begge sider av underlivet når jeg nøys. Jeg måtte skikkelig bøye meg forover og trykke på områdene med smerte for å dempe smerten ved nys nr 2. Det var en slags rivende smerte, føltes som noe ble dratt/strukket.

 

En annen ting som har vært annerledes er en ømhet i brystene som befinner seg i armhuleområdet.

 

Prøver å ikke tenke på symptomer, men det er jammen ikke enkelt

Ooh kanskje det er noe på gang😃

 

Jeg har helt roen, men det er nok fordi jeg ikke aner om jeg er i dpo lang og evt hvor mange dpo jeg er😄 Venter egentlig bare på tr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh kanskje det er noe på gang😃

 

Jeg har helt roen, men det er nok fordi jeg ikke aner om jeg er i dpo lang og evt hvor mange dpo jeg er😄 Venter egentlig bare på tr

 

Håper det er noe på gang for dere begge! Jeg har ikke roen, så det skal du ha smukka91 at du er flink som forholder deg rolig. Jeg ble så glad i går når jeg både fikk en liten blødning og har hatt smerte/ubehag i 2 dag men det ble vist en negativ test i dag tidlig :( nå er jeg bare 8 dpo så det er jo veldig tidlig men nå fikk jeg hvertfall jekket meg selv ned noen hakk så slipper jeg å bli så skuffet.

 

Og ja, dpo er lang! Alt for lang og jeg har bare en 11 dagers lutealfase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er noe på gang for dere begge! Jeg har ikke roen, så det skal du ha smukka91 at du er flink som forholder deg rolig. Jeg ble så glad i går når jeg både fikk en liten blødning og har hatt smerte/ubehag i 2 dag men det ble vist en negativ test i dag tidlig :( nå er jeg bare 8 dpo så det er jo veldig tidlig men nå fikk jeg hvertfall jekket meg selv ned noen hakk så slipper jeg å bli så skuffet.

 

Og ja, dpo er lang! Alt for lang og jeg har bare en 11 dagers lutealfase.

Jeg ville ventet til hvertfall 10dpo! Er selvsagt de som får positiv 8dpo, men det er jo et sjansespill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ventet til hvertfall 10dpo! Er selvsagt de som får positiv 8dpo, men det er jo et sjansespill.

Ja, jeg får vente til fredag med og testen noe mer så da får vi vente og se. Ganske lei av negative tester og at aldri blir vår tur. To er lenge :(

 

 

Så kanskje vi er ekstra heldige å at klaffer for oss begge ☺💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg clearblue monitoren min😃 Lykke! Har også fått digitale eggløsnings tester som jeg skal ta på siden for å se hvor nøyaktig den er. De viser visst ikke maksimalt første mnd siden den skal bli kjent med syklusen. Tenkte at da er det greit å teste litt på siden også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å få meg en legetime og spørre om de kan ta blodprøver for å se om jeg har hatt el, og om de kan ta langtidsblodsukkeret. Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å få meg en legetime og spørre om de kan ta blodprøver for å se om jeg har hatt el, og om de kan ta langtidsblodsukkeret. Hva tenker dere?

Så spennende med den monitoren, håper den vil hjelpe deg ☺

 

Jeg er ikke kjent med de typer blodprøver da jeg ikke har tatt noe slikt før men tipper legen har god oversikt og vil hjelpe deg om du får en time eller om du kontakter gynokologen din ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med den monitoren, håper den vil hjelpe deg ☺

 

Jeg er ikke kjent med de typer blodprøver da jeg ikke har tatt noe slikt før men tipper legen har god oversikt og vil hjelpe deg om du får en time eller om du kontakter gynokologen din ☺

Fikk bare hos vanlig fastlege. Lang ventetid hos gynekologen:( tok en test i morges som var veldig negativ, så tok jeg en ny en noen timer senere, som var litt sterkere igjen. Syns det er så frustrerende når testene viser forskjellig hele veien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bare hos vanlig fastlege. Lang ventetid hos gynekologen:( tok en test i morges som var veldig negativ, så tok jeg en ny en noen timer senere, som var litt sterkere igjen. Syns det er så frustrerende når testene viser forskjellig hele veien

Hva med privat gyn? Eiker en spesialisert lege på dette området? Det er en vanskelig situasjon du er i, jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive. Men ellers testene kan gå opp og ned hele tiden uten grunn, jeg har opplevd forskjellige styrker på testen selv om det ikke har noe betydning tror jeg.

 

Har du tatt en gravid test da? ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med privat gyn? Eiker en spesialisert lege på dette området? Det er en vanskelig situasjon du er i, jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive. Men ellers testene kan gå opp og ned hele tiden uten grunn, jeg har opplevd forskjellige styrker på testen selv om det ikke har noe betydning tror jeg.

 

Har du tatt en gravid test da? ☺

Fastlegen min er spesialist innen fertilitet, så er ikke noe problem å gå til henne. Minuset er at hun ikke bruker ul... Jeg får se hva hun sier! Er litt redd for å bli oppfattet som en som ikke klarer å vente😄

 

Ja, har tatt en g-test. Hvis jeg la godviljen til, så kunne jeg kanskje se en super svak strek😂 Men den er nok negativ! Hehe. Men stod leeeenge å studerte😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fastlegen min er spesialist innen fertilitet, så er ikke noe problem å gå til henne. Minuset er at hun ikke bruker ul... Jeg får se hva hun sier! Er litt redd for å bli oppfattet som en som ikke klarer å vente😄

 

Ja, har tatt en g-test. Hvis jeg la godviljen til, så kunne jeg kanskje se en super svak strek😂 Men den er nok negativ! Hehe. Men stod leeeenge å studerte😂

Akkurat som meg - trodde jeg så en strek men jeg stirret meg så lenge at jeg så syner tror jeg 😂😂😒 jeg får prøve å vente med å teste til fredag 😂😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...