Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger noen andre's synspunkt! ☺


Sunshine4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fremdeles negativ, ingen forandring. Dag 18 nå, så ser ikke ut son letrozol ga meg el..😔

 

Huff, det var leit :( da ville jeg tatt en telefon til gynokologen over helgen for å forhørt meg kanskje. Klem

 

Dpo 4: merker ingenting men det er vel tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det var leit :( da ville jeg tatt en telefon til gynokologen over helgen for å forhørt meg kanskje. Klem

 

Dpo 4: merker ingenting men det er vel tidlig.

Ja jeg tror jeg skal gjøre det😊 Syns bare det er så rart at jeg har så mye murringer..

 

Håper virkelig det har klaffet for deg denne mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror jeg skal gjøre det😊 Syns bare det er så rart at jeg har så mye murringer..

 

Håper virkelig det har klaffet for deg denne mnd!

 

Forhåpentlig får du litt svar og kanskje litt mer hjelp ☺☺

 

 

Jeg har hatt så vidt antydning til vondt på høyre side men der har jeg ingenting så vet ikke helt jeg 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentlig får du litt svar og kanskje litt mer hjelp ☺☺

 

 

Jeg har hatt så vidt antydning til vondt på høyre side men der har jeg ingenting så vet ikke helt jeg 😝

Dpo tiden er alltid lang!

 

Jeg har vurdert å kjøpe meg fertilitetsmonitor. Legen anbefalte meg det sist jeg var der, men håpte jo selvsagt at jeg ville klare meg uten. Syns disse el strimlene bare er forvirrende. Har du peiling på slike monitorer? Aner ikke hvilke jeg skal velge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dpo tiden er alltid lang!

 

Jeg har vurdert å kjøpe meg fertilitetsmonitor. Legen anbefalte meg det sist jeg var der, men håpte jo selvsagt at jeg ville klare meg uten. Syns disse el strimlene bare er forvirrende. Har du peiling på slike monitorer? Aner ikke hvilke jeg skal velge..

 

 

 

Ja, kjempe lang! Jeg har ingen erfaring med den typen, kun prøvd engangstestene ellers har jeg ikke brukt noe. 

Hvis du spør om hjelp på apoteket vil de sikkert finne en som er god, eller gjør litt søk på nettet etter andre sine erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://tinypic.com/r/2mybxiq/9

 

Dagens tester! Ser jo jaggu ut som de er på vei til å bli positiv😃😃😃 jeg hadde egentlig gitt opp håpet denne mnd! Sååå glad

 

 

Se der ja!! Tipper den blir positiv i kveld eller i morgen - da får dere bare kjøre på ☺ Da er ikke håpet ute enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja!! Tipper den blir positiv i kveld eller i morgen - da får dere bare kjøre på ☺ Da er ikke håpet ute enda.

Nå får vi prøve å få til litt sengekos! Har ikke sagt noe til mannen, bare prøver å være litt mer flørtete😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi lagt inn aksjer! Håper på positiv el test i kveld

 

Såbra!! 😃😃 da får vi håpe testen blir positiv i nærmeste fremtid! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir spennende å høre!

Ingen forandring til kvelden... Fremdeles negativ. Syns det er så rart. Har hatt skikkelige murringer i 1 uke nå og stikninger... Veldig rart om el ikke har vært

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen forandring til kvelden... Fremdeles negativ. Syns det er så rart. Har hatt skikkelige murringer i 1 uke nå og stikninger... Veldig rart om el ikke har vært

Kan jo hende at du har hatt eggløsning men kort LH. Topp så ikke det er blitt registrert på en el test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende at du har hatt eggløsning men kort LH. Topp så ikke det er blitt registrert på en el test.

Det er fult mulig! Håper på en måte ikke det. La jo inn aksjer bare på mandag og idag😔 Stakkars mannen... Ble så mye press at han ikke fikk det til. Vi prøvde jo tirsdag, onsdag og torsdag, men han fikk det ikke til. Får teste i noen dager til. Evt bare vente på tr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter 😃 Så hyggelig med denne tråden, jeg er i akkurat samme båt selv😃 Jeg har pcos og manglende el, og har i denne pp tatt en dobbel kur letrozol fra cd

4-11. Jeg har ingen erfaring med el-symptomer, og visste ikke hva jeg skulle se etter. Glemte å kjøpe inn el-tester, men jeg har nå hvertfall registrert noen tegn på el denne mnd (etter å ha lest tråd etter tråd om symptomer på el🙈).

 

På dag 14 hadde jeg slim på papiret. Ikke mye, men nok til at det dannet seg en liten "tråd". Kjente litt stikkinger/murringer og følte noe var på gang. Dag 15 var lik.

 

På dag 16 tok murringene seg veldig opp, og jeg hadde myyyye slim som kunne strekkes i alle retninger uten å revne. På natten til dag 17 våknet jeg av intense murringer i magen.

 

Dag 17 var det mindre slim igjen, slik som dag 14-15. Men smertene var der, de fortsatte og var like sterke til dag 19. På dag 19 var alt slim borte, og det lille som var av utflod/sekret var helt tynt og blankt, så vidt synlig.

 

I dag er jeg på dag 21 og er veldig spent. Ettersom jeg ikke testet for el så vet jeg jo ikke om jeg har hatt el denne mnd, men ut ifra symptomene så håper jeg det. Hva tror dere? Og hvilke dag tror dere el var på, ut ifra mengde slim osv som nevnt over? Jeg er vel på en dpo-plass mellom 3-6 eller noe slikt, og krysser fingre og tær for at det er en spire på vei 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter Så hyggelig med denne tråden, jeg er i akkurat samme båt selv Jeg har pcos og manglende el, og har i denne pp tatt en dobbel kur letrozol fra cd

4-11. Jeg har ingen erfaring med el-symptomer, og visste ikke hva jeg skulle se etter. Glemte å kjøpe inn el-tester, men jeg har nå hvertfall registrert noen tegn på el denne mnd (etter å ha lest tråd etter tråd om symptomer på el).

 

På dag 14 hadde jeg slim på papiret. Ikke mye, men nok til at det dannet seg en liten "tråd". Kjente litt stikkinger/murringer og følte noe var på gang. Dag 15 var lik.

 

På dag 16 tok murringene seg veldig opp, og jeg hadde myyyye slim som kunne strekkes i alle retninger uten å revne. På natten til dag 17 våknet jeg av intense murringer i magen.

 

Dag 17 var det mindre slim igjen, slik som dag 14-15. Men smertene var der, de fortsatte og var like sterke til dag 19. På dag 19 var alt slim borte, og det lille som var av utflod/sekret var helt tynt og blankt, så vidt synlig.

 

I dag er jeg på dag 21 og er veldig spent. Ettersom jeg ikke testet for el så vet jeg jo ikke om jeg har hatt el denne mnd, men ut ifra symptomene så håper jeg det. Hva tror dere? Og hvilke dag tror dere el var på, ut ifra mengde slim osv som nevnt over? Jeg er vel på en dpo-plass mellom 3-6 eller noe slikt, og krysser fingre og tær for at det er en spire på vei

 

 

 

Hei og velkommen hit Ønskernummer5! Du er hjertelig velkommen til å dele dine erfaringer med oss, det er veldig godt å kunne diskutere og stille spørsmål med andre som er i lignende situasjon. 

 

Jeg vil tippe at du hadde eggløsning rundt dag 16-17 ut fra dine beskrivelser. Jeg selv hadde eggløsning på dag 17-19 litt usikker. 

Dpo 6 her i dag, og i går kveld når jeg skulle legge meg fikk jeg intense smerter i brystene og de var skikkelig ømme, klarte ikke ligge på magen engang, ømheten har avtatt i dag så det var merkelig. Uansett spennenden å se om femar har fungert for oss alle denne mnd. Hehe. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare fortelle at jeg nettopp fikk oppleve svimmelhet og jeg så stjerner, nesten så jeg besvimte! Og dette er et symptom som er veldig kjent fra mitt forrige svangerskap 😱 men kan de skje så tidlig som dpo 6-7? I mitt forrige svangerskap hendte det litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er testene fremdeles negativ, men en anelse svakere enn i går. Mistenker at LH toppen har vært uten at jeg har oppdaget det med el tester. Har fremdeles murringer og mye hodepine. I dag tidlig fikk jeg noe lignende mageknip, men på en helt annen måte. Aldri kjent det før. Ga seg etter 30 sekunder ca. Men jeg aner jo ikke når jeg evt hadde el, så får bare vente på tr og se når den dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er testene fremdeles negativ, men en anelse svakere enn i går. Mistenker at LH toppen har vært uten at jeg har oppdaget det med el tester. Har fremdeles murringer og mye hodepine. I dag tidlig fikk jeg noe lignende mageknip, men på en helt annen måte. Aldri kjent det før. Ga seg etter 30 sekunder ca. Men jeg aner jo ikke når jeg evt hadde el, så får bare vente på tr og se når den dukker opp.

 

Det er nok det beste! Slapp av og nyt tiden, så får vi bare se når tanterød dukker opp. 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok det beste! Slapp av og nyt tiden, så får vi bare se når tanterød dukker opp. 😃

Men bør vel teste litt til i tilfelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men bør vel teste litt til i tilfelle?

Ja, du kan vel bare fortsette å teste tilfelle det skulle dukke opp noe. Håper du har truffet el uansett da ☺☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan vel bare fortsette å teste tilfelle det skulle dukke opp noe. Håper du har truffet el uansett da ☺☺

Håper jeg og! Hvor mango dpo er du? Når skal du teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg og! Hvor mango dpo er du? Når skal du teste?

Ca dpo 6-7, men er ikke helt sikker siden jeg ikke vet eksakt hvilken dag el var på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...