Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da har det etterlengtede brevet kommet!😍

Vi skal endelig få begynt!Neste syklus skal jeg bli inseminert.

Jeg skal gå på Letrozol (Femar) 2,5mg.

UL syklusdag 10-12,for å se hvordan eggsekken (follikkelen) utvikler seg.

Eggløsningstest + Otrivelle.

Så Litinus vaginaltab.

Noen som har hatt samme "behandlingsplan?:)

Fortsetter under...

Bella-81 : Håper mensen din dukker opp!! Jeg venter mens på mandag, og er også helt avhengig av at den faktisk kommer i løpet av neste uke, ellers rekker vi ikke uttak og innsett før sommerferien. Håper og regner med det skal gå bra, har alltid vært regelmessig , men nå er det første forsøk og første gang på nesespray, så vet jo aldri om den kan kluss syklusen skikkelig til. Krysser iallefall alt for at din også dukker opp 😊

Dag 4 på spray nesten over og jeg merker fortsatt ingenting 💙

Takk dere :-) syklusdag 41 og ingen mens enda... har tatt test for å lokke den ut, negativ og fortsatt ingen mens.blir litt stressa av det med tanke på evt utsattforsøk,og det hjelper jo ikke akkurat heller. Har jobbehelg i vente,så får satse på at det gjør susen ;-)

Annonse

Annonse

Nei ikke endometriose - men pco og har brukt å kjenne at jeg har el - men ikke så kraftig i såfall. Er dag 25 i syklus. Forrige syklus (det avbrutte forsøket) var på 25 dager. Ellers bruker det å være på 30 dager.. Håper vi rekker å prøve i juni dersom dette er forsinket el og mens kommer om en uke!

Venter fortsatt på mens her også, sist forsøk kom mens på dag seks etter provera slutt, men tidligere har den kommet på dag tre og fire. Har brukt provera før alle forsøkene, og før rundene med pergo før ivf forsøkene, så har vert gjennom noen runder med provera.Tre til syv dager er vist det som er "normalt" Er på dag fem i dag, og ikke så mye som antyder at mensen er på vei, men får se det ann noen dager til.

Rugedag 1 👏 endelig 🤗 Nå er det bare ventingen frem mot testing igjen. 😊 Fikk ett perfekt blasto satt inn og 3 på frys i går.

Foreløpig har juni vist seg fra sin beste side, håper det fortsetter sånn etter over 3 år med prøving. 3 kjemiske og 2 sa, synes vi fortjener en bebis ut av dette nå 😊 💗

Venter fortsatt på mens her også, sist forsøk kom mens på dag seks etter provera slutt, men tidligere har den kommet på dag tre og fire. Har brukt provera før alle forsøkene, og før rundene med pergo før ivf forsøkene, så har vert gjennom noen runder med provera.Tre til syv dager er vist det som er "normalt" Er på dag fem i dag, og ikke så mye som antyder at mensen er på vei, men får se det ann noen dager til.

Noen ganger lurer jeg på om det å vente forsinker mensen jeg... :( 

Fortsatt ingenting her heller  - og tror jeg faktisk hadde el på dag 23/24 i syklusen så kommer vel ikke før en stund... arghhhh

Her venter jeg fortsatt på mensen, hadde rosa på papiret på mandag. Men det blei med det! :/ På tirsdag var det 4 uker siden blødninga ved det mislykkede forsøket. Skal gjennom kort protokoll å medisinene ligger klar i kjøleskapet, så nå må tr komme snart! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...