Gå til innhold

Termin i November ❤


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

29. november! Er i sjokk etter å ha prøvd siden i sommer. Begge de to første satt i 1pp, så nå hadde jeg nesten gitt opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen her som tenker på time for privat UL? Tenker å ta en når man burde være rimelig sikker på å se hjerteslag hvis alt er bra... Vet dere hva som anbefales?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjerta byrjer å slå 5+1. Det er anbefalt å venta til veke 6. Då er den vesle kun 4 mm. Eg har vore i veke 6 og fleire svangerskap. Mi anbefaling er å venta så lenge du klarer. Veke 8 og 9 er mykje kjekkere å gå i. Veke 10 er alle organisasjoner danna. Spørs kor mange ultralyder du skal ha. 6 føles tidlig om du ikkje skal ha så mange= lang ventetid. God påske 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bestemt meg ennå. Vil ikke gå tidlig, for jeg har en gang sett hjertebank i uke 8 og allikevel mistet i uke 10, det var tøft for da følte jeg meg så trygg på at det skulle gå bra. Men har jo allikevel lyst til å se at det er noen der inne, og at det ser greit ut... Kanskje i uke 10-11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser den, SpirenMin (og trist å høre!), men for meg er det viktig å vite det så tidlig som mulig hvis det ikke skulle være hjerteslag der inne... Så å vente til uke 10-11 tror jeg ikke er aktuelt for min del. Tenker å ta en UL i uke 12-ish også.

 

Det blir nok ikke uke 6, men rundt 7-8, kanskje? Snakket med mannen min, som ikke så poenget med UL i det hele tatt "fordi det ikke har noen medisinsk konsekvens". Jeg ble ganske sur, for det har konsekvens for min psykiske helse = medisinsk konsekvens! Sånn er det å være gift med en lege. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen sette meg inn på 5 november? I følge legen er det 3 november,men jeg hadde ganske syklus den mnd, så jeg setter den 5. foreløpig. ☺ Har ikke vært her på en stund,har vært ganske kvalm og så sover jeg veldig mye. Men kvalmen er mye fram og tilbake nå,får i meg mat hvertfall 😊 Ellers var jeg på ultralyd 5+6 å så det lille hjertet som slo ❤ Var på min første svangerskapskontroll forrige uke. Flere som har vært på ultralyd eller snart skal?

 

Skal på ultralyd søndag den 3. Faktisk. Da er jeg I uke 9. Og 8+1. I følge terminkalwnderwn. Så gleder oss mase til å høre hjertet! Aldri vært på ultralyd før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ul til tirsdag, da er jeg 6+4 og håper alt er ok og at vi ser et bankende ❤️🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin ca 16 november, ganske så usikker.

Jeg tok ut pstav i armen midt i januar, hadde en kraftig blødning i starten av februar... Så vi får se, håper på tidlig UL snart.

Dette er nr 3:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som tenker på time for privat UL? Tenker å ta en når man burde være rimelig sikker på å se hjerteslag hvis alt er bra... Vet dere hva som anbefales?

 

Jeg skal på tidlig UL 1. april, da er jeg 6+6. Jeg skal så tidlig for å sjekke om hjertet slår da jeg har mistet 5 ganger tidligere. Det var Gynekologen min som anbefalte å komme i uke 7 :) Krysser fingrene for at det går bra denne gangen...Har en god følelse på det :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal og på tidlig ultralyd. 7+3. Mistet 7 ganger så er veldig spent denne gangen

4 dager igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin ca 16 november, ganske så usikker.

Jeg tok ut pstav i armen midt i januar, hadde en kraftig blødning i starten av februar... Så vi får se, håper på tidlig UL snart.

Dette er nr 3:)

Gratulere så mye😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser virkelig fingrene for dere som har mistet så mange ganger, håper at dette er den som sitter hele veien, utålmodigemeg og 2harlyståbli3!

 

Skjønner veldig godt at man ønsker å gå på ul tidlig, jeg gjorde det også da jeg var gravid med sønnen min. Veldig godt å få sett at hjertet slår og få de litt overbærende kommentarene fra legen som betyr at man uroer seg unødvendig ;-)

 

Jeg hadde kraftige stikninger i magen på lørdag, ble engstelig for at nå skulle det gå galt, men ingen blødning ennå. Kjenner at jeg tar litt avstand til hele svangerskapet, skulle ønske jeg kunne glede meg over det. Jeg har venninner som er superlykkelige fra de tar testen, begynner å tenke på navn og utstyr med en gang. Det faller dem ikke inn at det kan gå galt. Det må være så deilig 😛

 

Omega90, gratulerer ☺ også med spiral da, virkelig en bestemt spire 😉 Jeg har ikke noe å bidra med ang spiral og fare for graviditet utenfor livmoren. Men for min del er det normalt at symptomene kommer og går. Jeg rekker liksom akkurat å bli bekymret så er de tilbake 😀 Den gangen jeg kom helt til uke 10 så forsvant symptomene før jeg fikk bekreftet på ultralyd at det ikke lengre var liv. Syns det var litt rart at du fikk beskjed om å vente så lenge før du kontakter lege? Sa de hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ul til tirsdag, da er jeg 6+4 og håper alt er ok og at vi ser et bankende ❤

Lykke til!!

Si meg, nicket ditt virker så kjent... Var du her i 08 eller 11?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!!

Si meg, nicket ditt virker så kjent... Var du her i 08 eller 11?

Nei var nok ikke det... Ingen baby planer da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på tidlig ultralyd i dag <3 13,5 mm og sterkt hjerte ♥ fantastisk opplevelse etter utallige hjerteskjærende ultralyder tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!! Hvor mange uker er du nå da? Vet du hvor stor sannsynlighet det er for at det går bra? Jeg så hjertelyd i uke 8, men er fortsatt bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul idag og hjertet banket❤️🍀 Ny ul om 14 dager....føler meg absolutt ikke safe enda🍀🍀🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!! Hvor mange uker er du nå da? Vet du hvor stor sannsynlighet det er for at det går bra? Jeg så hjertelyd i uke 8, men er fortsatt bekymret.

Jeg er 7+4. Å ja, jeg er like bekymret enda 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul idag og hjertet banket❤️🍀 Ny ul om 14 dager....føler meg absolutt ikke safe enda🍀🍀🍀

Hvor mange uker er du? Jeg skal og på mu ultralyd om to uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ultralyd onsdag den 6. da er jeg 9+3 :) er det noen som vet om en raskere måte og få ultralyd? bestilte dette i forrige uke. og ifølge min lege har jeg rett på tidlig ultralyd da min bror har fått en sønn med en genefeil, og jeg da kan bære dette også siden det er arvelig. hvor FORT fikk dere ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...