Gå til innhold

Termin i November ❤


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg fortalte det til de nærmeste med en gang jeg fant det ut. Dette er første gang jeg er gravid, men jeg syntes det var en så stor nyhet at jeg ville dele den med familien og bestevenninnen min :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forrige gang sa vi det til alle. Barnehagen og jobben visste til og med om det i uke 13. Litt kjipt å fortelle ALLE om MA. Denne gangen sier vi det etter ultralyd rundt uke 12. Jeg var ikke på ultralyd før 13,5 sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang sa vi det til alle. Barnehagen og jobben visste til og med om det i uke 13. Litt kjipt å fortelle ALLE om MA. Denne gangen sier vi det etter ultralyd rundt uke 12. Jeg var ikke på ultralyd før 13,5 sist.

Ser den😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på når jeg vil si noe nå. Jeg har kun fortalt det til ei god venninne. Vi gikk gravide sammen med nr 1 og hun er 13 uker på vei nå<3 har fortalt det til hjemmejordmora mi da😝❤️ Hun har sendt henvisning til tidlig ul. Sist når jeg mista i uke 10, hadde vi ikke fortalt det til noen andre enn de samme to. Med sønnen min fortslte jeg det til familien rundt uke 7..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud!! Er det mulig?!?!?!?

 

Jeg var hos ei venninne i går! Der vi dkulle drikke! Jeg hadde med meg en imsdal flaske med vAnn og sa det var sprit og så noe brus til å blande med! Så hun merket ingenting! 😊👍🏻 men! Så klarte keg det kunststykke å trøkke i meg sikkert en lefse totalt med sånn kremost og spekeskinke😱

 

Please si det går fint!? Glemte jo helt jeg var gravid der jeg satt å latet som jeg drakk alkohol!! Er 4+3 i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herregud!! Er det mulig?!?!?!?

 

Jeg var hos ei venninne i går! Der vi dkulle drikke! Jeg hadde med meg en imsdal flaske med vAnn og sa det var sprit og så noe brus til å blande med! Så hun merket ingenting! 😊👍🏻 men! Så klarte keg det kunststykke å trøkke i meg sikkert en lefse totalt med sånn kremost og spekeskinke😱

 

Please si det går fint!? Glemte jo helt jeg var gravid der jeg satt å latet som jeg drakk alkohol!! Er 4+3 i dag!

Hehe, tipper det går helt fint😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Å herregud!! Er det mulig?!?!?!?

 

Jeg var hos ei venninne i går! Der vi dkulle drikke! Jeg hadde med meg en imsdal flaske med vAnn og sa det var sprit og så noe brus til å blande med! Så hun merket ingenting! 😊👍🏻 men! Så klarte keg det kunststykke å trøkke i meg sikkert en lefse totalt med sånn kremost og spekeskinke😱

 

Please si det går fint!? Glemte jo helt jeg var gravid der jeg satt å latet som jeg drakk alkohol!! Er 4+3 i dag!

Hehe, tipper det går helt fint😊

😘 Takk!! Jada! Det gjør jo det!😆 Men man blir jo litt sånn hysterisk når det plutselig er meg selv 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Å herregud!! Er det mulig?!?!?!?

 

Jeg var hos ei venninne i går! Der vi dkulle drikke! Jeg hadde med meg en imsdal flaske med vAnn og sa det var sprit og så noe brus til å blande med! Så hun merket ingenting! 😊👍🏻 men! Så klarte keg det kunststykke å trøkke i meg sikkert en lefse totalt med sånn kremost og spekeskinke😱

 

Please si det går fint!? Glemte jo helt jeg var gravid der jeg satt å latet som jeg drakk alkohol!! Er 4+3 i dag!

Hehe, tipper det går helt fint😊
😘 Takk!! Jada! Det gjør jo det!😆 Men man blir jo litt sånn hysterisk når det plutselig er meg selv 😝

Er jo en stor omstilling man må gjøre når man finner ut at man er gravid. Jeg kjøpte en hel brie her om dagen. Når jeg kom hjem, kom jeg på at jeg ikke kan spise det😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fler som ser gravide ut?! Jeg er jo bare 4+3 såvidt jeg kan skjønne!! Men har jo kul på magen!!😳 Er slank og er jo min andre (dvs fjerde graviditet)... Men alikevell, shns det var i overkant tidlig😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk positiv test på fredag her :) Termin ca 19.November. Er vel 4+4 nå.

Mitt 3 barn og 4 svangerskap. Mitt første endte i MA i uke 5 som gikk over i SA et par uker senere da jeg ikke visste om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 uker i dag. I dag våknet jeg opp mindre kvalm enn jeg har vært de siste dagene. Jeg blir nervøs. En uke til ultralyd. Jeg gruer meg skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk positiv test på fredag her :) Termin ca 19.November. Er vel 4+4 nå.

Mitt 3 barn og 4 svangerskap. Mitt første endte i MA i uke 5 som gikk over i SA et par uker senere da jeg ikke visste om det.

Da stiller vi ganske likt :) har temin ca 18 nov, og det er også mitt 3 barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er lov å spørre om det her.

 

Men fins det en termingruppe på facebook for november 2016? :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når planlegger dere å fortelle om graviditeten til nære og kjære? Dette er min nr 2, og av en eller annen grunn syntes jeg at det er helt greit å fortelle det tidlig denne gangen. Skal fortelle det i påska

er bare 5 uker, mine foreldre, svigerforeldre og mine søsken har fått vite det =)

Resten av familien skal få vite det i påska. Så tenke jeg å vente til jeg forteller "hele verden" det :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Termin ca 14 Nov

Første gang gravid

gratulerer :) du har temin på eldste jenta mi sin bursdag <3 :)

 

Gratulerer, i følge terminkalenderen har jeg termin 15. november :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når planlegger dere å fortelle om graviditeten til nære og kjære? Dette er min nr 2, og av en eller annen grunn syntes jeg at det er helt greit å fortelle det tidlig denne gangen. Skal fortelle det i påska😉

Jeg forteller det til familien og de nærmeste vennene nesten med en gang. Det har gått galt to ganger og jeg vil gjerne at de skal vite det sånn i tilfelle. Tungt å gå gjennom det alene når det går galt, og hyggelig å glede seg sammen når det går bra :-)

 

Jeg testet forresten positivt i dag. 4+2 og termin i siste halvdel av november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Når planlegger dere å fortelle om graviditeten til nære og kjære? Dette er min nr 2, og av en eller annen grunn syntes jeg at det er helt greit å fortelle det tidlig denne gangen. Skal fortelle det i påska😉

Jeg forteller det til familien og de nærmeste vennene nesten med en gang. Det har gått galt to ganger og jeg vil gjerne at de skal vite det sånn i tilfelle. Tungt å gå gjennom det alene når det går galt, og hyggelig å glede seg sammen når det går bra :-)

 

Jeg testet forresten positivt i dag. 4+2 og termin i siste halvdel av november.

Syns det er en fin tankegang du har😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :-) hvor langt er du på vei i påska?

Endret av SpirenMin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 

Første gang gravid her og har vel termin rundt 7-14 november etter hva jeg har klart å regne meg fram til.  

Utrolig spent på tiden fremover, å har kun hatt ømme pupper og gått med konstante "mens" smerter i 2 uker..

Så var litt av en overraskelse når 3 ulike prøver viste positivt på torsdag. 
Har fortalt det til nærmeste familie og såklart venninna mi som klarte å gjette det når jeg så henne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :-) hvor langt er du på vei i påska?

Da vil jeg være 7 uker på vei. Klarer nok ikke å skjule det så mye lenger tror jeg. Jeg er ganske oppblåst, så mangen min vises ganske godt😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :-) hvor langt er du på vei i påska?

Da vil jeg være 7 uker på vei. Klarer nok ikke å skjule det så mye lenger tror jeg. Jeg er ganske oppblåst, så mangen min vises ganske godt😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...