Gå til innhold

Termin i November ❤


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei Fikk vite i går at jeg var gravid, eller jeg håper jeg er gravid. Testen viste en lys rosa strek. Har dere noen erfaringer om det? Termin min blir vel rundt om den 14. November da

Hei =)

Tok du test om morgenen?

Anbefaler deg da og vente litt om du har tålmodighet til det, eller så kan du gå til legen å si du har misstanke om du er gravid og om at du kunne ha fått tatt en test der ;)

Testet positivt på fredagen og kjekket på lørdag hvor langt jeg var på vei ca, clearblue viste 2-3 uker, så da regnet jeg med ca 3-4 uker. Må kjekke det opp med legen denne uka! :D 

 

håper virkelig den er positiv! Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter😊

 

En liten oppdatering fra meg. Tok en cb test i dag tidlig. Å DEN VAR POSITIV😀😀 Sto gravid 1-2 uker, og det kan stemme med mine beregninger☺ Sitter på jobb nå, men greier ikke å konsentrere meg i det hele tatt😊

Da blir min termin rundt om den 14. November💙💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det akkurat likedan. Det har ikke gått opp for meg heller. Sitter også på jobb med tankene en annen plass! Gratulerer så mye da! ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ilige så Bamse93😉. Jeg og du kommer vel kanskje til å følge hverandre siden vi har termin ca samtidig😉?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen jenter? :) Jeg var litt nervøs forrige uke, for jeg syns symptomene mine forsvant litt. Men nå har jeg kjent at jeg blir litt kvalm på ettermiddagen, å jeg fyser på noe hele tida. Puppene er fortsatt ømme,men ikke så innmari sprengte som de var i dagene etter jeg testa positivt.  Har vært på tidlig ultralyd i dag, å sett en vakkert bankende hjerte  :hjerte:  5+5 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen jenter? :) Jeg var litt nervøs forrige uke, for jeg syns symptomene mine forsvant litt. Men nå har jeg kjent at jeg blir litt kvalm på ettermiddagen, å jeg fyser på noe hele tida. Puppene er fortsatt ømme,men ikke så innmari sprengte som de var i dagene etter jeg testa positivt.  Har vært på tidlig ultralyd i dag, å sett en vakkert bankende hjerte  :hjerte:  5+5 :)

Formen min er egentlig ganske bra. Er litt småuggen og fryser noe vanvittig på fingrene, men alt i alt er det ganske bra=)

Nå kverner egentlig bare tankene om hvordan fremtiden blir. Til våren er jeg ferdig utdannet lærer, og skal egentlig nå begynne prosessen med å søke jobb. Lurer på om det er noen som vil ansette en gravid lærer?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin 9 november her. Er litt øm i brystene, litt oppblåst og en del kviser mer en vanlig. Men ellers fin i formen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh no! 

Jeg blør! 

Er livredd for at dette ikke går for oss. 

Vi har prøvd i 2 år og endelig satt spiren. 

Blir ikke mye, men som en menstrasjon :S 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh no!

Jeg blør!

Er livredd for at dette ikke går for oss.

Vi har prøvd i 2 år og endelig satt spiren.

Blir ikke mye, men som en menstrasjon :S

Kom deg til legen og få det sjekket. Krysser fingrene for at alt går bra❤ Endret av unai
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på sykehuset. 

Var i går, da blørningen startet i går. 

De sier det er en fredfull blødning, men den gir seg liksom ikke. 

Men har heldigvis ikke vondt lenger. 

Skal inn igjen i morgen for å måle hcG igjen. 

Det hadde fin stigning forrige gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan er formen jenter? :) Jeg var litt nervøs forrige uke, for jeg syns symptomene mine forsvant litt. Men nå har jeg kjent at jeg blir litt kvalm på ettermiddagen, å jeg fyser på noe hele tida. Puppene er fortsatt ømme,men ikke så innmari sprengte som de var i dagene etter jeg testa positivt.  Har vært på tidlig ultralyd i dag, å sett en vakkert bankende hjerte  :hjerte:  5+5 :)

Formen min er egentlig ganske bra. Er litt småuggen og fryser noe vanvittig på fingrene, men alt i alt er det ganske bra=)

Nå kverner egentlig bare tankene om hvordan fremtiden blir. Til våren er jeg ferdig utdannet lærer, og skal egentlig nå begynne prosessen med å søke jobb. Lurer på om det er noen som vil ansette en gravid lærer? :P

 

Jeg er i fin form jeg! =) Jeg kjenner jeg fryser mer og er mer varm enn tidligere. Puppene er litt ømme, men ikke noe å klage på enda. Jobber i barnehage, så har kjent at det er tungere med mye uteklær på lange turer, og blir fort kvalm om jeg herjer med barna.. selv om jeg kun er 4+3 idag :D Skal på første ultralyd uke 7. gleder meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ilige så Bamse93. Jeg og du kommer vel kanskje til å følge hverandre siden vi har termin ca samtidig?

Håper på det! :D hadde vært litt moro og hatt noen å snakke med å dele erfaringer/opplevelser med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gruer meg så til de neste ukene! Kvalmen pleier å komme for fullt rundt uke 7 hos meg... Å det er grusomt når det står på! Om to uker skal jeg på tidlig ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på ultralyd 13,5 uker 18. desember i fjor. Da fant jeg ut at babyen døde 7+3. Jeg har to friske svangerskap bak meg og en MA. I de fleste tilfeller går det bra, men de 1200kr er absolutt verdt det for min del! Nå er jo uke 13 også tidlig, men jeg vil ikke gå gravid så lenge en gang til hvis fosteret er dødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på ultralyd 13,5 uker 18. desember i fjor. Da fant jeg ut at babyen døde 7+3. Jeg har to friske svangerskap bak meg og en MA. I de fleste tilfeller går det bra, men de 1200kr er absolutt verdt det for min del! Nå er jo uke 13 også tidlig, men jeg vil ikke gå gravid så lenge en gang til hvis fosteret er dødt.

Åh nei, det var trist å høre. Da skjønner jeg deg godt😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg på 8, så vi mister nok igjen... 😔 da takker jeg for meg og ønsker dere andre lykke til 😊💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Joiner her! 😊❤️

 

Fikk positiv test på ikm 8 mars 😊😊 termin er 18 november! Har to jenter fra før😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Joiner her! 😊❤️

 

Fikk positiv test på ikm 8 mars 😊😊 termin er 18 november! Har to jenter fra før😊

Gratulere så mye😉
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt på mandag 7. Mars! Tror det er to uker siden el i dag. Så bare 4 uker på vei. Har hatt 2 MA er i juni 13(uke 12) og august 15(uke 10) og har en sønn født juni 14. Håper nå på at spiren sitter som den skal, og at jeg får ønske et nytt tilskudd til familien velkommen i november<3

Jeg er kvalm, drittrøtt og fryser alt:-D så symptomene lar ikke vente på seg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når planlegger dere å fortelle om graviditeten til nære og kjære? Dette er min nr 2, og av en eller annen grunn syntes jeg at det er helt greit å fortelle det tidlig denne gangen. Skal fortelle det i påska😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...