Gå til innhold

Termin i November ❤


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Testet positiv i forrige uke. Termin 21. Nov :D

Her er det mine nærmeste venner som har fått vite det, men venter litt med den nærmeste familien da de stort sett ikke klarer å holde noe for seg selv :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da flytter jeg inn her😄 Har enda ikke fått mens etter SA i desember, men CBD viste gravid 2-3😄 håper det går bra denne gangen!

 

Har forøvrig mange flere symptomer denne gangen. Fikk mistanke om graviditet når jeg sovna under egen gruppeframføring på skolen..er også så oppblåst at jeg må åpne buksa..spesielt på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når planlegger dere å fortelle om graviditeten til nære og kjære? Dette er min nr 2, og av en eller annen grunn syntes jeg at det er helt greit å fortelle det tidlig denne gangen. Skal fortelle det i påska😉

Jeg har fortslt det til søsteren min og til en av mine beste venninner (barndomsvenninne helt tilbake til barnehagen) ellers har jeg i to tidligere graviditeter blitt helt sinnsykt dårlig fra ca uke 6. Hypermesis 😡 Så i og med at jeg jobber i bedriften til min far, der min mor også jobber så forteller jeg det nok til de om jeg ender opp sykemeldt fra uke 6 denne gangen også! Ellers tenkte jeg egentlig å vente lengst mulig denne gangen 😝 Merker at jeg har blitt veldig mye mer privat av meg opp igjennom årene!

 

Vi skal også på hyttetur til helgen med min familie, foreldre og søsken. Så håper jeg holder meg i ok form slik at jeg slepper å dele noe der 💋 Men so far er formen helt topp!! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke begynt å detaljplanlegge altså, men hvordan tenker dere å løse det at vi ikke har krav på barnehageplass etter permisjonen? Permisjonen vil jo være over i oktober hvis man har full lønn, det er ganske lenge til neste barnehageopptak. Bekymrer meg litt over det (hvis det går bra denne gangen da)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk barnehageplass 1. Desember i fjor så jeg satser på at januar går greit. Hvis ikke så blir det kontantstøtte et halvt år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott, ja det kan jo hende man er heldig. Da søkte du ikke til hovedopptaket men på høsten, regner jeg med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om noen er kvalme her enda? Hos meg kommer det og går.

 

Samme her. Kommer og går i løpet av dagen, men kjenner det blir litt verre hver dag nå :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke tro det helt enda, men vi er gravide etter første off prøverørsbehandling! Vært prøvere i 3,5 år og en høyt etterlengtet positiv test i hånden. En ubeskrivelig følelse. Måtte den lille spiren finne seg godt til rette og bli de neste 8 månedene:)

 

Positiv test i går, eller retter 4 stk posetive:-)) 4+1

 

Termin 22 november.

 

Jeg er 33 år og har en sønn fra tidligere forhold som blir storebror forhåpentligvis i en alder av 13:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg lurer på om noen er kvalme her enda? Hos meg kommer det og går.

Samme her. Kommer og går i løpet av dagen, men kjenner det blir litt verre hver dag nå :P

Jeg har enda ikke opplevd kvalme. Med sønnen min var jeg kvalm fra uke 4,men nå har jeg ikke kjent noe☺ Går bare å venter på det😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott, ja det kan jo hende man er heldig. Da søkte du ikke til hovedopptaket men på høsten, regner jeg med?

Ja det var ikke hovedopptak. Men jeg bor i Akershus og ikke Oslo..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Når planlegger dere å fortelle om graviditeten til nære og kjære? Dette er min nr 2, og av en eller annen grunn syntes jeg at det er helt greit å fortelle det tidlig denne gangen. Skal fortelle det i påska

Jeg forteller det til familien og de nærmeste vennene nesten med en gang. Det har gått galt to ganger og jeg vil gjerne at de skal vite det sånn i tilfelle. Tungt å gå gjennom det alene når det går galt, og hyggelig å glede seg sammen når det går bra :-)

 

Jeg testet forresten positivt i dag. 4+2 og termin i siste halvdel av november.

 

ja, det samme tenkte jeg faktisk! =) Det er kanskje greit at de nærmeste vet det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går sovna jeg sittende i sofaen... Ikke skjedd siden jeg gikk gravid med sønnen min :D Kan selvfølgelig like gjerne skyldes det faktum at jeg er superforkjøla og sover dårlig pga hoste, men fikk litt flashback til den laaaange høsten i 2013. Ble gravid i oktober, kombinasjonen høst, mørkere tider og 1.trimester var virkelig søvndyssende. Håper at 1. trimester blir lettere denne gang, om våren! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at jeg var gravid på mandag :) 4+4 idag. Termin 24 november   :) Blir mitt 2. barn

Endret av LykkeMammaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går sovna jeg sittende i sofaen... Ikke skjedd siden jeg gikk gravid med sønnen min :D Kan selvfølgelig like gjerne skyldes det faktum at jeg er superforkjøla og sover dårlig pga hoste, men fikk litt flashback til den laaaange høsten i 2013. Ble gravid i oktober, kombinasjonen høst, mørkere tider og 1.trimester var virkelig søvndyssende. Håper at 1. trimester blir lettere denne gang, om våren!

Jeg gikk å la meg 20.30 i går, og sov helt til kl 08.00 i dag😂 Er veldig trøtt for tiden☺ Ringte jordmor i dag☺ Har fått time nå den 23. Skulle virkelig ønske at jeg fikk høre hjerteslagene, men det er vel enda ganske tidlig☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer 😀 sit på venterommet hos privat gynekolog for 1. Ultralyd. Er ca 6+4-5. Kjennes litt rart. Ingen veit det utenom mannen- vi vil vente så lenge som mulig denne gangen. De andre gangene fortalte vi de nærmeste ganske med en gang.10. Mars spottet jeg pittelitt, så urolig for å miste (igjen) men kvalmen er iallefall komt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Noen i gruppa som kommer fra Oslo eller Hadeland?:)

Ingen?:)

Jo, jeg bor i Oslo :-) så ikke at du hadde spurt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...