Gå til innhold

Termin i November ❤


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For dere som er gravid for andre gang. Er dere mindre kvalm å dårlig denne gangen?☺ Er i mye bedre form denne gangen enn sist😉 Eller kanskje det er motsatt kjønn jeg venter denne gangen... hehe😉😁

Endret av unai
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er tredjemann... Jeg er muligens litt mindre kvalm enn med de to første... Men er fremdeles skikkelig kvalm og elendig. 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er tredjemann... Jeg er muligens litt mindre kvalm enn med de to første... Men er fremdeles skikkelig kvalm og elendig. 😬

Hmm okey😊 jeg fikk et tips fra ei venninne om å bruke sjøsyk-armband. Disse har jeg brukt og har nesten ikke vært noe kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere som er gravid for andre gang. Er dere mindre kvalm å dårlig denne gangen?☺ Er i mye bedre form denne gangen enn sist😉 Eller kanskje det er motsatt kjønn jeg venter denne gangen... hehe😉😁

Det er 4. Gang jeg er gravid og har nesten ikke vært dårlig! Har vært mye dårligere før og spesielt i forrige svangerskap da det var MA. Jeg lurer på om det kan være fordi jeg veide mer før jeg ble gravid denne gangen. 3kg mer enn jeg pleier. Det er det eneste som er annerledes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg blander deg med en annen Tinkerbell på et annet forum. ;) Så herlig med bankende hjerte på UL!

var på ultralyd på søndag. Ett bankende hjerte var hærlig å se. Nå har det virkelig gått opp for oss! Måtte se det for å tru det!  :sjenert:  :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 4. Gang jeg er gravid og har nesten ikke vært dårlig! Har vært mye dårligere før og spesielt i forrige svangerskap da det var MA. Jeg lurer på om det kan være fordi jeg veide mer før jeg ble gravid denne gangen. 3kg mer enn jeg pleier. Det er det eneste som er annerledes...

Ja de sier jo at ingen svangerskap er lik. Er jo kun i uke 9 nå, så kvalmen kan jo enda komme☺ (bank i bordet) Sist jeg var gravid var jeg 100 % sikker på at det var en gutt jeg ville få. Da var jeg kjempe dårlig og hang over doringen stortsett hele tiden. Denne gangen har alt vært annerledes og jeg sitter med en liten følelse på at det kan bli en jente denne gang😊 Hehe, man går jo å tenker på graviditeten hele tiden og overanalyserer hvert minste teng eller pek man kjenner😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ny ultralyd på mandag! Er da 11+1. Jeg har enda ikke fått helsekort 😆 jeg gikk til legen i uke 6 og da var det for tidlig. Men heg håper jeg får ordinær ultralyd innen rimelig tid likevel! Jeg gleder meg så til å få vite kjønnet.... Men først må det jo gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo vanlig med ul i uke 17/18..

Jeg fikk helsekort i uke 5...kjønnet er jo ikke å se før vanlig ul og er ikke alltid de ser det da heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det føles lenge å vente helt til da. Rart min lege ikke ga meg helsekort når jeg var 6 uker. Kanskje hun hadde lite tro på at det ble noe av? Eller muligens er det ulik praksis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lege skriver ikke ut helsekort før etter uke 12.... Har vært der en gang allerede pga sykmelding, og skal dit en gang til før uke 12 pga sykmelding, men noe helsekort blir det altså ikke før etter uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hopper inn her. Etter ultrayd i dag ble termin satt til 4. november. Er 10+3 etter et vellykket første ivf-forsøk  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg ut herfra. Reiste meg opp fra sofaen og kjente at det rant blod ned beina på meg..kom meg inn i dusjen hvor det falt flere klumper ut og har nå ufattelig vondt i livmoren..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da melder jeg ut herfra. Reiste meg opp fra sofaen og kjente at det rant blod ned beina på meg..kom meg inn i dusjen hvor det falt flere klumper ut og har nå ufattelig vondt i livmoren..:(

Forferdelig trist å høre😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hopper inn her. Etter ultrayd i dag ble termin satt til 4. november. Er 10+3 etter et vellykket første ivf-forsøk :D

Gratulere så mye😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake her etter 2 tidlig UL, 18 november ble fastsatt :)

8+2 idag :)

Jeg ligger en dag bak deg jeg da.. Gratulerer, så bra alt er ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+2 i dag. Føler meg elendig. Usj. Tror mannen min har smittet meg med noen magevirusgreier i tillegg *sukk*

 

Tidlig UL om litt over en uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarer ikke helt å forstå dette... når jeg er 9+3 uker/dager akkurat siden jeg ble gravid liksom? Er førstegangsgravid og dette er ganske  nytt for meg  :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 😀 nokon som har tatt hcg prøve? Eg har lest at høg hcg betyr jente-baby. Min var ca 143000 9+3. Det er vel litt høgt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hopper inn her. Etter ultrayd i dag ble termin satt til 4. november. Er 10+3 etter et vellykket første ivf-forsøk :D

Hei, jeg har også tatt ivf og den satt på første forsøk her også 😊 Har termin 6. November. Så morsomt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyd imorgen igjen🍀🍀 håper alt er ok... Er så nervøs om dagen nå...

Så spennende, håper du får en fin opplevelse.

Du får oppdatere oss når du har vært der ☺

 

Jeg slites mellom ønsket om å gå på ul og se at alt er i orden, og frykten for å miste igjen etter å ha sett hjertet. De siste dagene har jeg ikke vært noe kvalm, kun trøtt om kvelden. Blir jo selvfølgelig veldig bekymret for ny MA når alle symptomene plutselig forsvinner. Og jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt til andre at det er helt normalt at symptomene kommer og går, men det er jo noe helt annet når det gjelder en selv, da er det plutselig ikke så lett å være optimist lenger. Årg, jeg virkelig hater disse første månedene. Går det ikke denne gangen så vet jeg virkelig ikke om jeg orker å prøve flere ganger, det er så slitsomt. Dagens utblåsning fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...