Gå til innhold

Termin i November ❤


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Endelig fant jeg forumet igjen 😊 Hadde mistet det, trudde også at det var på en annen side. Nå har jeg endelig bikket 12 uker, 12+2 nå. Har også hatt tidlig ul i uke 7. Skal på vanlig ul I uke 19. Det føles så lenge til. Hvor kjøper dere mammaklær? Her hvor jeg bor har de bare på hm. Men er jo ikke store utvalget. Har begynt med buksene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg bestilt ultralyd i uke 12, om to uker... Nå begynner det å gå fort! Gruer meg som alltid til UL, men mindre nå enn til den første (forrige uke). Formen er også betydelig bedre. Er delvis sykmeldt fram til fredag, da har jeg ny legetime. Tror jeg bør fortsette å være gradert sykmeldt litt til, men kan nok redusere prosenten ganske mye. Akkurat nå er jeg hjemme med minstemann, det snødde i natt, og vi har sommerdekk på bilen... Og kan ikke bytte tilbake, for vinterdekkene er på dekkhotellet... Så vi må vente en time eller to til isen smelter på veien. Det er sol, så forhåpentligvis går det fort.

 

Ellers skal jeg til USA i juni, og sjekker opp litt ang zika-situasjonen. Har sjekket både på FHI og CDC, og det ser greit ut slik ting er i dag - ingen innenlands-smittede tilfeller av zika-virus i USA (bortsett fra øyene i Karibia, men jeg skal ikke dit). Håper det fortsetter! Men nå har våren kommet til USA, så det kan endre seg. Får bare følge med og krysse fingrene for at det ikke blir noen zika-utbrudd i USA. :) Har også kontakter på FHI, så vet hvem jeg kan spørre hvis det skulle være usikkerhet. CDC har veldig gode oversikter, så det er kanskje best å følge med der. Flere som skal på ferie i sommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spania er herlig! Vi skal til Italia i sommer. Turen til USA er i forbindelse med jobb, ikke ferie (var misvisende det jeg skrev), men gleder meg veldig uansett, USA er herlig! Håper bare zika-situasjonen holder seg slik den er nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du vært i Florida? Har egentlig en plan om å reise til Disneyworld med ungene, men det er så vanskelig med skole og jobb. Man må nesten dra i sommerferien siden reisen er så lang, og da er det stappfullt og utrolig varmt og fuktig... :/ Jaja, hvis denne graviditeten bare går bra, blir det vel uansett noen år til det blir aktuelt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter☺ Hvordan er formen deres nå? Jeg er strax i uke 12, og formen min er endelig blitt bra😉 Skal reise til kreta på lørdagen og håper virkelig at jeg ikke blir dårlig igjen☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har mistet 💔

 

Lykke til videre alle sammen!😊 Nyt tiden❤️

Så trist:(❤️

 

Hvor langt var du kommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du vært i Florida? Har egentlig en plan om å reise til Disneyworld med ungene, men det er så vanskelig med skole og jobb. Man må nesten dra i sommerferien siden reisen er så lang, og da er det stappfullt og utrolig varmt og fuktig... :/ Jaja, hvis denne graviditeten bare går bra, blir det vel uansett noen år til det blir aktuelt. :)

Jeg var mest i Cape Coral og rundt der. Men var noen dager i Orlando også. Ja det er sinnsykt mange i parkene og lang ventetid på mye om man ikke har fastpas da.. Jeg var i SeaWorld, universal og Bush garden i tampa. Varmen er god da syns jeg😂

Jeg vil også tilbake men håper dollaren synker litt jeg da😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så nervøs igår så jeg bestilte meg en ul idag. Der var det fullt av bevegelse og hjertet banket og lå på rundt 172👏🏼🍀😊😊

Det var godt å se at alt var bra, neste ul er da 12 mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble så nervøs igår så jeg bestilte meg en ul idag. Der var det fullt av bevegelse og hjertet banket og lå på rundt 172👏🏼🍀😊😊

Det var godt å se at alt var bra, neste ul er da 12 mai.

Hvor langt er du på vei?☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var mest i Cape Coral og rundt der. Men var noen dager i Orlando også. Ja det er sinnsykt mange i parkene og lang ventetid på mye om man ikke har fastpas da.. Jeg var i SeaWorld, universal og Bush garden i tampa. Varmen er god da syns jeg😂

Jeg vil også tilbake men håper dollaren synker litt jeg da😂

Jeg også! Er dyrt slik det er nå... Var i Universal i Singapore i fjor, midt på sommeren. Dessverre var det skoleferie der også... Stappfullt, og så varmt og fuktig at alle locals jeg møtte klaget over varmen - da ER det varmt, tenker jeg! 😂 Så kunne tenke meg å dra utenfor sesong til Disney. 35 grader og skyhøy luftfuktighet slik det var i Singapore er bare slitsomt. Menmen, blir vel bare med drømmen foreløpig. 😉

 

Grattis med UL i dag! Jeg er også i uke 10, et par dager kortere enn deg. Skal på UL tirsdag om to uker... Er alt fint da, skal vi fortelle det til storebrødrene + svigers. 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt med å skrive om Singapore var egentlig at vi kjøpte fast track passes, og det angret jeg IKKE på! Men dyrt var det... 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er skikkelig dyrt. Vi gjorde ikke det en gang i Bush garden men måtte jo stå i kø e par timer nesten... Da blir det bare en tur...

Ja det er varmt når de lokale klager..

Blir nok drømmen her også... Men skal ned en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet 💔

 

Lykke til videre alle sammen!😊 Nyt tiden❤️

Å nei, så trist å høre 💔 har du fått det konstatert på ul? Hvis det er tilfelle så håper jeg du blir raskt gravid igjen og at den sitter hele veien 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10+4 i dag, formen er kanskje litt bedre enn den har vært, men fortsatt kvalm og svimmel, og trøtt. Søkte fødeplass denne uken, veldig rart å gjøre det mens man fortsatt er redd for å miste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Er ny her inne,men har vært inne å lest litt innimellom :)

 

Jeg er 26 år, venter nr 3. Har to jenter fra før. Ei på 8 og ei som fyller 5 i November, terminmnd :)

 

Va på tidlig UL i går, var da 12+0, og inne i magen bor en frisk liten baby <3

 

Noen såm vet når man går åver til 2.trimester? Har glemt dette jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alt går etter planen har jeg termin 30. november :) blir 27 år gammel i midten av mai og er førstegangsgravid.  er 9+1 uker nå hvis jeg har forstått uketellingen riktig :P

Endret av tinatull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alt går etter planen har jeg termin 30. november :) blir 27 år gammel i midten av mai og er førstegangsgravid. er 9+1 uker nå hvis jeg har forstått uketellingen riktig :P

Jeg er 9+3 og har termin 1.desember. Har en av oss regnet feil? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, så trist å høre 💔 har du fått det konstatert på ul? Hvis det er tilfelle så håper jeg du blir raskt gravid igjen og at den sitter hele veien 💜

Ja. Ble et styr uten like ifh til SA'en .. Befynte lørdag. Stoppet opp begynte igjen søndag stoppet opp og begynte fossblø natt til mandag. Endte opp på sykehuset. Der tok de ul. Kunne bare se en tom fostersekk... 💔💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Ble et styr uten like ifh til SA'en .. Befynte lørdag. Stoppet opp begynte igjen søndag stoppet opp og begynte fossblø natt til mandag. Endte opp på sykehuset. Der tok de ul. Kunne bare se en tom fostersekk... 💔💔

Så uendelig trist, vi har vært på samme ikm-gruppe flere ganger så jeg vet du har prøvd en stund. Sender deg en varm klem og håper som sagt at du blir raskt gravid igjen (hvis det er det du ønsker). 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...