Gå til innhold

Termin i November ❤


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ultralyd imorgen igjen🍀🍀 håper alt er ok... Er så nervøs om dagen nå...

Jeg skal og på ultralyd i dag. Nervevrak 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende, håper du får en fin opplevelse.

Du får oppdatere oss når du har vært der ☺

Jeg slites mellom ønsket om å gå på ul og se at alt er i orden, og frykten for å miste igjen etter å ha sett hjertet. De siste dagene har jeg ikke vært noe kvalm, kun trøtt om kvelden. Blir jo selvfølgelig veldig bekymret for ny MA når alle symptomene plutselig forsvinner. Og jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt til andre at det er helt normalt at symptomene kommer og går, men det er jo noe helt annet når det gjelder en selv, da er det plutselig ikke så lett å være optimist lenger. Årg, jeg virkelig hater disse første månedene. Går det ikke denne gangen så vet jeg virkelig ikke om jeg orker å prøve flere ganger, det er så slitsomt. Dagens utblåsning fra meg...

Jeg kjenner meg igjen... Jeg også driver sånn når symptomene kommer og går... Idag var også alt bra, hjertet slo mellom 173-178 og det var veldig bra. Den var 2cm og❤️

Neste uke er det fosterdiagnostikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra alt så fint ut, Tinkerbell! Hva slags fosterdiagnostikk er det snakk om?

 

Jeg skal på tidlig UL om en uke... Vil være 8+noe da. Gruer meg allerede, men jeg prøver å fortelle meg selv at det ikke endrer utfallet, bare tidspunktet for når jeg evt får dårlige nyheter. Men ingen tegn til at noe er galt ennå i alle fall, kan ikke gjøre så mye annet enn å håpe! 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere begynt med mammabukser? Er litt over 11 uker på vei og kjøpte første par i går. Så ubehagelig å være oppblåst i vanlige bukser. Herlig med de nye buksene😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra alt så fint ut, Tinkerbell! Hva slags fosterdiagnostikk er det snakk om?

Jeg skal på tidlig UL om en uke... Vil være 8+noe da. Gruer meg allerede, men jeg prøver å fortelle meg selv at det ikke endrer utfallet, bare tidspunktet for når jeg evt får dårlige nyheter. Men ingen tegn til at noe er galt ennå i alle fall, kan ikke gjøre så mye annet enn å håpe!

Siden jeg er over 38 har jeg krav på fosterdiagnostikk. De kan ta fostervannsprøve, morkakeprøve eller det jeg vil ha duo test og en skikkelig ultralyd hvor de ser på nakken o.l

Jeg er også kjemperedd før hver ul men vil heller vite det. Sist jeg var gravid ble det ikke utstøtt fra kroppen og jeg gikk med det dødt i 3 uker... Vil ikke det igjen...

Endret av tinkerbell74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere begynt med mammabukser? Er litt over 11 uker på vei og kjøpte første par i går. Så ubehagelig å være oppblåst i vanlige bukser. Herlig med de nye buksene😍

Har ikke begynt me mammabukser enda, men bruker hårstrikk i knapphullet på dongeribuksene😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere begynt med mammabukser? Er litt over 11 uker på vei og kjøpte første par i går. Så ubehagelig å være oppblåst i vanlige bukser. Herlig med de nye buksene

Jeg har ikke startet enda men er kun 8+5 og har ikke noen problemer med å lukke mine nåværende bukser. Men har noen på lager fra sist faktisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinkerbell74, godt å høre at alt så bra ut, og godt at du får god oppfølging!

 

Utålmodigemeg, hvordan gikk det med deg?

 

Jeg måtte også på ul i går, var så bekymret så jeg måtte dra. Alt var helt fint, min foreløpige termin stemte og det var helt vidunderlig å få høre det lille hjertet slå 💜 neste ul er om tre uker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IDag har jeg hårstrikk i olabuksene :) Vondt når det klemmer, får de igjen men det er lite behagelig.

Kvalm hele tiden.. tredje ungen, men det er 6 år siden sistemann..

Oppblåst, er ingen lita dame fra før av men, håpe jeg ikke legger på meg alt for mye - nesten glad kvalmen ødelegger all matlyst :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinkerbell74, godt å høre at alt så bra ut, og godt at du får god oppfølging!

 

Utålmodigemeg, hvordan gikk det med deg?

 

Jeg måtte også på ul i går, var så bekymret så jeg måtte dra. Alt var helt fint, min foreløpige termin stemte og det var helt vidunderlig å få høre det lille hjertet slå 💜 neste ul er om tre uker :-)

Her var alt bra. Lille mirakel var 2,8 cm og sprellet helt vilt. Samme termindato. 13 november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt fint i magen! 😃 Ble faktisk satt noen dager fram, til 9+1. Hadde forventet å bli satt noen dager tilbake pga lange sykluser, så det var overraskende. 170/min hjerteslag, armer og bein såvidt på vei, og hadde også begynt å røre litt på seg. 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettelse; melder meg inn igjen etter ul i dag😂 Der fikk jeg se et sprellende lite foster! Foreløpig termin er 18.11😄👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettelse; melder meg inn igjen etter ul i dag Der fikk jeg se et sprellende lite foster! Foreløpig termin er 18.11

Så bra. Det må jo vært en tvilling som kom i dusjen da. ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra. Det må jo vært en tvilling som kom i dusjen da. ??

Ja, vil tro det! Jeg spurte gynekologen og fikk "drit i det, nå har du en"😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herlighet, så godt å høre, Sage! Enig med gynekologen, drit i det! 😂

Hvor langt på vei er du nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herlighet, så godt å høre, Sage! Enig med gynekologen, drit i det! 😂

Hvor langt på vei er du nå da?

9+ 5 ifølge ultralyden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å "hoppe over" noen uker i det forferdelig lange trimesteret 👍 regner med formen er bra, hvis du ikke har hatt mistanke?

Hvorfor var du på ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å "hoppe over" noen uker i det forferdelig lange trimesteret 👍 regner med formen er bra, hvis du ikke har hatt mistanke?

Hvorfor var du på ul?

Formen har vært bra:) jeg trodde at jeg hadde mista og var derfor på UL for å sjekke om alt var borte..var helt sikker på at jeg ikke var gravid lenger, men på skjermen poppa han/hun opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fantastiske nyheter Sage! Håper alt går bra resten av svangerskapet. Lykke til! :)

 

Anonymous poster hash: 34fd3...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...