nasse nøffen Skrevet 20. februar 2016 #26 Skrevet 20. februar 2016 Det som er så sykt irriterende her inne! Hi spør, og vi svarer. Og er vi ikke enig, så kommer alle de dumme svarene tilbake! Du spør fordi du lurer, ikke sant? Alle har vi forskjellig syn på ting. SÅ hvorfor spør du, hvis du uansett ikke tar til deg at noen er uenig med deg. NEI jeg mener ikke at det er voldtekt! Dersom du har så dårlig dømmekraft bør du la være å drikke. Skulle jeg gjettet, så er du i et forhold, har sykt dårlig samvittighet og vil nå legge det over på han som prøvde seg på deg "Forskjellig syn på ting" er faktisk ikke relevant her. Det er en straffbart handling som kan gi inntil 6 års fengsel. Så at noen her er uenige med loven, gjør det ikke OK. Ja selvfølgelig Pasha! Du kan ikke trekke dette ut av en artikkel. Det er mye nyanser. Han prøver seg på henne, og hun liker det. Blir til og med kåt! Hadde han gjennomført samleie/penetrert/klådd med/på henne mens hun sov hadde jeg vært enig. Men gutten gir seg jo, så fort han skjønner at han har gjort noe hun ikke likte!!!!!!
Gjest Antarctica Skrevet 20. februar 2016 #27 Skrevet 20. februar 2016 Det som er så sykt irriterende her inne! Hi spør, og vi svarer. Og er vi ikke enig, så kommer alle de dumme svarene tilbake! Du spør fordi du lurer, ikke sant? Alle har vi forskjellig syn på ting. SÅ hvorfor spør du, hvis du uansett ikke tar til deg at noen er uenig med deg. NEI jeg mener ikke at det er voldtekt! Dersom du har så dårlig dømmekraft bør du la være å drikke. Skulle jeg gjettet, så er du i et forhold, har sykt dårlig samvittighet og vil nå legge det over på han som prøvde seg på deg "Forskjellig syn på ting" er faktisk ikke relevant her. Det er en straffbart handling som kan gi inntil 6 års fengsel. Så at noen her er uenige med loven, gjør det ikke OK. Ja selvfølgelig Pasha! Du kan ikke trekke dette ut av en artikkel. Det er mye nyanser. Han prøver seg på henne, og hun liker det. Blir til og med kåt! Hadde han gjennomført samleie/penetrert/klådd med/på henne mens hun sov hadde jeg vært enig. Men gutten gir seg jo, så fort han skjønner at han har gjort noe hun ikke likte!!!!!! Han "har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen". Det er lite å diskutere.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #28 Skrevet 20. februar 2016 Du ga han inntrykk av at du var villig og kåt,hvordan kunne han vite at du kun var det I "søvne" ? Han tvang seg ikke på deg og ga segmed en gang,så det var ikke voldtekt I mine øyne! Du bør vurdere alkoholinntaket ditt om du blir så full at du ikke har kontroll over deg selv. Anonymous poster hash: 93b37...40f
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #29 Skrevet 20. februar 2016 Det som er så sykt irriterende her inne! Hi spør, og vi svarer. Og er vi ikke enig, så kommer alle de dumme svarene tilbake! Du spør fordi du lurer, ikke sant? Alle har vi forskjellig syn på ting. SÅ hvorfor spør du, hvis du uansett ikke tar til deg at noen er uenig med deg. NEI jeg mener ikke at det er voldtekt! Dersom du har så dårlig dømmekraft bør du la være å drikke. Skulle jeg gjettet, så er du i et forhold, har sykt dårlig samvittighet og vil nå legge det over på han som prøvde seg på deg Det stemmer ikke.. Er en stund siden dette skjedde .. Å jeg føler meg skitten og ekkel av å tenke på det.. Å det faller ofte inn i hodet mitt. Å jeg var faktisk så full at jeg ikke VET om jeg har oppført meg flørtende. Men jeg gikk å la meg ALENE fordi jeg ville sove. Alene!! Så jeg vet ikke.. Anonymous poster hash: f45b2...7dc Meldte du det, da? Nei.. Det orket jeg ikke.. For jeg tenkte visste ikke om det var voldtekt eller hva det var.. Følte meg bare skitten og hadde skyldfølelse og ville glemme hele greien... Anonymous poster hash: f45b2...7dc
nasse nøffen Skrevet 20. februar 2016 #30 Skrevet 20. februar 2016 Det som er så sykt irriterende her inne! Hi spør, og vi svarer. Og er vi ikke enig, så kommer alle de dumme svarene tilbake! Du spør fordi du lurer, ikke sant? Alle har vi forskjellig syn på ting. SÅ hvorfor spør du, hvis du uansett ikke tar til deg at noen er uenig med deg. NEI jeg mener ikke at det er voldtekt! Dersom du har så dårlig dømmekraft bør du la være å drikke. Skulle jeg gjettet, så er du i et forhold, har sykt dårlig samvittighet og vil nå legge det over på han som prøvde seg på deg Det stemmer ikke.. Er en stund siden dette skjedde .. Å jeg føler meg skitten og ekkel av å tenke på det.. Å det faller ofte inn i hodet mitt. Å jeg var faktisk så full at jeg ikke VET om jeg har oppført meg flørtende. Men jeg gikk å la meg ALENE fordi jeg ville sove. Alene!! Så jeg vet ikke.. Anonymous poster hash: f45b2...7dc Kanskje du bør ta en prat med han da? Han ser muligens annerledes på det. Og få en forklaring/unnskyldning kan hjelpe. Han er kanskje lei seg selv
Gjest Antarctica Skrevet 20. februar 2016 #31 Skrevet 20. februar 2016 Du ga han inntrykk av at du var villig og kåt,hvordan kunne han vite at du kun var det I "søvne" ? Han tvang seg ikke på deg og ga segmed en gang,så det var ikke voldtekt I mine øyne! Du bør vurdere alkoholinntaket ditt om du blir så full at du ikke har kontroll over deg selv. Anonymous poster hash: 93b37...40f Men de mennene som klår på jenter som "ikke har kontroll over seg selv", de bør ikke vurdere en annen fremgangsmåte...?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #32 Skrevet 20. februar 2016 Det som er så sykt irriterende her inne! Hi spør, og vi svarer. Og er vi ikke enig, så kommer alle de dumme svarene tilbake! Du spør fordi du lurer, ikke sant? Alle har vi forskjellig syn på ting. SÅ hvorfor spør du, hvis du uansett ikke tar til deg at noen er uenig med deg. NEI jeg mener ikke at det er voldtekt! Dersom du har så dårlig dømmekraft bør du la være å drikke. Skulle jeg gjettet, så er du i et forhold, har sykt dårlig samvittighet og vil nå legge det over på han som prøvde seg på deg "Forskjellig syn på ting" er faktisk ikke relevant her. Det er en straffbart handling som kan gi inntil 6 års fengsel. Så at noen her er uenige med loven, gjør det ikke OK. Ja selvfølgelig Pasha! Du kan ikke trekke dette ut av en artikkel. Det er mye nyanser. Han prøver seg på henne, og hun liker det. Blir til og med kåt! Hadde han gjennomført samleie/penetrert/klådd med/på henne mens hun sov hadde jeg vært enig. Men gutten gir seg jo, så fort han skjønner at han har gjort noe hun ikke likte!!!!!! Han "har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen". Det er lite å diskutere. Han tar på henne og "kåter henne opp" HI skriver ingenting om at de faktisk har seksuelt samkvem mens hun sover. Her må HI nesten definere "kåte opp" Anonymous poster hash: 65d6e...678
nasse nøffen Skrevet 20. februar 2016 #33 Skrevet 20. februar 2016 Det som er så sykt irriterende her inne! Hi spør, og vi svarer. Og er vi ikke enig, så kommer alle de dumme svarene tilbake! Du spør fordi du lurer, ikke sant? Alle har vi forskjellig syn på ting. SÅ hvorfor spør du, hvis du uansett ikke tar til deg at noen er uenig med deg. NEI jeg mener ikke at det er voldtekt! Dersom du har så dårlig dømmekraft bør du la være å drikke. Skulle jeg gjettet, så er du i et forhold, har sykt dårlig samvittighet og vil nå legge det over på han som prøvde seg på deg "Forskjellig syn på ting" er faktisk ikke relevant her. Det er en straffbart handling som kan gi inntil 6 års fengsel. Så at noen her er uenige med loven, gjør det ikke OK. Ja selvfølgelig Pasha! Du kan ikke trekke dette ut av en artikkel. Det er mye nyanser. Han prøver seg på henne, og hun liker det. Blir til og med kåt! Hadde han gjennomført samleie/penetrert/klådd med/på henne mens hun sov hadde jeg vært enig. Men gutten gir seg jo, så fort han skjønner at han har gjort noe hun ikke likte!!!!!! Han "har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen". Det er lite å diskutere. Du blir kåt og er med på leken, men du kan ikke motsette deg handlingen???? Blir for dumt
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #34 Skrevet 20. februar 2016 Du vet ikke om du var flørtete? Du hadde nachspiel hjemme hos deg selv og gikk og la deg mens det fortsatt var folk der? Du var med på det når han tok på deg uten å vite at du selv var med på det, men du nøt det og da var det kanskje litt vanskelig for ham å skjønne at du ikke ville. Og han sluttet når du viste ham at du ikke ville. Høres egentlig ut som om du ikke burde drikke så mye. Men hvis du mener det var en voldtekt - anmeld det. Da vil du finne ut om det han gjorde var straffbart eller ikke. Han har sikkert noe han skulle ha sagt selv. Anonymous poster hash: 26669...e3c
Gjest Antarctica Skrevet 20. februar 2016 #35 Skrevet 20. februar 2016 Det som er så sykt irriterende her inne! Hi spør, og vi svarer. Og er vi ikke enig, så kommer alle de dumme svarene tilbake! Du spør fordi du lurer, ikke sant? Alle har vi forskjellig syn på ting. SÅ hvorfor spør du, hvis du uansett ikke tar til deg at noen er uenig med deg. NEI jeg mener ikke at det er voldtekt! Dersom du har så dårlig dømmekraft bør du la være å drikke. Skulle jeg gjettet, så er du i et forhold, har sykt dårlig samvittighet og vil nå legge det over på han som prøvde seg på deg "Forskjellig syn på ting" er faktisk ikke relevant her. Det er en straffbart handling som kan gi inntil 6 års fengsel. Så at noen her er uenige med loven, gjør det ikke OK. Ja selvfølgelig Pasha! Du kan ikke trekke dette ut av en artikkel. Det er mye nyanser. Han prøver seg på henne, og hun liker det. Blir til og med kåt! Hadde han gjennomført samleie/penetrert/klådd med/på henne mens hun sov hadde jeg vært enig. Men gutten gir seg jo, så fort han skjønner at han har gjort noe hun ikke likte!!!!!! Han "har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen". Det er lite å diskutere.Han tar på henne og "kåter henne opp"HI skriver ingenting om at de faktisk har seksuelt samkvem mens hun sover. Her må HI nesten definere "kåte opp" Anonymous poster hash: 65d6e...678 Hun sov. Han fingret. Det er lovstridig og et overgrep.
Gjest Antarctica Skrevet 20. februar 2016 #36 Skrevet 20. februar 2016 Det som er så sykt irriterende her inne! Hi spør, og vi svarer. Og er vi ikke enig, så kommer alle de dumme svarene tilbake! Du spør fordi du lurer, ikke sant? Alle har vi forskjellig syn på ting. SÅ hvorfor spør du, hvis du uansett ikke tar til deg at noen er uenig med deg. NEI jeg mener ikke at det er voldtekt! Dersom du har så dårlig dømmekraft bør du la være å drikke. Skulle jeg gjettet, så er du i et forhold, har sykt dårlig samvittighet og vil nå legge det over på han som prøvde seg på deg "Forskjellig syn på ting" er faktisk ikke relevant her. Det er en straffbart handling som kan gi inntil 6 års fengsel. Så at noen her er uenige med loven, gjør det ikke OK.Ja selvfølgelig Pasha! Du kan ikke trekke dette ut av en artikkel. Det er mye nyanser. Han prøver seg på henne, og hun liker det. Blir til og med kåt! Hadde han gjennomført samleie/penetrert/klådd med/på henne mens hun sov hadde jeg vært enig. Men gutten gir seg jo, så fort han skjønner at han har gjort noe hun ikke likte!!!!!! Han "har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen". Det er lite å diskutere. Du blir kåt og er med på leken, men du kan ikke motsette deg handlingen???? Blir for dumt Leste du egentlig hovedinnlegget...?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #37 Skrevet 20. februar 2016 Det som er så sykt irriterende her inne! Hi spør, og vi svarer. Og er vi ikke enig, så kommer alle de dumme svarene tilbake! Du spør fordi du lurer, ikke sant? Alle har vi forskjellig syn på ting. SÅ hvorfor spør du, hvis du uansett ikke tar til deg at noen er uenig med deg. NEI jeg mener ikke at det er voldtekt! Dersom du har så dårlig dømmekraft bør du la være å drikke. Skulle jeg gjettet, så er du i et forhold, har sykt dårlig samvittighet og vil nå legge det over på han som prøvde seg på deg "Forskjellig syn på ting" er faktisk ikke relevant her. Det er en straffbart handling som kan gi inntil 6 års fengsel. Så at noen her er uenige med loven, gjør det ikke OK. Ja selvfølgelig Pasha! Du kan ikke trekke dette ut av en artikkel. Det er mye nyanser. Han prøver seg på henne, og hun liker det. Blir til og med kåt! Hadde han gjennomført samleie/penetrert/klådd med/på henne mens hun sov hadde jeg vært enig. Men gutten gir seg jo, så fort han skjønner at han har gjort noe hun ikke likte!!!!!! Han "har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen". Det er lite å diskutere.Han tar på henne og "kåter henne opp"HI skriver ingenting om at de faktisk har seksuelt samkvem mens hun sover. Her må HI nesten definere "kåte opp" Anonymous poster hash: 65d6e...678 Hun sov.Han fingret. Det er lovstridig og et overgrep. Hvor leser du at han fingret henne? Anonymous poster hash: 65d6e...678
Gjest Antarctica Skrevet 20. februar 2016 #38 Skrevet 20. februar 2016 Det som er så sykt irriterende her inne! Hi spør, og vi svarer. Og er vi ikke enig, så kommer alle de dumme svarene tilbake! Du spør fordi du lurer, ikke sant? Alle har vi forskjellig syn på ting. SÅ hvorfor spør du, hvis du uansett ikke tar til deg at noen er uenig med deg. NEI jeg mener ikke at det er voldtekt! Dersom du har så dårlig dømmekraft bør du la være å drikke. Skulle jeg gjettet, så er du i et forhold, har sykt dårlig samvittighet og vil nå legge det over på han som prøvde seg på deg "Forskjellig syn på ting" er faktisk ikke relevant her. Det er en straffbart handling som kan gi inntil 6 års fengsel. Så at noen her er uenige med loven, gjør det ikke OK. Ja selvfølgelig Pasha! Du kan ikke trekke dette ut av en artikkel. Det er mye nyanser. Han prøver seg på henne, og hun liker det. Blir til og med kåt! Hadde han gjennomført samleie/penetrert/klådd med/på henne mens hun sov hadde jeg vært enig. Men gutten gir seg jo, så fort han skjønner at han har gjort noe hun ikke likte!!!!!! Han "har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen". Det er lite å diskutere.Han tar på henne og "kåter henne opp"HI skriver ingenting om at de faktisk har seksuelt samkvem mens hun sover. Her må HI nesten definere "kåte opp" Anonymous poster hash: 65d6e...678 Hun sov.Han fingret. Det er lovstridig og et overgrep. Hvor leser du at han fingret henne? Anonymous poster hash: 65d6e...678 Kanskje brukte han tærne? Tunga? Spiller det noen rolle hvordan han gjorde det, han hadde da ikke noe i senga hennes å bestille uansett.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #39 Skrevet 20. februar 2016 Det som er så sykt irriterende her inne! Hi spør, og vi svarer. Og er vi ikke enig, så kommer alle de dumme svarene tilbake! Du spør fordi du lurer, ikke sant? Alle har vi forskjellig syn på ting. SÅ hvorfor spør du, hvis du uansett ikke tar til deg at noen er uenig med deg. NEI jeg mener ikke at det er voldtekt! Dersom du har så dårlig dømmekraft bør du la være å drikke. Skulle jeg gjettet, så er du i et forhold, har sykt dårlig samvittighet og vil nå legge det over på han som prøvde seg på deg "Forskjellig syn på ting" er faktisk ikke relevant her. Det er en straffbart handling som kan gi inntil 6 års fengsel. Så at noen her er uenige med loven, gjør det ikke OK. Ja selvfølgelig Pasha! Du kan ikke trekke dette ut av en artikkel. Det er mye nyanser. Han prøver seg på henne, og hun liker det. Blir til og med kåt! Hadde han gjennomført samleie/penetrert/klådd med/på henne mens hun sov hadde jeg vært enig. Men gutten gir seg jo, så fort han skjønner at han har gjort noe hun ikke likte!!!!!! Han "har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen". Det er lite å diskutere.Han tar på henne og "kåter henne opp"HI skriver ingenting om at de faktisk har seksuelt samkvem mens hun sover. Her må HI nesten definere "kåte opp" Anonymous poster hash: 65d6e...678 Hun sov.Han fingret. Det er lovstridig og et overgrep. Juridisk sett er sovevoldtekt et helvete. Det er vanskelig å bevise. Mange kvinner har vært overstadige, men det har jaggu mannen vært og. Argumentet er ofte at der kvinnen skal få drikke seg fra sans og samling bør mannen få lov og. Saken er nemlig den - og dette glemmer mange; Selvforskyldt rus gir ikke fritak fra straff. Det er et valg. Men dersom en kvinne beviselig sier hun 'var med på leken' og så 'kom til seg selv' - når skal den døddrukken mannen vite når det skjedde? Hovedinnlegger vet ikke engang om hun har flørtet på et nachspiel. det er nok mye som er ugreit her men vi må være litt forsiktig med å Ikke misnruke begrepet sovevoldtekt. Å voldta noen er et valg man tar hvor man gjør seg til herre over en annens kropp med vilje og viten - denne mannen stopper. Det er godt de fleste her inne ikke jobber i retten.. Anonymous poster hash: 058b9...8f1
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #40 Skrevet 20. februar 2016 Vi må ikke bli så krenket at vi slutter å snakke sammen. Kjære hi Snakk med denne mannen. Sier han unnskyld og dere skværet opp er det nok fint for dere begge. Skylder han på deg - anmeld ham. Han mente neppe å voldta deg - da hadde han ikke stoppet Anonymous poster hash: 058b9...8f1
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #41 Skrevet 20. februar 2016 Det som er så sykt irriterende her inne! Hi spør, og vi svarer. Og er vi ikke enig, så kommer alle de dumme svarene tilbake! Du spør fordi du lurer, ikke sant? Alle har vi forskjellig syn på ting. SÅ hvorfor spør du, hvis du uansett ikke tar til deg at noen er uenig med deg. NEI jeg mener ikke at det er voldtekt! Dersom du har så dårlig dømmekraft bør du la være å drikke. Skulle jeg gjettet, så er du i et forhold, har sykt dårlig samvittighet og vil nå legge det over på han som prøvde seg på deg "Forskjellig syn på ting" er faktisk ikke relevant her. Det er en straffbart handling som kan gi inntil 6 års fengsel. Så at noen her er uenige med loven, gjør det ikke OK. Ja selvfølgelig Pasha! Du kan ikke trekke dette ut av en artikkel. Det er mye nyanser. Han prøver seg på henne, og hun liker det. Blir til og med kåt! Hadde han gjennomført samleie/penetrert/klådd med/på henne mens hun sov hadde jeg vært enig. Men gutten gir seg jo, så fort han skjønner at han har gjort noe hun ikke likte!!!!!! Han "har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen". Det er lite å diskutere.Han tar på henne og "kåter henne opp"HI skriver ingenting om at de faktisk har seksuelt samkvem mens hun sover. Her må HI nesten definere "kåte opp" Anonymous poster hash: 65d6e...678 Hun sov.Han fingret. Det er lovstridig og et overgrep. Juridisk sett er sovevoldtekt et helvete. Det er vanskelig å bevise. Mange kvinner har vært overstadige, men det har jaggu mannen vært og. Argumentet er ofte at der kvinnen skal få drikke seg fra sans og samling bør mannen få lov og. Saken er nemlig den - og dette glemmer mange; Selvforskyldt rus gir ikke fritak fra straff. Det er et valg. Men dersom en kvinne beviselig sier hun 'var med på leken' og så 'kom til seg selv' - når skal den døddrukken mannen vite når det skjedde? Hovedinnlegger vet ikke engang om hun har flørtet på et nachspiel. det er nok mye som er ugreit her men vi må være litt forsiktig med å Ikke misnruke begrepet sovevoldtekt. Å voldta noen er et valg man tar hvor man gjør seg til herre over en annens kropp med vilje og viten - denne mannen stopper. Det er godt de fleste her inne ikke jobber i retten.. Anonymous poster hash: 058b9...8f1 Flott svar og nyansert svar!! Anonymous poster hash: bd949...539
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #42 Skrevet 20. februar 2016 Oki! Jeg skal være enig i at jeg var dum, Talentløs osv som drakk meg SÅ utrolig full og hadde nachspiel hjemme hos meg! Men var lenge siden jeg hadde hatt verken barnefri El drukket noe særlig. Så jeg tok meg vel litt for mye ut den kvelden desverre... Hi Anonymous poster hash: f45b2...7dc
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #43 Skrevet 20. februar 2016 Det som er så sykt irriterende her inne! Hi spør, og vi svarer. Og er vi ikke enig, så kommer alle de dumme svarene tilbake! Du spør fordi du lurer, ikke sant? Alle har vi forskjellig syn på ting. SÅ hvorfor spør du, hvis du uansett ikke tar til deg at noen er uenig med deg. NEI jeg mener ikke at det er voldtekt! Dersom du har så dårlig dømmekraft bør du la være å drikke. Skulle jeg gjettet, så er du i et forhold, har sykt dårlig samvittighet og vil nå legge det over på han som prøvde seg på deg "Forskjellig syn på ting" er faktisk ikke relevant her. Det er en straffbart handling som kan gi inntil 6 års fengsel. Så at noen her er uenige med loven, gjør det ikke OK. Ja selvfølgelig Pasha! Du kan ikke trekke dette ut av en artikkel. Det er mye nyanser. Han prøver seg på henne, og hun liker det. Blir til og med kåt! Hadde han gjennomført samleie/penetrert/klådd med/på henne mens hun sov hadde jeg vært enig. Men gutten gir seg jo, så fort han skjønner at han har gjort noe hun ikke likte!!!!!! Han "har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen". Det er lite å diskutere.Han tar på henne og "kåter henne opp"HI skriver ingenting om at de faktisk har seksuelt samkvem mens hun sover. Her må HI nesten definere "kåte opp" Anonymous poster hash: 65d6e...678 Hun sov.Han fingret. Det er lovstridig og et overgrep. Hvor leser du at han fingret henne? Anonymous poster hash: 65d6e...678 Kanskje brukte han tærne? Tunga? Spiller det noen rolle hvordan han gjorde det, han hadde da ikke noe i senga hennes å bestille uansett. Det kan like gjerne være at han klinte med henne. Tok henne på brystene. Og lot det bli med det. Å "kåte opp" kan være så mangt! HI må nesten opplyse ytterligere. Anonymous poster hash: 65d6e...678
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #44 Skrevet 20. februar 2016 Det som er så sykt irriterende her inne! Hi spør, og vi svarer. Og er vi ikke enig, så kommer alle de dumme svarene tilbake! Du spør fordi du lurer, ikke sant? Alle har vi forskjellig syn på ting. SÅ hvorfor spør du, hvis du uansett ikke tar til deg at noen er uenig med deg. NEI jeg mener ikke at det er voldtekt! Dersom du har så dårlig dømmekraft bør du la være å drikke. Skulle jeg gjettet, så er du i et forhold, har sykt dårlig samvittighet og vil nå legge det over på han som prøvde seg på deg "Forskjellig syn på ting" er faktisk ikke relevant her. Det er en straffbart handling som kan gi inntil 6 års fengsel. Så at noen her er uenige med loven, gjør det ikke OK. Ja selvfølgelig Pasha! Du kan ikke trekke dette ut av en artikkel. Det er mye nyanser. Han prøver seg på henne, og hun liker det. Blir til og med kåt! Hadde han gjennomført samleie/penetrert/klådd med/på henne mens hun sov hadde jeg vært enig. Men gutten gir seg jo, så fort han skjønner at han har gjort noe hun ikke likte!!!!!! Han "har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen". Det er lite å diskutere.Han tar på henne og "kåter henne opp"HI skriver ingenting om at de faktisk har seksuelt samkvem mens hun sover. Her må HI nesten definere "kåte opp" Anonymous poster hash: 65d6e...678 Hun sov.Han fingret. Det er lovstridig og et overgrep. Juridisk sett er sovevoldtekt et helvete. Det er vanskelig å bevise. Mange kvinner har vært overstadige, men det har jaggu mannen vært og. Argumentet er ofte at der kvinnen skal få drikke seg fra sans og samling bør mannen få lov og. Saken er nemlig den - og dette glemmer mange; Selvforskyldt rus gir ikke fritak fra straff. Det er et valg. Men dersom en kvinne beviselig sier hun 'var med på leken' og så 'kom til seg selv' - når skal den døddrukken mannen vite når det skjedde? Hovedinnlegger vet ikke engang om hun har flørtet på et nachspiel. det er nok mye som er ugreit her men vi må være litt forsiktig med å Ikke misnruke begrepet sovevoldtekt. Å voldta noen er et valg man tar hvor man gjør seg til herre over en annens kropp med vilje og viten - denne mannen stopper. Det er godt de fleste her inne ikke jobber i retten.. Anonymous poster hash: 058b9...8f1 Amen! Anonymous poster hash: 93b37...40f
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #45 Skrevet 20. februar 2016 Det som er så sykt irriterende her inne! Hi spør, og vi svarer. Og er vi ikke enig, så kommer alle de dumme svarene tilbake! Du spør fordi du lurer, ikke sant? Alle har vi forskjellig syn på ting. SÅ hvorfor spør du, hvis du uansett ikke tar til deg at noen er uenig med deg. NEI jeg mener ikke at det er voldtekt! Dersom du har så dårlig dømmekraft bør du la være å drikke. Skulle jeg gjettet, så er du i et forhold, har sykt dårlig samvittighet og vil nå legge det over på han som prøvde seg på deg "Forskjellig syn på ting" er faktisk ikke relevant her. Det er en straffbart handling som kan gi inntil 6 års fengsel. Så at noen her er uenige med loven, gjør det ikke OK. Ja selvfølgelig Pasha! Du kan ikke trekke dette ut av en artikkel. Det er mye nyanser. Han prøver seg på henne, og hun liker det. Blir til og med kåt! Hadde han gjennomført samleie/penetrert/klådd med/på henne mens hun sov hadde jeg vært enig. Men gutten gir seg jo, så fort han skjønner at han har gjort noe hun ikke likte!!!!!! Han "har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen". Det er lite å diskutere.Han tar på henne og "kåter henne opp"HI skriver ingenting om at de faktisk har seksuelt samkvem mens hun sover. Her må HI nesten definere "kåte opp" Anonymous poster hash: 65d6e...678 Hun sov.Han fingret. Det er lovstridig og et overgrep. Juridisk sett er sovevoldtekt et helvete. Det er vanskelig å bevise. Mange kvinner har vært overstadige, men det har jaggu mannen vært og. Argumentet er ofte at der kvinnen skal få drikke seg fra sans og samling bør mannen få lov og. Saken er nemlig den - og dette glemmer mange; Selvforskyldt rus gir ikke fritak fra straff. Det er et valg. Men dersom en kvinne beviselig sier hun 'var med på leken' og så 'kom til seg selv' - når skal den døddrukken mannen vite når det skjedde? Hovedinnlegger vet ikke engang om hun har flørtet på et nachspiel. det er nok mye som er ugreit her men vi må være litt forsiktig med å Ikke misnruke begrepet sovevoldtekt. Å voldta noen er et valg man tar hvor man gjør seg til herre over en annens kropp med vilje og viten - denne mannen stopper. Det er godt de fleste her inne ikke jobber i retten.. Anonymous poster hash: 058b9...8f1 Flott svar og nyansert svar!! Anonymous poster hash: bd949...539 Men han stoppet da også fordi at han ikke er en voldelig mann mot kvinner sånn generelt. Han fikk sjokk når jeg plutselig kom til meg selv og skjøv han bort å begynte å gråte. Det så jeg i øynene hans.. Å ja, han var nok veldig full selv . Men han har vært etter meg tidligere, å jeg har avvist. Men han har alltid vært frempå.. Å det var en annen felles venn der den kvelden som hadde vært bekymret for meg i forhold til han den kvelden. Men han hadde nesten blitt "kjeppjaget"hjem av ham her etter jeg gikk å la meg... Anonymous poster hash: f45b2...7dc
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #46 Skrevet 20. februar 2016 Det som er så sykt irriterende her inne! Hi spør, og vi svarer. Og er vi ikke enig, så kommer alle de dumme svarene tilbake! Du spør fordi du lurer, ikke sant? Alle har vi forskjellig syn på ting. SÅ hvorfor spør du, hvis du uansett ikke tar til deg at noen er uenig med deg. NEI jeg mener ikke at det er voldtekt! Dersom du har så dårlig dømmekraft bør du la være å drikke. Skulle jeg gjettet, så er du i et forhold, har sykt dårlig samvittighet og vil nå legge det over på han som prøvde seg på deg "Forskjellig syn på ting" er faktisk ikke relevant her. Det er en straffbart handling som kan gi inntil 6 års fengsel. Så at noen her er uenige med loven, gjør det ikke OK. Ja selvfølgelig Pasha! Du kan ikke trekke dette ut av en artikkel. Det er mye nyanser. Han prøver seg på henne, og hun liker det. Blir til og med kåt! Hadde han gjennomført samleie/penetrert/klådd med/på henne mens hun sov hadde jeg vært enig. Men gutten gir seg jo, så fort han skjønner at han har gjort noe hun ikke likte!!!!!! Han "har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen". Det er lite å diskutere.Han tar på henne og "kåter henne opp"HI skriver ingenting om at de faktisk har seksuelt samkvem mens hun sover. Her må HI nesten definere "kåte opp" Anonymous poster hash: 65d6e...678 Hun sov.Han fingret. Det er lovstridig og et overgrep. Hvor leser du at han fingret henne? Anonymous poster hash: 65d6e...678 Kanskje brukte han tærne? Tunga? Spiller det noen rolle hvordan han gjorde det, han hadde da ikke noe i senga hennes å bestille uansett.Det kan like gjerne være at han klinte med henne. Tok henne på brystene. Og lot det bli med det. Å "kåte opp" kan være så mangt! HI må nesten opplyse ytterligere. Anonymous poster hash: 65d6e...678 Var mer enn det ja! Jeg våknet ihvertfall ikke fra noe jeg trodde var "drømmeland" før han var inni meg og i full gang... Anonymous poster hash: f45b2...7dc
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #47 Skrevet 20. februar 2016 Det som er så sykt irriterende her inne! Hi spør, og vi svarer. Og er vi ikke enig, så kommer alle de dumme svarene tilbake! Du spør fordi du lurer, ikke sant? Alle har vi forskjellig syn på ting. SÅ hvorfor spør du, hvis du uansett ikke tar til deg at noen er uenig med deg. NEI jeg mener ikke at det er voldtekt! Dersom du har så dårlig dømmekraft bør du la være å drikke. Skulle jeg gjettet, så er du i et forhold, har sykt dårlig samvittighet og vil nå legge det over på han som prøvde seg på deg "Forskjellig syn på ting" er faktisk ikke relevant her. Det er en straffbart handling som kan gi inntil 6 års fengsel. Så at noen her er uenige med loven, gjør det ikke OK. Ja selvfølgelig Pasha! Du kan ikke trekke dette ut av en artikkel. Det er mye nyanser. Han prøver seg på henne, og hun liker det. Blir til og med kåt! Hadde han gjennomført samleie/penetrert/klådd med/på henne mens hun sov hadde jeg vært enig. Men gutten gir seg jo, så fort han skjønner at han har gjort noe hun ikke likte!!!!!! Han "har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen". Det er lite å diskutere.Han tar på henne og "kåter henne opp"HI skriver ingenting om at de faktisk har seksuelt samkvem mens hun sover. Her må HI nesten definere "kåte opp" Anonymous poster hash: 65d6e...678 Hun sov.Han fingret. Det er lovstridig og et overgrep. Juridisk sett er sovevoldtekt et helvete. Det er vanskelig å bevise. Mange kvinner har vært overstadige, men det har jaggu mannen vært og. Argumentet er ofte at der kvinnen skal få drikke seg fra sans og samling bør mannen få lov og. Saken er nemlig den - og dette glemmer mange; Selvforskyldt rus gir ikke fritak fra straff. Det er et valg. Men dersom en kvinne beviselig sier hun 'var med på leken' og så 'kom til seg selv' - når skal den døddrukken mannen vite når det skjedde? Hovedinnlegger vet ikke engang om hun har flørtet på et nachspiel. det er nok mye som er ugreit her men vi må være litt forsiktig med å Ikke misnruke begrepet sovevoldtekt. Å voldta noen er et valg man tar hvor man gjør seg til herre over en annens kropp med vilje og viten - denne mannen stopper. Det er godt de fleste her inne ikke jobber i retten.. Anonymous poster hash: 058b9...8f1 Flott svar og nyansert svar!! Anonymous poster hash: bd949...539 Men han stoppet da også fordi at han ikke er en voldelig mann mot kvinner sånn generelt. Han fikk sjokk når jeg plutselig kom til meg selv og skjøv han bort å begynte å gråte. Det så jeg i øynene hans.. Å ja, han var nok veldig full selv . Men han har vært etter meg tidligere, å jeg har avvist. Men han har alltid vært frempå.. Å det var en annen felles venn der den kvelden som hadde vært bekymret for meg i forhold til han den kvelden. Men han hadde nesten blitt "kjeppjaget"hjem av ham her etter jeg gikk å la meg... Anonymous poster hash: f45b2...7dc Dette hjelper ikgenting på din forklaring, dessverre. Nå blir du bare klarere og klarere på at dette må være en voldtekt. En voldtektsmann slutter ikke fordi du blir lei deg. Han ville ha sex med deg. Han trodde du ville det samme. Du kom til deg selv og ville ikke. Han sluttet. Hadde dette vært en voldtekt hadde han fortsatt, men han ga seg. Du kan mene det var et overtramp men dette er faktisk relativt ufint mot kvinner som opplever en REELL soveVOLDTEKT. Om denne mannen har vært 'ute etter deg før' - ikke inviter på nachspiel. Ja, du la deg, men du husker ikke om dere flørtet. Snakk med han. Spar deg skuffelsen ved henleggelse. Anonymous poster hash: 058b9...8f1
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #48 Skrevet 20. februar 2016 Men vet dere hva .. Etter å ha lest svarene her så skal jeg faktisk godta at d er som jeg mistenkte.. Kanskje jeg har flørtet og ledet opp til dette . Å ha var nok full og syntes det var greit å gå inn til en sovende jente.. Er nok ikke "voldtekt".. Men noe er feil med det inni meg ihvertfall .. Kanskje mest skammen over å miste sånn kontrollen.. Takk for alle svar. Hi Anonymous poster hash: f45b2...7dc
Gjest Antarctica Skrevet 20. februar 2016 #49 Skrevet 20. februar 2016 Det som er så sykt irriterende her inne! Hi spør, og vi svarer. Og er vi ikke enig, så kommer alle de dumme svarene tilbake! Du spør fordi du lurer, ikke sant? Alle har vi forskjellig syn på ting. SÅ hvorfor spør du, hvis du uansett ikke tar til deg at noen er uenig med deg. NEI jeg mener ikke at det er voldtekt! Dersom du har så dårlig dømmekraft bør du la være å drikke. Skulle jeg gjettet, så er du i et forhold, har sykt dårlig samvittighet og vil nå legge det over på han som prøvde seg på deg "Forskjellig syn på ting" er faktisk ikke relevant her. Det er en straffbart handling som kan gi inntil 6 års fengsel. Så at noen her er uenige med loven, gjør det ikke OK. Ja selvfølgelig Pasha! Du kan ikke trekke dette ut av en artikkel. Det er mye nyanser. Han prøver seg på henne, og hun liker det. Blir til og med kåt! Hadde han gjennomført samleie/penetrert/klådd med/på henne mens hun sov hadde jeg vært enig. Men gutten gir seg jo, så fort han skjønner at han har gjort noe hun ikke likte!!!!!! Han "har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen". Det er lite å diskutere.Han tar på henne og "kåter henne opp"HI skriver ingenting om at de faktisk har seksuelt samkvem mens hun sover. Her må HI nesten definere "kåte opp" Anonymous poster hash: 65d6e...678 Hun sov.Han fingret. Det er lovstridig og et overgrep. Juridisk sett er sovevoldtekt et helvete. Det er vanskelig å bevise. Mange kvinner har vært overstadige, men det har jaggu mannen vært og. Argumentet er ofte at der kvinnen skal få drikke seg fra sans og samling bør mannen få lov og. Saken er nemlig den - og dette glemmer mange; Selvforskyldt rus gir ikke fritak fra straff. Det er et valg. Men dersom en kvinne beviselig sier hun 'var med på leken' og så 'kom til seg selv' - når skal den døddrukken mannen vite når det skjedde? Hovedinnlegger vet ikke engang om hun har flørtet på et nachspiel. det er nok mye som er ugreit her men vi må være litt forsiktig med å Ikke misnruke begrepet sovevoldtekt. Å voldta noen er et valg man tar hvor man gjør seg til herre over en annens kropp med vilje og viten - denne mannen stopper. Det er godt de fleste her inne ikke jobber i retten.. Anonymous poster hash: 058b9...8f1 Flørt eller ikke - det er irrelevant. Flørting er ikke blankofullmakt til noens kropp. Her er en artikkel om emnet: https://www.washingtonpost.com/news/wonk/wp/2015/11/12/what-a-creepy-bloomingdales-ad-tells-us-about-americas-understanding-of-rape/?tid=a_inl "Drug-facilitated rape is one of the most commonly reported sexual assault crimes, Justice Department data show. At least half of sexual assaults involve the consumption of alcohol by the perpetrator, the victim, or both, according to the National Institutes of Health."
Gjest Antarctica Skrevet 20. februar 2016 #50 Skrevet 20. februar 2016 (endret) Det som er så sykt irriterende her inne! Hi spør, og vi svarer. Og er vi ikke enig, så kommer alle de dumme svarene tilbake! Du spør fordi du lurer, ikke sant? Alle har vi forskjellig syn på ting. SÅ hvorfor spør du, hvis du uansett ikke tar til deg at noen er uenig med deg. NEI jeg mener ikke at det er voldtekt! Dersom du har så dårlig dømmekraft bør du la være å drikke. Skulle jeg gjettet, så er du i et forhold, har sykt dårlig samvittighet og vil nå legge det over på han som prøvde seg på deg "Forskjellig syn på ting" er faktisk ikke relevant her. Det er en straffbart handling som kan gi inntil 6 års fengsel. Så at noen her er uenige med loven, gjør det ikke OK. Ja selvfølgelig Pasha! Du kan ikke trekke dette ut av en artikkel. Det er mye nyanser. Han prøver seg på henne, og hun liker det. Blir til og med kåt! Hadde han gjennomført samleie/penetrert/klådd med/på henne mens hun sov hadde jeg vært enig. Men gutten gir seg jo, så fort han skjønner at han har gjort noe hun ikke likte!!!!!! Han "har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen". Det er lite å diskutere.Han tar på henne og "kåter henne opp"HI skriver ingenting om at de faktisk har seksuelt samkvem mens hun sover. Her må HI nesten definere "kåte opp" Anonymous poster hash: 65d6e...678 Hun sov.Han fingret. Det er lovstridig og et overgrep. Juridisk sett er sovevoldtekt et helvete. Det er vanskelig å bevise. Mange kvinner har vært overstadige, men det har jaggu mannen vært og. Argumentet er ofte at der kvinnen skal få drikke seg fra sans og samling bør mannen få lov og. Saken er nemlig den - og dette glemmer mange; Selvforskyldt rus gir ikke fritak fra straff. Det er et valg. Men dersom en kvinne beviselig sier hun 'var med på leken' og så 'kom til seg selv' - når skal den døddrukken mannen vite når det skjedde? Hovedinnlegger vet ikke engang om hun har flørtet på et nachspiel. det er nok mye som er ugreit her men vi må være litt forsiktig med å Ikke misnruke begrepet sovevoldtekt. Å voldta noen er et valg man tar hvor man gjør seg til herre over en annens kropp med vilje og viten - denne mannen stopper. Det er godt de fleste her inne ikke jobber i retten.. Anonymous poster hash: 058b9...8f1 Flott svar og nyansert svar!! Anonymous poster hash: bd949...539 Men han stoppet da også fordi at han ikke er en voldelig mann mot kvinner sånn generelt. Han fikk sjokk når jeg plutselig kom til meg selv og skjøv han bort å begynte å gråte. Det så jeg i øynene hans.. Å ja, han var nok veldig full selv . Men han har vært etter meg tidligere, å jeg har avvist. Men han har alltid vært frempå.. Å det var en annen felles venn der den kvelden som hadde vært bekymret for meg i forhold til han den kvelden. Men han hadde nesten blitt "kjeppjaget"hjem av ham her etter jeg gikk å la meg... Anonymous poster hash: f45b2...7dc Dette hjelper ikgenting på din forklaring, dessverre. Nå blir du bare klarere og klarere på at dette må være en voldtekt. En voldtektsmann slutter ikke fordi du blir lei deg. Han ville ha sex med deg. Han trodde du ville det samme. Du kom til deg selv og ville ikke. Han sluttet. Hadde dette vært en voldtekt hadde han fortsatt, men han ga seg. Du kan mene det var et overtramp men dette er faktisk relativt ufint mot kvinner som opplever en REELL soveVOLDTEKT. Om denne mannen har vært 'ute etter deg før' - ikke inviter på nachspiel. Ja, du la deg, men du husker ikke om dere flørtet. Snakk med han. Spar deg skuffelsen ved henleggelse. Anonymous poster hash: 058b9...8f1 Her ville jeg faktisk ha konkludert motsatt. Han har blitt avvist gjentatte ganger før. Men sørger for å fjerne andre som kan beskytte den bevisstløse, og utnytter det faktum at hun ikke heller kan beskytte seg selv. Det gjør jo overgrepet bare verre! At han ikke slutter før hun gråter er da virkelig ikke noe tegn på hensyntagen eller galanteri... Endret 20. februar 2016 av Pashla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå