Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #1 Skrevet 19. februar 2016 Når en overstadig beruset jente/dame på et nachspiel går og legger seg og sovner, å en "kompis" kommer etter du er sovnet inn i sengen å tar på deg og "kåter" deg opp mens du sover og er rimelig vekke. Du blir etter en stund "med på leken", men du er egentlig så full og trøtt at du ikke helt skjønner hva som skjer eller hvem det skjer med. Du nyter det, men så "våkner" du plutselig til og skjønner hva som skjer og skyver han bort og begynner å gråte. Han gir seg da med en gang.. Hva mener dere? Anonymous poster hash: f45b2...7dc
Fandens Oldemor Skrevet 19. februar 2016 #2 Skrevet 19. februar 2016 Det vil jeg ikke ta stilling til, for jeg var ikke der. Og hvis ikke du var der, trenger ikke du å spekulere på det heller.
Von Hertelhofen Skrevet 19. februar 2016 #3 Skrevet 19. februar 2016 når du sover kan du ikke gi samtykke - så ja det er voldtekt.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #4 Skrevet 19. februar 2016 Det er alltid en form for overgrep hvis du er sløvet/sovende. Anonymous poster hash: 4b044...d4a
nasse nøffen Skrevet 19. februar 2016 #5 Skrevet 19. februar 2016 (endret) Selvfølgelig er det IKKE en voldtekt.... Du blir kåt og er med på leken, han gir seg med en gang han forstår du ikke vil.. Kjære tid! Stakkars menn.... Endret 19. februar 2016 av nasse nøffen
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #6 Skrevet 19. februar 2016 Selvfølgelig er det IKKE en voldtekt.... Du blir kåt og er med på leken, han gir seg med en gang han forstår du ikke vil.. Kjære tid! Stakkars menn.... Men jeg SOV! Ble seksuelt stimulert i søvne og var drita full! Hadde lagt meg i min egen seng ! Hvorfor har han rett til å komme inn der å ta seg til rette? Stakkars mannfolk?!? Seriøst ?! Hi Anonymous poster hash: f45b2...7dc
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #7 Skrevet 19. februar 2016 Det er et overgrep. https://m.youtube.com/watch?v=oQbei5JGiT8 Anonymous poster hash: 27f8d...196
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #8 Skrevet 19. februar 2016 Selvfølgelig er det IKKE en voldtekt.... Du blir kåt og er med på leken, han gir seg med en gang han forstår du ikke vil.. Kjære tid! Stakkars menn.... Er enig med deg, han stopper når du avviser. Anonymous poster hash: 68922...f1c
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #9 Skrevet 19. februar 2016 Selvfølgelig er det IKKE en voldtekt.... Du blir kåt og er med på leken, han gir seg med en gang han forstår du ikke vil.. Kjære tid! Stakkars menn.... Men jeg SOV! Ble seksuelt stimulert i søvne og var drita full! Hadde lagt meg i min egen seng ! Hvorfor har han rett til å komme inn der å ta seg til rette? Stakkars mannfolk?!? Seriøst ?! HiAnonymous poster hash: f45b2...7dc Du skrev jo at du var kåt og ble med på leken!Da kan du ikke kalle det voldtekt når han sluttet så fort du ombestemte deg å ikke ville ri han likevel. Anonymous poster hash: 3db96...381
nasse nøffen Skrevet 19. februar 2016 #10 Skrevet 19. februar 2016 Selvfølgelig er det IKKE en voldtekt.... Du blir kåt og er med på leken, han gir seg med en gang han forstår du ikke vil.. Kjære tid! Stakkars menn.... Men jeg SOV! Ble seksuelt stimulert i søvne og var drita full! Hadde lagt meg i min egen seng ! Hvorfor har han rett til å komme inn der å ta seg til rette? Stakkars mannfolk?!? Seriøst ?! Hi Anonymous poster hash: f45b2...7dc Du spør, jeg svarer.. Du drikker deg dritings, han prøver seg , noe som er heeelt normalt at han gjør. Du koser deg, og er med på leken... Hallo, hvordan skal han vite at du ikke vil??? Ja stakkars! Stakkars fordi han ga seg med en gang, og du tenker at det er overgrep. Noe det ikke er!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #11 Skrevet 19. februar 2016 Selvfølgelig er det IKKE en voldtekt.... Du blir kåt og er med på leken, han gir seg med en gang han forstår du ikke vil.. Kjære tid! Stakkars menn....Er enig med deg, han stopper når du avviser. Anonymous poster hash: 68922...f1c Da hadde han allerede pult meg i drukket søvne! Jeg trodde jeg var "trygg" i min egen seng! Men jeg er også en seksuell person som blir kåt av å bli tatt på/ penetrert! Men jeg var altså ikke våken / skjønte ikke hva som skjedde/ overstadig beruset. Anonymous poster hash: f45b2...7dc
Gjest Antarctica Skrevet 19. februar 2016 #12 Skrevet 19. februar 2016 Selvfølgelig er det IKKE en voldtekt.... Du blir kåt og er med på leken, han gir seg med en gang han forstår du ikke vil.. Kjære tid! Stakkars menn....Men jeg SOV! Ble seksuelt stimulert i søvne og var drita full! Hadde lagt meg i min egen seng ! Hvorfor har han rett til å komme inn der å ta seg til rette? Stakkars mannfolk?!? Seriøst ?!HiAnonymous poster hash: f45b2...7dc Du skrev jo at du var kåt og ble med på leken!Da kan du ikke kalle det voldtekt når han sluttet så fort du ombestemte deg å ikke ville ri han likevel. Anonymous poster hash: 3db96...381 Feilen er jo at han ikke skulle ha begynt. Hva om hun sov så tungt at hun ikke klarte å avvise heller? Skulle han bare fortsette til sin egen utløsning? Etter mottoet "det man ikke vet, har man ikke vondt av", liksom...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #13 Skrevet 19. februar 2016 Feilen skjer i det han kommer inn og begynner å beføle en sovende kvinne. Vet ikke om det er voldtekt, men det er i alle fall ikke ok i mine øyne...! Anonymous poster hash: 148bf...37d
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #14 Skrevet 19. februar 2016 Selvfølgelig er det IKKE en voldtekt.... Du blir kåt og er med på leken, han gir seg med en gang han forstår du ikke vil.. Kjære tid! Stakkars menn....Men jeg SOV! Ble seksuelt stimulert i søvne og var drita full! Hadde lagt meg i min egen seng ! Hvorfor har han rett til å komme inn der å ta seg til rette? Stakkars mannfolk?!? Seriøst ?! Hi Anonymous poster hash: f45b2...7dc Du spør, jeg svarer.. Du drikker deg dritings, han prøver seg , noe som er heeelt normalt at han gjør. Du koser deg, og er med på leken... Hallo, hvordan skal han vite at du ikke vil??? Ja stakkars! Stakkars fordi han ga seg med en gang, og du tenker at det er overgrep. Noe det ikke er! Så jenter har ikke lov å drikke seg dritings et par ganger i året visst de har lyst? For deretter gå å legge seg for å sove uten å bli antastet? Er det seriøst sånn det er?? Anonymous poster hash: f45b2...7dc
Gjest Antarctica Skrevet 19. februar 2016 #15 Skrevet 19. februar 2016 Det er også straffbart: https://www.domstol.no/no/Enkelt-domstol/-Norges-Hoyesterett/Avgjorelser/Avgjorelser-2014/Avdeling---Straffesaker/Grovt-uaktsom-voldtekt-av-sovende-kvinne/
nasse nøffen Skrevet 19. februar 2016 #16 Skrevet 19. februar 2016 Selvfølgelig er det IKKE en voldtekt.... Du blir kåt og er med på leken, han gir seg med en gang han forstår du ikke vil.. Kjære tid! Stakkars menn....Men jeg SOV! Ble seksuelt stimulert i søvne og var drita full! Hadde lagt meg i min egen seng ! Hvorfor har han rett til å komme inn der å ta seg til rette? Stakkars mannfolk?!? Seriøst ?!HiAnonymous poster hash: f45b2...7dc Du skrev jo at du var kåt og ble med på leken!Da kan du ikke kalle det voldtekt når han sluttet så fort du ombestemte deg å ikke ville ri han likevel. Anonymous poster hash: 3db96...381 Feilen er jo at han ikke skulle ha begynt. Hva om hun sov så tungt at hun ikke klarte å avvise heller? Skulle han bare fortsette til sin egen utløsning? Etter mottoet "det man ikke vet, har man ikke vondt av", liksom... Nei feilen er at hun drikker seg alt for full.. Jeg er sikker på at hun har flørtet med han tidligere på kvelden. Han var sikkert full selv, og hadde dårlig dømmekraft. Han trodde hun var med på det.. Når du er med såpass at du blir kåt, så er det jaggu ikke så ille gæli
Gjest Antarctica Skrevet 19. februar 2016 #17 Skrevet 19. februar 2016 Selvfølgelig er det IKKE en voldtekt.... Du blir kåt og er med på leken, han gir seg med en gang han forstår du ikke vil.. Kjære tid! Stakkars menn....Men jeg SOV! Ble seksuelt stimulert i søvne og var drita full! Hadde lagt meg i min egen seng ! Hvorfor har han rett til å komme inn der å ta seg til rette? Stakkars mannfolk?!? Seriøst ?!HiAnonymous poster hash: f45b2...7dc Du skrev jo at du var kåt og ble med på leken!Da kan du ikke kalle det voldtekt når han sluttet så fort du ombestemte deg å ikke ville ri han likevel. Anonymous poster hash: 3db96...381 Feilen er jo at han ikke skulle ha begynt.Hva om hun sov så tungt at hun ikke klarte å avvise heller? Skulle han bare fortsette til sin egen utløsning? Etter mottoet "det man ikke vet, har man ikke vondt av", liksom... Nei feilen er at hun drikker seg alt for full.. Jeg er sikker på at hun har flørtet med han tidligere på kvelden. Han var sikkert full selv, og hadde dårlig dømmekraft. Han trodde hun var med på det.. Når du er med såpass at du blir kåt, så er det jaggu ikke så ille gæli Oj, visste ikke at du var en mann født i 1950!
stjertløvetann Skrevet 19. februar 2016 #18 Skrevet 19. februar 2016 Selvfølgelig er det IKKE en voldtekt.... Du blir kåt og er med på leken, han gir seg med en gang han forstår du ikke vil.. Kjære tid! Stakkars menn.... Ja stakkars mannfolk av idag som ikke kan gå inn på soverommet til enhver kvinne de måtte begjære, og begynne å beføle og ha sex med henne mens hun sover.. I hvilket univers er dette greit??
nasse nøffen Skrevet 19. februar 2016 #19 Skrevet 19. februar 2016 Det som er så sykt irriterende her inne! Hi spør, og vi svarer. Og er vi ikke enig, så kommer alle de dumme svarene tilbake! Du spør fordi du lurer, ikke sant? Alle har vi forskjellig syn på ting. SÅ hvorfor spør du, hvis du uansett ikke tar til deg at noen er uenig med deg. NEI jeg mener ikke at det er voldtekt! Dersom du har så dårlig dømmekraft bør du la være å drikke. Skulle jeg gjettet, så er du i et forhold, har sykt dårlig samvittighet og vil nå legge det over på han som prøvde seg på deg
Gjest Antarctica Skrevet 19. februar 2016 #20 Skrevet 19. februar 2016 Det som er så sykt irriterende her inne! Hi spør, og vi svarer. Og er vi ikke enig, så kommer alle de dumme svarene tilbake! Du spør fordi du lurer, ikke sant? Alle har vi forskjellig syn på ting. SÅ hvorfor spør du, hvis du uansett ikke tar til deg at noen er uenig med deg. NEI jeg mener ikke at det er voldtekt! Dersom du har så dårlig dømmekraft bør du la være å drikke. Skulle jeg gjettet, så er du i et forhold, har sykt dårlig samvittighet og vil nå legge det over på han som prøvde seg på deg "Forskjellig syn på ting" er faktisk ikke relevant her. Det er en straffbart handling som kan gi inntil 6 års fengsel. Så at noen her er uenige med loven, gjør det ikke OK.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #21 Skrevet 19. februar 2016 NEI! Anonymous poster hash: e3594...6a8
Gjest Antarctica Skrevet 19. februar 2016 #22 Skrevet 19. februar 2016 (endret) Her er paragrafen: https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2005-05-20-28/KAPITTEL_2-11 "§ 291. Voldtekt Med fengsel inntil 10 år straffes den som a) skaffer seg seksuell omgang ved vold eller truende atferd, b ) har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen, eller c) ved vold eller truende atferd får noen til å ha seksuell omgang med en annen, eller til å utføre handlinger som svarer til seksuell omgang med seg selv." Endret 19. februar 2016 av Pashla
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #23 Skrevet 19. februar 2016 Det som er så sykt irriterende her inne! Hi spør, og vi svarer. Og er vi ikke enig, så kommer alle de dumme svarene tilbake! Du spør fordi du lurer, ikke sant? Alle har vi forskjellig syn på ting. SÅ hvorfor spør du, hvis du uansett ikke tar til deg at noen er uenig med deg. NEI jeg mener ikke at det er voldtekt! Dersom du har så dårlig dømmekraft bør du la være å drikke. Skulle jeg gjettet, så er du i et forhold, har sykt dårlig samvittighet og vil nå legge det over på han som prøvde seg på deg Det stemmer ikke.. Er en stund siden dette skjedde .. Å jeg føler meg skitten og ekkel av å tenke på det.. Å det faller ofte inn i hodet mitt. Å jeg var faktisk så full at jeg ikke VET om jeg har oppført meg flørtende. Men jeg gikk å la meg ALENE fordi jeg ville sove. Alene!! Så jeg vet ikke.. Anonymous poster hash: f45b2...7dc
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #24 Skrevet 19. februar 2016 Det som er så sykt irriterende her inne! Hi spør, og vi svarer. Og er vi ikke enig, så kommer alle de dumme svarene tilbake! Du spør fordi du lurer, ikke sant? Alle har vi forskjellig syn på ting. SÅ hvorfor spør du, hvis du uansett ikke tar til deg at noen er uenig med deg. NEI jeg mener ikke at det er voldtekt! Dersom du har så dårlig dømmekraft bør du la være å drikke. Skulle jeg gjettet, så er du i et forhold, har sykt dårlig samvittighet og vil nå legge det over på han som prøvde seg på deg Det stemmer ikke.. Er en stund siden dette skjedde .. Å jeg føler meg skitten og ekkel av å tenke på det.. Å det faller ofte inn i hodet mitt. Å jeg var faktisk så full at jeg ikke VET om jeg har oppført meg flørtende. Men jeg gikk å la meg ALENE fordi jeg ville sove. Alene!! Så jeg vet ikke.. Anonymous poster hash: f45b2...7dc
Gjest Antarctica Skrevet 20. februar 2016 #25 Skrevet 20. februar 2016 Det som er så sykt irriterende her inne! Hi spør, og vi svarer. Og er vi ikke enig, så kommer alle de dumme svarene tilbake! Du spør fordi du lurer, ikke sant? Alle har vi forskjellig syn på ting. SÅ hvorfor spør du, hvis du uansett ikke tar til deg at noen er uenig med deg. NEI jeg mener ikke at det er voldtekt! Dersom du har så dårlig dømmekraft bør du la være å drikke. Skulle jeg gjettet, så er du i et forhold, har sykt dårlig samvittighet og vil nå legge det over på han som prøvde seg på deg Det stemmer ikke.. Er en stund siden dette skjedde .. Å jeg føler meg skitten og ekkel av å tenke på det.. Å det faller ofte inn i hodet mitt. Å jeg var faktisk så full at jeg ikke VET om jeg har oppført meg flørtende. Men jeg gikk å la meg ALENE fordi jeg ville sove. Alene!! Så jeg vet ikke.. Anonymous poster hash: f45b2...7dc Meldte du det, da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå