Gå til innhold

IKM uke 38


Eplesol

Anbefalte innlegg

Fredag:) Men, vi la inn dårlig med aksjer (to dager før el) så jeg har ikke akkurat troa.

Det kan jo klaffe allikevel! Jeg trodde el skulle komme litt senere enn deg gjorde, så vi hadde ikke sex på eggløsningsdagen, men dagen før da! Jeg krysser fingrene for deg, sædcellene kan jo leve flere dager 👍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Spennende. Håper på en fin strek :hoppendeglad:

Håper jeg også 😊 Når tenker du å teste?
Da var første testen blåst av, 10 dpo, og det er ingen tvil: den er POSITIV!! 😃 Håper spiren klamrer seg fast og at du og alle dere andre følger med snart 😊

Gratis 😃😊☺️😃😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dagen før hadde jeg hatt troa, men leste et sted at 94 prosent dør det første døgnet, så det var nedslående tall :/

Samme her.. Sex 2 dager før EL, så gidder ikke følge med på noe egentlig, jeg "vet" hva resultatet blir uansett 😒😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slurpå hvorfor gidder du teste før ikm hver eneste gs går du vet at testene funker ikke på deg ? Du får jo Lltod skygge strek før tiden, der må jo sette håpet i sving for så å bli kjempe skuffet hver gang tr kommer skjønner ikke hvorfor du vil utsette deg for det? Hvorfor ikke vente til etter ikm?

 

Anonymous poster hash: f009e...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slurpå hvorfor gidder du teste før ikm hver eneste gs går du vet at testene funker ikke på deg ? Du får jo Lltod skygge strek før tiden, der må jo sette håpet i sving for så å bli kjempe skuffet hver gang tr kommer skjønner ikke hvorfor du vil utsette deg for det? Hvorfor ikke vente til etter ikm?

 

Anonymous poster hash: f009e...ace

Man gjør vel som man ønsker selv 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dagen før hadde jeg hatt troa, men leste et sted at 94 prosent dør det første døgnet, så det var nedslående tall :/

94%, er det så mye?? 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært uggen hele dagen i dag, tok en test.. fikk en knapt synbar strek.. er bare 9 eller 10 dpo så må teste p nytt i morgen eller mandag. .. tør ikke engang håpe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slurpå hvorfor gidder du teste før ikm hver eneste gs går du vet at testene funker ikke på deg ? Du får jo Lltod skygge strek før tiden, der må jo sette håpet i sving for så å bli kjempe skuffet hver gang tr kommer skjønner ikke hvorfor du vil utsette deg for det? Hvorfor ikke vente til etter ikm? Anonymous poster hash: f009e...ace

Gidder ikkje og legge ut korfor. Hadde jeg sett Nicket ditt så hadde jeg lakt i eit svar. For mangen her inne veit korfor jeg gjør det jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, dagen før hadde jeg hatt troa, men leste et sted at 94 prosent dør det første døgnet, så det var nedslående tall :/

94%, er det så mye??

Skal se om jeg kan bla frem forskning på feltet mår jeg får tid. Håper det ikke stemte, eventuelt så er de siste 6% veldig hardføre. Kan jo håpe på det :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Ja, dagen før hadde jeg hatt troa, men leste et sted at 94 prosent dør det første døgnet, så det var nedslående tall :/

94%, er det så mye??
Skal se om jeg kan bla frem forskning på feltet mår jeg får tid. Håper det ikke stemte, eventuelt så er de siste 6% veldig hardføre. Kan jo håpe på det :tommelopp:

6% er jo forsåvidt mye, når man tenker på HVOR mange svømmere som faktisk kommer inn, men hadde håpet det ikke var så mange som døde alikevell 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Slurpå: ser strek, men har den farge?

Skimter lys rosa. Krysser og håper det går veien denne mnd.

Jeg har troa på deg vedr tempen.

Jeg har ikke helt troa selv. Tror bare jeg naturlig har høy temperatur etter el, men tiden vil vise:)

 

har jeg i det hele tatt hatt el?

Temper du til samme tidspunkt? Og hvor temper du?

 

Jeg vet man i teorien skal ha tre dager med høy temp etter hverandre for å kunne stadfeste el, men sa må man altså tempe samme dag og samme sted. Under armen er feks egentlig ikke "bra nok".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Slurpå: ser strek, men har den farge?

Skimter lys rosa. Krysser og håper det går veien denne mnd.

Jeg har troa på deg vedr tempen.

Jeg har ikke helt troa selv. Tror bare jeg naturlig har høy temperatur etter el, men tiden vil vise:)

 

har jeg i det hele tatt hatt el?

Temper du til samme tidspunkt? Og hvor temper du?

 

Jeg vet man i teorien skal ha tre dager med høy temp etter hverandre for å kunne stadfeste el, men sa må man altså tempe samme dag og samme sted. Under armen er feks egentlig ikke "bra nok".

 

 

Jeg temper hver dag kl. 08.30 i munnen på samme sted hver dag. 

Jeg har tatt bidronning kapsler denne mnd, og hadde masse masse slim ( sorry ekkel info)

 

Tok også EL test som ble positiv som stemte med temp økning ( den første økningen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slurpå: Håper streken blir sterkere fremover! 

 

Her er jeg i total villrede etter første syklus på 12 måneder som har involvert spotting/blødning mer enn den ene ovulasjonsdagen: 

 

3.september: spotting, sex

4.september: spotting (ikke sex fordi gubben var syk)

5.september: spotting (ikke sex fordi gubben var syk)

6.september: spotting, sex, (forventet eggløsningsdato men fikk aldri noe giga eggløsningsslim og har ikke testet)

...

12.september: spotting

...

19.september: (forventet mens)

 

Jeg har hatt giga eggløsningsslim i 11-12 sykluser på rad, men denne gangen var helt annerledes.

Min konklusjon er at syklusen min denne gang er føkka. Tror ikke jeg har hatt eggløsning en gang. Må være noe galt med hormoner eller no som fører til alle disse spottingdagene? Er det noen av dere som har noen formening?

Endret av LadyInRed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Slurpå: ser strek, men har den farge?

 

 

 

Skimter lys rosa. Krysser og håper det går veien denne mnd.

Jeg har troa på deg vedr tempen.

Jeg har ikke helt troa selv. Tror bare jeg naturlig har høy temperatur etter el, men tiden vil vise:)

har jeg i det hele tatt hatt el?

 

Temper du til samme tidspunkt? Og hvor temper du?

Jeg vet man i teorien skal ha tre dager med høy temp etter hverandre for å kunne stadfeste el, men sa må man altså tempe samme dag og samme sted. Under armen er feks egentlig ikke "bra nok".

 

Jeg temper hver dag kl. 08.30 i munnen på samme sted hver dag. 

Jeg har tatt bidronning kapsler denne mnd, og hadde masse masse slim ( sorry ekkel info)

 

Tok også EL test som ble positiv som stemte med temp økning ( den første økningen).

Jeg tror enten el ikke har vært, eller mer sannsynlig: temperaturmåling i munnen er ikke pålitelig nok. Fertilityfriend godtar vel egentlig kun vagnialt eller rektalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok være det. Hadde temp på 36,71 igjen i dag. Så det er opp, ned, opp,ned. 

Men jeg er en veldig varm person, så ofte over jeg uten dyne og da blir man naturlig nok kaldere. 

Tror nok jeg må begynne å måle vaginalt.

Men trodde tempen sank og ble lav om man ikke var gravid ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...