Gå til innhold

IKM uke 38


Eplesol

Anbefalte innlegg

 

 

 

Åhh, så kjedelig Kinemoor91 :klem: På det femte skal det skje! :)

 

Temperatur på 37.07 i dag morges. Var på 37.01 på fredag, ikke målt i helga. Holder seg høy, men ellers lite andre symptomer å rapportere om, 8 dpo. Testdag på fredag. Var det flere som har satt fredag som dommedagen?

Jeg tenkte jeg skulle teste fredag dersom tr ikke kommer. Men ingen forhåpninger denne pp desverre. :-(

Hvorfor ikke forhåpninger? Manglende symptomer?

Fikk lagt inn lite aksjer pga mannen ble sjuk. :-/ Kun inntil 2 dager før el.

 

 

Samme her. 2 dager før. Da er det 26 % sjanse har jeg lest (det er kun dagen før el som gir noe høyere sjanse). Det trøstet meg litt i hvert fall, selv om jeg ikke akkurat er optimistisk selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Jeg følte vi traff veldig godt, men gjorde visst ikke det da :( gruer meg til neste pp, dette er så skummelt :(

 

Ja, jeg syns det er skummelt også og jeg har et barn fra før av som satt enkelt og greit. Nå er jeg på pp3 med en kjemisk bak meg og det ser ikke ut som det skal gå like greit denne gangen :sur: Til trøst: jeg kjenner flere som har brukt litt tid på å få det til å klaffe, men spirene satt til slutt. Med optimale forhold hos både deg og han, samt riktig timing, gir om lag 25 % sjanse hver syklus. Har jeg lest. Derfor det kan ta litt tid, selv om det føles som alle andre får det til på første forsøk.

 

Ja det er veldig skummelt. Vi har ikke barn fra før så vi er helt nye med dette. Har lest masse og vet det meste om prosenter og diverse. Vi prøver så hardt vi kan og vi vet at det kan ta tid, men nå får vi bare vente på mensen så vi kan begynne på pp5 :(

 

 

Har lest noe vanvittig mye selv i dette søskenprosjektet. Trodde jeg visste mye sist gang, men da hadde jeg bare skummet fløten. Nå er jeg dypt inne i en prøvepsykose. Jeg håper det klaffer neste runde :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Åhh, så kjedelig Kinemoor91 :klem: På det femte skal det skje! :)

 

Temperatur på 37.07 i dag morges. Var på 37.01 på fredag, ikke målt i helga. Holder seg høy, men ellers lite andre symptomer å rapportere om, 8 dpo. Testdag på fredag. Var det flere som har satt fredag som dommedagen?

Jeg tenkte jeg skulle teste fredag dersom tr ikke kommer. Men ingen forhåpninger denne pp desverre. :-(
Hvorfor ikke forhåpninger? Manglende symptomer?
Fikk lagt inn lite aksjer pga mannen ble sjuk. :-/ Kun inntil 2 dager før el.

Samme her. 2 dager før. Da er det 26 % sjanse har jeg lest (det er kun dagen før el som gir noe høyere sjanse). Det trøstet meg litt i hvert fall, selv om jeg ikke akkurat er optimistisk selv.

Ja ja. Det er jo bedre enn ingen sjanse. :-) Takk for håpet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen symptomer da? Jeg har ømme pupper og mensvondt, men det har jeg nå hatt i hver periode mellom EL og mens siden jeg sluttet med p-piller. Så har ikke veldig store forhåpninger til denne pp heller. Vi hadde sex frem til smilefjeset ble fast, (da kalte jobben), så har med andre ord småe odds. Men men....mirakler har jo skjedd tidligere så 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen symptomer da? Jeg har ømme pupper og mensvondt, men det har jeg nå hatt i hver periode mellom EL og mens siden jeg sluttet med p-piller. Så har ikke veldig store forhåpninger til denne pp heller. Vi hadde sex frem til smilefjeset ble fast, (da kalte jobben), så har med andre ord småe odds. Men men....mirakler har jo skjedd tidligere så 😉

Nett stått opp etter 12 x 3 nattskift. Er sliten og kjenner ingen ting. Har ikkje testa meir i helga. I morgon skal eg på skolebenken i 2 dager og torsdag skal eg på sjukehus med nest eldre mann, så da går heile den dagen. Så 12 x 3føremiddag fra fredag av. Har ikkje tid til meg sjølv. Får sjå om jeg svir av ein test i kveld når alle små er kommen i seng. Har 0,00 tro denne mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Noen som har noen symptomer da? Jeg har ømme pupper og mensvondt, men det har jeg nå hatt i hver periode mellom EL og mens siden jeg sluttet med p-piller. Så har ikke veldig store forhåpninger til denne pp heller. Vi hadde sex frem til smilefjeset ble fast, (da kalte jobben), så har med andre ord småe odds. Men men....mirakler har jo skjedd tidligere så 😉

Nett stått opp etter 12 x 3 nattskift. Er sliten og kjenner ingen ting. Har ikkje testa meir i helga. I morgon skal eg på skolebenken i 2 dager og torsdag skal eg på sjukehus med nest eldre mann, så da går heile den dagen. Så 12 x 3føremiddag fra fredag av. Har ikkje tid til meg sjølv. Får sjå om jeg svir av ein test i kveld når alle små er kommen i seng. Har 0,00 tro denne mnd

Såpass ja! Må huske på å tenke på deg selv oppi det hele og 😊tok en test i dag, selvsagt negativ, er 6-7 dpo bare 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har noen symptomer da? Jeg har ømme pupper og mensvondt, men det har jeg nå hatt i hver periode mellom EL og mens siden jeg sluttet med p-piller. Så har ikke veldig store forhåpninger til denne pp heller. Vi hadde sex frem til smilefjeset ble fast, (da kalte jobben), så har med andre ord småe odds. Men men....mirakler har jo skjedd tidligere så

 

8 dpo her: ingen egentlige symptomer. Stikninger (men det er jo progesteronproduksjon som forårsaker har jeg lest) og høy temperatur, men ellers nada! Føler meg ikke gravid og er ikke særlig optimistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Noen som har noen symptomer da? Jeg har ømme pupper og mensvondt, men det har jeg nå hatt i hver periode mellom EL og mens siden jeg sluttet med p-piller. Så har ikke veldig store forhåpninger til denne pp heller. Vi hadde sex frem til smilefjeset ble fast, (da kalte jobben), så har med andre ord småe odds. Men men....mirakler har jo skjedd tidligere så

8 dpo her: ingen egentlige symptomer. Stikninger (men det er jo progesteronproduksjon som forårsaker har jeg lest) og høy temperatur, men ellers nada! Føler meg ikke gravid og er ikke særlig optimistisk.

Jeg er heller ikke optimistisk. Ville tatt ømme pupper som et tegn før, men denne gang har de blitt det hver gang mellom EL og mens, så da er det på en måte ikke noe strå å klamre seg til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Noen som har noen symptomer da? Jeg har ømme pupper og mensvondt, men det har jeg nå hatt i hver periode mellom EL og mens siden jeg sluttet med p-piller. Så har ikke veldig store forhåpninger til denne pp heller. Vi hadde sex frem til smilefjeset ble fast, (da kalte jobben), så har med andre ord småe odds. Men men....mirakler har jo skjedd tidligere så

8 dpo her: ingen egentlige symptomer. Stikninger (men det er jo progesteronproduksjon som forårsaker har jeg lest) og høy temperatur, men ellers nada! Føler meg ikke gravid og er ikke særlig optimistisk.

Hvis det er noen trøst hadde jeg heller ingen symptomer, men fikk likevel positiv test! Forrige mnd hadde jeg ømme pupper, og var "tung" nederst i magen, men det viste seg å være pms! Jeg krysser fingrene for deg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Noen som har noen symptomer da? Jeg har ømme pupper og mensvondt, men det har jeg nå hatt i hver periode mellom EL og mens siden jeg sluttet med p-piller. Så har ikke veldig store forhåpninger til denne pp heller. Vi hadde sex frem til smilefjeset ble fast, (da kalte jobben), så har med andre ord småe odds. Men men....mirakler har jo skjedd tidligere så 😉

Nett stått opp etter 12 x 3 nattskift. Er sliten og kjenner ingen ting. Har ikkje testa meir i helga. I morgon skal eg på skolebenken i 2 dager og torsdag skal eg på sjukehus med nest eldre mann, så da går heile den dagen. Så 12 x 3føremiddag fra fredag av. Har ikkje tid til meg sjølv. Får sjå om jeg svir av ein test i kveld når alle små er kommen i seng. Har 0,00 tro denne mnd
Såpass ja! Må huske på å tenke på deg selv oppi det hele og 😊tok en test i dag, selvsagt negativ, er 6-7 dpo bare 😊

Det skal bli tøft og ta Fagbrev i kjemi prosess.

 

Er i min 12 pp og rekner med jeg blir gående med kjemisk tester fram til jeg har fått vert til GU SPES. Har den holdningen og 0 håp og null skuffelser.

 

Du ligger bra ann så har troa her på deg. Kommer nok positiv test denna mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korrigerte på min dato. Har ikke tatt ut de med positiv test eller hvor TR har ankommet.

 

 

14.09 - Maamma, pp1 etter exu i juli, Kinemoor91 pp4

 

15.09 - Soliasol, pp1

16.09 -

17.09 - Snuttelutt, PP2 (etter MA) / mangesommerfuglerimagen, gaia81

18.09 - **Mamma**2, PP2, B3 / Nygift85, PP 2. Slurpå 12 pp

19.09 - _JuNi_

20.09 - am0r, PP3, B1, oktobergull10+spire, opg pp1

21.09 -  Keisermamma1 / Eplesol, PP3 (PP1 etter kjemisk), B2

 

 

 

Hurra for positive tester forresten :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelp! Da har jeg fått litt brun utflod 90 papiret.. Håper virkelig ikke at jeg har en kjemisk denne mnd også... da bærer det rett ned i kjelleren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Da har jeg fått litt brun utflod 90 papiret.. Håper virkelig ikke at jeg har en kjemisk denne mnd også... da bærer det rett ned i kjelleren..

Krysser fingrane og håper du har ømfintlige slimhinner. Det skal gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!! Tok akkurat en clearblue med ukesindikator: gravid 1-2 (11 dpo)!! Fikk ingen strek med Rfsu i dag tidlig, selv om den visstnok skal være mer følsom, merkelig. Men jeg toler på denne! Kan ikke tro at det gikk på første forsøk! Håper vi ses inne på 1.trimester damer! :):hoppendeglad:  :hoppendeglad:  :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIIIIIDENES nedtur i dag. 

Trøtt som jeg var tisset jeg på pinnen, og riktignok så jeg en svak rosa strek. 

Gleden stormet, og jeg ropte inn mannen.

Da så jeg det! 

Jeg hadde brukt en EL test :( 

Høyt og og langt ned.

Fortsatt tid igjen til IKM 21. MEn med så svak EL test i tillegg er det vel liten sjanse selv om tempen ikke  er helt nede enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk øker den igjen. 

Men er redd jeg ubevisst manipulerer resultetet. 

Fordi jeg passer på å sove under dyna. 

Jeg blir veldig varm, og kaster derfor av dyna. 

Nå har jeg begynt å svette om morgenen. Det er jo nytt. 

i5ogtl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!! Tok akkurat en clearblue med ukesindikator: gravid 1-2 (11 dpo)!! Fikk ingen strek med Rfsu i dag tidlig, selv om den visstnok skal være mer følsom, merkelig. Men jeg toler på denne! Kan ikke tro at det gikk på første forsøk! Håper vi ses inne på 1.trimester damer! :):hoppendeglad::hoppendeglad::hoppendeglad:

GRATULERER 👍👌👶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIIIIIDENES nedtur i dag.

Trøtt som jeg var tisset jeg på pinnen, og riktignok så jeg en svak rosa strek.

Gleden stormet, og jeg ropte inn mannen.

Da så jeg det!

Jeg hadde brukt en EL test :(

Høyt og og langt ned.

Fortsatt tid igjen til IKM 21. MEn med så svak EL test i tillegg er det vel liten sjanse selv om tempen ikke er helt nede enda

Du har jo ikm søndag så el testen kan vere litt for tidli. Sist jeg vart gravid begynte el testen og bli sterkere på 9 dpo. Det er håp enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå fått strek på tre billigstrimler, i går morges kom den først etter fristen på 5 minutt, på kvelden innenfor fristen og i dag tidlig kom den innen 5 min og var sterkere enn i går. Men tok også en Rfsu som skal være følsom allerede fra 15 mIU/ml, der kom den ingen strek, kan bare svakt skimte en skygge inni der. Hva tror dere? 11 dpo i dag og er så utålmodig.. :)

 

http://i57.tinypic.com/2im51c8.jpg

Ser helt klart strekene! Så gøy! Gratulerer 😀
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hjelp! Da har jeg fått litt brun utflod 90 papiret.. Håper virkelig ikke at jeg har en kjemisk denne mnd også... da bærer det rett ned i kjelleren..

Krysser fingrane og håper du har ømfintlige slimhinner. Det skal gå bra.

Håper det jeg også! Ikke kommet noe blod enda så krysser fingrene. Hvis jeg ikke begynner å blø skal jeg til legen for hcg måling til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8-9 dpo i dag. Testet nå og den var klart negativ. Skal på innvendig ul i morgen pga en cyste så ville sjekke før denne ;) burde kansje ha ventet til i morgentidlig når d e så mange dager som 5-6 til IKM. Har ikke helt gitt opp håpet :)

Gratulerer så mye til alle dere med positiv test!! 💗
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle med positiv test.:-)

 

Et lite spm: I følge kroppslige signaler er jeg 12 dpo i dag, men i følge app kun 8. Burde vel anta at kroppslige signaler (altså el-slim) er bedre å stole på enn en app.:)

 

Men uansett, ville dere anbefalt med å vente med å teste, eller kan jeg prøve meg på en test i morgen tidlig?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!! Tok akkurat en clearblue med ukesindikator: gravid 1-2 (11 dpo)!! Fikk ingen strek med Rfsu i dag tidlig, selv om den visstnok skal være mer følsom, merkelig. Men jeg toler på denne! Kan ikke tro at det gikk på første forsøk! Håper vi ses inne på 1.trimester damer! :):hoppendeglad::hoppendeglad::hoppendeglad:

Gratulerer 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...