Gå til innhold

IKM uke 38


Eplesol

Anbefalte innlegg

Tok en test i stad, 9 dpo. Akkurat som jeg kan skimte en svaaaaaaaak strek, men jeg tror egentlig det er øynene mine som spiller meg et puss. Men får se i morgen om jeg ser noe mer da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Arg. Testen er bare bittelitt sterkere fra kvelden 9 dpo (holdt meg i fire timer og tok testen kl. 22) og i dag morges, 11 dpo, morgenurin. Halvannet døgn. Jeg har innbilt meg at den burde være skikkelig fin og sterk nå, men det er kanskje urealistisk så tidlig?

 

Når ble deres tester betydelig sterkere, dere som har vært gravid før?

 

Når jeg var gravid med min sønn fikk jeg sterke og fine tester 11 dpo og testet ikke mer, tok bare en digitaltest etter noen uker med ukesindikator. Var litt smartere den gangen.

AKKURAT det samme skjedde med meg! Jeg fikk svak (men tydelig) positiv test 10 dpo. Tok en ny test 12 dpo, og ble da usikker fordi den ikke var noe sterkere. (ligner på dine) Tok en digital med ukesindikator i går (14dpo) og den viste gravid 2-3 uker, så nå begynner jeg snart å tro på det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Arg. Testen er bare bittelitt sterkere fra kvelden 9 dpo (holdt meg i fire timer og tok testen kl. 22) og i dag morges, 11 dpo, morgenurin. Halvannet døgn. Jeg har innbilt meg at den burde være skikkelig fin og sterk nå, men det er kanskje urealistisk så tidlig?

 

Når ble deres tester betydelig sterkere, dere som har vært gravid før?

 

Når jeg var gravid med min sønn fikk jeg sterke og fine tester 11 dpo og testet ikke mer, tok bare en digitaltest etter noen uker med ukesindikator. Var litt smartere den gangen.

AKKURAT det samme skjedde med meg! Jeg fikk svak (men tydelig) positiv test 10 dpo. Tok en ny test 12 dpo, og ble da usikker fordi den ikke var noe sterkere. (ligner på dine) Tok en digital med ukesindikator i går (14dpo) og den viste gravid 2-3 uker, så nå begynner jeg snart å tro på det

 

 

To en CB som ble en fin strek på før lunsj, og har mye magesmerter så jeg har også bestemt meg for å tenke positivt nå. CB digital (gravid/ikke gravid) i morgen og CB pluss på søndag. Blir alle disse fine så slutter jeg og teste :)

 

Hvor langt er du på vei nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Arg. Testen er bare bittelitt sterkere fra kvelden 9 dpo (holdt meg i fire timer og tok testen kl. 22) og i dag morges, 11 dpo, morgenurin. Halvannet døgn. Jeg har innbilt meg at den burde være skikkelig fin og sterk nå, men det er kanskje urealistisk så tidlig?

 

Når ble deres tester betydelig sterkere, dere som har vært gravid før?

 

Når jeg var gravid med min sønn fikk jeg sterke og fine tester 11 dpo og testet ikke mer, tok bare en digitaltest etter noen uker med ukesindikator. Var litt smartere den gangen.

AKKURAT det samme skjedde med meg! Jeg fikk svak (men tydelig) positiv test 10 dpo. Tok en ny test 12 dpo, og ble da usikker fordi den ikke var noe sterkere. (ligner på dine) Tok en digital med ukesindikator i går (14dpo) og den viste gravid 2-3 uker, så nå begynner jeg snart å tro på det

To en CB som ble en fin strek på før lunsj, og har mye magesmerter så jeg har også bestemt meg for å tenke positivt nå. CB digital (gravid/ikke gravid) i morgen og CB pluss på søndag. Blir alle disse fine så slutter jeg og teste :)

 

Hvor langt er du på vei nå?

Så gøy at du også er gravid, du som trodde at sjansene var så små denne mnd! Jeg er 15dpo i dag, så det blir vel drøye 4 uker det da 😊 Kjenner ikke så mye jeg da, litt murringer bare! Men siden mensen ikke kom, og testene er positive velger jeg å tenke positivt jeg og 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle med positive tester.

 

Her har det vert STRESS siden mandag. Er totalt sliten.

 

Alt ligger etter skjema spotter og mensen for fult i morgon ein gang. Har kontakt dei på legekontoret og dei skulle sende opp henvisningspapiret men nå har det godt 4 dager og ingen papir. Lurer på om dei skjuler noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle med positive tester.

 

Her har det vert STRESS siden mandag. Er totalt sliten.

 

Alt ligger etter skjema spotter og mensen for fult i morgon ein gang. Har kontakt dei på legekontoret og dei skulle sende opp henvisningspapiret men nå har det godt 4 dager og ingen papir. Lurer på om dei skjuler noe.

Æsj, så dumt! Merkelig at de ikke kan sende papirer som de lover!

 

Jeg tror ikke det klaffet for oss denne mnd, men jeg får teste i morra og se 😊

Endret av _JuNi_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med dere jenter?? Her har ikke tr kommet ennå, men har litt murringer så har ikke så store forhåpninger. Venter på tester i posten så får ikke testet før tidligst i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen falt, og TR kom 3 dager før tiden :(

Time til fertilitetsklinikk 29.

Håper den sitter da

Så kjedelig! Ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...