Gå til innhold

IKM uke 38


Eplesol

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://tinypic.com/view.php?pic=2nvgzs4&s=8#.VfUwTsuhzqA

 

Er det noen som ser streken? Mistet i MA i juni og forrige mnd fikk jeg også positive tester, men det endte i tidlig SA... Vet ikke hva jeg skal tro. Er det bare kroppen som spiller meg et puss?

 Jeg skimter en strek der ja, fikk samme på min i dag 10 dpo, men vet ikke om det bare er skyggestrek? Jeg testet i går også, da var den blendahvit.. Håper begge får sterkere i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet på torsdag, da var det helt blendahvitt her også. Tok en CB i går, skimtet en ultrasvak strek. Den ser jeg ikke i dag. Håper mine blir sterkere, det ble de ikke forrige mnd når der endte i sa... krysser fingrene😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke den der positiv snutteplutt? :)

 

noen som har erfaring med hvit, lotionaktig utflod? Har søkt litt rundt, noen mener det har med graviditet og gjøre, mens andre sier de har det hver mnd mellom EL og IKM. Fikk dette i dag, dette er ikke vanlig for meg ivertfall ..

 

Edit: Våknet forresten opp med to små flekker av brunt utflod (gammelt blod?), i trusa. Ikke sett noe siden. Sorry ekle detaljer, men jeg får så mye støtte i dere damer 😄

Endret av am0r
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er grunnet progesteron. Det varmehormonet som setter i gang etter EL, og gjør at slimhinnene i livmoren tykner og et egg kan feste seg. Det er et bra tegn på at kroppen fungerer, men mange opplever altså dette uavhengig av graviditet. Men, om det ikke er vanlig for deg så kan progesteronproduksjon ha økt fordi egget har festet seg? Da vil det i så fall være en festeblødning du har hatt (om det finnes da de lærde strides).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er grunnet progesteron. Det varmehormonet som setter i gang etter EL, og gjør at slimhinnene i livmoren tykner og et egg kan feste seg. Det er et bra tegn på at kroppen fungerer, men mange opplever altså dette uavhengig av graviditet. Men, om det ikke er vanlig for deg så kan progesteronproduksjon ha økt fordi egget har festet seg? Da vil det i så fall være en festeblødning du har hatt (om det finnes da de lærde strides).

Takk for svar:) Jeg får bare være tålmodig, selv om jeg ikke er så positiv til denne pp'en.

 

Tror jeg er ca 9dpo i dag, kan dette stemme med at progesteron øker for å klargjøre livmor til et evt befruktet egg? Og vil ikke egget ha festet seg innen nå? (Tenker på de to dråpene med brunlig utflod, som jeg selvfølgelig håper er festeblødning).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dag igjen til ikm! Har hatt kramper og stikking i magen siden i går, men ingen tegn til mensen. Får aldri smerter før etter mensen er dukket opp, så krampene er aldri et tegn på mensen her. Er ikke mensen dukket opp i morgen tidlig så tester vi! Er livredd, men nå klarer jeg ikke vente lenger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dag igjen til ikm! Har hatt kramper og stikking i magen siden i går, men ingen tegn til mensen. Får aldri smerter før etter mensen er dukket opp, så krampene er aldri et tegn på mensen her. Er ikke mensen dukket opp i morgen tidlig så tester vi! Er livredd, men nå klarer jeg ikke vente lenger :P

Så spennende! Håper du også kan få positiv test i morgen! Du er virkelig flink som har klart og ikke teste. Har dere prøvd lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jeg tester i morgen også. 

Merker egentlig ikke noe symptomer annet enn at jeg 2 dager etter el ( hvis jeg hadde el) fikk skikkelig smerter noe ala maserier, bare at den var vedvarende. Det var skikkelig vondt. Ikke hatt vondt siden den dagen, og så er jeg skikkelig lettrørt. Å det er veldig uvanlig til meg å være. Skal ingenting til før jeg blir helt tårevåt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker jeg tester i morgen også. 

Merker egentlig ikke noe symptomer annet enn at jeg 2 dager etter el ( hvis jeg hadde el) fikk skikkelig smerter noe ala maserier, bare at den var vedvarende. Det var skikkelig vondt. Ikke hatt vondt siden den dagen, og så er jeg skikkelig lettrørt. Å det er veldig uvanlig til meg å være. Skal ingenting til før jeg blir helt tårevåt. 

Så spennende. Lykke til med testing i morgen. Jeg var skikkelig sippete sist jeg testet positiv - så jeg ville tatt det som et bra tegn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en ny CB i dag og den var uten tvil positiv! Kom fram et fint kryss😍 den jeg tok på lørdag var så vidt synlig så da tar det som et godt tegn at testen blir sterkere 😊 måtte denne spiren klamre seg fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, så kjedelig Kinemoor91 :klem: På det femte skal det skje! :)

 

Temperatur på 37.07 i dag morges. Var på 37.01 på fredag, ikke målt i helga. Holder seg høy, men ellers lite andre symptomer å rapportere om, 8 dpo. Testdag på fredag. Var det flere som har satt fredag som dommedagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, så kjedelig Kinemoor91 :klem: På det femte skal det skje! :)

 

Temperatur på 37.07 i dag morges. Var på 37.01 på fredag, ikke målt i helga. Holder seg høy, men ellers lite andre symptomer å rapportere om, 8 dpo. Testdag på fredag. Var det flere som har satt fredag som dommedagen?

Jeg tenkte jeg skulle teste fredag dersom tr ikke kommer. Men ingen forhåpninger denne pp desverre. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte vi traff veldig godt, men gjorde visst ikke det da :( gruer meg til neste pp, dette er så skummelt :(

 

Ja, jeg syns det er skummelt også og jeg har et barn fra før av som satt enkelt og greit. Nå er jeg på pp3 med en kjemisk bak meg og det ser ikke ut som det skal gå like greit denne gangen :sur: Til trøst: jeg kjenner flere som har brukt litt tid på å få det til å klaffe, men spirene satt til slutt. Med optimale forhold hos både deg og han, samt riktig timing, gir om lag 25 % sjanse hver syklus. Har jeg lest. Derfor det kan ta litt tid, selv om det føles som alle andre får det til på første forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Åhh, så kjedelig Kinemoor91 :klem: På det femte skal det skje! :)

 

Temperatur på 37.07 i dag morges. Var på 37.01 på fredag, ikke målt i helga. Holder seg høy, men ellers lite andre symptomer å rapportere om, 8 dpo. Testdag på fredag. Var det flere som har satt fredag som dommedagen?

Jeg tenkte jeg skulle teste fredag dersom tr ikke kommer. Men ingen forhåpninger denne pp desverre. :-(

 

 

Hvorfor ikke forhåpninger? Manglende symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå fått strek på tre billigstrimler, i går morges kom den først etter fristen på 5 minutt, på kvelden innenfor fristen og i dag tidlig kom den innen 5 min og var sterkere enn i går. Men tok også en Rfsu som skal være følsom allerede fra 15 mIU/ml, der kom den ingen strek, kan bare svakt skimte en skygge inni der. Hva tror dere? 11 dpo i dag og er så utålmodig.. :)

 

http://i57.tinypic.com/2im51c8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Åhh, så kjedelig Kinemoor91 :klem: På det femte skal det skje! :)

 

Temperatur på 37.07 i dag morges. Var på 37.01 på fredag, ikke målt i helga. Holder seg høy, men ellers lite andre symptomer å rapportere om, 8 dpo. Testdag på fredag. Var det flere som har satt fredag som dommedagen?

Jeg tenkte jeg skulle teste fredag dersom tr ikke kommer. Men ingen forhåpninger denne pp desverre. :-(

Hvorfor ikke forhåpninger? Manglende symptomer?

Fikk lagt inn lite aksjer pga mannen ble sjuk. :-/ Kun inntil 2 dager før el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå fått strek på tre billigstrimler, i går morges kom den først etter fristen på 5 minutt, på kvelden innenfor fristen og i dag tidlig kom den innen 5 min og var sterkere enn i går. Men tok også en Rfsu som skal være følsom allerede fra 15 mIU/ml, der kom den ingen strek, kan bare svakt skimte en skygge inni der. Hva tror dere? 11 dpo i dag og er så utålmodig.. :)

 

http://i57.tinypic.com/2im51c8.jpg

Syns det er en slags strek på rfsu og jeg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg følte vi traff veldig godt, men gjorde visst ikke det da :( gruer meg til neste pp, dette er så skummelt :(

 

Ja, jeg syns det er skummelt også og jeg har et barn fra før av som satt enkelt og greit. Nå er jeg på pp3 med en kjemisk bak meg og det ser ikke ut som det skal gå like greit denne gangen :sur: Til trøst: jeg kjenner flere som har brukt litt tid på å få det til å klaffe, men spirene satt til slutt. Med optimale forhold hos både deg og han, samt riktig timing, gir om lag 25 % sjanse hver syklus. Har jeg lest. Derfor det kan ta litt tid, selv om det føles som alle andre får det til på første forsøk.

 

Ja det er veldig skummelt. Vi har ikke barn fra før så vi er helt nye med dette. Har lest masse og vet det meste om prosenter og diverse. Vi prøver så hardt vi kan og vi vet at det kan ta tid, men nå får vi bare vente på mensen så vi kan begynne på pp5 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...