Gå til innhold

IKM uke 38


Eplesol

Anbefalte innlegg

Brunt gugge ut i dag morges og utover dagen. Håper det var ovulasjonsblødning, for nå har vi humpa! Får gjøre det hver dag også ila helga, så håper jeg den sitter selv om første barnet vårt ble laget med prøverør :)

Masse lykke til alle sammen!

 

14.09 - Maamma, pp1 etter exu i juli, Kinemoor91 pp4

15.09 - Soliasol, pp1

16.09 -

17.09 - Snuttelutt, PP2 (etter MA) / mangesommerfuglerimagen, gaia81

18.09 - **Mamma**2, PP2, B3 / Nygift85, PP 2. Slurpå 12 pp

19.09 - _JuNi_ / Eplesol, PP3 (PP1 etter kjemisk), B2 - LadyInRed, PP2, B2

20.09 - am0r, PP3, B1, oktobergull10+spire

21.09 -  Keisermamma1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LadyInred Under kan skje. Krysser og håper.

 

Her er El testen på retur så da er det og håpe at tempen blir høy i morgon og holder seg høy i 3 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er ingen el å se, tempen er lav (36,3) og el-testen er svak. Håper den kommer i løpet av helga, hvis ikke får jeg trolig ikke el denne perioden, noe som aldri har skjedd før i min prøvekarriere. Men, jeg hadde en tidlig SA/kjemisk for to uker siden, så kroppen kan jo helt klart være maks forvirret. Frykter for så vidt at kroppen prøvde å slippe et egg forrige helg, klarte det ikke og anså det som godt nok og at jeg får mensen om en ukes tid :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visst dotte ut av lista her, så jeg skriver meg inn igjen. Nå er jeg, i følge clearblues digitale el.test, ferdig med fem fruktbare dager, så dere skjønner jeg har hatt andre ting å gjøre enn å skrive ;)

Lykke til, alle sammen! :)

 

14.09 - Maamma, pp1 etter exu i juli, Kinemoor91 pp4

 

15.09 - Soliasol, pp1

 

16.09 -

 

17.09 - Snuttelutt, PP2 (etter MA) / mangesommerfuglerimagen, gaia81

 

18.09 - **Mamma**2, PP2, B3 / Nygift85, PP 2. Slurpå 12 pp, dsonja

 

19.09 - _JuNi_ / Eplesol, PP3 (PP1 etter kjemisk), B2 - LadyInRed, PP2, B2

 

20.09 - am0r, PP3, B1, oktobergull10+spire

 

21.09 -  Keisermamma1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har el-testen endelig blitt posititv :hoppendeglad:

Blir dpo land da. Hurra 👍

 

Har hatt masse el slim i dag så rekner med tempen blir høy på søndag. Tro egget slipper i morgon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var tempen ca 0,10 opp blir vel hopppp i morgon. Vart aksjer i går og får krysse og håpe det blir positiv om 10 dager.

 

Nå er det min 12 pp det må vel klaffe no 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

Kan jeg melde meg inn her? fikk positiv eggløsningstest i går kveld og negativ i dag. Jeg tok bare utgangspunkt i at mensen skal komme 19 sept: uke 38. Jeg har uregelmessig syklus men håper selvsagt at lutefasén er lang nok at at egget fester seg. Betyr det at jeg er dpo 1 i dag? Beklager hvis dette ikke passer men jeg har bare tatt utgangspunkt i en kalkulator som sa at hvis jeg hadde eggløsning i går betyr det at jeg har en syklus på 43 dager... min første pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er alle velkommen. Da slipper egget fra 12 til 36 timer. Da er det barre krysse og håpe.

 

Du sa at det var rosa i slimet og det er jo eit godt tegn. Da er det eit egg på veg tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er alle velkommen. Da slipper egget fra 12 til 36 timer. Da er det barre krysse og håpe.

 

Du sa at det var rosa i slimet og det er jo eit godt tegn. Da er det eit egg på veg tror jeg.

Det var noen andre her inne som skrev at eggløsningstesten ikke var positiv hvis ikke begge strekene var like sterke? men begge strekene var nesten like sterke og i dag var den jo blenda hvit? (Kun kontroll strek)

 

La hvertfall i aksjer i går kveld 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett etter samleie i går kveld kom det en del blod, dette var logisk nok veldig "utvannet" grunnet sperm, så det var mer rosa enn rødt, har EL rundt disse dager. Noen som vet om dette er normalt? Hilsen henne som er helt grønn på dette 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her er alle velkommen. Da slipper egget fra 12 til 36 timer. Da er det barre krysse og håpe.

 

Du sa at det var rosa i slimet og det er jo eit godt tegn. Da er det eit egg på veg tror jeg.

Det var noen andre her inne som skrev at eggløsningstesten ikke var positiv hvis ikke begge strekene var like sterke? men begge strekene var nesten like sterke og i dag var den jo blenda hvit? (Kun kontroll strek)

 

La hvertfall i aksjer i går kveld 😃

Veit om ei her inne på forumet som har CB fertilitetsmonitoren som aldri slo fult ut. Og gravid vart ho den mnd. Noen vil ikkje få fult utslag på desse testene men lika vel ha eggløsning. Så det kan klaffe fordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett etter samleie i går kveld kom det en del blod, dette var logisk nok veldig "utvannet" grunnet sperm, så det var mer rosa enn rødt, har EL rundt disse dager. Noen som vet om dette er normalt? Hilsen henne som er helt grønn på dette 😊

Det er jeg grønn på og. Har ikkje opplevd det så kan ikkje svar på det.

 

Var det slim i det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Rett etter samleie i går kveld kom det en del blod, dette var logisk nok veldig "utvannet" grunnet sperm, så det var mer rosa enn rødt, har EL rundt disse dager. Noen som vet om dette er normalt? Hilsen henne som er helt grønn på dette 😊

Det er jeg grønn på og. Har ikkje opplevd det så kan ikkje svar på det.

 

Var det slim i det ?

Det tenkte jeg ikke på egentlig. Lå sammen i dag og, da kom det ikke blod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Her er alle velkommen. Da slipper egget fra 12 til 36 timer. Da er det barre krysse og håpe.

 

Du sa at det var rosa i slimet og det er jo eit godt tegn. Da er det eit egg på veg tror jeg.

Det var noen andre her inne som skrev at eggløsningstesten ikke var positiv hvis ikke begge strekene var like sterke? men begge strekene var nesten like sterke og i dag var den jo blenda hvit? (Kun kontroll strek)

 

La hvertfall i aksjer i går kveld 😃

Veit om ei her inne på forumet som har CB fertilitetsmonitoren som aldri slo fult ut. Og gravid vart ho den mnd. Noen vil ikkje få fult utslag på desse testene men lika vel ha eggløsning. Så det kan klaffe fordet.

Ja, noe må det jo være 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi i dpo land og må smøre oss med tålmodighet i en god uke til :) er rundt 6 dpo i dag, ikm forventet mandag 14 så tror ikke jeg tør å teste før det :) men er sikker på at vi traff godt denne pp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd blod på papiret under eltidene. Da skal man visstnok være ekstra fruktbar, men vet ikke om dette er en prøvemyte :ler:

Hehe, okei. Får satse på at stemmer 😉👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også opplevd så vidt noen blodstriper i slimet i dag også..? Enten så er det spotting og at mensen er rundt hjørnet eller så har jeg eggløsning. *Skulle ønske at syklusen snart ordnet seg* Hm  :frustrert:  :sjokkert:  :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...