Gå til innhold

IKM uke 38


Eplesol

Anbefalte innlegg

Æsj, egget slapp aldri i helga. Testen ble aldri så positiv som den skal og i dag droppet temperaturen, så da prøvde kroppen, men fikk ikke det til. Håper den prøver på ny om ikke mange dagene, og innen fredag. (Surmulesmiley)

 

Velkommen Oktobergull :) Sett deg gjerne på listen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg legger meg til denne IKM gruppen. Fikk positiv el test i dag. Vi prøver på nr 2  :)

 

14.09 - Maamma, pp1 etter exu i juli

 

15.09 - 

16.09 -

17.09 - Snuttelutt, PP2 (etter MA) / mangesommerfuglerimagen 

18.09 - **Mamma**2, PP2, B3 / Nygift85, PP 2. Slurpå 12 pp

19.09 - _JuNi_ / Eplesol, PP3 (PP1 etter kjemisk), B2

20.09 - am0r, PP3, B1

21.09 - 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er eg starta el testingen men ikkje no særlig strek her. Gubben reiser torsdags kveld så håper den kommer før den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg med jeg og. :)

 

14.09 - Maamma, pp1 etter exu i juli

 

15.09 - Soliasol, pp1

 

16.09 -

 

17.09 - Snuttelutt, PP2 (etter MA) / mangesommerfuglerimagen

 

18.09 - **Mamma**2, PP2, B3 / Nygift85, PP 2. Slurpå 12 pp

 

19.09 - _JuNi_ / Eplesol, PP3 (PP1 etter kjemisk), B2

 

20.09 - am0r, PP3, B1

 

21.09 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

14.09 - Maamma, pp1 etter exu i juli

 

15.09 - Soliasol, pp1

 

16.09 -

 

17.09 - Snuttelutt, PP2 (etter MA) / mangesommerfuglerimagen

 

18.09 - **Mamma**2, PP2, B3 / Nygift85, PP 2. Slurpå 12 pp

 

19.09 - _JuNi_ / Eplesol, PP3 (PP1 etter kjemisk), B2

 

20.09 - am0r, PP3, B1, oktobergull10+spire

 

21.09 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm 19.sept. skal prøve akupunktur og wild jam denne måneden. Har lutealfaser på 8-9 dager så vi skal forsøke å få de litt lengre. Første time i morgen, gleder meg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk el-slim i går (syklusdag 16), og er borte allerede i dag.. Bruker ivertfall å ha det et par dager. Har syklus på 35 dager, og appen forteller meg at jeg i "teorien" skal ha EL 6/9. Men hvis EL kom i dag, så vil det si en lutealfase på 19 dager. Er ikke det mye? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke svaret på spørsmålet ditt, men jec fikk tidlig el en gang. Tr kom da tidligere enn ellers den måneden.. har lest at en lutealfase på 10-16 er normalt.

 

Ellers er jeg 1 dpo og synes jeg kjenner en kiling nederst i magen. Altså litt symptomjakt allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 

Er tilbake etter en bim pause. 

Har kommet ut av pp men startet jan 14 så rundt regnet så blir vel det 21 PP ?

Håper dette er mnd,eller så får vi hjelp :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops, glemte denne :)

 

14.09 - Maamma, pp1 etter exu i juli

15.09 - Soliasol, pp1

16.09 -

17.09 - Snuttelutt, PP2 (etter MA) / mangesommerfuglerimagen 

18.09 - **Mamma**2, PP2, B3 / Nygift85, PP 2. Slurpå 12 pp

19.09 - _JuNi_ / Eplesol, PP3 (PP1 etter kjemisk), B2

20.09 - am0r, PP3, B1, oktobergull10+spire

21.09 -  Keisermamma1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som trodde jeg fikk tidlig el forrige helg ser derimot ut at det går mot forsinkelse. Burde få positiv el-test i morgen for at jeg følger en normalsyklus, men ingenting er vel normalt når man har hatt en kjemisk/tidlig SA. Arg. Temperaturen var høy forrige uke og helg, men er nå lav, så jeg har ikke hatt el heller (da skal den jo holde seg høy en liten periode i hvert fall).

 

Så, krysser armer og ben på temperaturhopp og positiv el-test i morgen :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som trodde jeg fikk tidlig el forrige helg ser derimot ut at det går mot forsinkelse. Burde få positiv el-test i morgen for at jeg følger en normalsyklus, men ingenting er vel normalt når man har hatt en kjemisk/tidlig SA. Arg. Temperaturen var høy forrige uke og helg, men er nå lav, så jeg har ikke hatt el heller (da skal den jo holde seg høy en liten periode i hvert fall).

 

Så, krysser armer og ben på temperaturhopp og positiv el-test i morgen :sur:

Er spent her og skal ha Positiv El test i dag. Men so langt har jeg knapt 50 % positiv El test. Håper den blir sterkere ut på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har skrevet meg inn her før, men ble visst borte :P 4 pp. Sluttet på pillen i januar. Mest sannsynlig i dpo land nå, men vet ikke sikkert med hvor mange dager :)

 

14.09 - Maamma, pp1 etter exu i juli, Kinemoor91 pp4

 

15.09 - Soliasol, pp1

 

16.09 -

 

17.09 - Snuttelutt, PP2 (etter MA) / mangesommerfuglerimagen 

 

18.09 - **Mamma**2, PP2, B3 / Nygift85, PP 2. Slurpå 12 pp

 

19.09 - _JuNi_ / Eplesol, PP3 (PP1 etter kjemisk), B2

 

20.09 - am0r, PP3, B1, oktobergull10+spire

 

21.09 -  Keisermamma1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå nå er jeg fortvilet .. Sex mandag og tirsdag, antar at EL er i dag, og mannen er bortreist... :( sjansen for at det har klaffet et minimalt ..

Det er jo positivt at du har lagt inn aksjer dagene før, da sæden overlever i opptil seks dager. Samtidig har jeg lest at det er en fordel at spermen "ligger og venter" på egget - så dette kan jo så absolutt gå veien :)

 

Tok positiv EL test på mandag, og fikk lagt inn aksjer mandag og tirsdag, men burde nok lagt inn noe aksjer noen dager før sier magefølelsen min... Blir spennende å se. Håper dagene i DPO land flyr avgårde :) Krysser fingre for oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg, jeg forstår ikke hvorfor kroppen gjør meg innbilt gravid. Har trykkende hodepine, smerter i korsrygg og lysk. Alt som jeg opplevde sist jeg var gravid, men jeg har jo ikke hatt eggløsning og temperaturen er lav, så det er temmelig urettferdig at kroppen gjør dette mot meg :sur:  :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Åå nå er jeg fortvilet .. Sex mandag og tirsdag, antar at EL er i dag, og mannen er bortreist... :( sjansen for at det har klaffet et minimalt ..

Det er jo positivt at du har lagt inn aksjer dagene før, da sæden overlever i opptil seks dager. Samtidig har jeg lest at det er en fordel at spermen "ligger og venter" på egget - så dette kan jo så absolutt gå veien :)

 

Tok positiv EL test på mandag, og fikk lagt inn aksjer mandag og tirsdag, men burde nok lagt inn noe aksjer noen dager før sier magefølelsen min... Blir spennende å se. Håper dagene i DPO land flyr avgårde :) Krysser fingre for oss alle!

Vet at sædceller kan overleve i mange dager, men det er vel tross alt i optimale forhold - og hva er det, ikke sant? :P Er bare utrolig negativ denne PPen, vet ikke hvorfor. Har bare på følelsen av at det ikke klaffet denne mnd heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg og, 1 pp, 2 barn fra før. Dette blir spennende! :)

 

14.09 - Maamma, pp1 etter exu i juli, Kinemoor91 pp4

15.09 - Soliasol, pp1

16.09 -

17.09 - Snuttelutt, PP2 (etter MA) / mangesommerfuglerimagen, gaia81

18.09 - **Mamma**2, PP2, B3 / Nygift85, PP 2. Slurpå 12 pp

19.09 - _JuNi_ / Eplesol, PP3 (PP1 etter kjemisk), B2

20.09 - am0r, PP3, B1, oktobergull10+spire

21.09 -  Keisermamma1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått positiv test! Synd mannen jobber sent i kveld og i morgen.. så da er vel håpet ute? Eller er det sånn at egget slipper om ca 24 timer?

Blir aldri helt klok på det😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12-36 timer mener jeg å ha lest:) Det lever ca et døgn og sædcellene bruker 12 timer på å svømme opp, men dette er hva google har fortalt meg, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm mm. .. Ja da får vi vel bare vente og se om det klaffer eller ikke.. får ikke til å ha sec før i morgen kveld og ds har nok toget gått, men vi må jo teste😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...