Gå til innhold

IKM uke 38


Eplesol

Anbefalte innlegg

 

 

 

 

 

Har testa 10 dpo - negativ... fortsatt håp :)

Har du testet 10 dpo og fått negativ for å så fått positiv senere?
Har vært gravid to ganger før. Første gang synes jeg å huske at jeg testet positivt rundt 9/10 dpo. Andre gang (endte med EXU) testet jeg ikke før rundt IKM. Tror det er forskjellig fra graviditet til graviditet. Hvilke erfaringer har du?
Hvilken behandling fikk du etter exu? Operasjon eller metotrexat? Har du vært gravid etter det? Jeg har også hatt det. Derfor nysgjerrig... :)
Måtte opereres, fjernet den ene egglederen. Har ikke vært gravid etterpå (er ca 2 mnd siden), så vi har begynt å prøve igjen nå etter operasjonen. Hvordan gikk det med deg?
Jeg fikk metotrexat i februar. Så måtte vi vente 3 mnd pga det. Men syklusen min ble ikke normal før forrige måned, så jeg regner dette som pp2. Det er litt skummelt...

 

Ja, det er litt skummelt.. uff, en ubehagelig opplevelse det der - vet hva du har vært gjennom og håper inderlig spiren sitter der den skal nå denne pp'en. Krysser fingrene for oss. Vi regner også dette som pp2 (selv om vi egentlig ikke prøvde forrige pp da det var rett etter operasjonen). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

 

 

 

 

Har testa 10 dpo - negativ... fortsatt håp :)

Har du testet 10 dpo og fått negativ for å så fått positiv senere?
Har vært gravid to ganger før. Første gang synes jeg å huske at jeg testet positivt rundt 9/10 dpo. Andre gang (endte med EXU) testet jeg ikke før rundt IKM. Tror det er forskjellig fra graviditet til graviditet. Hvilke erfaringer har du?
Hvilken behandling fikk du etter exu? Operasjon eller metotrexat? Har du vært gravid etter det? Jeg har også hatt det. Derfor nysgjerrig... :)
Måtte opereres, fjernet den ene egglederen. Har ikke vært gravid etterpå (er ca 2 mnd siden), så vi har begynt å prøve igjen nå etter operasjonen. Hvordan gikk det med deg?
Jeg fikk metotrexat i februar. Så måtte vi vente 3 mnd pga det. Men syklusen min ble ikke normal før forrige måned, så jeg regner dette som pp2. Det er litt skummelt...

Ja, det er litt skummelt.. uff, en ubehagelig opplevelse det der - vet hva du har vært gjennom og håper inderlig spiren sitter der den skal nå denne pp'en. Krysser fingrene for oss. Vi regner også dette som pp2 (selv om vi egentlig ikke prøvde forrige pp da det var rett etter operasjonen).
Ja, det håper jeg også. Det var en ekkel opplevelse. Heldigvis blir man fulgt nærmere opp under neste svangerskap. Håper det blir full klaff på oss begge snart! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens temperatur: 37,01. Kan være fordi jeg var våken 2-3 ganger i natt, men hadde en periode med nattesvette når jeg våknet så det jeg i hvert fall tolker ut av de siste dagers tempetrend er at kroppen produserer godt med progesteron. Temperaturen har steget med om lag 0,5 siden dagen etter el og 0,8 siden før el :)

 

Hvordan går det med dere andre? Har dere begynt å få noen interessante symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg temper ikke, men her merker jeg andre ting. Har vært veldig oppblåst siste uka, fått masse kviser, er veldig trøtt om dagen, føler for å sove hele tiden :P ikm til mandag så må holde ut i 3 dager til før jeg tester :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temper ikke, kanskje jeg skulle prøvd dette i neste pp dersom det fortsetter å komme negative tester denne pp. Opplever ikke å ha noen spesielle symptomer. Kjenner jeg ekstra godt etter har jeg kjent mensmurringer den siste tiden og vært trøtt (men det kan like godt komme av at jeg sover generelt for lite) :) Kjenner ikke noe ømme bryster (har inntyrkk av at de fleste som er gravide har dette som et tidlig tegn). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt ømme bryster de to gangene jeg har vært gravid. I mitt fullgåtte svangerskap så fikk jeg det i uke 5, mener jeg å huske, kanskje til og med uke 6. Så, her må jeg se etter andre tegn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Vi har en datter på 2 1/2 år fra før, giftet oss i august og ønsker nå et barn til :-)

 

UKE 38

14.09 -

15.09 -

16.09 -

17.09 -

18.09 - Eplesol, PP3 (PP1 etter kjemisk), B2   -  **Mamma**2, PP2, B3

20.09 - OPG, PP1

21.09 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korrigering :-D

 

14.09 - Maamma, pp1 etter exu i juli, Kinemoor91 pp4

15.09 - Soliasol, pp1

16.09 -

17.09 - Snuttelutt, PP2 (etter MA) / mangesommerfuglerimagen, gaia81

18.09 - **Mamma**2, PP2, B3 / Nygift85, PP 2. Slurpå 12 pp

19.09 - _JuNi_ / Eplesol, PP3 (PP1 etter kjemisk), B2

20.09 - am0r, PP3, B1, oktobergull10+spire, opg pp1

21.09 -  Keisermamma1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er eg 7 dpo og kjenner ingen ting. Ikkje øm el såre bryst som er standar på denne tiden. Har ikkje testa men får vel svi av ein i morgon vist tiden sier det. Har 12 timer natt og 2 timer famile liv da på 1 døgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens temperatur: 37,01. Kan være fordi jeg var våken 2-3 ganger i natt, men hadde en periode med nattesvette når jeg våknet så det jeg i hvert fall tolker ut av de siste dagers tempetrend er at kroppen produserer godt med progesteron. Temperaturen har steget med om lag 0,5 siden dagen etter el og 0,8 siden før el :)

 

Hvordan går det med dere andre? Har dere begynt å få noen interessante symptomer?

Min temp var også høy i dag, 36,98! Håper det er et godt tegn 😊 Foruten det har jeg ingen symptomer 😁 Men forrige mnd hadde jeg flere symptomer, og det var jo ikke positivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dagens temperatur: 37,01. Kan være fordi jeg var våken 2-3 ganger i natt, men hadde en periode med nattesvette når jeg våknet så det jeg i hvert fall tolker ut av de siste dagers tempetrend er at kroppen produserer godt med progesteron. Temperaturen har steget med om lag 0,5 siden dagen etter el og 0,8 siden før el :)

Hvordan går det med dere andre? Har dere begynt å få noen interessante symptomer?

Min temp var også høy i dag, 36,98! Håper det er et godt tegn Foruten det har jeg ingen symptomer Men forrige mnd hadde jeg flere symptomer, og det var jo ikke positivt!

Hatt litt vondt ned mot haleben og våknet de to siste nettene, men egentlig ingen utpreger symptomer selv. Stikker her og der, men det gjør det alltid mellom el og ikm. Har ikke helt troa, men er jo også 5 dpo så er kanskje ikke så merkelig. Legger du inn informasjonen på fertilityfriend.com?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Dagens temperatur: 37,01. Kan være fordi jeg var våken 2-3 ganger i natt, men hadde en periode med nattesvette når jeg våknet så det jeg i hvert fall tolker ut av de siste dagers tempetrend er at kroppen produserer godt med progesteron. Temperaturen har steget med om lag 0,5 siden dagen etter el og 0,8 siden før el :)

Hvordan går det med dere andre? Har dere begynt å få noen interessante symptomer?

Min temp var også høy i dag, 36,98! Håper det er et godt tegn Foruten det har jeg ingen symptomer Men forrige mnd hadde jeg flere symptomer, og det var jo ikke positivt!
Hatt litt vondt ned mot haleben og våknet de to siste nettene, men egentlig ingen utpreger symptomer selv. Stikker her og der, men det gjør det alltid mellom el og ikm. Har ikke helt troa, men er jo også 5 dpo så er kanskje ikke så merkelig. Legger du inn informasjonen på fertilityfriend.com?:)

Nei, har ikke prøvd det ennå! Skal sjekke det ut 😊 Er 9dpo i dag, tror kanskje at jeg svir av en test i morgen tidlig 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Spennende. Håper på en fin strek :hoppendeglad:

Håper jeg også 😊 Når tenker du å teste?

Da var første testen blåst av, 10 dpo, og det er ingen tvil: den er POSITIV!! 😃 Håper spiren klamrer seg fast og at du og alle dere andre følger med snart 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Spennende. Håper på en fin strek :hoppendeglad:

Håper jeg også 😊 Når tenker du å teste?
Da var første testen blåst av, 10 dpo, og det er ingen tvil: den er POSITIV!! 😃 Håper spiren klamrer seg fast og at du og alle dere andre følger med snart 😊

Gratulerer 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen symptomer nei! Men hvis jeg tenker meg om tror jeg det var sånn sist også! Tempen varierte mellom 36,19 og 36,58 før el! Når skal du teste? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...