Gå til innhold

IKM uke 38


Eplesol

Anbefalte innlegg

 

 

 

Noen som har noen symptomer da? Jeg har ømme pupper og mensvondt, men det har jeg nå hatt i hver periode mellom EL og mens siden jeg sluttet med p-piller. Så har ikke veldig store forhåpninger til denne pp heller. Vi hadde sex frem til smilefjeset ble fast, (da kalte jobben), så har med andre ord småe odds. Men men....mirakler har jo skjedd tidligere så

8 dpo her: ingen egentlige symptomer. Stikninger (men det er jo progesteronproduksjon som forårsaker har jeg lest) og høy temperatur, men ellers nada! Føler meg ikke gravid og er ikke særlig optimistisk.
Hvis det er noen trøst hadde jeg heller ingen symptomer, men fikk likevel positiv test! Forrige mnd hadde jeg ømme pupper, og var "tung" nederst i magen, men det viste seg å være pms! Jeg krysser fingrene for deg 😊

Ja det er vel helst pms her og....kjedelig og. Tusen takk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

Noen som har noen symptomer da? Jeg har ømme pupper og mensvondt, men det har jeg nå hatt i hver periode mellom EL og mens siden jeg sluttet med p-piller. Så har ikke veldig store forhåpninger til denne pp heller. Vi hadde sex frem til smilefjeset ble fast, (da kalte jobben), så har med andre ord småe odds. Men men....mirakler har jo skjedd tidligere så 😉

Nett stått opp etter 12 x 3 nattskift. Er sliten og kjenner ingen ting. Har ikkje testa meir i helga. I morgon skal eg på skolebenken i 2 dager og torsdag skal eg på sjukehus med nest eldre mann, så da går heile den dagen. Så 12 x 3føremiddag fra fredag av. Har ikkje tid til meg sjølv. Får sjå om jeg svir av ein test i kveld når alle små er kommen i seng. Har 0,00 tro denne mnd
Såpass ja! Må huske på å tenke på deg selv oppi det hele og 😊tok en test i dag, selvsagt negativ, er 6-7 dpo bare 😊
Det skal bli tøft og ta Fagbrev i kjemi prosess.

 

Er i min 12 pp og rekner med jeg blir gående med kjemisk tester fram til jeg har fått vert til GU SPES. Har den holdningen og 0 håp og null skuffelser.

 

Du ligger bra ann så har troa her på deg. Kommer nok positiv test denna mnd.

Tøff du er!! Masse lykke til 😊 jeg har heller ingen forhåpninger, greit å ikke bli skuffet og 😉 selv om man automatisk blir det alikevell 😊 takk for positive ord 😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynte jeg menssmerter og spotter. 8 dpo. Skjedde for to sykluser også. Ikke noe festeblødning her i gården. Kroppen vil stoppe spottingen i løpet av morgendagen og så kommer tr for fullt lørdag eller søndag. Sint på kroppen min, selv om jeg egentlig ikke regnet med det hadde gått så kan ikke spottingen kun 8 dpo være bra. Regner med tempdropp i morgen:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns å kimte en svaaaak strek på billigstrimmel. Er 14 dager dpo, men mistenker EL kom to dager senere enn mine beregninger. Tørr ikke å håpe da dette er første forsøk etter jeg fikk tilbake mensen etter operasjon (exu).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynte jeg menssmerter og spotter. 8 dpo. Skjedde for to sykluser også. Ikke noe festeblødning her i gården. Kroppen vil stoppe spottingen i løpet av morgendagen og så kommer tr for fullt lørdag eller søndag. Sint på kroppen min, selv om jeg egentlig ikke regnet med det hadde gått så kan ikke spottingen kun 8 dpo være bra. Regner med tempdropp i morgen:(

Så kjedelig:( Hvordan var tempen i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Da begynte jeg menssmerter og spotter. 8 dpo. Skjedde for to sykluser også. Ikke noe festeblødning her i gården. Kroppen vil stoppe spottingen i løpet av morgendagen og så kommer tr for fullt lørdag eller søndag. Sint på kroppen min, selv om jeg egentlig ikke regnet med det hadde gått så kan ikke spottingen kun 8 dpo være bra. Regner med tempdropp i morgen:(

Så kjedelig:( Hvordan var tempen i dag da?

 

 

37.04. Den var 37.08 i går morges. Jeg måler hver dag samme tid og på samme måte (rektalt). Men, har lest tempdroppen kan komme noen dager senere (ser ikke på 0.04 som et tempdropp, men om den går under 37).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.....

 

241woww.jpg

 

Så ikke den komme. 9 dpo. Tatt i underkant av tre timer siden forrige dobesøk. Vet ikke helt hvorfor, men hadde en del menssmerter i forbindelse med blødingen. Lurte på om jeg holdt på å få mensen eller noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.....

 

241woww.jpg

 

Så ikke den komme. 9 dpo. Tatt i underkant av tre timer siden forrige dobesøk. Vet ikke helt hvorfor, men hadde en del menssmerter i forbindelse med blødingen. Lurte på om jeg holdt på å få mensen eller noe annet.

Jeg ser streken😀 krysser fingre og tær for at dette går veien! Gratulerer 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Oi.....

 

241woww.jpg

 

Så ikke den komme. 9 dpo. Tatt i underkant av tre timer siden forrige dobesøk. Vet ikke helt hvorfor, men hadde en del menssmerter i forbindelse med blødingen. Lurte på om jeg holdt på å få mensen eller noe annet.

Jeg ser streken krysser fingre og tær for at dette går veien! Gratulerer

 

 

Wuhu, bra flere ser den. Den er rosa i virkeligheten. Fikk en slik test 12 dager dpo sist periode (da jeg mistet 4+3) og tilsvarende med sønnen min 10/11 dpo, så føler jeg har større sjanser denne gangen. Men, samtidig, det er stor sjanse for at det går til grunne igjen også så tør ikke juble veldig høyt. Bare et forsiktig smil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.....

 

241woww.jpg

 

Så ikke den komme. 9 dpo. Tatt i underkant av tre timer siden forrige dobesøk. Vet ikke helt hvorfor, men hadde en del menssmerter i forbindelse med blødingen. Lurte på om jeg holdt på å få mensen eller noe annet.

Gratulerer så mye! ☺☺☺☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Oi.....

 

241woww.jpg

 

Så ikke den komme. 9 dpo. Tatt i underkant av tre timer siden forrige dobesøk. Vet ikke helt hvorfor, men hadde en del menssmerter i forbindelse med blødingen. Lurte på om jeg holdt på å få mensen eller noe annet.

Gratulerer så mye! ☺☺☺☺

Ååå, dette ser lovende ut 👏 Jeg tør å si gratulerer 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Oi.....

 

241woww.jpg

 

Så ikke den komme. 9 dpo. Tatt i underkant av tre timer siden forrige dobesøk. Vet ikke helt hvorfor, men hadde en del menssmerter i forbindelse med blødingen. Lurte på om jeg holdt på å få mensen eller noe annet.

Jeg ser streken krysser fingre og tær for at dette går veien! Gratulerer

Wuhu, bra flere ser den. Den er rosa i virkeligheten. Fikk en slik test 12 dager dpo sist periode (da jeg mistet 4+3) og tilsvarende med sønnen min 10/11 dpo, så føler jeg har større sjanser denne gangen. Men, samtidig, det er stor sjanse for at det går til grunne igjen også så tør ikke juble veldig høyt. Bare et forsiktig smil :)

Vet hvordan du har det. Her er det heller ingen jubel riktig enda. MA i uke 12 i juni og kjemisk forrige mnd.. Så her tar vi en dag om gangen.

 

Hvor gammel er sønnen din? Jeg har en på 4 pr☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.....

 

241woww.jpg

 

Så ikke den komme. 9 dpo. Tatt i underkant av tre timer siden forrige dobesøk. Vet ikke helt hvorfor, men hadde en del menssmerter i forbindelse med blødingen. Lurte på om jeg holdt på å få mensen eller noe annet.

Så kjekt :) Gratulerer så mye!!! Krysser fingrene for deg og spiren. Min billigtest var omtrent lik 13 dpo, så klorer meg til håpet om mai baby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.....

 

241woww.jpg

 

Så ikke den komme. 9 dpo. Tatt i underkant av tre timer siden forrige dobesøk. Vet ikke helt hvorfor, men hadde en del menssmerter i forbindelse med blødingen. Lurte på om jeg holdt på å få mensen eller noe annet.

Gratulerer så masse!! 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Oi.....

 

241woww.jpg

 

Så ikke den komme. 9 dpo. Tatt i underkant av tre timer siden forrige dobesøk. Vet ikke helt hvorfor, men hadde en del menssmerter i forbindelse med blødingen. Lurte på om jeg holdt på å få mensen eller noe annet.

Jeg ser streken krysser fingre og tær for at dette går veien! Gratulerer

Wuhu, bra flere ser den. Den er rosa i virkeligheten. Fikk en slik test 12 dager dpo sist periode (da jeg mistet 4+3) og tilsvarende med sønnen min 10/11 dpo, så føler jeg har større sjanser denne gangen. Men, samtidig, det er stor sjanse for at det går til grunne igjen også så tør ikke juble veldig høyt. Bare et forsiktig smil :)

Vet hvordan du har det. Her er det heller ingen jubel riktig enda. MA i uke 12 i juni og kjemisk forrige mnd.. Så her tar vi en dag om gangen.

 

Hvor gammel er sønnen din? Jeg har en på 4 pr☺

 

 

Jeg har en sønn på 2 år (født juni 2013).

 

Fortsatt positiv test i dag, så tar også en dag av gangen. Kjenner mer i nedre mageregion denne gangen enn når jeg hadde kjemisk forrige måned. Kan ikke snu eller reise meg brått. Håper det fortsetter slik, men tør enda ikke håpe. Går og venter på gravidtrøttheten jeg hadde forrige fullgåtte svangerskap, men plages mer av søvnproblemer denne gangen. Hadde også søvnproblemer da jeg var gravid forrige måned, merkelig nok. Våkner på nettene og klarer ikke sovne inn igjen, er mange timer våken. Veldig rart. Blir jo veldig sliten av å holde på slik :(

 

---------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Takk alle sammen for gratulasjoner. Krysser alt jeg har for at denne sitter! :) Og gratulerer til alle med positiv test :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er til dels øm/støl i hele magen, kjennes mest når jeg sitter. Noe strekninger og små knivstikk i nedre del av magen, men ikke så mye menssmerter (det hadde jeg mest 8/9 dpo, er 10 dpo i dag). Husker ikke lenger fra da jeg var gravid sist, men kan menssmertene variere fra dag til dag? Mener det er tegn på at livmoren vokser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle med positiv test🎉😊 ikm i morgen og ingen spotting enda. Men lurer på om ikm kanskje kan være den 20 da jeg bare er på 3 mnd uten pillen. Merker søtsuget kommer, og kjenner smått stikking i livmoren så tørr ikke testet før kanskje neste uke om tr ikke kommer før da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle med positiv test:)

 

Her kom det brun, slimete utflod i dag. Spotter ALDRI før mensen, den kommer gjerne som et brak hver mnd. Kan dette være et tegn mon tro? Har ikke ikm før søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg. Testen er bare bittelitt sterkere fra kvelden 9 dpo (holdt meg i fire timer og tok testen kl. 22) og i dag morges, 11 dpo, morgenurin. Halvannet døgn. Jeg har innbilt meg at den burde være skikkelig fin og sterk nå, men det er kanskje urealistisk så tidlig?

 

Når ble deres tester betydelig sterkere, dere som har vært gravid før?

 

Når jeg var gravid med min sønn fikk jeg sterke og fine tester 11 dpo og testet ikke mer, tok bare en digitaltest etter noen uker med ukesindikator. Var litt smartere den gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er testen tatt etter 8-10 minutter ca:

 

25te079.jpg

 

Slik ser testen ut når den er tørr, nærmest ingen forskjell:

 

zvydm0.jpg

 

 

Eneste verdt å nevne er at streken kom mye raskere frem på dagens test enn den 9 dpo. Da brukte den laaaang tid på å få en real strek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...