Gå til innhold

Mai termin <3

Anbefalte innlegg

Da har vi vært å sett en nusselig baby som viftet med armene 😄 kunne tydelig se nese og øyene. Kjenner at eg kan senke skuldrene litt mer nå. Samboer var også med denne gang, han ble litt overrasket over hvor mye vi kunne se 😄

Fortsetter under...

Da har vi vært å sett en nusselig baby som viftet med armene kunne tydelig se nese og øyene. Kjenner at eg kan senke skuldrene litt mer nå. Samboer var også med denne gang, han ble litt overrasket over hvor mye vi kunne se

Gratulera, så koselig :D Kor langt har du komt? :D

Da har vi vært å sett en nusselig baby som viftet med armene kunne tydelig se nese og øyene. Kjenner at eg kan senke skuldrene litt mer nå. Samboer var også med denne gang, han ble litt overrasket over hvor mye vi kunne se

Gratulera, så koselig :D Kor langt har du komt? :D

Takk, det var en herlig følelse, kunne sett på i flere timer! ;)

Er i dag 9+0

Da har vi vært å sett en nusselig baby som viftet med armene 😄 kunne tydelig se nese og øyene. Kjenner at eg kan senke skuldrene litt mer nå. Samboer var også med denne gang, han ble litt overrasket over hvor mye vi kunne se 😄

Gratulerer! 😊

Tok du utvendig eller innvendig ul. Skal selv på ul om en uke og er da 9+0 som du er nå :)

Gratulerer!

Tok du utvendig eller innvendig ul. Skal selv på ul om en uke og er da 9+0 som du er nå :)

Innvendig . Du kan bare glede deg :) :)

Hurra ❤️😊 Nå ble jeg glad på dine vegne 🙏

Annonse

Så gøy, Kanskjelykke2016 :D Fantastisk følelse!

Jeg er 10+5 i dag og fortsatt like bekymret..det er 2-2,5 uke siden UL og jeg føler meg ikke gravid lenger :( Er fortsatt litt kvalm innomellom og kaster opp ca annenhver dag, men puppene er ikke ømme lenger, er ikke like dødstrøtt, kjenner ikke ligamentsmerter... Hvordan er det med dere andre?

Mine symtpomer varierer. Nesten ikke kvalm i dag, ømme bryster. I går: nesten ikke ømme bryster, kvalm. Hadde masse ligamentsmerter i uke 5. Ingenting i uke 6 og plutselig tilbake i uke 7 (jeg er 7+4). Nå har jeg bare gitt opp å analysere da det kommer og går med tidevannet.

Men, jeg vet mange slutter å ha ømme bryster rundt uke 9-10. Hcg har stabilisert seg (og synker vel også nå som placentan tar over for progesteronproduksjonen, om jeg ikke husker det tekniske helt feil). Du har sett et bankende hjerte i uke 8, da er sjansene skyhøye for at det går bra. Noe det også vil gjøre:)

Så gøy, Kanskjelykke2016 :D Fantastisk følelse!

Jeg er 10+5 i dag og fortsatt like bekymret..det er 2-2,5 uke siden UL og jeg føler meg ikke gravid lenger :( Er fortsatt litt kvalm innomellom og kaster opp ca annenhver dag, men puppene er ikke ømme lenger, er ikke like dødstrøtt, kjenner ikke ligamentsmerter... Hvordan er det med dere andre?

Mine symptomer varierer masse.. 10+6 i dag, og dag 2 uten noe særlig kvalme, men ømme bryster. Ikkje like trøtt heller, så nå har leggetiden blitt utvida til kl 22 ;) 2 uker siden ul og 2 uker til neste.. Småstressa over lang ventetid, men håper tiden går fort og at alt er bra :)

Jeg er 11+4 i dag, og 4 dager til ul! Gruer meg... Har tidligere hatt MA i uke 14, så jeg slapper ikke av før etter det.

Symptomene er ganske fraværende for tiden, bortsett fra at bekkenet blir mer og mer kranglete. Har mindre kvalme og mer energi. Men det er vel sånn det skal være etter uke 12.

Annonse

Hjelp, jeg har tidlig ul i morgen og gruer meg noe sykt! Kommer ikke til å sove i natt... Har mistet to ganger i år, og tør ikke stole på kroppen min lenger... Er 11+0 i følge min beregning, 12+0 i følge menstermin. Ingen blødning eller smerter, men symptomene har omtrent forsvunnet siste uka. Men det skal de vel på denne tiden? Uff, må bare lufte tankene litt. Prøver å tenke positivt!

Hjelp, jeg har tidlig ul i morgen og gruer meg noe sykt! Kommer ikke til å sove i natt... Har mistet to ganger i år, og tør ikke stole på kroppen min lenger... Er 11+0 i følge min beregning, 12+0 i følge menstermin. Ingen blødning eller smerter, men symptomene har omtrent forsvunnet siste uka. Men det skal de vel på denne tiden? Uff, må bare lufte tankene litt. Prøver å tenke positivt!

Så lenge du ikke har hatt noen blødning, så er det ingenting som tilsier at noe er galt! Men jeg skjønner redselen din. Har selv ul om et par uker og jeg gruer meg allerede.

Men vi krysser fingrene for deg! Det går nok bare bra:) Å miste symptomer er vist ganske vanlig på den tiden, så det trenger ikke å være negativt!

Masse lykke til!

Skjønner panikken! 11+3 og ul om halvannen uke, ingen symp.. Redd eg og Men når eg såg eg ikkje e aleine ble eg beroliga :) Går nok fint med oss begge <3 Lykke til i dag :D

Kjenner følelsen TPK. Det er rett og slett vondt å gå å gruve seg til UL etter å ha opplevd å miste.

Krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden!

Så bra TPK <3

Jeg sliter skikkelig med angst om dagen jeg og. 11+3 og er helt sikker på at nå er det over...

Enda jeg finner hjertelyden med babywatcheren min, så sier jeg til meg selv at det sikkert er noe feil med apparatet og at den bare ganger min egen puls med 3 sånn at jeg skal tro det er babyen sin.

Skal på UL til torsdag 11+6, og gruer meg noe helt vanvittig :((

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...