Gå til innhold

Oktober🌸


Baremeg1

Anbefalte innlegg

Her var det egguthenting i går. Gikk kjempefint, ingen smerter. Grudde meg veldig på forhånd, men dette kunne jeg gjort daglig uten å grudd meg.

I dag kjenner jeg litt eggløsningssmerter i eggstokken.

Fikk ut bare 2 egg da. Har lav amh, så snart tom for egg jeg..Men trenger jo bare ett gullegg, så krysser fingrene at det går bra likevell.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her ble ting jaggu ikke helt som jeg hadde regnet med.

Reiste hjem etter innsett mandag.

Sent mandag kveld fikk jeg intense mage smerter. Det ble ambulanse tur først til legevakt og så videre til sykehuset.

Konklusjonen til slutt ble overstimulering...

Fikk lov til å reise hjem sent i går kveld, men beskjed om å ha LAV terskel for å komme tilbake om det ble værre igjen.

Så nå ligger jeg her da. Vondt og sitte og gå så er vel bare å ligge en stund...

 

Det tredje egget jeg hadde som de skulle prøve å dyrke til blastocyst klarte seg heller ikke til i dag. Så ingen egg på frys denne runden eller.

Endret av Mysill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble ting jaggu ikke helt som jeg hadde regnet med.

Reiste hjem etter innsett mandag.

Sent mandag kveld fikk jeg intense mage smerter. Det ble ambulanse tur først til legevakt og så videre til sykehuset.

Konklusjonen til slutt ble overstimulering...

Fikk lov til å reise hjem sent i går kveld, men beskjed om å ha LAV terskel for å komme tilbake om det ble værre igjen.

Så nå ligger jeg her da. Vondt og sitte og gå så er vel bare å ligge en stund...

 

Det tredje egget jeg hadde som de skulle prøve å dyrke til blastocyst klarte seg heller ikke til i dag. Så ingen egg på frys denne runden eller.

Uffda. God bedring.!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble ting jaggu ikke helt som jeg hadde regnet med.

Reiste hjem etter innsett mandag.

Sent mandag kveld fikk jeg intense mage smerter. Det ble ambulanse tur først til legevakt og så videre til sykehuset.

Konklusjonen til slutt ble overstimulering...

Fikk lov til å reise hjem sent i går kveld, men beskjed om å ha LAV terskel for å komme tilbake om det ble værre igjen.

Så nå ligger jeg her da. Vondt og sitte og gå så er vel bare å ligge en stund...

 

Det tredje egget jeg hadde som de skulle prøve å dyrke til blastocyst klarte seg heller ikke til i dag. Så ingen egg på frys denne runden eller.

God bedring! Håper minst ett av eggene klamrer seg fast, så blir det ikke fullt så kjedelig med mangel på fryseegg! Ta vare på deg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enige! Lettere sagt enn gjort. Jeg prøver å slappe av. Jeg følte veldig trist etter neg IVF.

Ja, det er noen tøffe tak i denne prosessen... Jeg har bestemt meg for å tenke at det egget som snart settes inn var tøffere enn de andre, og håpe at det er tøft nok til å holde hele veien! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Helt enige! Lettere sagt enn gjort. Jeg prøver å slappe av. Jeg følte veldig trist etter neg IVF.

Ja, det er noen tøffe tak i denne prosessen... Jeg har bestemt meg for å tenke at det egget som snart settes inn var tøffere enn de andre, og håpe at det er tøft nok til å holde hele veien! :)

 

Du vet det skal ikke mer til enn 1 egg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble ting jaggu ikke helt som jeg hadde regnet med.

Reiste hjem etter innsett mandag.

Sent mandag kveld fikk jeg intense mage smerter. Det ble ambulanse tur først til legevakt og så videre til sykehuset.

Konklusjonen til slutt ble overstimulering...

Fikk lov til å reise hjem sent i går kveld, men beskjed om å ha LAV terskel for å komme tilbake om det ble værre igjen.

Så nå ligger jeg her da. Vondt og sitte og gå så er vel bare å ligge en stund...

 

Det tredje egget jeg hadde som de skulle prøve å dyrke til blastocyst klarte seg heller ikke til i dag. Så ingen egg på frys denne runden eller.

Uff og uff! Ikke bra :( masse god bedring, håper eggene klamrer seg fast! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet det skal ikke mer til enn 1 egg ;)

Ja, fullstendig klar over det... :ler: Håper der er dette som skal til! Spurte og fikk høre at det var tredelt ved innsett, og klamrer meg fast til at de ikke hadde satt inn hvis det ikke var håp. Så nå er jeg ruger for andre gang (etter smertefullt innsett, det var litt heftigere enn jeg var forberedt på denne gangen!!) og håper på gode nyheter om et par uker! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du vet det skal ikke mer til enn 1 egg ;)

Ja, fullstendig klar over det... :ler: Håper der er dette som skal til! Spurte og fikk høre at det var tredelt ved innsett, og klamrer meg fast til at de ikke hadde satt inn hvis det ikke var håp. Så nå er jeg ruger for andre gang (etter smertefullt innsett, det var litt heftigere enn jeg var forberedt på denne gangen!!) og håper på gode nyheter om et par uker! :jepp:

Krysser fingre for deg😊

Her har jeg nettopp satt første skudd med puregon og det gikk overraskende lett☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Du vet det skal ikke mer til enn 1 egg ;)

Ja, fullstendig klar over det... :ler: Håper der er dette som skal til! Spurte og fikk høre at det var tredelt ved innsett, og klamrer meg fast til at de ikke hadde satt inn hvis det ikke var håp. Så nå er jeg ruger for andre gang (etter smertefullt innsett, det var litt heftigere enn jeg var forberedt på denne gangen!!) og håper på gode nyheter om et par uker! :jepp:
Krysser fingre for deg😊

Her har jeg nettopp satt første skudd med puregon og det gikk overraskende lett☺️

Jeg har akkurat satt første skudd med Menopur! Spennende tider fremover!

Endelige er vi skikkelig i gang!😊👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble ting jaggu ikke helt som jeg hadde regnet med.

Reiste hjem etter innsett mandag.

Sent mandag kveld fikk jeg intense mage smerter. Det ble ambulanse tur først til legevakt og så videre til sykehuset.

Konklusjonen til slutt ble overstimulering...

Fikk lov til å reise hjem sent i går kveld, men beskjed om å ha LAV terskel for å komme tilbake om det ble værre igjen.

Så nå ligger jeg her da. Vondt og sitte og gå så er vel bare å ligge en stund...

 

Det tredje egget jeg hadde som de skulle prøve å dyrke til blastocyst klarte seg heller ikke til i dag. Så ingen egg på frys denne runden eller.

Oiij. Håper det går bedre nå. Kan jo være et positivt tegn det å bli overstimulert. Krysser fingrene for deg😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Serge! :) Lykke til med sprøytene i dagene framover både til Serge og Baremeg1!

 

Og ser vi har hatt innsett begge to Bare blåbær, da har vi ventetida felles ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Serge! :) Lykke til med sprøytene i dagene framover både til Serge og Baremeg1!

 

Og ser vi har hatt innsett begge to Bare blåbær, da har vi ventetida felles ;)

Å ja, så kjekt å dele ventetida med noen😀 Lykke lykke til til deg også. 🙏😀

Sa de noe om hvor mange ganger egget hadde delt seg hos deg?

Her var det 5 delt. Så litt redd det er noe galt med det siden det ikke var 4 eller 6 delt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, så kjekt å dele ventetida med noen Lykke lykke til til deg også.

Sa de noe om hvor mange ganger egget hadde delt seg hos deg?

Her var det 5 delt. Så litt redd det er noe galt med det siden det ikke var 4 eller 6 delt.

 

Mitt var 3delt. Hvis jeg har skjønt det riktig, så kan eggene gå litt tilbake eller miste celler ved frys, så det er nok det som har skjedd for min del. Og det er sikkert ikke noe galt med ditt heller, da hadde de ikke satt det inn! :jepp: Jeg heier på at dette er eggene som skal gi oss gode resulater! :)

 

Så er det bare å prøve å underholde seg i den lange ventetida... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til dere som har blitt rugere og lykke til dere som er i gang nå ;)

 

Jeg er enig med Neferet. Tviler på at de setter inn egg de ikke tror er levedyktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør dere med de brukte sprøytene? Har samlet de i en imsdalflaske, hørte med apoteket om de kunne ta den i mot, hun sa bare kast den i søpla. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kaste de i søpla hvis du har lagt de i flaske eller f.eks en melkekartong.. Det står ihverfall det i bruksanvisningen!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kaste de i søpla hvis du har lagt de i flaske eller f.eks en melkekartong.. Det står ihverfall det i bruksanvisningen!😊

Takk🙈 kanskje jeg bør lese bruksanvisningen litt nøyere da😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør dere med de brukte sprøytene? Har samlet de i en imsdalflaske, hørte med apoteket om de kunne ta den i mot, hun sa bare kast den i søpla. ?

Jeg kjøpte en beholder på apoteket. Leverer den inn så de tømmer beholderen når den er full.

Synes det er sikrere enn å kaste dem i søppelbøtta.

Man vet aldri hva/hvem som kan rote gjennom søpla lixom..

Endret av Mysill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på dag to med Menopur nå.. Husker ikke helt hvordan jeg reagerte sist da jeg gikk på Puregon, men jeg kjente det allerede i går at ting begynte å skje på hver side.. At det stikker litt på en måte..

Har dere opplevd det så tidlig?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på dag to med Menopur nå.. Husker ikke helt hvordan jeg reagerte sist da jeg gikk på Puregon, men jeg kjente det allerede i går at ting begynte å skje på hver side.. At det stikker litt på en måte..

Har dere opplevd det så tidlig?

😊

Jeg merket det tidlig da jeg kun gikk på menopur. Da jeg skulle inn på UL på dag 7 følte jeg meg kjempe oppblåst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er på dag to med Menopur nå.. Husker ikke helt hvordan jeg reagerte sist da jeg gikk på Puregon, men jeg kjente det allerede i går at ting begynte å skje på hver side.. At det stikker litt på en måte..

Har dere opplevd det så tidlig?

😊

Jeg merket det tidlig da jeg kun gikk på menopur. Da jeg skulle inn på UL på dag 7 følte jeg meg kjempe oppblåst ;)

Takk for svar Mysill😊 du har spennende dager i møte du nå.. Må tiden bare gå fort nok🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...