Gå til innhold

Oktober🌸


Baremeg1

Anbefalte innlegg

 

 

 

Her lurer jeg på om løpet er kjørt.. Spottingen som startet på mandag har ikke avtatt, men økt på - ligner mer på mensblødning i dag. Har ikke tatt test enda, men kommer til å en i morgen tror jeg, da er jeg på RD10

Har ikke fått blødning så tidlig på tidligere forsøk, på det negative forsøket i november kom blødningen testdagen, det avbrutte forsøket i juni kom den 12 dager etter uttak, men da brukte jeg ikke lutinus.

 

Æsj, så kjedelig. Når har du egentlig testdag?

Har ikke testdag før på mandag, så syns det var vel tidlig å starte å spotte en uke før testdag..

Lutinusen kan irritere slimhinnene slik at man spotter litt.

Håper det er det som er grunnen til spottingen din. :)

Hadde det bare vært spotting (startet å spotte på mandag, så har det økt på) hadde jeg kanskje klart å håpe det bare er irriterte slimhinner.. (Kan jo fortsatt være det, for syns det fortsatt er litt tidlig for mens) Tok en test i dag tidlig som var negativ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

 

Her lurer jeg på om løpet er kjørt.. Spottingen som startet på mandag har ikke avtatt, men økt på - ligner mer på mensblødning i dag. Har ikke tatt test enda, men kommer til å en i morgen tror jeg, da er jeg på RD10

Har ikke fått blødning så tidlig på tidligere forsøk, på det negative forsøket i november kom blødningen testdagen, det avbrutte forsøket i juni kom den 12 dager etter uttak, men da brukte jeg ikke lutinus.

Æsj, så kjedelig. Når har du egentlig testdag?

Har ikke testdag før på mandag, så syns det var vel tidlig å starte å spotte en uke før testdag..

Lutinusen kan irritere slimhinnene slik at man spotter litt.

Håper det er det som er grunnen til spottingen din. :)

Hadde det bare vært spotting (startet å spotte på mandag, så har det økt på) hadde jeg kanskje klart å håpe det bare er irriterte slimhinner.. (Kan jo fortsatt være det, for syns det fortsatt er litt tidlig for mens) Tok en test i dag tidlig som var negativ...

 

Hmm...Jeg fikk blødning 2 og 3 dager før testdag da jeg brukte Lutinus. Jeg spottet vel nesten hele rugetiden ved det første forsøket med Lutinus. Men det var rester etter uttaket. 

Hvilken rugedag er du på i dag da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå ruger av blasocyst kategori B...

De ville ikke sette inn to egg så det ble ett og ingen på frys😔 men krysser alt for at vi kun trenger dette🍀

 

Hvordan går det 83jenta??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på rugedag 12 i dag (14dpo), negativ test i dag tidlig også, så tror ikke det blir noe positiv blodprøve på mandag.

Godt mulig det er lutinusen som har fororsakret blødningen for jeg blør mindre nå enn tidligere i uken (sluttet på lutinus i går)(kan jo også være at jeg nærmer meg ferdigblødd)

Har brukt lutinus ved alle forsøkene vi har hatt, og da har mensen dukket opp rundt testdag når forsøkene har vært negative..

 

 

Masse lykke til som ruger tinkerbell74, håper det er gullegg du har fått satt inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå jeg håper det bare kan være falsk alarm og for tidlig....

Hvor mange forsøk har du hatt nå 83jenta?

Dette er tredje forsøk (for andre gang - tredje forsøk ble avbrutt i juni), har hatt ett og tre egg på frys de første forsøkene, så har fått to fryseegg satt inn også. Har tre egg på frys denne gangen også,så om ikke går nå håper jeg vi får fryseforsøk raskt og at det oppfører seg bedre enn de to vi fikk satt inn nå. Blir ny test i morgen før jeg drar å tar blodprøve, selv om jeg ikke tror den blir positiv... symptom som ømme bryst forsvant rundt samme tid som eggløsningssprøyta var ute av kroppen...

 

Hadde marsegget ikke endt i sa hadde jeg nærmet meg veldig permisjonsstart nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ååå jeg håper det bare kan være falsk alarm og for tidlig....

Hvor mange forsøk har du hatt nå 83jenta?

Dette er tredje forsøk (for andre gang - tredje forsøk ble avbrutt i juni), har hatt ett og tre egg på frys de første forsøkene, så har fått to fryseegg satt inn også. Har tre egg på frys denne gangen også,så om ikke går nå håper jeg vi får fryseforsøk raskt og at det oppfører seg bedre enn de to vi fikk satt inn nå. Blir ny test i morgen før jeg drar å tar blodprøve, selv om jeg ikke tror den blir positiv... symptom som ømme bryst forsvant rundt samme tid som eggløsningssprøyta var ute av kroppen...

Hadde marsegget ikke endt i sa hadde jeg nærmet meg veldig permisjonsstart nå...

Kjenner igjen følelsen... Jeg ble ikke gravid da men... Jeg kunne hatt en som blir ett jeg nå i nov og... Men sånn ble det ikke.. Jeg føler mensmurringer men ingenting annet... Ikke noen kjennetegn til graviditet.... Vanskelig å holde troa oppe..

 

Jeg håper det er positiv men om ikke at det kan bli satt igang nytt forsøk ganske raskt... Kjedelig/frustrerende å vente.

Jeg har desverre ingen på frys... Så jeg vet ikke helt min plan B enda.....😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som har blitt gravide :) Spennende å følge med her inne :)

 

Vi hadde innsetting 23. oktober, naturlig syklus og 5 dager gammelt embryo. Er nå 15 DPO (RD10), og ingen tegn til mensen. Har vanligvis lutealfase på 15-16 dager, med spotting 2-3 dager før mensen. Tempen er fremdeles høy, så det virker lovende :)

Endret av Pobie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som har blitt gravide :) Spennende å følge med her inne :)

 

Vi hadde innsetting 23. oktober, naturlig syklus og 5 dager gammelt embryo. Er nå 15 DPO (RD10), og ingen tegn til mensen. Har vanligvis lutealfase på 15-16 dager, med spotting 2-3 dager før mensen. Tempen er fremdeles høy, så det virker lovende :)

Hei Pobie. Hører du til???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gratulerer til alle som har blitt gravide :) Spennende å følge med her inne :)

 

Vi hadde innsetting 23. oktober, naturlig syklus og 5 dager gammelt embryo. Er nå 15 DPO (RD10), og ingen tegn til mensen. Har vanligvis lutealfase på 15-16 dager, med spotting 2-3 dager før mensen. Tempen er fremdeles høy, så det virker lovende :)

Hei Pobie. Hører du til???

 

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ blodprøve i dag.

 

Blir fryseforsøk på oss i januar

Det var trist å høre, men samtidig godt å se at du ser framover! Ikke gi opp, men fortsett å kjempe!

Nyt julemåneden sammen med dine kjære og begynn med ny blanke ark på nyåret - lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har tr kommet, så da blir det ny runde i november før pause i desember :)

Så kjedelig :(  Jeg er på RD 5. Bruker Crinone og Progynova. Vi fikk ikkje mulighet å ha fryseforsøk med naturlig syklus. Jeg er ikkje så glad I medisiner. Jeg reagerte veldig dåglig på hormonkur. Vi var sikkert at første ferskforsøk skulle være  negative.

Endret av Holmenkoll2014
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Var negativ blodprøve på meg og på fredag...

Så kjedelig tinkerbell, har dere noe plan videre ?

 

Vi vet ikke enda om vi skal prøve egne egg eller ny runde i Spania .... Må diskutere litt...men vi starter i januar uansett...så da følger vi hverandre igjen 83jenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...