Gå til innhold

Oktober🌸


Baremeg1

Anbefalte innlegg

Dagens test:

 

149r30p.jpg

 

Jeg begynner å få skikkelig dårlig feeling. Skulle ikke streken vært tydeligere?

I dag 14 dager etter innsett.

 

Jeg føler meg gravid. Svak kvalme, økt matlyst. Akkurat som tidligere graviditeter.

Men testen er jo ubersvak...😞

Strek er strek ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk beskjed om at hvis man testet før 14 dager etter innsett så kunne det være feil. Så da tenker jeg at dette virker veldig ekte. Men skal dere ikke ta blodprøve også? Jeg måtte det 14 dager etter.

Jeg satser på gode nyheter og gratulerer med spire i magen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Dagens test:

 

149r30p.jpg

 

Jeg begynner å få skikkelig dårlig feeling. Skulle ikke streken vært tydeligere?

I dag 14 dager etter innsett.

 

Jeg føler meg gravid. Svak kvalme, økt matlyst. Akkurat som tidligere graviditeter.

Men testen er jo ubersvak...

Er det mulig for deg å få en HcG Test?

Ringte klinikken. De sa jeg skulle ta en ny test på fredag. Hvis den var pos skulle de sette opp ul kontroll om 3 uker.

 

 

Så nå må dagene gå fort. Får nye tester i posten i morgen. Tom for tester nå. ( sikkert bra) Har litt menssmerter i dag. 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk beskjed om at hvis man testet før 14 dager etter innsett så kunne det være feil. Så da tenker jeg at dette virker veldig ekte. Men skal dere ikke ta blodprøve også? Jeg måtte det 14 dager etter.

Jeg satser på gode nyheter og gratulerer med spire i magen <3

Så rart at testedagen min var 12 dager etter innsett. Jeg syntest den var tidlig også. Håper det stemmer, og at det er en spire der.

Så spørs det hvor lenge den holder seg der inne da😖

 

Nei, ingen blodprøve her. Står ikke på hcg medisiner, så da er det vel nok med urintest. 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ringte klinikken. De sa jeg skulle ta en ny test på fredag. Hvis den var pos skulle de sette opp ul kontroll om 3 uker.

 

 

Så nå må dagene gå fort. Får nye tester i posten i morgen. Tom for tester nå. ( sikkert bra) Har litt menssmerter i dag. 😞

 

Krysser fingrene for deg og håper dette går riktige veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter på mensen men har ikke komme ennå. Vi skal starte fryseforsøk.

 

Håper mensen kommer i morgen til deg. Håper fryseforsøket er forsøket med gullegget! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi 11 som har delt seg riktig i dag, da gjenstår det p se hvor mange som er med helt til fredag!😊👏👏

Kjempeflott resultat 👍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på follikelmåling nr 2 i dag. Har 4 gode follikler og 1 litt liten. Stusslig for de fleste kanskje, men legens beskjed ved oppstart var: du har lav amh, det er verdt et forsøk men om vi får ut 1-2 eller 4-5 egg er vanskelig å spå noe om. Så om jeg nå får ut 4-5 så er jeg kjempefornøyd! Vi har også hatt embryo/egg med kvalitet over gjennomsnittet tidligere, så håper den fortsatt er god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens test:

 

149r30p.jpg

 

Jeg begynner å få skikkelig dårlig feeling. Skulle ikke streken vært tydeligere?

I dag 14 dager etter innsett.

 

Jeg føler meg gravid. Svak kvalme, økt matlyst. Akkurat som tidligere graviditeter.

Men testen er jo ubersvak...😞

Husk at hcg stigning er individuelt, det er

også hvor lett og raskt denne kan påvise si urinen. Og styrken på graviditetstester er ikke noen god målestokk på hcgnivået heller! Det er en god sjanse for at du er gravid med flere positive tester :) sikkert lurt å vente til fredag, håper den er sterkere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på follikelmåling nr 2 i dag. Har 4 gode follikler og 1 litt liten. Stusslig for de fleste kanskje, men legens beskjed ved oppstart var: du har lav amh, det er verdt et forsøk men om vi får ut 1-2 eller 4-5 egg er vanskelig å spå noe om. Så om jeg nå får ut 4-5 så er jeg kjempefornøyd! Vi har også hatt embryo/egg med kvalitet over gjennomsnittet tidligere, så håper den fortsatt er god.

Er ikke mengden det kommer ann på

 

Har og vært på follikelmåling nr to i dag jeg også, legen slutta å telle da hun hadde fire/fem follikler av passe størrelse på hver side.. Satser på det er egg inni folliklene også ( juniforsøket ble avbrutt med ett egg ut som ikke ble befruktet)

Vil heller ha noen egg med bra kvalitet, enn mange ubrukelige.

Håper vi får ut gullegg begge to.

 

(Burde egentlig funnet sengen, men må vente til halv tolv så jeg får satt eggløsningssprøyta til riktig tid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på follikelmåling nr 2 i dag. Har 4 gode follikler og 1 litt liten. Stusslig for de fleste kanskje, men legens beskjed ved oppstart var: du har lav amh, det er verdt et forsøk men om vi får ut 1-2 eller 4-5 egg er vanskelig å spå noe om. Så om jeg nå får ut 4-5 så er jeg kjempefornøyd! Vi har også hatt embryo/egg med kvalitet over gjennomsnittet tidligere, så håper den fortsatt er god.

Jeg har også lav amh. Fikk ut bare 2 egg, og bare ett som ble befrukta rett. Så 4-5 egg er supert for oss med lav amh 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har magen "vokst" til 3 ganger sin opprinnelige størrelse og er nå full av luft! (Og forhåpentligvis en spire). Kjennes ut som jeg har spist litt for mange julemiddager på rad.. Tenkte om d kanskje var noe jeg hadde spist, men den lufta ser ikke ut til å forsvinne med det første.. Håper det er et godt tegn rugedag 9...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dagens test:

 

149r30p.jpg

 

Jeg begynner å få skikkelig dårlig feeling. Skulle ikke streken vært tydeligere?

I dag 14 dager etter innsett.

 

Jeg føler meg gravid. Svak kvalme, økt matlyst. Akkurat som tidligere graviditeter.

Men testen er jo ubersvak...😞

Husk at hcg stigning er individuelt, det er

også hvor lett og raskt denne kan påvise si urinen. Og styrken på graviditetstester er ikke noen god målestokk på hcgnivået heller! Det er en god sjanse for at du er gravid med flere positive tester :) sikkert lurt å vente til fredag, håper den er sterkere da :)

Takk, ja er vell forskjell på hcg stigningene og testene.

Har skikkelige menssmerter i kveld. Heldigvis ingen blødning. Men får se.

Har litt småpanikkfølelse😵

 

Fikk testene i dag i posten, så en stk cb pluss blir i morgen tidlig, så digital med ukeindikator på fredag.

 

Fryktelig spennende.

Er så utrolig klar for å være gravid nå.

Men er så fryktelig redd for sa. Har samme menssmertene som min SA. Den var i uke 10 da, så ikke sammenlignbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har magen "vokst" til 3 ganger sin opprinnelige størrelse og er nå full av luft! (Og forhåpentligvis en spire). Kjennes ut som jeg har spist litt for mange julemiddager på rad.. Tenkte om d kanskje var noe jeg hadde spist, men den lufta ser ikke ut til å forsvinne med det første.. Håper det er et godt tegn rugedag 9...

Håper jeg også😀

Når er din testedag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her har magen "vokst" til 3 ganger sin opprinnelige størrelse og er nå full av luft! (Og forhåpentligvis en spire). Kjennes ut som jeg har spist litt for mange julemiddager på rad.. Tenkte om d kanskje var noe jeg hadde spist, men den lufta ser ikke ut til å forsvinne med det første.. Håper det er et godt tegn rugedag 9...

Håper jeg også😀

Når er din testedag?

Tirsdag 😊😊 rugedag 14 :) men tar en test på søndag sånn at jeg kan forberede meg litt mentalt om den er neg 😌
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...