Gå til innhold

Oktober🌸


Baremeg1

Anbefalte innlegg

I dag har jeg for første gang opplevd rosa Crinone-rester. Skifter mellom å krisemaksimere og tenke at det sikkert er ubetydelig... Alt vi skal gjennom i disse ventedagene altså!!

Sjønner engstelsen. Men er det ikke litt vanlig at det kan bli litt sårt av crinonen montro? Mener jeg har lest det.

Eller kanskje det erfesteblødning?

Jeg har trua, dette skal gå bra! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er testen tatt...

Negativt som ventet..

Så da er det vel bare å prøve å spare opp til det siste forsøket da...

Kjenner jeg er utrolig sliten i hodet..Vi har liksom dette ene forsøket igjen..Ikke har vi hatt noen egg på frya eller..

Føles bare dritt hele greia...

Så kjedelig.. Sender en stor klem jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er testen tatt...

Negativt som ventet..

Så da er det vel bare å prøve å spare opp til det siste forsøket da...

Kjenner jeg er utrolig sliten i hodet..Vi har liksom dette ene forsøket igjen..Ikke har vi hatt noen egg på frya eller..

Føles bare dritt hele greia...

Så leit😔 God klem sendes 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bryter jeg mitt eget løfte til meg selv😖 Jeg som ikke skulle inn hit denne gangen siden det er vårt siste forsøk etter x antall prøvinger, men som bare måtte inn i kike. Heldigvis ser jeg ikke mange kjente navn og håper derfor at det endelig har blitt positive tester på dem🙈

 

Jeg er ruger på fjerde dagen og har enda ikke hatt tid til å kjenne etter tegn, men det kommer seg vel etterhvert som testdag nærmer seg. En smule overstimulert, men sånt takler man hvis det viser seg at det endelig blir positiv test. Har også mange egg på frys, men håper på at jeg skal slippe å bruke dem😊

Uansett lykke til videre til dere som er her og til dere det ikke har gått så bra med vil jeg bare si at dere ikke må gi opp, men komme sterkere tilbake☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bryter jeg mitt eget løfte til meg selv😖 Jeg som ikke skulle inn hit denne gangen siden det er vårt siste forsøk etter x antall prøvinger, men som bare måtte inn i kike. Heldigvis ser jeg ikke mange kjente navn og håper derfor at det endelig har blitt positive tester på dem🙈

 

Jeg er ruger på fjerde dagen og har enda ikke hatt tid til å kjenne etter tegn, men det kommer seg vel etterhvert som testdag nærmer seg. En smule overstimulert, men sånt takler man hvis det viser seg at det endelig blir positiv test. Har også mange egg på frys, men håper på at jeg skal slippe å bruke dem😊

Uansett lykke til videre til dere som er her og til dere det ikke har gått så bra med vil jeg bare si at dere ikke må gi opp, men komme sterkere tilbake☺️

Lykke til med rugingen☺️

Jeg har vært på ultralyd i dag, de så INGEN eggposer i høyre eggstokk, på venstre side så de fire og to av de hadde fin størrelse. Vet ikke helt hva jeg skal tenke om det 😕 Øker dosen på puregon og har uttak på tirsdag. Håper bare de får ut noen brukandes egg. Er ikke veldig optimistisk..men får bare vente og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bryter jeg mitt eget løfte til meg selv Jeg som ikke skulle inn hit denne gangen siden det er vårt siste forsøk etter x antall prøvinger, men som bare måtte inn i kike. Heldigvis ser jeg ikke mange kjente navn og håper derfor at det endelig har blitt positive tester på dem

Jeg er ruger på fjerde dagen og har enda ikke hatt tid til å kjenne etter tegn, men det kommer seg vel etterhvert som testdag nærmer seg. En smule overstimulert, men sånt takler man hvis det viser seg at det endelig blir positiv test. Har også mange egg på frys, men håper på at jeg skal slippe å bruke dem

Uansett lykke til videre til dere som er her og til dere det ikke har gått så bra med vil jeg bare si at dere ikke må gi opp, men komme sterkere tilbake☺

Lykke til med rugingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har havnet på sofaen etter en tur på en og en halv time ute i regnet sammen med ei venninne, kjekt å få rørt litt på seg samtidig som man får skravlet

I morgen starter jeg på orgalutran itillegg til puregonen, selv om det er fjerde runde med sprøyter kjenner jeg at jeg gruer meg litt til orgalutranen - spissen er jo ikke helt som spissen på puregonpennen, men går jo greit når man bare har fått satt den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye kan skje frem til tirsdag Serge!😊

Jeg er kjempe nervøs for morgendagen.. Sist forsøk gikk jeg på Puregon og svarte ganske bra med antall (11stk) men ble jo litt dårlig kvalitet.. Den gang kjente jeg masse stikking og iling i begge sider.. Men nå er det lite, kanskje kroppen ikke svarer like bra på Menopur... Ul i morgen 0745.. Får se om det blir noe søvn🙈✌️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde innsett mandag, hvilken rugedag er jeg på da? Telles det fra innsett eller dagen etter? Første gangen min så vet ikke så mye🙈. I dag har jeg begynt å få mensenmurringer og.. Er det vanlig? 😷 pluss det kommer en god del lysebrun lutinus ut nå. Er håpet ute allerede? Har jo vært igjennom veldig mye, men er vel for tidlig? :(

Endret av Honey86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde innsett mandag, hvilken rugedag er jeg på da? Telles det fra innsett eller dagen etter? Første gangen min så vet ikke så mye. I dag har jeg begynt å få mensenmurringer og.. Er det vanlig? pluss det kommer en god del lysebrun lutinus ut nå. Er håpet ute allerede? Har jo vært igjennom veldig mye, men er vel for tidlig? :(

Vi reagerer veldig forskjell. Var egg 4-delt eller 6 delt....????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg hadde innsett mandag, hvilken rugedag er jeg på da? Telles det fra innsett eller dagen etter? Første gangen min så vet ikke så mye. I dag har jeg begynt å få mensenmurringer og.. Er det vanlig? pluss det kommer en god del lysebrun lutinus ut nå. Er håpet ute allerede? Har jo vært igjennom veldig mye, men er vel for tidlig? :(

Vi reagerer veldig forskjell. Var egg 4-delt eller 6 delt....????
Satt inn 2: et 5-delt og et 7-delt..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest så mye forskjellig. Sånn jeg har forstått avhenger det av hvor du får behandling og hvordan de teller.

Noen teller innsettdagen som rugedag en mens andre teller den som null..😊 du ble nok ikke klokere av det svaret😝

 

I dag har jeg vært på ul.

De fant 20 eggposer, men det var mange av de som var veldig små, så håper at noen av de rekker å bli modne før uttak som blir på tirsdag!😊

Enda et skritt nærmere!🌸

Hvordan går det med deg Serge?💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest så mye forskjellig. Sånn jeg har forstått avhenger det av hvor du får behandling og hvordan de teller.

Noen teller innsettdagen som rugedag en mens andre teller den som null..😊 du ble nok ikke klokere av det svaret😝

 

I dag har jeg vært på ul.

De fant 20 eggposer, men det var mange av de som var veldig små, så håper at noen av de rekker å bli modne før uttak som blir på tirsdag!😊

Enda et skritt nærmere!🌸

Hvordan går det med deg Serge?💜

Tror ikke du trenger å uroe deg for at ingen blir modne nok med 20 eggposer på lager 😊

 

Jeg har vært på kontroll i dag selv etter 9 dager på stimulering. 5 follikler var alt de fant. Jeg er "fornøyd", mtp lav amh så var jo frykten at det ikke skulle være noe der.

Men de 5 var også små, så det blir nye fem dager med sprøyter (Tusenlappene flyr) og ny kontroll på onsdag.

 

Det hadde jo vært fantastisk med egg på frys og alt det der, men hvis jeg blir gravid på dette forsøket så har jeg jo ikke bruk for det. Så egentlig så hadde 2-3 egg ut, og 1-2 inn vært helt perfekt. Det er jo det ene som teller 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

I dag har jeg for første gang opplevd rosa Crinone-rester. Skifter mellom å krisemaksimere og tenke at det sikkert er ubetydelig... Alt vi skal gjennom i disse ventedagene altså!!

Sjønner engstelsen. Men er det ikke litt vanlig at det kan bli litt sårt av crinonen montro? Mener jeg har lest det.

Eller kanskje det erfesteblødning?

Jeg har trua, dette skal gå bra! 😀

Ja, det kan jo være hva som helst egentlig, internett mener det er både et godt tegn og et dårlig tegn alt ettersom. Innimellom tenker jeg at jeg bør ha internettforbud i disse forsøksperiodene, klokere blir man uansett ikke, og det er bare testen som kan gi svar. Og det er jo vanlig at det blir sårt og kan blø litt av Crinone, så får håpe det ikke har noe å si. 😊

 

Hvordan går det med deg? Plutselig er det bare en liten helg mellom oss og testen! 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingrene for alle dere som stikker og stikker og venter på uttak! Om det ikke modner horder med egg, er det lov å håpe på at akkurat det rette er klart! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

I dag har jeg for første gang opplevd rosa Crinone-rester. Skifter mellom å krisemaksimere og tenke at det sikkert er ubetydelig... Alt vi skal gjennom i disse ventedagene altså!!

Sjønner engstelsen. Men er det ikke litt vanlig at det kan bli litt sårt av crinonen montro? Mener jeg har lest det.

Eller kanskje det erfesteblødning?

Jeg har trua, dette skal gå bra! 😀

Ja, det kan jo være hva som helst egentlig, internett mener det er både et godt tegn og et dårlig tegn alt ettersom. Innimellom tenker jeg at jeg bør ha internettforbud i disse forsøksperiodene, klokere blir man uansett ikke, og det er bare testen som kan gi svar. Og det er jo vanlig at det blir sårt og kan blø litt av Crinone, så får håpe det ikke har noe å si. 😊

 

Hvordan går det med deg? Plutselig er det bare en liten helg mellom oss og testen! 😳

Ja, jeg skulle egentlig ikke google eller være på forum, men jeg sprakk etter noen dager😜

 

Ja, bare ei helg nå... Veldig veldig spennende... Grur meg til test. Er så sikker på neg test.. 😩

Jeg får ikke mens før jeg slutter med lutinusen heller... Så må teste for å vite svaret...

 

 

Kjekt å ha noen å teste med😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 83jenta. Tenkte på deg og fant ut at jeg måtte sjekke hvordan du lå an nå...

Hvordan går det? Jeg ser du skal ta flere sprøyter? Hva er det? Annen type medisinering nå eller?

Jeg skal ha innsett en gang etter 19.oktober....litt annerledes nå enn tidligere...det værste er ventingen og det at man ikke vet helt hva som skjer og når...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se deg her inne, Tinkerbell74!☺️

Har fulgt med litt på mars gruppen! Du er tøff! Stå på videre☺️ Håper vi når målet alle mann alle snart!💜🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Baremeg1

Ja har holdt meg der inne,men de er jo litt lengre i løypa enn meg...så følte for å finne noen andre og... Hvordan ligger du an i løypa? Må innrømme at jeg har ikke lest alt her inne...

Tøff og tøff....føler meg ikke så tøff egentlig men koselig å høre at andre syns det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😊

Jeg har uttak på tirsdag! Dette er min andre runde etter ett negativt forsøk i juni😅

 

De fant 20 eggposer, men mange av de var veldig små, så håper flere av de modner til og blir klare for uttak!😊💜

Jeg satt den siste sprøyta med Menopur i går, i dag setter jeg eggløsningssprøyta!😁👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😊

Jeg har uttak på tirsdag! Dette er min andre runde etter ett negativt forsøk i juni😅

 

De fant 20 eggposer, men mange av de var veldig små, så håper flere av de modner til og blir klare for uttak!😊💜

Jeg satt den siste sprøyta med Menopur i går, i dag setter jeg eggløsningssprøyta!😁👏

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Baremeg1! :)

 

For meg er det testdag i morgen. Kjenner jeg gruer meg mest for å få håpet knust denne gangen også... For håpet er jo der, det kommer hver gang. Har murringer som kommer og går, men ellers veldig lite som kan kalles symptomer. Min kjære sa fredag at det definitivt er noe annerledes, da hadde jeg svingt så mye i humøret i løpet av kvelden at det hadde vært komisk hvis jeg ikke var så sur :fnise: Men alle forsøkene har vært forskjellige synes jeg, og derfor består frykten... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Baremeg1! :)

For meg er det testdag i morgen. Kjenner jeg gruer meg mest for å få håpet knust denne gangen også... For håpet er jo der, det kommer hver gang. Har murringer som kommer og går, men ellers veldig lite som kan kalles symptomer. Min kjære sa fredag at det definitivt er noe annerledes, da hadde jeg svingt så mye i humøret i løpet av kvelden at det hadde vært komisk hvis jeg ikke var så sur :fnise: Men alle forsøkene har vært forskjellige synes jeg, og derfor består frykten... :sjenert:

Masse lykke til med testing i morgen krysser alle fingrer og tær for positiv :)

 

Testdag på lørdag 17 her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 83jenta. Tenkte på deg og fant ut at jeg måtte sjekke hvordan du lå an nå...

Hvordan går det? Jeg ser du skal ta flere sprøyter? Hva er det? Annen type medisinering nå eller?

Jeg skal ha innsett en gang etter 19.oktober....litt annerledes nå enn tidligere...det værste er ventingen og det at man ikke vet helt hva som skjer og når...

Hei tinkerbell74

Er i full gang med stikking, de har gått tilbake til kun puregon og orgalutran hos meg da puregon, menupur og orgalutran ikke var noe klaff for meg (avbrutt forsøk i juni). Kjører samme dose som på andre forsøket i november i fjor, da fikk vi fire egg på frys itillegg til det som ble satt inn, så håper på god uttelling nå også

I morgen er det ul for å sjekke eggposer, så om jeg er heldig blir det uttak iløpet av uken.

 

Spennende med innsett, 19.oktober nærmer seg, så plutselig er det testdag vi venter på istedenfor innsett 😀 Satser på mange sommerbabyer neste år💜

Endret av 83jenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😊

Jeg har uttak på tirsdag! Dette er min andre runde etter ett negativt forsøk i juni😅

 

De fant 20 eggposer, men mange av de var veldig små, så håper flere av de modner til og blir klare for uttak!😊💜

Jeg satt den siste sprøyta med Menopur i går, i dag setter jeg eggløsningssprøyta!😁👏

Lykke til med uttak. Spennende med så mange eggposer😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...