Gå til innhold

Oktober🌸


Baremeg1

Anbefalte innlegg

Lykke til Baremeg1! :)

 

For meg er det testdag i morgen. Kjenner jeg gruer meg mest for å få håpet knust denne gangen også... For håpet er jo der, det kommer hver gang. Har murringer som kommer og går, men ellers veldig lite som kan kalles symptomer. Min kjære sa fredag at det definitivt er noe annerledes, da hadde jeg svingt så mye i humøret i løpet av kvelden at det hadde vært komisk hvis jeg ikke var så sur :fnise: Men alle forsøkene har vært forskjellige synes jeg, og derfor består frykten... :sjenert:

Lykke til. Gruer meg jeg også.

 

Null symptomer her, så her er det bare negative tanker. Planlegger veien videre. Håper at det finnes mirakelhormoner som får meg til å produsere flere egg. 😛 Men er en nesten tom for egg, så er vel dårlig håp. 😔

 

Derfor håper jeg litt likevell, at jeg er en med null symptomer.. 😜Bæhhhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hei 83jenta. Tenkte på deg og fant ut at jeg måtte sjekke hvordan du lå an nå...

Hvordan går det? Jeg ser du skal ta flere sprøyter? Hva er det? Annen type medisinering nå eller?

Jeg skal ha innsett en gang etter 19.oktober....litt annerledes nå enn tidligere...det værste er ventingen og det at man ikke vet helt hva som skjer og når...

Hei tinkerbell74

Er i full gang med stikking, de har gått tilbake til kun puregon og orgalutran hos meg da puregon, menupur og orgalutran ikke var noe klaff for meg (avbrutt forsøk i juni). Kjører samme dose som på andre forsøket i november i fjor, da fikk vi fire egg på frys itillegg til det som ble satt inn, så håper på god uttelling nå også

I morgen er det ul for å sjekke eggposer, så om jeg er heldig blir det uttak iløpet av uken.

Spennende med innsett, 19.oktober nærmer seg, så plutselig er det testdag vi venter på istedenfor innsett Satser på mange sommerbabyer neste år

Ja jeg håper vi kan se lyset i tunnelen snart..

Jeg merker at jeg føler meg litt utafor når det ikke er noe stikking og samme antall legebesøk...hehe er jo godt og men det er så annerledes... Litt rart... Mange tanker om dagen..

Vi vet jo ikke når vi skal ned..har bare fått beskjed om at 1-2 uker etter min siste ul må vi nok ned...men vi vet jo ingenting... Vet at det er holdt av 1fersk og en frys donor...

 

Jeg håper det går din vei nå og krysser alt.... Lykke til imorgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest så mye forskjellig. Sånn jeg har forstått avhenger det av hvor du får behandling og hvordan de teller.

Noen teller innsettdagen som rugedag en mens andre teller den som null..😊 du ble nok ikke klokere av det svaret😝

 

I dag har jeg vært på ul.

De fant 20 eggposer, men det var mange av de som var veldig små, så håper at noen av de rekker å bli modne før uttak som blir på tirsdag!😊

Enda et skritt nærmere!🌸

Hvordan går det med deg Serge?💜

Takk, det har gått litt bedre siden ul. Tillater ikke meg selv å tenke på det, men nå nærmer det seg uttak så da begynner bekymringene om ingen egg igjen☺️ Skal sette eggløsningssprøyta i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei 83jenta. Tenkte på deg og fant ut at jeg måtte sjekke hvordan du lå an nå...

Hvordan går det? Jeg ser du skal ta flere sprøyter? Hva er det? Annen type medisinering nå eller?

Jeg skal ha innsett en gang etter 19.oktober....litt annerledes nå enn tidligere...det værste er ventingen og det at man ikke vet helt hva som skjer og når...

Hei tinkerbell74

Er i full gang med stikking, de har gått tilbake til kun puregon og orgalutran hos meg da puregon, menupur og orgalutran ikke var noe klaff for meg (avbrutt forsøk i juni). Kjører samme dose som på andre forsøket i november i fjor, da fikk vi fire egg på frys itillegg til det som ble satt inn, så håper på god uttelling nå også

I morgen er det ul for å sjekke eggposer, så om jeg er heldig blir det uttak iløpet av uken.

Spennende med innsett, 19.oktober nærmer seg, så plutselig er det testdag vi venter på istedenfor innsett Satser på mange sommerbabyer neste år

Ja jeg håper vi kan se lyset i tunnelen snart..

Jeg merker at jeg føler meg litt utafor når det ikke er noe stikking og samme antall legebesøk...hehe er jo godt og men det er så annerledes... Litt rart... Mange tanker om dagen..

Vi vet jo ikke når vi skal ned..har bare fått beskjed om at 1-2 uker etter min siste ul må vi nok ned...men vi vet jo ingenting... Vet at det er holdt av 1fersk og en frys donor...

Jeg håper det går din vei nå og krysser alt.... Lykke til imorgen

 

Spennende med donor, håper det ikke går for lang tid før du er ruger du også. Kommer de til å bruke både fersk og fryst donor, eller er det bare en av de dere kommer til å bruke? Forstår at det er mange tanker, tankene svirrer godt her også. Er jo (forhåpentlig) siste offentlige forsøket vårt, så håper vi får egg som klamrer seg fast til sommeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har uttak på tirsdag! Dette er min andre runde etter ett negativt forsøk i juni

De fant 20 eggposer, men mange av de var veldig små, så håper flere av de modner til og blir klare for uttak!

Jeg satt den siste sprøyta med Menopur i går, i dag setter jeg eggløsningssprøyta!

Weeee da er det snart innsett da.....lykke til med egguttak, jeg krysser fingrene for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har holdt av donor i bare men kommer bare til å bruke en...men det er vel visst noe skjer med ferskdonor eller om det blir færre enn 8 egg tenker jeg...de garanterer nemlig det.

 

Ja det har liksom ikke vært helt vårt år.... Det tar på å drive med det vi driver med jenter.... Jeg føler meg tidvis gal hehe ihvertfall ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøk nr 10 var tydeligvis heller ikke nok. Negativ test, nok et håp er knust...

 

 

Å neeei, :(  sender deg en god klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg litt sånn bob bob. 

Vet ikke hva testen viser egentlig.

 

Billigtest strimmel viser svaaaaak rosa strek, som egentlig skulle vært et bra tegn. 

MEN, clearblue digital sier ikke gravid. 

 

Så hvem skal en tro på? Er det kjemisk? 

Clearblutesten skal jo være sikker fra 4 dager før ikm. Jeg tester jo 12 dager etter innsett og 14 dager etter uttak... 

 

 

Så har en dårlig følelse... :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for gode ord folkens! Det er vanskelig å se for seg at dette noensinne skal ende med et positivt resultat på en dag som denne. Men, det er jo dumt å gi seg nå... Har tatt blodprøve nå, så får jeg høre hva Riksen sier om veien videre i ettermiddag.

 

Skal du ta blodprøve i dag Bare blåbær? Håper du ender med et hyggeligere resultat enn meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ord folkens! Det er vanskelig å se for seg at dette noensinne skal ende med et positivt resultat på en dag som denne. Men, det er jo dumt å gi seg nå... Har tatt blodprøve nå, så får jeg høre hva Riksen sier om veien videre i ettermiddag.

 

Skal du ta blodprøve i dag Bare blåbær? Håper du ender med et hyggeligere resultat enn meg!

 

Det SKAL ende godt med deg. Neste gang, da MÅ det bare bli!!!! 2 deppedager nå, så kommer du deg opp igjen. Her må en fighte videre... Men det er f.... så tungt.. Jeg vet.. :(  :grine:  :grine:  :grine:

 

Nei, har ingen blodprøve avtale. Skulle ringe å si resultatet. Men hva slags resultat skal jeg si da? Tror jeg venter med den telefonen.. Jeg håper jo enda.. 

Mulig de billigstrimlene er feile.

Håper at det er den digitale som er feil.  Den var gammel, men holdt akkurat. Gikk ut på dato okt-15. 

 

 

Har bestillt meg flere tester på nett nå. Regner med de kommer på torsdag. Har igjen 3 billigstrips også, så blir nok å ta det hver dag fremmover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23uphrk.jpg


Her er billigstrimmeltesten. Jeg ser svak rosa farge, men vises ikke på bildet da. 

Endret av Bare blåbær
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøk nr 10 var tydeligvis heller ikke nok. Negativ test, nok et håp er knust... 😰

Uff! Det var trist å høre :( :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23uphrk.jpg

 

 

Her er billigstrimmeltesten. Jeg ser svak rosa farge, men vises ikke på bildet da.

Jeg ser jo streken da😊 ta en test i morgen å se om den blir sterkere i morgen💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøk nr 10 var tydeligvis heller ikke nok. Negativ test, nok et håp er knust...

Så kjedelig Nefret, sender en god klem jeg også. Håper du har fått gode tilbakemeldinger fra Riksen og er straks klar for en ny runde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23uphrk.jpg

Her er billigstrimmeltesten. Jeg ser svak rosa farge, men vises ikke på bildet da.

 

 

Ser strek jeg også, sier som Baremeg1: ta ny test i morgen, som jeg håper det er sterkere strek på. Om det er det samme tar du kontakt med klinikken eller fastlegen og spør om du kan måle hcg med blodprøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

23uphrk.jpg

 

 

Her er billigstrimmeltesten. Jeg ser svak rosa farge, men vises ikke på bildet da.

Jeg ser jo streken da ta en test i morgen å se om den blir sterkere i

 

Jeg ser svak rosa farge streken. På hvilken rugedag er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23uphrk.jpg

 

 

Her er billigstrimmeltesten. Jeg ser svak rosa farge, men vises ikke på bildet da. 

Jeg ser også en helt svak strek :) men ta en i morgen tidlig å se :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jeg ser svak rosa farge streken. På hvilken rugedag er du?

 

 

 

Har tatt en til i kveld. samme skjedde. svak rosa.

 

Skal kjøpe en clearblue pluss test i kveld, slik at jeg kan ta i morgen tidlig. 

 

Er 12 dager etter innsett i dag. 14 dager etter uttak. Veldig frustererendes når CBD testen viste ikke gravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...