Gå til innhold

Oktober🌸


Baremeg1

Anbefalte innlegg

Sniker meg inn her, er på riksen og skal ha AID, 2pp men første uten hormoner. Var til ultralyd på mandag, onsdag og skal igjen i dag. Den på mandag var egentlig helt unødvendig da jeg vet jeg ikke har eggløsning så tidlig i syklusen.

Men håper det har vokst litt mer i dag så man kan estimere eggløsning og eggløsninssprøyta kan hentes ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til både ilu og Holmenkoll2014 :)

 

Her klare vi ikke helt bestemme oss for når vi skal ta det siste forsøket i 3 pk vår.

Har nå hatt to tette forsøk og er rimelig sliten.

Dette blir det 7ende forsøket totalt..Kjempe redd for at det ikke skal gå da eller...

Mange tanker som svirrer i hodet hele tiden.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her, er på riksen og skal ha AID, 2pp men første uten hormoner. Var til ultralyd på mandag, onsdag og skal igjen i dag. Den på mandag var egentlig helt unødvendig da jeg vet jeg ikke har eggløsning så tidlig i syklusen.

Men håper det har vokst litt mer i dag så man kan estimere eggløsning og eggløsninssprøyta kan hentes ut. :)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til både ilu og Holmenkoll2014 :)

 

Her klare vi ikke helt bestemme oss for når vi skal ta det siste forsøket i 3 pk vår.

Har nå hatt to tette forsøk og er rimelig sliten.

Dette blir det 7ende forsøket totalt..Kjempe redd for at det ikke skal gå da eller...

Mange tanker som svirrer i hodet hele tiden.. :(

 

 

Huff, sjønner at det er vanskelig. Kanskje ta en pause til over jul?

Bruke tiden på rekreasjon, adventskos, og gå på ny giv til over jul når en har fått samlet opp litt krefter igjen? Eller, hva vet jeg?

Er du som kjenner best på det selv. Sender mange gode tanker og håper at når dere velger det siste forsøket er det det forsøket som har gullegget! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mensen har kommet. Idag skal jeg starte med progynova .Fryseforsøk here I go hehehehehe.

 

Tvi Tvi.. Håper dette forsøket gir full klaff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har testdag på tirsdag så kan være et håp for min del :)) testen er jo ikke sikker når man tester dag 11, jeg har fått beskjed om å teste 14, så det kan fortsatt være håp:)

Jeg har test dag i morgen RD 12, har jeg fått beskjed om av klinikken. Får se hva som skjer. Var bare et slag i magen nå. :(

Uff.. Så utrolig dumt.. Der ser virkelig ikke ut til at dette er mnd for noen av oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger å sløver på sofaen etter uttak i dag, uttaket gikk fint med 19 (!) egg ut, nå er det å vente til å morgen da vi får vite hvor mange som blir befruktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk satt inn to egg i går. Ingen av de 9 befruktede eggene var superkvalitet, så ingen på frys. Har ikke stor tro på dette, da de ville sette inn to egg fordi de ikke var topp. Men, men! Lever med et lite håp☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått mensen. Så var nok kjemisk eller hva en kan kalle de svake positive testene. 😪

Så nå slikke mine sår, og psyke seg opp på ny runde. 😭

Uff så trist Bare blåbær😢💐 sender trøsteklemmer... Vet de ikke hjelper så mye, men som du sier så er det bare å reise seg og prøve igjen💪 jeg heier på deg💜

 

Jeg fikk beskjed igår om at de kun hadde frys vare til meg og da ble jeg så skuffa for man sier jo at sjansen er dårligere... Pokker til dritt😢😖 var noen tårer så reise seg og tenke positivt... Jeg må stole på de og tro at jeg kan bli gravid... Men den sitter langt inne...

Men det ser ut som det kan skje noe i uke 44 da👏👏om jeg er klar på mandagens ultralyd...🍀🍀 så vi nærmer oss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Da har jeg fått mensen. Så var nok kjemisk eller hva en kan kalle de svake positive testene. 😪

Så nå slikke mine sår, og psyke seg opp på ny runde. 😭

Uff så trist Bare blåbær😢💐 sender trøsteklemmer... Vet de ikke hjelper så mye, men som du sier så er det bare å reise seg og prøve igjen💪 jeg heier på deg💜

 

Jeg fikk beskjed igår om at de kun hadde frys vare til meg og da ble jeg så skuffa for man sier jo at sjansen er dårligere... Pokker til dritt😢😖 var noen tårer så reise seg og tenke positivt... Jeg må stole på de og tro at jeg kan bli gravid... Men den sitter langt inne...

Men det ser ut som det kan skje noe i uke 44 da👏👏om jeg er klar på mandagens ultralyd...🍀🍀 så vi nærmer oss....

Det er vel ikke så mye mindre sjanse?

Var det eggdonasjon med deg?

Hvor er det dere får behandling og vet du hvor mange de setter inn?

 

Trodde ikke jeg skulle ta noen medisiner i dag, bortsett fra ovitrelle... Men fikk plutselig angst for at jeg skulle ta synarela likevel? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da har jeg fått mensen. Så var nok kjemisk eller hva en kan kalle de svake positive testene. 😪

Så nå slikke mine sår, og psyke seg opp på ny runde. 😭

Uff så trist Bare blåbær😢💐 sender trøsteklemmer... Vet de ikke hjelper så mye, men som du sier så er det bare å reise seg og prøve igjen💪 jeg heier på deg💜

 

Jeg fikk beskjed igår om at de kun hadde frys vare til meg og da ble jeg så skuffa for man sier jo at sjansen er dårligere... Pokker til dritt😢😖 var noen tårer så reise seg og tenke positivt... Jeg må stole på de og tro at jeg kan bli gravid... Men den sitter langt inne...

Men det ser ut som det kan skje noe i uke 44 da👏👏om jeg er klar på mandagens ultralyd...🍀🍀 så vi nærmer oss....

Det er vel ikke så mye mindre sjanse?

Var det eggdonasjon med deg?

Hvor er det dere får behandling og vet du hvor mange de setter inn?

 

Trodde ikke jeg skulle ta noen medisiner i dag, bortsett fra ovitrelle... Men fikk plutselig angst for at jeg skulle ta synarela likevel? Noen som vet?

Jeg tok en spray synarela på morgenen, når jeg skulle ta ovitrelle på kvelden. Men vet ikke om dette er individuelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 av 19 befruktet, satser på de oppfører seg bra slik at vi får egg på frys også. Innsett på mandag.

Lykke til med innsett på mandag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test idag (rugedag 11) på ettermiddagen. Den var negativt så da tenker jeg vel egentlig at løpet er kjørt.. Skal vel noe til å bli positivt innen tirsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da har jeg fått mensen. Så var nok kjemisk eller hva en kan kalle de svake positive testene. 😪

Så nå slikke mine sår, og psyke seg opp på ny runde. 😭

Uff så trist Bare blåbær😢💐 sender trøsteklemmer... Vet de ikke hjelper så mye, men som du sier så er det bare å reise seg og prøve igjen💪 jeg heier på deg💜

 

Jeg fikk beskjed igår om at de kun hadde frys vare til meg og da ble jeg så skuffa for man sier jo at sjansen er dårligere... Pokker til dritt😢😖 var noen tårer så reise seg og tenke positivt... Jeg må stole på de og tro at jeg kan bli gravid... Men den sitter langt inne...

 

 

Men det ser ut som det kan skje noe i uke 44 da👏👏om jeg er klar på mandagens ultralyd...🍀🍀 så vi nærmer oss....

Det er vel ikke så mye mindre sjanse?

Var det eggdonasjon med deg?

Hvor er det dere får behandling og vet du hvor mange de setter inn?

 

Trodde ikke jeg skulle ta noen medisiner i dag, bortsett fra ovitrelle... Men fikk plutselig angst for at jeg skulle ta synarela likevel? Noen som vet?

 

 

 

Da har jeg fått mensen. Så var nok kjemisk eller hva en kan kalle de svake positive testene. 😪

Så nå slikke mine sår, og psyke seg opp på ny runde. 😭

Uff så trist Bare blåbær😢💐 sender trøsteklemmer... Vet de ikke hjelper så mye, men som du sier så er det bare å reise seg og prøve igjen💪 jeg heier på deg💜

 

Jeg fikk beskjed igår om at de kun hadde frys vare til meg og da ble jeg så skuffa for man sier jo at sjansen er dårligere... Pokker til dritt😢😖 var noen tårer så reise seg og tenke positivt... Jeg må stole på de og tro at jeg kan bli gravid... Men den sitter langt inne...

Men det ser ut som det kan skje noe i uke 44 da👏👏om jeg er klar på mandagens ultralyd...🍀🍀 så vi nærmer oss....

Det er vel ikke så mye mindre sjanse?

Var det eggdonasjon med deg?

Hvor er det dere får behandling og vet du hvor mange de setter inn?

 

Trodde ikke jeg skulle ta noen medisiner i dag, bortsett fra ovitrelle... Men fikk plutselig angst for at jeg skulle ta synarela likevel? Noen som vet?

Jeg tok en spray synarela på morgenen, når jeg skulle ta ovitrelle på kvelden. Men vet ikke om dette er individuelt..

 

 

Da har jeg fått mensen. Så var nok kjemisk eller hva en kan kalle de svake positive testene. 😪 Så nå slikke mine sår, og psyke seg opp på ny runde. 😭

Uff så trist Bare blåbær😢💐 sender trøsteklemmer... Vet de ikke hjelper så mye, men som du sier så er det bare å reise seg og prøve igjen💪 jeg heier på deg💜Jeg fikk beskjed igår om at de kun hadde frys vare til meg og da ble jeg så skuffa for man sier jo at sjansen er dårligere... Pokker til dritt😢😖 var noen tårer så reise seg og tenke positivt... Jeg må stole på de og tro at jeg kan bli gravid... Men den sitter langt inne...Men det ser ut som det kan skje noe i uke 44 da👏👏om jeg er klar på mandagens ultralyd...🍀🍀 så vi nærmer oss....
Det er vel ikke så mye mindre sjanse?Var det eggdonasjon med deg?Hvor er det dere får behandling og vet du hvor mange de setter inn? Trodde ikke jeg skulle ta noen medisiner i dag, bortsett fra ovitrelle... Men fikk plutselig angst for at jeg skulle ta synarela likevel? Noen som vet?

 

Legen min i Norge sier det er en forskjell men ivi Alicante sier det ikke er så stor forskjell...😏 Ja det er eggdonasjon på meg👍

De anbefaler ikke mer enn ett egg som de setter siden jeg har hatt 2 keisersnitt tidligere. De er redd for at jeg skal revne ved tvillinger. Men vet ikke om de nekter å sette inn to....tenkte jeg skulle snakke litt med legen på fertilitetssenteret ang det...😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv test på kveldsurin på rugedag 12😳 Tørr jeg stole på det?

Det burde vel være ganske safe det? Forsøker meg på gratulerer og krysser fingrene for at det holder helt i mål ❤️

 

Jeg har vært på riksen igjen i dag og fikk klarsignal for eggløsningssprøyte i morgen og inseminering på mandag 👍🏻😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv test på kveldsurin på rugedag 12 Tørr jeg stole på det?

Begge gangene jeg har vært gravid har jeg fått positiv da jeg har testet på RD11 (første forsøk fikk jeg vite det da jeg ble innlagt for overstimulering, så ble ikke test den gangen) (Har hatt testdag 14dager etter innsett på både fersk og fryseforsøk)

 

Prøver meg på en liten gratulerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Positiv test på kveldsurin på rugedag 12😳 Tørr jeg stole på det?

Det burde vel være ganske safe det? Forsøker meg på gratulerer og krysser fingrene for at det holder helt i mål ❤️

 

Jeg har vært på riksen igjen i dag og fikk klarsignal for eggløsningssprøyte i morgen og inseminering på mandag 👍🏻😄

Krysser fortsatt fingrene for har egentlig ikke testdag for på fredag. Men liker følelsen den positive testen gav:)

 

Lykke til på mandag!! Håper oktober blir din måned også😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Positiv test på kveldsurin på rugedag 12 Tørr jeg stole på det?

Begge gangene jeg har vært gravid har jeg fått positiv da jeg har testet på RD11 (første forsøk fikk jeg vite det da jeg ble innlagt for overstimulering, så ble ikke test den gangen) (Har hatt testdag 14dager etter innsett på både fersk og fryseforsøk)

 

Prøver meg på en liten gratulerer

Da tror jeg at jeg tørr å si takk for første gang her inne😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Da har jeg fått mensen. Så var nok kjemisk eller hva en kan kalle de svake positive testene. 😪

Så nå slikke mine sår, og psyke seg opp på ny runde. 😭

Uff så trist Bare blåbær😢💐 sender trøsteklemmer... Vet de ikke hjelper så mye, men som du sier så er det bare å reise seg og prøve igjen💪 jeg heier på deg💜

 

Jeg fikk beskjed igår om at de kun hadde frys vare til meg og da ble jeg så skuffa for man sier jo at sjansen er dårligere... Pokker til dritt😢😖 var noen tårer så reise seg og tenke positivt... Jeg må stole på de og tro at jeg kan bli gravid... Men den sitter langt inne...

 

 

Men det ser ut som det kan skje noe i uke 44 da👏👏om jeg er klar på mandagens ultralyd...🍀🍀 så vi nærmer oss....

Det er vel ikke så mye mindre sjanse?

Var det eggdonasjon med deg?

Hvor er det dere får behandling og vet du hvor mange de setter inn?

 

Trodde ikke jeg skulle ta noen medisiner i dag, bortsett fra ovitrelle... Men fikk plutselig angst for at jeg skulle ta synarela likevel? Noen som vet?

 

 

 

Da har jeg fått mensen. Så var nok kjemisk eller hva en kan kalle de svake positive testene. 😪

Så nå slikke mine sår, og psyke seg opp på ny runde. 😭

Uff så trist Bare blåbær😢💐 sender trøsteklemmer... Vet de ikke hjelper så mye, men som du sier så er det bare å reise seg og prøve igjen💪 jeg heier på deg💜

 

Jeg fikk beskjed igår om at de kun hadde frys vare til meg og da ble jeg så skuffa for man sier jo at sjansen er dårligere... Pokker til dritt😢😖 var noen tårer så reise seg og tenke positivt... Jeg må stole på de og tro at jeg kan bli gravid... Men den sitter langt inne...

Men det ser ut som det kan skje noe i uke 44 da👏👏om jeg er klar på mandagens ultralyd...🍀🍀 så vi nærmer oss....

Det er vel ikke så mye mindre sjanse?

Var det eggdonasjon med deg?

Hvor er det dere får behandling og vet du hvor mange de setter inn?

 

Trodde ikke jeg skulle ta noen medisiner i dag, bortsett fra ovitrelle... Men fikk plutselig angst for at jeg skulle ta synarela likevel? Noen som vet?

Jeg tok en spray synarela på morgenen, når jeg skulle ta ovitrelle på kvelden. Men vet ikke om dette er individuelt..

 

 

Da har jeg fått mensen. Så var nok kjemisk eller hva en kan kalle de svake positive testene. 😪 Så nå slikke mine sår, og psyke seg opp på ny runde. 😭

Uff så trist Bare blåbær😢💐 sender trøsteklemmer... Vet de ikke hjelper så mye, men som du sier så er det bare å reise seg og prøve igjen💪 jeg heier på deg💜Jeg fikk beskjed igår om at de kun hadde frys vare til meg og da ble jeg så skuffa for man sier jo at sjansen er dårligere... Pokker til dritt😢😖 var noen tårer så reise seg og tenke positivt... Jeg må stole på de og tro at jeg kan bli gravid... Men den sitter langt inne...Men det ser ut som det kan skje noe i uke 44 da👏👏om jeg er klar på mandagens ultralyd...🍀🍀 så vi nærmer oss....
Det er vel ikke så mye mindre sjanse?Var det eggdonasjon med deg?Hvor er det dere får behandling og vet du hvor mange de setter inn? Trodde ikke jeg skulle ta noen medisiner i dag, bortsett fra ovitrelle... Men fikk plutselig angst for at jeg skulle ta synarela likevel? Noen som vet?

Legen min i Norge sier det er en forskjell men ivi Alicante sier det ikke er så stor forskjell...😏 Ja det er eggdonasjon på meg👍

De anbefaler ikke mer enn ett egg som de setter siden jeg har hatt 2 keisersnitt tidligere. De er redd for at jeg skal revne ved tvillinger. Men vet ikke om de nekter å sette inn to....tenkte jeg skulle snakke litt med legen på fertilitetssenteret ang det...😋

Ok, bare lurte siden jeg har lest noen tråder om donasjon tidligere, og der fikk jeg inntrykk av at det er vanlig praksis i enkelte land å sette inn både 3 og 4 egg. Og da burde du jo ha en fair sjanse også med fryseegg. Men det høres jo rimelig ut å gjøre det man kan for å unngå tvillinger når du har hatt to ks tidligere!

Uansett er vel det viktigste for å lykkes med ivf at eggkvaliteten er bra, og det bør den jo være med eggdonor :)

Spennende da. Jeg har tidligere sett på donasjon som utelukket for meg, men etter å ha lest litt mer om det så ville jeg nok forsøkt om vi ikke hadde lykkes med egne egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...