Gå til innhold

Oktober🌸


Baremeg1

Anbefalte innlegg

Jeg var hos legen og fikk det svart på hvitt at jeg ikke kan jobbe nå. Ble faktisk ganske lettet over å få en "diagnose"😝

Har alt for lavt blodtrykk så skal følges opp hver uke. Ikke rart jg er sliten og svimmel..

Har i tillegg gått ned 2 kilo på en uke. 53 til 51... Har mista all matlyst og er konstant kvalm..

Skjønner ingen ting for var ikke sånn på forrige forsøk!😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var hos legen og fikk det svart på hvitt at jeg ikke kan jobbe nå. Ble faktisk ganske lettet over å få en "diagnose"

Har alt for lavt blodtrykk så skal følges opp hver uke. Ikke rart jg er sliten og svimmel..

Har i tillegg gått ned 2 kilo på en uke. 53 til 51... Har mista all matlyst og er konstant kvalm..

Skjønner ingen ting for var ikke sånn på forrige forsøk!

 

Høres ikke helt bra ut Baremeg1. 

Kan være greit med en sykmelding da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei tydeligvis ikke. Husker jo ikke hvordan det var de 3 første forsøkene, da det er noen år siden.

Er mye venting ja...

Nei en får vel bare se hva de sier i morgen. Men har på følelsen at det blir flere dager med medisiner siden jeg ikke merker noen verdens ting.

Lykke til på ul i morgen mysill:)

 

Takk for det.

Blir spennende å se hvordan vi ligger an.

Ikke så koselig å gå rundt med en negativ følelse. 

Er jo uansett ikke verre enn at man kanskje må gå noen dager til på sprøyter...

Men får svar i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg på dag 5 med sprøyter. Har vært på jobb alle dagene,og jeg jobber på fly så har ikke vært lett å snike seg bort å sette sprøyten i lufta. Har Heldigvis fantastiske kollegaer som har støttet og hjulpet meg

I dag begynte jeg å kjenne noe, det river og bobler i eggstokkene ekkelt. Kl 23 er det orgalutran sprøyte for første gang, gleder meg ikke! Sykepleieren sa nålen på den kunne være sløv eller noe så den må trykkes hardt for å få den igjennom huden?!

 

 

 

Dag 7 her.

Høres ikke enkelt ut da nei.

Tar alle sprøytene kl 23 jeg. Slipper jeg å tenke på at jeg må ta medisin flere ganger om dagen.

Merker ikke noen verdens ting jeg...

Hvordan var det  å ta orgalutran da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da var jeg på dag 5 med sprøyter. Har vært på jobb alle dagene,og jeg jobber på fly så har ikke vært lett å snike seg bort å sette sprøyten i lufta. Har Heldigvis fantastiske kollegaer som har støttet og hjulpet meg

I dag begynte jeg å kjenne noe, det river og bobler i eggstokkene ekkelt. Kl 23 er det orgalutran sprøyte for første gang, gleder meg ikke! Sykepleieren sa nålen på den kunne være sløv eller noe så den må trykkes hardt for å få den igjennom huden?!

 

 

 

 

Dag 7 her.

Høres ikke enkelt ut da nei.

Tar alle sprøytene kl 23 jeg. Slipper jeg å tenke på at jeg må ta medisin flere ganger om dagen.

Merker ikke noen verdens ting jeg...

Hvordan var det  å ta orgalutran da?

Det krevde styrke å få satt den sprøyta, fikk tuppen inn så stoppet det og måtte dytte hardt for å få resten av spissen inn. den svei også myyye mer en menopur. Uff, bare tre dager til forhåpentligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da var jeg på dag 5 med sprøyter. Har vært på jobb alle dagene,og jeg jobber på fly så har ikke vært lett å snike seg bort å sette sprøyten i lufta. Har Heldigvis fantastiske kollegaer som har støttet og hjulpet meg

I dag begynte jeg å kjenne noe, det river og bobler i eggstokkene ekkelt. Kl 23 er det orgalutran sprøyte for første gang, gleder meg ikke! Sykepleieren sa nålen på den kunne være sløv eller noe så den må trykkes hardt for å få den igjennom huden?!

 

 

 

Dag 7 her.

Høres ikke enkelt ut da nei.

Tar alle sprøytene kl 23 jeg. Slipper jeg å tenke på at jeg må ta medisin flere ganger om dagen.

Merker ikke noen verdens ting jeg...

Hvordan var det  å ta orgalutran da?

Det krevde styrke å få satt den sprøyta, fikk tuppen inn så stoppet det og måtte dytte hardt for å få resten av spissen inn. den svei også myyye mer en menopur. Uff, bare tre dager til forhåpentligvis.

 

Man må liksom ta litt mer "sats" når man setter den.

Jeg sliter fortsatt mest med å få satt Menopuren. Må stikke flere ganger før den går igjennom :P

Men Orgalutran sprøyten har tykkere nål..så føles vel litt "seigere"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da blir det uttak på fredag.

Veldig spent. Regner med en god del tomme eggposer igjen da, men håper på noen gull egg :)

Så spennende! 😃😃 du må fortelle hvordan uttaket går! Er så nervøs for det! 😩
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kan jeg henge meg på hos dere? Etter negativt ferskforsøk i juni/juli er det klart for fryseforsøk med innsett forhåpentligvis i neste uke. Spiser Progynova på niende dagen og skal på kontroll mandag.

Har hatt et avbrutt og sju fullførte inseminasjoner før vi gikk over på IVF, så dette er vårt tiende forsøk totalt. Håper det snart gir resultater...

 

Lykke til alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kan jeg henge meg på hos dere? Etter negativt ferskforsøk i juni/juli er det klart for fryseforsøk med innsett forhåpentligvis i neste uke. Spiser Progynova på niende dagen og skal på kontroll mandag.

Har hatt et avbrutt og sju fullførte inseminasjoner før vi gikk over på IVF, så dette er vårt tiende forsøk totalt. Håper det snart gir resultater...

 

Lykke til alle sammen! :)

Hei Neferet!😊

Vi får håpe lykke snur for oss snart💜

Her er det sprøytestart på onsdag og uttak og innsett i uke 42 hvis alt går etter planen😊

Lykke til! Du får holde oss oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd i dag og dessverre hadde ikke eggposene fått bra nok str! Den største var bare 14mm.. Så da blir det flere dager med sprøyter!(+ ut med 4000 til mer medisiner!) 😥 ny ultralyd mandag. Hvordan gikk uttaket da mysill? Smertefullt? Hadde du torolf på uttaket? krysser fingrene for at alle eggene blir befruktet og perfekte😊🙏🏻

Endret av Honey86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det som vanlig flere tomme eggposer..men fornøyd med 5 egg jeg :)

Kostbare medisiner ja. Har igjen mye enda jeg.

Får håpe det ser bra ut til mandag ;)

Ble dessverre veldig smerrefullt denne gangen også. Ja hadde ham ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi der enda ;)

Til uka er det Hausken som er der. Fikk beskjed om at han tar innsett.

Men var flink Torolf også. Bare jeg som trenger så himla høye doser smertestillende ;)

Ikke så enkelt for dem å regne ut hva man må ha når man er litt "utenfor" normalen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey86:

Hvordan går det? Lykke til med ny UL i morgen :)

Takk for det:) er utålmodig nå! Blir bare trøttere og mer sliten for hver dag som går etter jeg begynte med menopuren og orgalutranen, noen andre som hadde det sånn?

Krysser fingrene for deg mysill:)

Endret av Honey86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Honey86:

Hvordan går det? Lykke til med ny UL i morgen :)

Takk for det:) er utålmodig nå! Blir bare trøttere og mer sliten for hver dag som går etter jeg begynte med menopuren og orgalutranen, noen andre som hadde det sånn?

Krysser fingrene for deg mysill:)

 

Følte meg til tider litt sliten av de sprøytene jeg også. Men gikk ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dager for flere her inne nå! :jepp: Selv er jeg på vei til kontroll for å se om det kan gjøres klart til innsett. Er nervøs for at kroppen ikke har oppført seg som den skal og at forsøket må avbrytes... :sjenert: Selv etter så mange runder kommer nervene hver gang når det nærmer seg, og særlig nå som det er ukjente medisiner så jeg ikke helt vet hvordan systemet reagerer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dager for flere her inne nå! :jepp: Selv er jeg på vei til kontroll for å se om det kan gjøres klart til innsett. Er nervøs for at kroppen ikke har oppført seg som den skal og at forsøket må avbrytes... :sjenert: Selv etter så mange runder kommer nervene hver gang når det nærmer seg, og særlig nå som det er ukjente medisiner så jeg ikke helt vet hvordan systemet reagerer...

 

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...