Gå til innhold

Oktober🌸


Baremeg1

Anbefalte innlegg

 

Spennende dager for flere her inne nå! :jepp: Selv er jeg på vei til kontroll for å se om det kan gjøres klart til innsett. Er nervøs for at kroppen ikke har oppført seg som den skal og at forsøket må avbrytes... :sjenert: Selv etter så mange runder kommer nervene hver gang når det nærmer seg, og særlig nå som det er ukjente medisiner så jeg ikke helt vet hvordan systemet reagerer...

 

Lykke til :)

Tusen takk! :) Jeg fikk gode nyheter (og resept på Crinone :fnise: ), første hinder er passert. Hvis noen av eggene overlever tining blir det innsett onsdag ettermiddag! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da skal jeg ha uttak på på fredag😊 Med torolf. Hvordan gikk det i dag mysill? Var du der rundt 10-11? Var så mange par som ventet da😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg halvveis i proverakuren, og puppene er blitt superømme... iløpet av neste uke starter jeg med puregon (og puppene forblir vel superømme)

 

Masse lykke til dere som er godt igang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg ha uttak på på fredag😊 Med torolf. Hvordan gikk det i dag mysill? Var du der rundt 10-11? Var så mange par som ventet da😁

Ja vi var der da vet du. Regnet med at du kanskje var en av dem. Måtte du/dere vente lenge før der kom inn? Vi var vel en 4-5par som ventet til slutt?

Her ble det satt inn 2 egg samt at de skal prøve å få til en blastocyst av det 3. Så får vi se om det blir et på frys :)

Fikk beskjed av Hausken om å begynne med Klexane i dag. Så blir jo aldri ferdig med disse sprøytene :P

 

Blir greit med uttak skal du se.

Han var veldig flink. Smertene gikk over fortere denne gangen. Blødningene også. Sist ble jeg liggende i nesten 3 dager samt at jeg hadde en del blødninger.

Så var i mye bedre form denne gangen faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg halvveis i proverakuren, og puppene er blitt superømme... iløpet av neste uke starter jeg med puregon (og puppene forblir vel superømme)

 

Masse lykke til dere som er godt igang

Ikke enkelt det der. Hehe!

Føler mine nesten er som steiner..Føles tunge..og kjeeempe følsomme/ømme.

Skukkelig trivsel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da skal jeg ha uttak på på fredag Med torolf. Hvordan gikk det i dag mysill? Var du der rundt 10-11? Var så mange par som ventet da

Ja vi var der da vet du. Regnet med at du kanskje var en av dem. Måtte du/dere vente lenge før der kom inn? Vi var vel en 4-5par som ventet til slutt?

Her ble det satt inn 2 egg samt at de skal prøve å få til en blastocyst av det 3. Så får vi se om det blir et på frys :)

Fikk beskjed av Hausken om å begynne med Klexane i dag. Så blir jo aldri ferdig med disse sprøytene :P

Blir greit med uttak skal du se.

Han var veldig flink. Smertene gikk over fortere denne gangen. Blødningene også. Sist ble jeg liggende i nesten 3 dager samt at jeg hadde en del blødninger.

Så var i mye bedre form denne gangen faktisk.

Måtte vente en time! Veldig forsinket i dag. Gratulerer som ruger av to egg:):) får man velge selv hvor mange de skal sette inn? hvor lang tid tar det å innsettingen? Skal rett på akupunktur etter det så må vite når jeg kan bestille time der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Da skal jeg ha uttak på på fredag Med torolf. Hvordan gikk det i dag mysill? Var du der rundt 10-11? Var så mange par som ventet da

Ja vi var der da vet du. Regnet med at du kanskje var en av dem. Måtte du/dere vente lenge før der kom inn? Vi var vel en 4-5par som ventet til slutt?

Her ble det satt inn 2 egg samt at de skal prøve å få til en blastocyst av det 3. Så får vi se om det blir et på frys :)

Fikk beskjed av Hausken om å begynne med Klexane i dag. Så blir jo aldri ferdig med disse sprøytene :P

Blir greit med uttak skal du se.

Han var veldig flink. Smertene gikk over fortere denne gangen. Blødningene også. Sist ble jeg liggende i nesten 3 dager samt at jeg hadde en del blødninger.

Så var i mye bedre form denne gangen faktisk.

Måtte vente en time! Veldig forsinket i dag. Gratulerer som ruger av to egg:):) får man velge selv hvor mange de skal sette inn? hvor lang tid tar det å innsettingen? Skal rett på akupunktur etter det så må vite når jeg kan bestille time der:)

Ja da var det vel du som var inne rett før oss tenker jeg :)

Vi var forsinket en liten time vi også,men det ble vel fortgang i ting da alle var dratt når vi kom ut igjen.

Vi får 2 fordi dette er vårt 5 fersk forsøk. Så man får vel hovedsaklig ett egg inn. Men når man har hatt noen forsøk så kan man vel få 2 for å øke sjansen for graviditet.

Innsetingen går veldig fort. En liten samtale med sykesøsteren etterpå da. Kan vel regne en 30 min...Om det ikke blir sånn venting som i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj, her ser jeg det er mye spennende som skjer 😊 Lykke til som rugere, og dere som snart har uttak😊 Jeg skal på kontroll i morgen etter tre uker på nesespray. Håper å få begynne med sprøyter på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da skal jeg ha uttak på på fredag😊 Med torolf. Hvordan gikk det i dag mysill? Var du der rundt 10-11? Var så mange par som ventet da😁

Ja vi var der da vet du. Regnet med at du kanskje var en av dem. Måtte du/dere vente lenge før der kom inn? Vi var vel en 4-5par som ventet til slutt?

Her ble det satt inn 2 egg samt at de skal prøve å få til en blastocyst av det 3. Så får vi se om det blir et på frys :)

Fikk beskjed av Hausken om å begynne med Klexane i dag. Så blir jo aldri ferdig med disse sprøytene :P

 

Blir greit med uttak skal du se.

Han var veldig flink. Smertene gikk over fortere denne gangen. Blødningene også. Sist ble jeg liggende i nesten 3 dager samt at jeg hadde en del blødninger.

Så var i mye bedre form denne gangen faktisk.

Ohhh, så spennende. Gratulerer som ruger av 2 egg.😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det egguthenting i går. Gikk kjempefint, ingen smerter. Grudde meg veldig på forhånd, men dette kunne jeg gjort daglig uten å grudd meg.

I dag kjenner jeg litt eggløsningssmerter i eggstokken.

Fikk ut bare 2 egg da. Har lav amh, så snart tom for egg jeg..😥Men trenger jo bare ett gullegg, så krysser fingrene at det går bra likevell. 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det egguthenting i går. Gikk kjempefint, ingen smerter. Grudde meg veldig på forhånd, men dette kunne jeg gjort daglig uten å grudd meg.

I dag kjenner jeg litt eggløsningssmerter i eggstokken.

Fikk ut bare 2 egg da. Har lav amh, så snart tom for egg jeg..😥Men trenger jo bare ett gullegg, så krysser fingrene at det går bra likevell. 🙏

Krysser fingre for deg, lykke til 😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her var det egguthenting i går. Gikk kjempefint, ingen smerter. Grudde meg veldig på forhånd, men dette kunne jeg gjort daglig uten å grudd meg.

I dag kjenner jeg litt eggløsningssmerter i eggstokken.

Fikk ut bare 2 egg da. Har lav amh, så snart tom for egg jeg..😥Men trenger jo bare ett gullegg, så krysser fingrene at det går bra likevell. 🙏

Krysser fingre for deg, lykke til 😊

Takk, trenger det. Bare ett egg som ble befruktet så er netvepirrende om det holder til innsett. .😳

 

Anonymous poster hash: a543d...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Her var det egguthenting i går. Gikk kjempefint, ingen smerter. Grudde meg veldig på forhånd, men dette kunne jeg gjort daglig uten å grudd meg.

I dag kjenner jeg litt eggløsningssmerter i eggstokken.

Fikk ut bare 2 egg da. Har lav amh, så snart tom for egg jeg..😥Men trenger jo bare ett gullegg, så krysser fingrene at det går bra likevell. 🙏

Krysser fingre for deg, lykke til 😊
Takk, trenger det. Bare ett egg som ble befruktet så er netvepirrende om det holder til innsett. .😳

 

Anonymous poster hash: a543d...997

Var ikke meningen å poste anonymt😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Honey86 - jeg gikk også på Menopur, og ble EKSTREMT trøtt!! var helt forferdelig til tider, kunne sitte å gjespe i 3 timer i strekk. går over når du er ferdig med sprøytene :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey86 - jeg gikk også på Menopur, og ble EKSTREMT trøtt!! var helt forferdelig til tider, kunne sitte å gjespe i 3 timer i strekk. går over når du er ferdig med sprøytene :) hehe

Siste dag med menopuren i dag! Gleder meg til å våkne litt da:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det egguthenting i går. Gikk kjempefint, ingen smerter. Grudde meg veldig på forhånd, men dette kunne jeg gjort daglig uten å grudd meg.

I dag kjenner jeg litt eggløsningssmerter i eggstokken.

Fikk ut bare 2 egg da. Har lav amh, så snart tom for egg jeg..Men trenger jo bare ett gullegg, så krysser fingrene at det går bra likevell.

Så bra eggutaket gikk bra! Mitt på fredag og er så nervøs!

Krysser fingre og tær for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, får forberede meg på å bli trøtt i morgen og fremover jeg da🙈

Starter på Menopur i morgen😅

Brått så var dagen her.. Er heldig og har en fantastisk akupunktør som ville hjelpe meg å blande og sette den i morgen, så da slipper jeg å grue meg sånn veldig til i morgen😊 har sprøyteskrekk... Gikk jo på puregon sist, så dette blir hakket verre føler jeg😂 jaja.. Men blir vel vanet med dette også✌️🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her var det egguthenting i går. Gikk kjempefint, ingen smerter. Grudde meg veldig på forhånd, men dette kunne jeg gjort daglig uten å grudd meg.

I dag kjenner jeg litt eggløsningssmerter i eggstokken.

Fikk ut bare 2 egg da. Har lav amh, så snart tom for egg jeg..Men trenger jo bare ett gullegg, så krysser fingrene at det går bra likevell.

Så bra eggutaket gikk bra! Mitt på fredag og er så nervøs!

Krysser fingre og tær for deg:)

Takk😀 Lykke til med egguttaket. Utrolig spennende dette her altså😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har et spørsmål. Er det vanlig å ha sen naturlig eggløsning etter neg. IVF? Jeg har hatt bestandig regelmessig mens før ivf hormonkur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har et spørsmål. Er det vanlig å ha sen naturlig eggløsning etter neg. IVF? Jeg har hatt bestandig regelmessig mens før ivf hormonkur.

Det er nok ikke uvanlig at syklusen blir forstyrret. Jeg har fått mensen flere dager senere enn normalt i de syklusene som har gått etter negativt IVF i juni/juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på at tida skal gå så jeg får vite om det blir innsett i dag. Er redd for at ingen av eggene har overlevd i og med at dette er første frys... :sjenert:

Tusen takk for svar. Lykke til med fryseforsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Venter på at tida skal gå så jeg får vite om det blir innsett i dag. Er redd for at ingen av eggene har overlevd i og med at dette er første frys... :sjenert:

Tusen takk for svar. Lykke til med fryseforsøk.

Takk! :) Bare et av våre fem frosne egg overlevde... Kjenner jeg ble pessimistisk nå, men må prøve å tenke at det holder med ett hvis det klaffer nå. Lettere sagt enn gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Venter på at tida skal gå så jeg får vite om det blir innsett i dag. Er redd for at ingen av eggene har overlevd i og med at dette er første frys... :sjenert:

Tusen takk for svar. Lykke til med fryseforsøk.

Takk! :) Bare et av våre fem frosne egg overlevde... Kjenner jeg ble pessimistisk nå, men må prøve å tenke at det holder med ett hvis det klaffer nå. Lettere sagt enn gjort!

 

Helt enige! Lettere sagt enn gjort. Jeg prøver å slappe av. Jeg følte veldig trist etter neg IVF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...