Gå til innhold

Oktober🌸


Baremeg1

Anbefalte innlegg

Alt er jo kostbart i denne prosessen!🙈😊

Jeg er i gang på nesespray. Skal ikke i gang på Menopur før 30. september... Såååå lenge til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei damer!

 

Lurer meg inn hit jeg.

Sprøyte start til uken en gang...Dagene kan liksom ikke gå fort nok.

Veldig spent og utålmodig på å komme igang igjen. :)

Mener jeg så flere som hørte til Hausken avd Bergen her? :)

 

Jeg skal til forsamtale til hausken Bergen 18.9 :) hvordan var det der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei damer!

 

Lurer meg inn hit jeg.

Sprøyte start til uken en gang...Dagene kan liksom ikke gå fort nok.

Veldig spent og utålmodig på å komme igang igjen. :)

Mener jeg så flere som hørte til Hausken avd Bergen her? :)

 

Jeg skal til forsamtale til hausken Bergen 18.9 :) hvordan var det der?

 

Så spennende da! :)

En veldig fin klinikk. Vi følte oss veldig velkommen. Utrolig trivelige folk som jobber der. :)

Angrer ikke i det hele tatt på valg av klinikk. :)

Hvor er du i syklus nå da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja startet der jeg også,da jeg liksom får forsøkene mine i mnd skiftene. :P

Litt spent på når oppstart blir til uka. Må liksom prøve å telle meg fram til når vi må reise til klinikken.

Koster jo litt reise/opphold også. Så en får se om vi må ta en lang weekend i Bergen denne gangen også eller om det holder med en 2 dagers reise. ;)

 

Er alle i gang med medisiner her eller?

Ikke helt klar for medisiner enda, var innom apoteket i dag slik at de kan bestille de inn til meg, så kan hente de på tirsdag. Starter med provera for å få blødning den 24, så blir sprøytestart rundt fjorten dager etter det.

 

Er litt heldigere når det gjelder reise til klinikken, bor i Bergensområdet, så slipper overnattingen vekke og får alle kontroller på Haukeland også.

Endret av 83jenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei damer!

 

Lurer meg inn hit jeg.

Sprøyte start til uken en gang...Dagene kan liksom ikke gå fort nok.

Veldig spent og utålmodig på å komme igang igjen. :)

Mener jeg så flere som hørte til Hausken avd Bergen her? :)

 

Jeg skal til forsamtale til hausken Bergen 18.9 :) hvordan var det der?

Så spennende da! :)

En veldig fin klinikk. Vi følte oss veldig velkommen. Utrolig trivelige folk som jobber der. :)

Angrer ikke i det hele tatt på valg av klinikk. :)

Hvor er du i syklus nå da?

Så bra! Er så spent men jeg så på en annen tråd at du var på forsamtale der for en god stund siden, har du valgt å vente litt eller tar det så lang tid før man får starte behandling? Har faktisk for første gang fått mensen av meg selv på 2 år nå! (Skjønner ingenting) og er på dag 4 i syklus da. Hvilke dager i syklus starter man evt sprøyter eller spray?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På mine forsøk (kort protokoll) har jeg startet med sprøyter på syklus dag to (dag tre om dag to er tirsdag)

Jeg har bare hatt lange protokoller hittil!😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På mine forsøk (kort protokoll) har jeg startet med sprøyter på syklus dag to (dag tre om dag to er tirsdag)

Jeg har bare hatt lange protokoller hittil!

Har kun hatt korte protokoller jeg, så har ikke testet nesespray starter på fjerde runde om noen uker (tredje resulterte bare i et egg som ikke ble befruktet=avbrutt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, prøver92😩

Da får vi håpe at oktober blir mnd for oss!

Brått var vi i samme gruppe igjen☺️

Ja ikke sant! Da får vi håpe vi også havner i gravid-gruppa 👌🏼😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Huff da, prøver92😩

Da får vi håpe at oktober blir mnd for oss!

Brått var vi i samme gruppe igjen☺️

Ja ikke sant! Da får vi håpe vi også havner i gravid-gruppa 👌🏼😊

Ja, det hadde vært gøy om det ble vår tur og at vi kan følge hverandre videre!😊

Når blir fryseforsøket da? Har du lange egg igjen på frys?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Huff da, prøver92😩

Da får vi håpe at oktober blir mnd for oss!

Brått var vi i samme gruppe igjen☺️

Ja ikke sant! Da får vi håpe vi også havner i gravid-gruppa 👌🏼😊
Ja, det hadde vært gøy om det ble vår tur og at vi kan følge hverandre videre!😊

Når blir fryseforsøket da? Har du lange egg igjen på frys?😊

Det blir i oktober ;-) lange vet jeg ikke, men hvis du lurer på hvor mange så har jeg 1 😂
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hei damer!

 

Lurer meg inn hit jeg.

Sprøyte start til uken en gang...Dagene kan liksom ikke gå fort nok.

Veldig spent og utålmodig på å komme igang igjen. :)

Mener jeg så flere som hørte til Hausken avd Bergen her? :)

Jeg skal til forsamtale til hausken Bergen 18.9 :) hvordan var det der?

Så spennende da! :)

En veldig fin klinikk. Vi følte oss veldig velkommen. Utrolig trivelige folk som jobber der. :)

Angrer ikke i det hele tatt på valg av klinikk. :)

Hvor er du i syklus nå da?

Så bra! Er så spent men jeg så på en annen tråd at du var på forsamtale der for en god stund siden, har du valgt å vente litt eller tar det så lang tid før man får starte behandling? Har faktisk for første gang fått mensen av meg selv på 2 år nå! (Skjønner ingenting) og er på dag 4 i syklus da. Hvilke dager i syklus starter man evt sprøyter eller spray?

 

Vi rakk akkurat å reise nedover til en forsamtale den dagen de skulle gå ut i ferie.

Så derfor måtte vi vente litt. Begynte vel med sprøyter til forrige forsøk helt i slutten av juli. Så da rakk vi akkurat å skvise oss inn til uttak den dagen de kom hjem fra kurs på Island :P Virker som jeg har suveren timing. haha!  :eeeh:

Så egentlig er det ingen ventetid på behandling hos dem. :)

 

Det er jo kjempebra! Syklus dag 4 ja..Da regner jeg med du må vente til neste syklus før oppstart. ( om du skal ha kort regime)

Jeg startet på syklus dag 2 sist med kort regime. Begynner igjen i dag på min syklus dag 1.

Om du skal ha langt regime så begynner du vel rundt syklusdag 20 og noe tror jeg? (Mange år siden jeg prøvde langt regime)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk gjennom alle medisinene mine i dag. Noen i kjøleskapet, andre i en kommode.

Selvfølgelig ligger eggløsningsprøyten i kommoden..På pakken står det tydelig "Oppbevares i kjøleskap"

Gaaaaaaad!!!! Regner med jeg bare må kjøpe ny...Så var det jo 7 sprøyter igjen også...Skulle jo kunne hatt til en haug av forsøk liksom...

Sykepleieren skulle sjekke det opp for meg da..Men er vel bare å handle nytt med min flaks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Huff da, prøver92😩

Da får vi håpe at oktober blir mnd for oss!

Brått var vi i samme gruppe igjen☺️

Ja ikke sant! Da får vi håpe vi også havner i gravid-gruppa 👌🏼😊
Ja, det hadde vært gøy om det ble vår tur og at vi kan følge hverandre videre!😊

Når blir fryseforsøket da? Har du lange egg igjen på frys?😊

Det blir i oktober ;-) lange vet jeg ikke, men hvis du lurer på hvor mange så har jeg 1 😂

Haha!!

Lange!😂😂

Jaja! Tenkte noen hadde lange og noen hadde korte🙈😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk gjennom alle medisinene mine i dag. Noen i kjøleskapet, andre i en kommode.

Selvfølgelig ligger eggløsningsprøyten i kommoden..På pakken står det tydelig "Oppbevares i kjøleskap"

Gaaaaaaad!!!! Regner med jeg bare må kjøpe ny...Så var det jo 7 sprøyter igjen også...Skulle jo kunne hatt til en haug av forsøk liksom...

Sykepleieren skulle sjekke det opp for meg da..Men er vel bare å handle nytt med min flaks...

Huff da!

Det er kjedelig!😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gikk gjennom alle medisinene mine i dag. Noen i kjøleskapet, andre i en kommode.

Selvfølgelig ligger eggløsningsprøyten i kommoden..På pakken står det tydelig "Oppbevares i kjøleskap"

Gaaaaaaad!!!! Regner med jeg bare må kjøpe ny...Så var det jo 7 sprøyter igjen også...Skulle jo kunne hatt til en haug av forsøk liksom...

Sykepleieren skulle sjekke det opp for meg da..Men er vel bare å handle nytt med min flaks...

Huff da!

Det er kjedelig!

 

Har virkelig ikke hode med meg for tiden.....Sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Gikk gjennom alle medisinene mine i dag. Noen i kjøleskapet, andre i en kommode.

Selvfølgelig ligger eggløsningsprøyten i kommoden..På pakken står det tydelig "Oppbevares i kjøleskap"

Gaaaaaaad!!!! Regner med jeg bare må kjøpe ny...Så var det jo 7 sprøyter igjen også...Skulle jo kunne hatt til en haug av forsøk liksom...

Sykepleieren skulle sjekke det opp for meg da..Men er vel bare å handle nytt med min flaks...

Huff da!

Det er kjedelig!

Har virkelig ikke hode med meg for tiden.....Sukk

Jeg hørte at man kan ha de i romtemp, men da er de bare holdbar noen mnd eller uker, husker ikke hva det var, men holdbarheten går hvertfall kraftig ned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pratet med st.olavs idag og der fikk jeg klarsignal til å begynne rett på neste fryseforsøk :) trengte ikke ha en naturlig mens imellom engang! :) så da er det nytt innsett om ca 2 uker igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Gikk gjennom alle medisinene mine i dag. Noen i kjøleskapet, andre i en kommode.

Selvfølgelig ligger eggløsningsprøyten i kommoden..På pakken står det tydelig "Oppbevares i kjøleskap"

Gaaaaaaad!!!! Regner med jeg bare må kjøpe ny...Så var det jo 7 sprøyter igjen også...Skulle jo kunne hatt til en haug av forsøk liksom...

Sykepleieren skulle sjekke det opp for meg da..Men er vel bare å handle nytt med min flaks...

Huff da!

Det er kjedelig!

Har virkelig ikke hode med meg for tiden.....Sukk

Jeg hørte at man kan ha de i romtemp, men da er de bare holdbar noen mnd eller uker, husker ikke hva det var, men holdbarheten går hvertfall kraftig ned ;)

 

Ja er forskjellig. Noen holder noen dager og andre noen uker. Regner med jeg bare må kjøpe nytt når jeg reiser inn til byen for UL. Kjenner dette irriterer meg veldig....

Sykepleieren skulle sjekke opp for sikkerhets skyld da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...