Neferet Skrevet 3. oktober 2015 #201 Del Skrevet 3. oktober 2015 Kombinasjonen Progynova og Crinone er tydeligvis annerledes enn det jeg har hatt før, merket mye på kroppen. Først og fremst er jeg utrolig trøtt!! 😴 Har sovet ettermiddagshvil hver dag siden onsdag (innsett) og likevel er jeg helt zombie! I tillegg har jeg murringer som kommer og går, og er småkvalm i bølger, særlig på ettermiddag og kveld. Kroppen på kunstige hormoner er ikke å spøke med altså, lurer på hvordan det blir hvis jeg skal kombinere det med ekstra mye naturlige hormoner i tillegg! 😝 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144231027-oktober%F0%9F%8C%B8/page/9/#findComment-147476037 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mysill Skrevet 3. oktober 2015 #202 Del Skrevet 3. oktober 2015 Kombinasjonen Progynova og Crinone er tydeligvis annerledes enn det jeg har hatt før, merket mye på kroppen. Først og fremst er jeg utrolig trøtt!! 😴 Har sovet ettermiddagshvil hver dag siden onsdag (innsett) og likevel er jeg helt zombie! I tillegg har jeg murringer som kommer og går, og er småkvalm i bølger, særlig på ettermiddag og kveld. Kroppen på kunstige hormoner er ikke å spøke med altså, lurer på hvordan det blir hvis jeg skal kombinere det med ekstra mye naturlige hormoner i tillegg! 😝 Nei den er absolutt ikke til å spøke med Her stikker og murrer det hele tiden. Blir værre utover kvelden.(sterkere smerter) Tidvis luftsmerter som brer seg i hele magen. Trøtt...Magen blir som en ballong på kvelden. Små kvalm innimellom..Feber som kommer og går..Kjempe ømme pupper.. Noe er vel medisiner og resten er vel overstimuleringen. Bruker metformin,lutinus og klexane nå. Hadde en dose med gonapeptyl her om dagen. Når er testdag da?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144231027-oktober%F0%9F%8C%B8/page/9/#findComment-147476093 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey86 Skrevet 3. oktober 2015 #203 Del Skrevet 3. oktober 2015 Her har det skjedd mye med meg siden uttak fredag! Hadde voldsomme magesmerter og kastet mye opp hele natten. Dro til legevakten og ble lagt inn på Haukeland, hadde 1400 ml Blod i buken!! Hasteoperert og måtte ha tre blodoverføringinger😱😱😱 hadde stukket hull under egguttaket, eller noe sånt. Så nå må jeg overnatte på Haukeland da. Men oppi alt dette har jeg fått 2 av 2 egg befruktet og de var av god kvalitet😊 håper de holder seg sånn! Og at jeg får satt inn på mandag da... Puh! Mye greier altså!😩 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144231027-oktober%F0%9F%8C%B8/page/9/#findComment-147476156 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare blåbær Skrevet 3. oktober 2015 #204 Del Skrevet 3. oktober 2015 Hva tenker dere kloke damer om nattevakter? Jeg skal på nattevakt i rugetiden, og jeg er litt usikker. Er det skadelig? Noen som har hørt det? Vet at det kan øke sjansene litt for sa, men er det skadelig før en tester? Tenkte å ringe å forhøre meg, men lurer på hva dere mener,,. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144231027-oktober%F0%9F%8C%B8/page/9/#findComment-147476165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare blåbær Skrevet 3. oktober 2015 #205 Del Skrevet 3. oktober 2015 Her har det skjedd mye med meg siden uttak fredag! Hadde voldsomme magesmerter og kastet mye opp hele natten. Dro til legevakten og ble lagt inn på Haukeland, hadde 1400 ml Blod i buken!! Hasteoperert og måtte ha tre blodoverføringinger😱😱😱 hadde stukket hull under egguttaket, eller noe sånt. Så nå må jeg overnatte på Haukeland da. Men oppi alt dette har jeg fått 2 av 2 egg befruktet og de var av god kvalitet😊 håper de holder seg sånn! Og at jeg får satt inn på mandag da... Puh! Mye greier altså!😩 Å hærlighet! Det var jo voldsomt. Ikke rart uttaket var smertefullt! God bedring og krysser fingrene for at eggene klarer seg og det blir innsett på mandag🙏🙏🙏 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144231027-oktober%F0%9F%8C%B8/page/9/#findComment-147476167 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey86 Skrevet 3. oktober 2015 #206 Del Skrevet 3. oktober 2015 Da har jeg vært på uttak. Grusomt! Og det som er enda verre er at de fikk bare ut 2 egg! Legen var tilogmed veldig skuffet. Det virket som de bare hadde stoppet å utviklet seg Så nå har jeg bare grått siden er så utrolig trist! Kommer til å bli et nervepirrende døgn til telefonen kommer i morgen. De skal ta ICSI på begge eggene heldigvis da. Uff! Dette var et slag i trynet. Gikk selve uttaket greit eller?Jeg bruker aldri få ut spes mange egg jeg eller Honey86. Har alltid mange eggposer, men de fleste er tomme. Ved mine to første forsøk fikk jeg kun ut 3 egg. Skjønner du føler deg skuffet..Kjenner meg igjen selv. Men du må ikke gi opp håpet. Kan hende det er to gullegg det der Jeg skal krysse alt jeg kan for at du får en positiv tlf i morgen tidlig. Heier på deg Om du trenger å prate så er det bare å sende meg en pm. Stooor klem til deg Takk for det. Uttaket var veldig vondt og. Spesielt på en side. Men hadde flere egg men ingen modne.. Spurte om vi fikk kjøpe trepakken ivf etter uttaket, sykepleier sa nei, men legen sa ja siden alt hadde stoppet opp. Så nå har vi pakken å lene oss på ihvertfall😊 men har fortsatt godfølelsen som jeg har hatt igjennom hele forsøket. Skummelt å si det men..😱 ellers har jeg bare sovet og spydd siden jeg kom hjem! Er så dårlig! Og har luftsmerter opp i brystet og mellomgulvet. Hadde dere det?? Vondt å puste! Huff, så leit at det var så vondt uttaket. Men får prøve å tenke at da er det ihvertfall noe som skjer inni der.Hva slags smertestillende fikk du? Jeg fikk voltaren, 3 paracet og stesolid som jeg tok hjemme en time før, deretter fikk jeg 5 ml med midazolam mixtur. Fungerte veldig bra. Jeg var veldig avslappet. Men går ikke ann å sammenligne, kroppene reagerer ulikt. Og itillegg variabelt ift hvor mange follikler. Tok 1000mg paracet, morfintablett og kvalmestillene sånn 45 min før uttaket og fikk morfin-nesespray under uttaket. Men skjønner jo nå hvorfor jeg fikk så vondt ta hvis ham stakk hull på noe som ikke skulle skjedd😁 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144231027-oktober%F0%9F%8C%B8/page/9/#findComment-147476170 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neferet Skrevet 3. oktober 2015 #207 Del Skrevet 3. oktober 2015 Her har det skjedd mye med meg siden uttak fredag! Hadde voldsomme magesmerter og kastet mye opp hele natten. Dro til legevakten og ble lagt inn på Haukeland, hadde 1400 ml Blod i buken!! Hasteoperert og måtte ha tre blodoverføringinger😱😱😱 hadde stukket hull under egguttaket, eller noe sånt. Så nå må jeg overnatte på Haukeland da. Men oppi alt dette har jeg fått 2 av 2 egg befruktet og de var av god kvalitet😊 håper de holder seg sånn! Og at jeg får satt inn på mandag da... Puh! Mye greier altså!😩 Oj, dette var dramatiske saker!! 😱 Håper du blir tatt godt vare på og at formen stiger nå som årsaken er funnet og rettet på! Og kjempebra at du har fått begge eggene befruktet! Skal se dette går veien selv om du fikk en kjip start! 😊 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144231027-oktober%F0%9F%8C%B8/page/9/#findComment-147476207 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neferet Skrevet 3. oktober 2015 #208 Del Skrevet 3. oktober 2015 Kombinasjonen Progynova og Crinone er tydeligvis annerledes enn det jeg har hatt før, merket mye på kroppen. Først og fremst er jeg utrolig trøtt!! 😴 Har sovet ettermiddagshvil hver dag siden onsdag (innsett) og likevel er jeg helt zombie! I tillegg har jeg murringer som kommer og går, og er småkvalm i bølger, særlig på ettermiddag og kveld. Kroppen på kunstige hormoner er ikke å spøke med altså, lurer på hvordan det blir hvis jeg skal kombinere det med ekstra mye naturlige hormoner i tillegg! 😝Nei den er absolutt ikke til å spøke med Her stikker og murrer det hele tiden. Blir værre utover kvelden.(sterkere smerter) Tidvis luftsmerter som brer seg i hele magen. Trøtt...Magen blir som en ballong på kvelden. Små kvalm innimellom..Feber som kommer og går..Kjempe ømme pupper.. Noe er vel medisiner og resten er vel overstimuleringen. Bruker metformin,lutinus og klexane nå. Hadde en dose med gonapeptyl her om dagen. Når er testdag da?? Testdag er en evighet til, mandag 12.10! Det er derfor jeg tillegger "symptomene" medisinene jeg tar, noe annet er for tidlig ennå... Håper vi begge får gode nyheter etterhvert! 😊 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144231027-oktober%F0%9F%8C%B8/page/9/#findComment-147476213 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mysill Skrevet 3. oktober 2015 #209 Del Skrevet 3. oktober 2015 Her har det skjedd mye med meg siden uttak fredag! Hadde voldsomme magesmerter og kastet mye opp hele natten. Dro til legevakten og ble lagt inn på Haukeland, hadde 1400 ml Blod i buken!! Hasteoperert og måtte ha tre blodoverføringinger😱😱😱 hadde stukket hull under egguttaket, eller noe sånt. Så nå må jeg overnatte på Haukeland da. Men oppi alt dette har jeg fått 2 av 2 egg befruktet og de var av god kvalitet😊 håper de holder seg sånn! Og at jeg får satt inn på mandag da... Puh! Mye greier altså!😩 Oj såpass!!!! Jaggu ikke enkelt det her altså. Hvor hadde de stukket hull da? Hos meg trodde de først at de hadde stukket hull i livmoren ved innsetting..Men virker som de gikk bort fra det? Hadde en del veske i buken,men de mener det kommer av overstimuleringen? Synes du skal ringe eller sende mail til Synnøve og fortelle ståa.Om du ikke har gjort det allerede? Jeg fikk beskjed om å sende dem papirene fra innleggelsen. Huff...Nei det er vertfall bra de fant ut av det da Honey86. Håper det går bra med deg og at formen blir bedre nå. Og supert at begge egga har klart seg. Må få høre hvordan det går. Riktig god bedring. Stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144231027-oktober%F0%9F%8C%B8/page/9/#findComment-147476311 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mysill Skrevet 3. oktober 2015 #210 Del Skrevet 3. oktober 2015 Kombinasjonen Progynova og Crinone er tydeligvis annerledes enn det jeg har hatt før, merket mye på kroppen. Først og fremst er jeg utrolig trøtt!! 😴 Har sovet ettermiddagshvil hver dag siden onsdag (innsett) og likevel er jeg helt zombie! I tillegg har jeg murringer som kommer og går, og er småkvalm i bølger, særlig på ettermiddag og kveld. Kroppen på kunstige hormoner er ikke å spøke med altså, lurer på hvordan det blir hvis jeg skal kombinere det med ekstra mye naturlige hormoner i tillegg! 😝Nei den er absolutt ikke til å spøke med Her stikker og murrer det hele tiden. Blir værre utover kvelden.(sterkere smerter) Tidvis luftsmerter som brer seg i hele magen. Trøtt...Magen blir som en ballong på kvelden. Små kvalm innimellom..Feber som kommer og går..Kjempe ømme pupper.. Noe er vel medisiner og resten er vel overstimuleringen. Bruker metformin,lutinus og klexane nå. Hadde en dose med gonapeptyl her om dagen. Når er testdag da?? Testdag er en evighet til, mandag 12.10! Det er derfor jeg tillegger "symptomene" medisinene jeg tar, noe annet er for tidlig ennå... Håper vi begge får gode nyheter etterhvert! 😊 Ja jeg har testdag kun 2 dager før deg..Så vil tro det er medisinene her også.. Nå har jeg jo aldri kommet så langt som til testdag før da..Så alltid like spennende.. Har som regel fått blødning 2 dager før testdag... Nei vi får krysse fingrene Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144231027-oktober%F0%9F%8C%B8/page/9/#findComment-147476318 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mysill Skrevet 3. oktober 2015 #211 Del Skrevet 3. oktober 2015 Hva tenker dere kloke damer om nattevakter? Jeg skal på nattevakt i rugetiden, og jeg er litt usikker. Er det skadelig? Noen som har hørt det? Vet at det kan øke sjansene litt for sa, men er det skadelig før en tester? Tenkte å ringe å forhøre meg, men lurer på hva dere mener,,. Aldri hørt noen sagt at det kan være skadelig jeg vertfall.. De sier jo vi skal leve så normalt som mulig.. Hva er det med nattarbeid som kan øke muligheten for sa?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144231027-oktober%F0%9F%8C%B8/page/9/#findComment-147476320 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey86 Skrevet 4. oktober 2015 #212 Del Skrevet 4. oktober 2015 Her har det skjedd mye med meg siden uttak fredag! Hadde voldsomme magesmerter og kastet mye opp hele natten. Dro til legevakten og ble lagt inn på Haukeland, hadde 1400 ml Blod i buken!! Hasteoperert og måtte ha tre blodoverføringinger😱😱😱 hadde stukket hull under egguttaket, eller noe sånt. Så nå må jeg overnatte på Haukeland da. Men oppi alt dette har jeg fått 2 av 2 egg befruktet og de var av god kvalitet😊 håper de holder seg sånn! Og at jeg får satt inn på mandag da... Puh! Mye greier altså!😩Oj såpass!!!! Jaggu ikke enkelt det her altså. Hvor hadde de stukket hull da? Hos meg trodde de først at de hadde stukket hull i livmoren ved innsetting..Men virker som de gikk bort fra det? Hadde en del veske i buken,men de mener det kommer av overstimuleringen? Synes du skal ringe eller sende mail til Synnøve og fortelle ståa.Om du ikke har gjort det allerede? Jeg fikk beskjed om å sende dem papirene fra innleggelsen. Huff...Nei det er vertfall bra de fant ut av det da Honey86. Håper det går bra med deg og at formen blir bedre nå. Og supert at begge egga har klart seg. Må få høre hvordan det går. Riktig god bedring. Stor klem Kan ikke si ivf er noen lek altså! Om dette forsøket ikke går så vet jeg ikke om jeg klarer en gang til.. Eller må jo det😁 men fy unner ikke min verste fiende den smerten jeg hadde! Vet ikke hvor han stakk hull, får høre om jeg kan få med epikrisen når jeg får dra hjem og ta med på innsettelsen. Samboeren ringte vaktelefonen til hausken i går og fortalte hva som hadde skjedd. De kunne la egget fortsette å dele seg til onsdag, dersom jeg ikke kunne komme inn i morgen. Legene på Haukeland var ikke optimistiske at jeg skulle klare det... Men må jo klare det, kan ikke risikere at noe skjer med eggene min siden det bare er to! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144231027-oktober%F0%9F%8C%B8/page/9/#findComment-147476472 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey86 Skrevet 4. oktober 2015 #213 Del Skrevet 4. oktober 2015 Her har det skjedd mye med meg siden uttak fredag! Hadde voldsomme magesmerter og kastet mye opp hele natten. Dro til legevakten og ble lagt inn på Haukeland, hadde 1400 ml Blod i buken!! Hasteoperert og måtte ha tre blodoverføringinger😱😱😱 hadde stukket hull under egguttaket, eller noe sånt. Så nå må jeg overnatte på Haukeland da. Men oppi alt dette har jeg fått 2 av 2 egg befruktet og de var av god kvalitet😊 håper de holder seg sånn! Og at jeg får satt inn på mandag da... Puh! Mye greier altså!😩Oj, dette var dramatiske saker!! 😱 Håper du blir tatt godt vare på og at formen stiger nå som årsaken er funnet og rettet på! Og kjempebra at du har fått begge eggene befruktet! Skal se dette går veien selv om du fikk en kjip start! 😊 Takk for det😊 må si jeg er imponert over alle som jobber på Haukeland! Fantastiske mennesker! Gratulerer som ruger! Håper dagene frem til testdagen går fort.😊😊 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144231027-oktober%F0%9F%8C%B8/page/9/#findComment-147476481 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baremeg1 Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter #214 Del Skrevet 4. oktober 2015 I dag er jeg på dag fem med Menopur. Også må jeg tisse hele tiden føler jeg.. Noen andre som har hatt det slik🙈✌️ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144231027-oktober%F0%9F%8C%B8/page/9/#findComment-147476584 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baremeg1 Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter #215 Del Skrevet 4. oktober 2015 God bedring Honey 86! Ivf karusellen er jo ille nok, så skal du gjennom alt det der i tillegg! God klem til deg💜🌸 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144231027-oktober%F0%9F%8C%B8/page/9/#findComment-147476588 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare blåbær Skrevet 4. oktober 2015 #216 Del Skrevet 4. oktober 2015 Her har det skjedd mye med meg siden uttak fredag! Hadde voldsomme magesmerter og kastet mye opp hele natten. Dro til legevakten og ble lagt inn på Haukeland, hadde 1400 ml Blod i buken!! Hasteoperert og måtte ha tre blodoverføringinger😱😱😱 hadde stukket hull under egguttaket, eller noe sånt. Så nå må jeg overnatte på Haukeland da. Men oppi alt dette har jeg fått 2 av 2 egg befruktet og de var av god kvalitet😊 håper de holder seg sånn! Og at jeg får satt inn på mandag da... Puh! Mye greier altså!😩Oj såpass!!!! Jaggu ikke enkelt det her altså. Hvor hadde de stukket hull da? Hos meg trodde de først at de hadde stukket hull i livmoren ved innsetting..Men virker som de gikk bort fra det? Hadde en del veske i buken,men de mener det kommer av overstimuleringen? Synes du skal ringe eller sende mail til Synnøve og fortelle ståa.Om du ikke har gjort det allerede? Jeg fikk beskjed om å sende dem papirene fra innleggelsen. Huff...Nei det er vertfall bra de fant ut av det da Honey86. Håper det går bra med deg og at formen blir bedre nå. Og supert at begge egga har klart seg. Må få høre hvordan det går. Riktig god bedring. Stor klem Kan ikke si ivf er noen lek altså! Om dette forsøket ikke går så vet jeg ikke om jeg klarer en gang til.. Eller må jo det😁 men fy unner ikke min verste fiende den smerten jeg hadde! Vet ikke hvor han stakk hull, får høre om jeg kan få med epikrisen når jeg får dra hjem og ta med på innsettelsen. Samboeren ringte vaktelefonen til hausken i går og fortalte hva som hadde skjedd. De kunne la egget fortsette å dele seg til onsdag, dersom jeg ikke kunne komme inn i morgen. Legene på Haukeland var ikke optimistiske at jeg skulle klare det... Men må jo klare det, kan ikke risikere at noe skjer med eggene min siden det bare er to! Åhh, jeg skal krysse alt jeg har, og sende deg gode tanker på at du får innsett i morgen. Eller at eggene overlever til frysing. 🙏🙏🙏🙏🙏🙏 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144231027-oktober%F0%9F%8C%B8/page/9/#findComment-147476595 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serge Skrevet 4. oktober 2015 #217 Del Skrevet 4. oktober 2015 Her har det skjedd mye med meg siden uttak fredag! Hadde voldsomme magesmerter og kastet mye opp hele natten. Dro til legevakten og ble lagt inn på Haukeland, hadde 1400 ml Blod i buken!! Hasteoperert og måtte ha tre blodoverføringinger😱😱😱 hadde stukket hull under egguttaket, eller noe sånt. Så nå må jeg overnatte på Haukeland da. Men oppi alt dette har jeg fått 2 av 2 egg befruktet og de var av god kvalitet😊 håper de holder seg sånn! Og at jeg får satt inn på mandag da... Puh! Mye greier altså!😩Uff, dette høres vondt ut😔 God bedring, håper det går fort over.🌸 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144231027-oktober%F0%9F%8C%B8/page/9/#findComment-147476612 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mysill Skrevet 4. oktober 2015 #218 Del Skrevet 4. oktober 2015 Her har det skjedd mye med meg siden uttak fredag! Hadde voldsomme magesmerter og kastet mye opp hele natten. Dro til legevakten og ble lagt inn på Haukeland, hadde 1400 ml Blod i buken!! Hasteoperert og måtte ha tre blodoverføringinger😱😱😱 hadde stukket hull under egguttaket, eller noe sånt. Så nå må jeg overnatte på Haukeland da. Men oppi alt dette har jeg fått 2 av 2 egg befruktet og de var av god kvalitet😊 håper de holder seg sånn! Og at jeg får satt inn på mandag da... Puh! Mye greier altså!😩Oj såpass!!!! Jaggu ikke enkelt det her altså. Hvor hadde de stukket hull da? Hos meg trodde de først at de hadde stukket hull i livmoren ved innsetting..Men virker som de gikk bort fra det? Hadde en del veske i buken,men de mener det kommer av overstimuleringen? Synes du skal ringe eller sende mail til Synnøve og fortelle ståa.Om du ikke har gjort det allerede? Jeg fikk beskjed om å sende dem papirene fra innleggelsen. Huff...Nei det er vertfall bra de fant ut av det da Honey86. Håper det går bra med deg og at formen blir bedre nå. Og supert at begge egga har klart seg. Må få høre hvordan det går. Riktig god bedring. Stor klem Kan ikke si ivf er noen lek altså! Om dette forsøket ikke går så vet jeg ikke om jeg klarer en gang til.. Eller må jo det😁 men fy unner ikke min verste fiende den smerten jeg hadde! Vet ikke hvor han stakk hull, får høre om jeg kan få med epikrisen når jeg får dra hjem og ta med på innsettelsen. Samboeren ringte vaktelefonen til hausken i går og fortalte hva som hadde skjedd. De kunne la egget fortsette å dele seg til onsdag, dersom jeg ikke kunne komme inn i morgen. Legene på Haukeland var ikke optimistiske at jeg skulle klare det... Men må jo klare det, kan ikke risikere at noe skjer med eggene min siden det bare er to! Nei det er absolutt ingen lek. Skjønner godt hva du mener..Jeg grudde meg så mye til uttaket sist etter forrige runde..Ikke noe gøy når det er så vondt at man bare har lyst til å avbryte hele greia etter at de har startet..Men det er utrolig hva man biter i seg. Mannen ringte vakt tlf her også,men dårlig med svar i 01 tiden om natten Greit å ta med epikrisen så de får se ja. Dette er jo ikke akkurat vanlig..Regner med du kanskje får en gjennomgang av uttaket? Ja om de dyrker dem til onsdag og de klarer seg så er de jo blitt blastocyster Håper du er i bedre form og kommer deg fort. Masse masse lykke til og riktig god bedring. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144231027-oktober%F0%9F%8C%B8/page/9/#findComment-147476620 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mysill Skrevet 4. oktober 2015 #219 Del Skrevet 4. oktober 2015 I dag er jeg på dag fem med Menopur. Også må jeg tisse hele tiden føler jeg.. Noen andre som har hatt det slik🙈✌️ Var samme greia her Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144231027-oktober%F0%9F%8C%B8/page/9/#findComment-147476622 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baremeg1 Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter #220 Del Skrevet 4. oktober 2015 I dag er jeg på dag fem med Menopur. Også må jeg tisse hele tiden føler jeg.. Noen andre som har hatt det slik🙈✌️Var samme greia her Godt å høre Mysill😝 Hvordan er formen din?🌸 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144231027-oktober%F0%9F%8C%B8/page/9/#findComment-147476761 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare blåbær Skrevet 4. oktober 2015 #221 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hva tenker dere kloke damer om nattevakter? Jeg skal på nattevakt i rugetiden, og jeg er litt usikker. Er det skadelig? Noen som har hørt det? Vet at det kan øke sjansene litt for sa, men er det skadelig før en tester? Tenkte å ringe å forhøre meg, men lurer på hva dere mener,,. Aldri hørt noen sagt at det kan være skadelig jeg vertfall.. De sier jo vi skal leve så normalt som mulig.. Hva er det med nattarbeid som kan øke muligheten for sa?? Ved graviditet er det ikke anbefalt å jobbe natt. Det kan øke sjansene for SA og for tidlig fødsel. Derfor har en krav på å få gå over til dag/aftenjobb ved graviditet. Men er litt usikker om hvordan det er før en tester positivt da, i rugetiden.. Skal ringe klinikken i morgen. Vil helst jobbe da jeg ikke vil informere jobben min om prøvinga. En veldig spennende tid dette her. Tiden snegler seg sakte avgårde... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144231027-oktober%F0%9F%8C%B8/page/9/#findComment-147477243 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mysill Skrevet 4. oktober 2015 #222 Del Skrevet 4. oktober 2015 I dag er jeg på dag fem med Menopur. Også må jeg tisse hele tiden føler jeg.. Noen andre som har hatt det slik🙈✌️Var samme greia her Godt å høre Mysill😝Hvordan er formen din?🌸 Jo formen er ok. Ikke så mye smerter lengre nå. Begynner som regel å murre og stikke en del utover kvelden. Vondt å gå med bh,da det føles som alt skal sprenges hehe! Føler dette kan bli en lang uke.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144231027-oktober%F0%9F%8C%B8/page/9/#findComment-147477882 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mysill Skrevet 4. oktober 2015 #223 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hva tenker dere kloke damer om nattevakter? Jeg skal på nattevakt i rugetiden, og jeg er litt usikker. Er det skadelig? Noen som har hørt det? Vet at det kan øke sjansene litt for sa, men er det skadelig før en tester? Tenkte å ringe å forhøre meg, men lurer på hva dere mener,,. Aldri hørt noen sagt at det kan være skadelig jeg vertfall..De sier jo vi skal leve så normalt som mulig.. Hva er det med nattarbeid som kan øke muligheten for sa?? Ved graviditet er det ikke anbefalt å jobbe natt. Det kan øke sjansene for SA og for tidlig fødsel. Derfor har en krav på å få gå over til dag/aftenjobb ved graviditet. Men er litt usikker om hvordan det er før en tester positivt da, i rugetiden.. Skal ringe klinikken i morgen. Vil helst jobbe da jeg ikke vil informere jobben min om prøvinga. En veldig spennende tid dette her. Tiden snegler seg sakte avgårde... Ok. Jobber bare dag/aften selv så ikke tenkt noe over det liksom. Kan sikkert være greit å høre med klinikken ja Tiden går alt for sakte..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144231027-oktober%F0%9F%8C%B8/page/9/#findComment-147477896 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare blåbær Skrevet 4. oktober 2015 #224 Del Skrevet 4. oktober 2015 I dag er jeg på dag fem med Menopur. Også må jeg tisse hele tiden føler jeg.. Noen andre som har hatt det slik🙈✌️Var samme greia her Godt å høre Mysill😝Hvordan er formen din?🌸 Jo formen er ok.Ikke så mye smerter lengre nå. Begynner som regel å murre og stikke en del utover kvelden. Vondt å gå med bh,da det føles som alt skal sprenges hehe! Føler dette kan bli en lang uke.. Ja, enig. Dette blir en lang uke. Når er testedagen din? Klarer du å holde deg til den dagen tror du? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144231027-oktober%F0%9F%8C%B8/page/9/#findComment-147477923 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baremeg1 Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter #225 Del Skrevet 4. oktober 2015 Dere venter på testdag og jeg venter på ul-dag. Veldig spent på resultatet.. Vi får krysse at om en uke har dere positive tester og jeg rikelig med egg!😂✌️ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144231027-oktober%F0%9F%8C%B8/page/9/#findComment-147478086 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå