Gå til innhold

Ikm uke 34


Hannepålandet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det eneste egget vi hadde på frys overlevde ikke, så da er det bare å vente på mensen... Igjen..

Uff, kjett å høre 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tok lysten overhånd, måtte ta en test nå. Skimter en svak strek, men er veldig usikker på om det er skyggestrek eller ikke.. 7 uker siden MA.. tør virkelig ikke å håpe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er definitivt noe der! Jeg bruker samme type tester og har aldri fått noe antydning til strek på de, ikke skyggestrek engang! 😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tør nesten ikke håpe enda.. Må nok ta en ny test i morgen også. Har ingen symptomer heller. Men syns streken ble tydeligere når den hadde "tørket"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ!! Fekk svakt positiv på billig el-test i kveld. Så eg slo te me ein billigstrimmel graviditetstest og. Der kom da ein svak strek!!

 

Viste da te pappen, og han trudde ikkje heilt på da. Eg trudde da jo heller ikkje så e ikkje løye han ikkje trudde nåke på da. Nå helde han på me legging av gutten så eg klarde skvisa ut nåken dråpar te. Tok ein rfsu-test. Den va negativ. Og slengte på ein digital clearblue me vekeindikator og brukte samme urinen som på rfsu'en. Den vise gravid 1-2!!

 

ÅÅÅ, eg e varm i toppen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ!! Fekk svakt positiv på billig el-test i kveld. Så eg slo te me ein billigstrimmel graviditetstest og. Der kom da ein svak strek!!

 

Viste da te pappen, og han trudde ikkje heilt på da. Eg trudde da jo heller ikkje så e ikkje løye han ikkje trudde nåke på da. Nå helde han på me legging av gutten så eg klarde skvisa ut nåken dråpar te. Tok ein rfsu-test. Den va negativ. Og slengte på ein digital clearblue me vekeindikator og brukte samme urinen som på rfsu'en. Den vise gravid 1-2!!

 

ÅÅÅ, eg e varm i toppen!!

Gratulerer 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ!! Fekk svakt positiv på billig el-test i kveld. Så eg slo te me ein billigstrimmel graviditetstest og. Der kom da ein svak strek!!

Viste da te pappen, og han trudde ikkje heilt på da. Eg trudde da jo heller ikkje så e ikkje løye han ikkje trudde nåke på da. Nå helde han på me legging av gutten så eg klarde skvisa ut nåken dråpar te. Tok ein rfsu-test. Den va negativ. Og slengte på ein digital clearblue me vekeindikator og brukte samme urinen som på rfsu'en. Den vise gravid 1-2!!

ÅÅÅ, eg e varm i toppen!!

Gratis toppers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikkje testa i dag og orkar ikkje etter 14 timer arb,dag. Skal på igjen kl 6 i morgon tidlig med 12 timer skift. Er som eit slakt.

 

Er barre øm der ned og tror det er tegn på heksa. Brysta er blit såre men det var dei forge mnd også, det er nok heksa som bygger seg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje testa i dag og orkar ikkje etter 14 timer arb,dag. Skal på igjen kl 6 i morgon tidlig med 12 timer skift. Er som eit slakt.

 

Er barre øm der ned og tror det er tegn på heksa. Brysta er blit såre men det var dei forge mnd også, det er nok heksa som bygger seg opp.

Jeg har heller ingen god magefølelse for denne pp, siden det kun ble med den ene gangen. Siden mannen har så teit jobb, så kommer jeg vel til å være her inne i evigheten 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tester du med tester som bare trenger 10 i hcg-verdier slurpå? I så fall vil de ofte vise falske streker, da vi har ca 5 i hcg (pluss, minus) gjennom hele syklusen. De testene som er mest sensitive vil derfor gi svake streker, som likevel er ugyldige. Kanskje det kan være forklaringen på hvorfor du har "kjemisk graviditet" hver måned?

 

Anonymous poster hash: 5c61f...cf3

25 i hcg

Prøv å få lege til å skrive ut Lutinus til deg? Mulig du trenger extra progesteron i startfasen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste egget vi hadde på frys overlevde ikke, så da er det bare å vente på mensen... Igjen..

Ønsker deg masssse lykke til med neste forsøk!!! Hilsen ei som vet godt hvor hardt det er å gå igjennom det du gjør nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ!! Fekk svakt positiv på billig el-test i kveld. Så eg slo te me ein billigstrimmel graviditetstest og. Der kom da ein svak strek!!

 

Viste da te pappen, og han trudde ikkje heilt på da. Eg trudde da jo heller ikkje så e ikkje løye han ikkje trudde nåke på da. Nå helde han på me legging av gutten så eg klarde skvisa ut nåken dråpar te. Tok ein rfsu-test. Den va negativ. Og slengte på ein digital clearblue me vekeindikator og brukte samme urinen som på rfsu'en. Den vise gravid 1-2!!

 

ÅÅÅ, eg e varm i toppen!!

Gratulerer! :) :)

Har dere prøvd lenge? Og har det vært andre symptomer denne gangen enn før (før når du har fått mensen)? Jeg husker ikke om jeg kjente noe annerledes. Tror alt var som vanlig før mens. Trodde jeg ikke var gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har ikkje testa i dag og orkar ikkje etter 14 timer arb,dag. Skal på igjen kl 6 i morgon tidlig med 12 timer skift. Er som eit slakt.

 

Er barre øm der ned og tror det er tegn på heksa. Brysta er blit såre men det var dei forge mnd også, det er nok heksa som bygger seg opp.

Jeg har heller ingen god magefølelse for denne pp, siden det kun ble med den ene gangen. Siden mannen har så teit jobb, så kommer jeg vel til å være her inne i evigheten 😉

Vi humpa 1-3 ganger daglig i månedsvis, men det gikk aldri. Venninna mi ble gravid første gang han "hoppet av i svingen" og hun var skråsikker på at ingenting kom inni henne... Så man vet aldri! Den ene gangen kan være det eneste som trengtes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Tester du med tester som bare trenger 10 i hcg-verdier slurpå? I så fall vil de ofte vise falske streker, da vi har ca 5 i hcg (pluss, minus) gjennom hele syklusen. De testene som er mest sensitive vil derfor gi svake streker, som likevel er ugyldige. Kanskje det kan være forklaringen på hvorfor du har "kjemisk graviditet" hver måned? Anonymous poster hash: 5c61f...cf3

25 i hcg

Prøv å få lege til å skrive ut Lutinus til deg? Mulig du trenger extra progesteron i startfasen?

Kan ein lege skrive ut det før ein har hat gu spes ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

ÅÅÅ!! Fekk svakt positiv på billig el-test i kveld. Så eg slo te me ein billigstrimmel graviditetstest og. Der kom da ein svak strek!!

Viste da te pappen, og han trudde ikkje heilt på da. Eg trudde da jo heller ikkje så e ikkje løye han ikkje trudde nåke på da. Nå helde han på me legging av gutten så eg klarde skvisa ut nåken dråpar te. Tok ein rfsu-test. Den va negativ. Og slengte på ein digital clearblue me vekeindikator og brukte samme urinen som på rfsu'en. Den vise gravid 1-2!!

ÅÅÅ, eg e varm i toppen!!

Gratulerer! :) :)

Har dere prøvd lenge? Og har det vært andre symptomer denne gangen enn før (før når du har fått mensen)? Jeg husker ikke om jeg kjente noe annerledes. Tror alt var som vanlig før mens. Trodde jeg ikke var gravid...

Tusen takk alle sammen! Håpe dåke følle ette heile gjengen!!

Felt å sei da når da e så mange som har prøvd så lenge. Men detta va første pp.. Slutta på cerazette 31.mai, og fekk ikkje mensen tebake før 18.juli. Så eg veit ikkje ka sykluslengde eg eventuelt sku hatt. Men trur IKM e mandag 17. Snutteplutt. Då rekne eg da ut frå at eg hadde første negative eggløysingstest (ette to daga med positiv) 14daga før da.

Må innrømma at eg har hatt litt mistanke, men har ikkje så masse å gå ut frå. Si eg har så lite erfaring. Sist va eg te utredning for mistanke om brystkreft første mnd etter pilleslutt. Så blei eg nok gravid første prøveperiode vi prøvde..mista den og blei gravid neste pp. Men då fekk eg normal mens når ikm var. Og testa ikkje positivt før eg va 5+6. Så når eg tenke tebake på da nå så føle eg at eg har kjent på di samme symptomo, men si eg gikk to veker ekstra før eg fekk det bekrefta kunne da jo vera at symptomo kom seinare den gongen. Og så lese eg så ofta her og tenke at symptomene på tidlig graviditet og menstruasjon e så godt som like.

Men som sist. Potte tett nase, hardare mage, stiklingar i livmora (men dei va mykje kraftigere sist, men ka som sagt vera lengre ute i løpet da va så vondt), hyppigere tissing (legge mest merke te da på natto). Og når eg amma gutten i går fekk eg så krampar i livmora.. Samma fekk eg når eg va inne og amma i stad. Kjenne eg like da helst dårlig..

Men da som eg har tenkt mest på. Eg har ein skade som gjer at eg har konstante smerter i nakken. Dei e plutselig blitt merkbart mindre. Og da va akkurat likt sist eg va gravid.

Endret av Katta82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...